Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
57101/90773 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millähän rahalla Ville läträä Teslojen ja mooripyörien kanssa kun tekee vapaaehtoistyötä?

Ihan palkattuna työntekijänä hän tuossa projektissa on. Jutteli joskus, että sitä ei tiedä kuinka pitkään projektille on rahoitusta tulossa.

Mutta on myös kertonut, että nykyään heillä on ihan hyvä taloudellinen tilanne, kun taas myös tietää sen millaista on elää tosi niukasti.

Eihän se ole silloin vapaaehtoistyötä ollenkaan Villellä!

Vierailija
57102/90773 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suhtaudun Villeen agendaan hyvin kriittisesti. Ulos.

Myös Villellä on oikeus agendaansa.

Joo Jalovaarallakin oli. Luxustalossa eli ja videoilla ei Ville näytä kotiaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
57103/90773 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville taitaa asua kartanossa leveästi, arvaahan tuon jo kun Teslasta puhuu.

Vierailija
57104/90773 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On taa ollut monta psykologia, terapeuttia ja lääkäriä linjoilla tämän aamun aikana, kun on sen verran monipuolisesti diagnooseja jaettu.

Näinpä ;D Huh huh! Kenestä vain saisi outouksia näkyviin, kun laitettaisiin noihin olosuhteisiin.

Vierailija
57105/90773 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo Anu rupesi nyt yks kaks puhumaan ? Miesten lemmikkö hän luulee olevansa ? 

Vierailija
57106/90773 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo tuommoiset Villentyyppiset "lähetysäijät" elävät todella leveästi. Ja matkustelevat ihan hirveästi ja siellä kaikki kuin kuninkaallisella koko elämä. On 2 tämmöstä kaveria ja tiedän asian siitä. Ihan luxuselämää.

Vierailija
57107/90773 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten, vaikka Ville olisikin varakas? Taas tätä samaa narinaa, ollaan kateellisia, kun jollakin on enemmän kuin toisella. Antaa kuitenkin verojen kautta ja lahjoituksina rahaa myös kiertoon meille vähempiosaisille.

Vierailija
57108/90773 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Villen blogissa BB videonsa jo :

Aikamoinen fariseus: "mulla ei oo mitään tietoista syntiä" hahahah.

Näin voi hyvin olla.Tietoinen synti tarkoittaa että teet tietoisesti syntiä Jumalaa vastaan mikä on eriasia kuin synti huomaamatta.Kaikki me tehdään syntiä teoissa ja ajatuksissa.Jokaisella on mahdollisuus pyytää syntejä kuitenkin anteeksi.Uskovainenkin on erehtyväinen ei täydellinen.On eri asia tehdä kuitenkin tietoisesti syntiä kuin langeta syntiin.Jumala antaa anteeksi lankeemuksen kun sitä vilpittömästi pyydämme.

Vierailija
57109/90773 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ville juonii Millasta Krisulle eteisessä

Vierailija
57110/90773 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Hemmi miks nyhväät Anun kanssa kaksin kun muut on porukassa

Vierailija
57111/90773 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs mieltä ootte tuosta keskustelusta Millasta..

Mun mielestä Krisu ei ihan ymmärrä, Milla voi ahdistua jos jutellaan yhdessä eikö Krisu voi ymmärtää mitä Ville nyt tarkoittaa ihan kuin haluaisi tahalleen tehdä villestä paskanjauhajan???

Vierailija
57112/90773 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville keksinyt hyvän tavan yhdistää omat ongelmat ja hyötyä muitten ongelmilla. Lahjoituksia bwahhhaah!

Vierailija
57113/90773 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisun hermo tulee palamaan tämän viiko viikkotehtävässä täysin (dominot). Olen itse joutunut tekemään ko. tehtävää (pienemmässä mittakaavassa) ja pienikin vire ja koko p**ka kaatuu. Kärsimättömälle ihmiselle (kuten itsekin) vaikea tehtävä. Luvassa siis runsaasti kiroilua... ARGHHH, v**u s***TANA hermot menee.

NYt Ville leikkii jotain jumalaa talossa, puhuu Krisulle (ja aikoo puhua kaikille yksitellen) että Milla loukkaantuu hänen jutuistaan salaa eikä tuo sitä ilmi koska on koulukiusattu. En oikein ymmärrä tätä, jokainen taloon hakeutunut on vastuussa omasta hyvinvoinnistaan ja jos joku nyppii, pitäisi yrittää puhua asiasta ko. henkilön kanssa. Nyt Ville ilman Millan suostumusta puhuu takaapäin hänen asioistaan :o

Vierailija
57114/90773 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helmeri sano Anua älykkääksi. Sanoko selvinpäin😂😂😂

Kai se nyt sanoo kun kummankin äo on kastemadon luokkaa 😂

Vierailija
57115/90773 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krisun hermo tulee palamaan tämän viiko viikkotehtävässä täysin (dominot). Olen itse joutunut tekemään ko. tehtävää (pienemmässä mittakaavassa) ja pienikin vire ja koko p**ka kaatuu. Kärsimättömälle ihmiselle (kuten itsekin) vaikea tehtävä. Luvassa siis runsaasti kiroilua... ARGHHH, v**u s***TANA hermot menee.

NYt Ville leikkii jotain jumalaa talossa, puhuu Krisulle (ja aikoo puhua kaikille yksitellen) että Milla loukkaantuu hänen jutuistaan salaa eikä tuo sitä ilmi koska on koulukiusattu. En oikein ymmärrä tätä, jokainen taloon hakeutunut on vastuussa omasta hyvinvoinnistaan ja jos joku nyppii, pitäisi yrittää puhua asiasta ko. henkilön kanssa. Nyt Ville ilman Millan suostumusta puhuu takaapäin hänen asioistaan :o

Ainakin tuossa juuri nyt sanoi, että pyysi Millalta luvan puhua asiasta.

Vierailija
57116/90773 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että toi Krisu on raivostuttava. Ei osaa yhtään ymmärtää muita kuin omaa tapaansa olla ja elää. Ville otti Krisun sivummalle ja kertoi, että Milla ottaa entisenä kiusattuna aika raskaasti kaikki hänen älykkyyteensä kohdistuvat kommentit ja reagointi nauramalla on defenssi. Krisu tuijottaa Villeä tuimasti ja kysyy tylysti, että mitä sä haluat mun tekevän ja että mä luotan että Milla tulee mulle kertomaan suoraan, jos joku asia loukkaa. No sehän nähtiin Tarinan kanssa, että mitä siitä suoraan sanomisesta seuraa: pelkkää länkytystä ja mielensäpahoittaja-syyttelyä Krisun puolelta. Eikä kiusaamista kokeneella Millalla yksinkertaisesti ole valmiuksia alkaa suoraan kyseenalaistamaan talon ryhmädynamiikan "johtajan" sanomisia ja tekemisiä, on helpompi vain naurahtaa ja purkaa tuntojaan myöhemmin PK-huoneessa. Krisu ei ole tippaakaan empaattinen ihminen, ei osaa tai halua ollenkaan ymmärtää muiden reagointi- ja toimintatapoja. Tosi karusti vastasi Villen rehelliseen huoleen Millan hyvinvoinnista.

Vierailija
57117/90773 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville varoittaa Krisulle Millasta.

Vierailija
57118/90773 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeassa Ville nyt. Millaa kiusattu ja naureskelee jutuille koska on suojautumiskeino, hienoa että otti asian puheeksi

Vierailija
57119/90773 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on ruvetnnut ärsyttämään Millan kielenkäyttö (yhtälailla kuin Krisun ja Jükankin), viljelevät v***tua joka väliin., raskasta kuunneltavaa

Vierailija
57120/90773 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ymmärsi Villen bointin paitsi Krisu joka selkeesti yritti saada villestä paskanjauhajan on tuo Krisu ällö sairas Kiusaaja itse!!!!

Ketju on lukittu.