BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Jos Kevinin isä on syyrialainen ja äiti virolainen, miksi ne on asuneet Suomessa? Sossuetuuksien takiako?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Kimmo Vehviläinen on noin kiusaantunut vaikka Einari on kivan oloinen tuossa haastattelussa?
😲 Einari on niin itsevarma, että Vehviläinen pienenee vieressä, keho painuu kasaan. Onko jo kisaväsymystä ilmassa. Vaikea keksiä kiinnostavia kysymyksiä jotta jutustelusta tulisi luontevaa katsottavaa tv-katsojillekin. Kehonkieli/maneerit on joillakin radiossa työskenteleville tyypillistä, Kehonkielen hallintaan (mikäli sitä haluaa) saattaa mennä aikaa oppia, että kaikki maneerit näkyy katsojille, eikä aina positiivisenä näkymänä.
Mä oon kans miettinyt, että miksi Vehvis ei nyt jotenkin "kanna" tuota ohjelmaa. Esimerkiksi viime kauden Selviytyjät Extrassa oli aivan suvereeni supliikkimies ja hurjan viihdyttävä, mutta toisaalta hänen roolinsa siinä olikin lähinnä kommentoida kysyttäessä, ei pitää koko show'n naruja käsissään.
Krisu, Helmeri ja Kimmo arvailee, kuinka monta asukasta lähtee illalla,
Emma ja Mira on tupkalla, Anukin tulee terassille,
Timo kertoo lisää enneagrammi -hahmoista keittiössä olijoille,
Tarina ottaa puuroa,
Ville töksähti jostain ja poistui keittiöstä,
Vegeruoasta. Olennaista on se että ovat iloisesti tehneet kahta ruokaa päivisin että kaikki voivat syödä. Mutta kun puhuttiin juhla-ateriasta todettiin että olisipa kivaa kun tehtäisiin vain yksi ruoka, jota kaikki voi syödä. Sen pitää tietenkin olla vege jotta kaikki voivat syödä. Mutta sekaruokailijat eivät saa pahastua siitä etteivät saa juhlalounaalla muita proteiineja, mutta kasvisruokailijat saavat pahastua jos joku sanoi edes haluavansa liharuokaa. Kun sitten kaikki ei ole samalla viivalla yhyhyy. Ja olen itse kasvissyöjä mutta musta toi ei ole reilua.
Mitä mieltä ootte Emman Käärmyskä-biisistä?
Yöllä meni suihkuun koska viivyi jonkun aikaa.
Kyllä on koulukiusaaminen ja itseinho syvällä Emma -ressukassa,
Mira on äärettömän empaattinen ja lohduttava, todella sydämellinen, ihana Mira.
Sopivat tapaavansa vielä ulkomaailmassakin, Mira pitää sitä itsestäänselvyytenä.
-yleensä en näistä piittaa, mutta nyt toivon, että Emma saisi jäädä, hän tarvitsisi sitä
eniten ja noita hyväksyviä kokemuksia ja Miran kaltaista hyväenergistä seuraa.
Emma puhelee illan tulevasta lähdöstään terassilla.
Vierailija kirjoitti:
Vegeruoasta. Olennaista on se että ovat iloisesti tehneet kahta ruokaa päivisin että kaikki voivat syödä. Mutta kun puhuttiin juhla-ateriasta todettiin että olisipa kivaa kun tehtäisiin vain yksi ruoka, jota kaikki voi syödä. Sen pitää tietenkin olla vege jotta kaikki voivat syödä. Mutta sekaruokailijat eivät saa pahastua siitä etteivät saa juhlalounaalla muita proteiineja, mutta kasvisruokailijat saavat pahastua jos joku sanoi edes haluavansa liharuokaa. Kun sitten kaikki ei ole samalla viivalla yhyhyy. Ja olen itse kasvissyöjä mutta musta toi ei ole reilua.
Eihän siitä kukaan pahastunut. Ville ainoana alkoi huutaa pikkupoikamaisella uholla, että ei vegeä, ei vegeä, miehen täytyy saada lihaa. Haloo! Yksi lounas.
Vierailija kirjoitti:
Sopivat tapaavansa vielä ulkomaailmassakin, Mira pitää sitä itsestäänselvyytenä.
-yleensä en näistä piittaa, mutta nyt toivon, että Emma saisi jäädä, hän tarvitsisi sitä
Mira on kyllä ihanan tuntuinen ihminen, on varmaan ystävänä kiva.
Ja Emmallahan on upea tukka, eka kertaa näin nyt kokonaan avoinna, wau.
Tarinaa näytetään useesti ja en ihmettele sujuvasanainen ja puhuu kiinnostavasti. En haluisi noista kolmesta ketään pois. Anun. Tupun ja Villen yhdellä ovenavauksella ulos. Nou 3 on vähiten kiinnostavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville on nyt täysin oikeassa! Miksi prostituutio pitää sokerikuorruttaa?
Ville on monessa asiassa oikeassa, mutta hänet hiljennetään ja hänen mielipiteensä sivuutetaan kuorohuutamalla vain siksi, että sattuu olemaan uskovainen. En itse ole uskovainen mutta ketuttaa tämä syrjintä.
Minuakin vähän häiritsee että koska Ville on keskusteluissa läsnä pitää asukkaiden puolihuutoa valkopestä hyväksyttäviksi asiat joissa oikeasti on paljon kyseenalaisia sivuilmiöitä. Esim. Prno oli ihan ok (aiheuttaahan se nyt aika paljon vääristymiä ja hyväksikäyttöä) ja nyt prstituutio oli thaityttöjen mielestä mukavaa puuhaa, "oma valinta". Asioita käsitellään nyt yksipuoleisesti siltä kantilta että muut todistavat kiihkouskovaiselle että nää ilmiöt on ihan harmittomia.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin just kans tota. Ihan liikutuin. Onneksi siellä oli Mira.
Emma taitaa olla sottapytty juttujensa perusteella.
Mira puhui itsekin aiemmin huonosta itsetunnostaan, ymmärtää varmaan siksikin hyvin Emmaa. Toivottavasti tajuaa joskus, vaikka jälkikäteen näitä katsellessaan, kuinka hieno ihminen on ja kuinka paljon annettavaa hänellä on. Olipa koskettava hetki.
Vierailija kirjoitti:
Mira puhui itsekin aiemmin huonosta itsetunnostaan, ymmärtää varmaan siksikin hyvin Emmaa. Toivottavasti tajuaa joskus, vaikka jälkikäteen näitä katsellessaan, kuinka hieno ihminen on ja kuinka paljon annettavaa hänellä on. Olipa koskettava hetki.
Mira on kuin isosisko, jota vailla Emma on aina ollut.
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö vegeruokailijat osaisi tehdä jotain herkullista, joka maistuu kaikille? Liha on ihan turha lisuke, mieluummin vaikka lohta siihen lisäksi.
Mahtavaa, kun tällä kaudella on niin paljon fiksua porukkaa tuolla. Siis tosi hyviä keskusteluita aiheesta kuin aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö vegeruokailijat osaisi tehdä jotain herkullista, joka maistuu kaikille? Liha on ihan turha lisuke, mieluummin vaikka lohta siihen lisäksi.
Tänään eivät ainakaan voi tehdä vaan kokkina toimii Kristian.
No, jo on elämä joillakin tyhjää, kun pitää tollasta pa....kaa katsoa.