BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Ville näytti minusta aidosti hämmästyneeltä eilen kun ei ollutkaan häädössä :D Levitteli käsiään ihmeissään.
Kauheasti täällä puhutaan muiden kieroilusta ja selkäänpuukottmisesta esim. Jatkuvaa haukkumista jukasta ja kimmosta mutta unohdetaan että jokainen sitä on tuolla tehnyt ja tulee tekemään kun väki vähenee. Mites esim tuo Anu joka kieroili millalle nimeämispisteitä koska millalla oli niin paljon rahnaa ja pelkäsi että Milla pääsee sen avulla finaaliin. Ja entäs se että heti pisteet annettuaan meni nuoleskellaan millaa, eikös se ole kierouttaa ja juonittelua? Eilen häädön jälkeen annettuaan Jukalle tuon pisteen alkoi Jukan nuoleskelu, ”kylläpä on kiva että sä Jukka jäit taloon” jne. Huhhuh.
Toisekseen sikarikerho ei ole mitään sopimusta tehnyt ja tulevat myöskin äänestämään toisiaan sillä häätöääniä pitää tulla kaksi ja asukkaat alkavat käydä vähiin. Tässä kohtaa aletaan myös pelaamaan sillä loppu lähestyy. Myöskin katsojien kannattaisi herätä että jos haaveilee suosikkinsa voittoon niin finaaliin kannattaa nimeomaan jättää niitä jotka ovat paljastuneet katsojien inhokeiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu sanoi ihan selvästi eilen miten laskelmoi ja oli tarkkana ettei siinä ratatehtävässä vaan olisi ärsyttänyt noita muita naisia siellä. Ylimielistä.
Nainen on naisen pahin vihollinen. Kyllähän sen näkee ihan reaalielämässäkin, miten miehiltä siedetään huomattavasti enemmän kuin naisilta. Olen itse naisvaltaisilla aloilla töissä ja naiset ihan oikeasti on sitä mieltä, että ehdottomasti pitäisi saada MIEHIÄ lisää että ilmapiiri paranisi, siis ihan oikeasti sukupuoli on naisille tärkeämpi kuin esim. ammattitaito.
ei oo kysymys onko nainen vai mies. Mulle merkkaa miten mielenkiintoinen joten Anu ja Milla ulos ja Ville perään samalla ovenavauksella ja sisään Tarina ja Eevis ja Tupukin parani ku viini vanhetessaan. Ei oo naisvihaa.
Ehkä just sulla ei olekkaan, mutta kyllähän tämä aika säntillistä tuntuu olevan, ettei mikään nainen kelpaa. Erilaisia naisia ollut ja kaikkia vuorollaan vihataan. Ihan selvä juttu minusta.
Viha on kummallinen termi aikuisen ihmisen käyttää tositv-kilpailijoista.
Anu sanoi pojille etä mä tulisin nyt vaihtaa mun rintsikat sinne peiton alle. hhahah ei uskalla näyttää desin riippareita, arvasin tämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu sanoi ihan selvästi eilen miten laskelmoi ja oli tarkkana ettei siinä ratatehtävässä vaan olisi ärsyttänyt noita muita naisia siellä. Ylimielistä.
Nainen on naisen pahin vihollinen. Kyllähän sen näkee ihan reaalielämässäkin, miten miehiltä siedetään huomattavasti enemmän kuin naisilta. Olen itse naisvaltaisilla aloilla töissä ja naiset ihan oikeasti on sitä mieltä, että ehdottomasti pitäisi saada MIEHIÄ lisää että ilmapiiri paranisi, siis ihan oikeasti sukupuoli on naisille tärkeämpi kuin esim. ammattitaito.
ei oo kysymys onko nainen vai mies. Mulle merkkaa miten mielenkiintoinen joten Anu ja Milla ulos ja Ville perään samalla ovenavauksella ja sisään Tarina ja Eevis ja Tupukin parani ku viini vanhetessaan. Ei oo naisvihaa.
No eihän niitä ulosheitettyjä enää saa taloon.
Vierailija kirjoitti:
Anu sanoi pojille etä mä tulisin nyt vaihtaa mun rintsikat sinne peiton alle. hhahah ei uskalla näyttää desin riippareita, arvasin tämän.
Ei uskalla näyttää Helmerille itseään 2 lapsen äitinä kun tietää että Hemmi pettyis :)
Luulen myös, että jos saataisiin Anu ulos ja Hemmille alkoholia, niin hän kyllä lähestyisi jotakuta talon miehistä... Tai jos joku miehistä lähestyisi, niin hän ei varmasti vastustelisi.
Perjantain bileissä oli jo lievästi kummallinen tilanne. Anu, Helmeri ja Krisu sohvalla. Anu katselee sohvan reunalla muualle, kun Helmeri roikkuu Krisun sylissä, Krisu käsi Helmerin niskan takana antamassa pusuja Helmerin suulle. Ja Helmeri vain on siinä käsi Krisun ympärillä puolittain makoillen Krisun päällä, eikä yritä yhtään estellä.
Ville kantaa NYT huolta Mirasta. Olisi talossa ollessaan rukoillut ja nytkin voi muistaa rukouksissa. Ei mene läpi mulle. Nyt ollaan niin empaattista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omat työkuviot muuttunut niin etten ole pariin viikkoon kerennyt 24/7 juuri seurata ja koosteet jääneet näkemättä. Mutta miksi moni on Anua vastaan? Ei hän minustakaan voittoa ansaitse mutta ei hän minussa herätä mitään inhoa tai ärsytystä myöskään. Hemmin kanssa hengailukin vaikuttaa ihastumiselta, mitä pahaa siinä on? Ja viikkotehtävässä suoritti rataa oikein mallikkaasti kuitenkin?
Lietsovat vihaa jokaista naista kohtaan vuorollaan.
Yritin miettiä, että millainen nainen olisi sellainen jota ei keksittäisi vihata ja ei kyllä tule nyt mieleen? Joku sukupuolijuttu tässä nyt ihan selvästi on. Miehille sallitaan paljon PALJON enemmän kuin naisille, eikä miesten huonoja puolia huomioida juuri ollenkaan. Vaikka Jukka oli nytkin yleisön päättämänä häädössä, niin aika vähän hänestä on ainakaan tällä palstalla mitään pahaa kirjoitettu, ylistystekstejä sitäkin enemmän.
Olen samaa mieltä, ja jopa asukkaat itse vitsailevat suomalaisten "sovinistisuudesta". Esimerkiksi Millaa haukutaan sekä Facebookissa, yliksellä että täällä turhanpäiväiseksi pyllynpyörittäjäksi (paljon rankemmin sanavalinnoin tosin), mutta Krisu saa rauhassa paljastella itseään ja tehdä helikoptereita, sillä sehän on vain ja ainoastaan hauskaa. On se Krisu ÄIJÄ!
Eevis sai kohtuuttomasti paskaa niskaan seksinharrastamisesta ja "ärsyttävistä jutuistaan"(??), ihmiset suorastaan riemuitsivat hänen lähdöstään, mutta Jukka jää taloon viikko toisensa jälkeen, vaikka syyllistyi myös seksin harrastamiseen ja on viime aikoina mm. huutanut useammalle asukkaalle, että "hävetkää, stnan siat". Miettikää ihmisten reaktioita, jos paljon raivoa katsojissa aiheuttaneet Tarina tai Eevis olisi huutaneet jotain samanlaista? Eevis haukuttiin psykoksi jo vain siksi, että alkoi hiljaisesti itkeä ollessaan kahlittuna sängyssä.
Mutta ei, kyllä se on tullut selväksi, että mies saa tehdä ja sanoa paljon enemmän kuin nainen.
Ilmastonmuutosvastustajat ne matkustelevat vaan ja heittävät metallitukirintsikoita roskiin juu. Milla teki niin, aina ne ovat tuommoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisu negatiivisin ihminen talossa. Kovin valittaja. Pois.
Kunpa nimettäisiin ensin ja muutkin katsojat olis tätä mieltä.
En usko että kukaan muu kuin Ville uskaltaa antaa Krisulle pisteitä, Millan kaunaa Villeä kohtaan ei voi ymmärtää muuten kuin että on ainoa jolle uskaltaa näyttää tunteensa kun tietää ettei Ville ole suosittu talossa. Se miten Kevin eilen arvosteli Millaa roolinsa takana oli vähintään yhtä pahaa kuin takamuksen pyörittämisen arvostelu. Suuttuiko Kevinille, ei.
Joo tämä kävi mielessä, tosin Millalla ja Kevinillä ei oikein ole enää muitakaan kenen kanssa kaveerata. Anu tietysti vähän hyppelee sikarikerhon ja Milla/Kevinin välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hemmissä on tosiaan jotain vähän kummallista. Peter Pan-kompleksi?
Ei se kyllä ihan täysillä käy, tuohan raukka on umpirakastunut ja toinen ei vois vähempää välittää.
Helmeri rapsuttelee ja hymyilee autuaan hymyä ja Anu sietää sen kun euron kuvat pyörii silmissä.
En usko et on rakastunut.Läheisyyttä vaan kympikin tuolla kaipaa.Kuinka noissa olosuhteissa vois umpirakastua. Jotain pientä ihastumista Hemmiltä.Ihan ymmärrettävää tuolla mutta kun ulkomailma koittaa niin ei mitään jatkoa tolle nää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siviilissä sietäisin ehdottomasti vähiten Helmeriä. Kultapoikaimago yhdistettynä scoottausmaailman keskenkasvuiseen maailmankuvaan ja kokkariviboihin = hyrr.
jotenkin vaisto sanoo että sille on joku syynsä että viihtyy lasten ja nuorten maailmassa.
Seksikään ei naisen kanssa kiinnosta.
Anu ei kiinnosta seksi mielessä. Tuolla kaipaa ilmeisesti läheisyyttä.
Milla ja Kevin on talon empatiakykyisimmät ja tunneherkimmät ihmiset ja havaitsevat siksi parhaiten Villen naamion.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukahan seuraavaksi joutuu Krisun kohteeksi? Krisun kohteet tuppaa tippumaan.
Kuka muu kuin Mira antoi Krisulle häätöääniä? Ville?
5 häätöääntä sai Krisu, saman kuin Mira tai Ville. 6,5,5 meni kolmen eniten äänet.
Miralla oli 7 ääntä valeäänestyksessä, jos sitä tarkoitat!
Vierailija kirjoitti:
Ville näytti minusta aidosti hämmästyneeltä eilen kun ei ollutkaan häädössä :D Levitteli käsiään ihmeissään.
Eiköhän ole sovittu ukko tuolla ja joku taivaskanava maksaa palkkaa sille koko ajan.
Anu kävi kuumana Jukkaan gaalayönä. Yrittivät päästä Hemmistä eroon, mutta se onneton meni kaatumaan naulakon alle ja tuli mellakka.
Ajattelin että nyt kun nuo saa vaatteet takaisin niin on makkari pari päivää siisti kun ne laittaa ne takas laatikoihin....paskanmarjat😅😂🤣
Vierailija kirjoitti:
Anu kävi kuumana Jukkaan gaalayönä. Yrittivät päästä Hemmistä eroon, mutta se onneton meni kaatumaan naulakon alle ja tuli mellakka.
Näin on.
Aika hienosti Krisu kaappasi eilen Villeltä keittiö/siivousvallan. Työskenteli koko päivän, kameroiden seuratessa lähes taukoamatta. Illalla valjasti sikarikerhon töihin tästä eteenpäin. Eli Ville ei ole korvaamaton. Onko joku luullut, että nuo jätkät eivät osaa taloustöitä? Hah-hah, ovat vedättäneet muijia oikein kunnolla.
Lisäksi Krisu julisti ottavansa uuden paikan pöydän päästä. Sieltä on hyvä tarkkailla kaikkia, silmäysten vaihtoa yms.