BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Helmeri ja Mira niin huonoja toki tuo Helmeri on niin tapetti ettei siitä mitään matkimista saakkaan!!
Toivottavasti yleisö saa äänestää palkinnon parhaiten esiintyvälle. Kevin ja Jukka esittää.osiaan ihan huipusti!
Ai taivas et on hauskoja tänään! Ville on hauska Jukkana, sanoi mm ihan pokkana ”hei mennään tekemään käytävään jekkuja, laitetaan sinne jalkarauta ja lasinsiruja”. Sekä kertoo Lappajärven ravintolan aukioloajoista ” baari menee kiinni jo kolmelta iltapäivällä, sit se aukee taas puoli neljältä, sit menee kiinni neljältä ja aukee puoli viisi. Me mennään sinne kuudelta 20 henkeä ja sit se menee kiinni puoli seitsemältä.”
Anu eli Krisu kysyy kaikilta et ootko koskaan laittanu sitä ja tätä peehen.
Krisu eli Ville siivoaa ja kertoi lempikohtansa raamatusta, joka oli sivu jotain ja kertosäe jotain.
Ihan sika hauska päivä!
Tää on niin hyvä idea. :D Hyvä, että tuli vasta näin myöhään koska tuntevat toisensa jo hyvin.
Kevinmilla kysyi Helmerianulta, aikooko tämä kiivetä sikaarikerhoon reittä pitkin!
Anu helmeri on liian äänessä, pitäisi vain hihittää vastaukseksi tai katsoa tyhmällä ilmeellä takas tai toistaa sanojan juttu ärsyttävästi
Tämä ei oo sitten huumoria. Vähemmän älykkään on vaikea ellei mahdoton esittää älykästä
Vierailija kirjoitti:
Nämä Kevinin Millana suoltamat mukahauskat jutut Millasta ja Millan tyhmyydestä ei sitten ole kiusaamista?
En pidä Millaa tyhmänä vaan häneltä pääsee vain joskus aivopieruja. Aivan ihana ihminen on kaikkinensa.
Nyt vasta huomasin kuinka hyvä Jukka on Kevininä. Oltiin muutama tunti poissa ja aamulla ei ollut vielä parhaassa terässä.
Jukka on ihan loistava tässä!
Ville vetää kyllä ihan täysillä. "Nainen pitää kunnolla koeajaa"
Kaikki repee nauramaan
Vierailija kirjoitti:
Nämä Kevinin Millana suoltamat mukahauskat jutut Millasta ja Millan tyhmyydestä ei sitten ole kiusaamista?
Sinunko mielestä Milla on tyhmä? Tässä kärjistetään toisen hahmo äärimmilleen eikä se tarkoita, että toinen on tyhmä. Jos on pari kertaa möläyttänyt jotain järjetöntä, ei se tarkoita, että on tyhmä. Eikä Kevin noin tekisi, jos oikeasti ajattelisi Millan olevan tyhmä.
Itse joskus möläytän ajattelematta ihan järjetöntä, ja kaverit kyllä nauraa ja vetää huumoria siitä.
Mun mielestä Jukka on kyllä vetänyt tänään parhaiten. Sääli jos hän joutui lähtemään, ei ehkä miellyttävin tyyppi, mutta mun mielestä yksi viihdyttävimmistä talossa.
Milla esittänyt aika hyvin Kimmoa, vaikka Kimmo on ehkä vaikein kaikista esittää.
Anu yllätti mut Krisun esittämistaidoilla, sillä en odottanut mitään tapetilta. Toisaalta Krisusta saisi paljon paljon enemmänkin irti.
Krisu esittää hyvin Villeä. Ottaa sopiviin paikkoihin raamatun mukaan, toivoin ettei vaan päivän mittaan mene yli.
Ville vetää hyvin Jukkana. Ville osaa eläytyä yllättävän hyvin.
Kimmo on hyvä Mira, jauhaa koko ajan batterystä ja röökistä :)
Mira ei kyllä osaa yhtään eläytyä. Hemmi on tietysti vähän tapetti, ettei mitään kunnon showta tosta voi saadakaan aikaan. Mutta Mirasta paistaa kyllä oma Miramaisuus läpi.
En jaksa Miraa, jotenkin niin ärsyttävä ihminen kaiken kaikkiaan. Toivon, että joutais kotiin jo.
Vierailija kirjoitti:
Jukka on ihan loistava tässä!
Jukka ja Kevin tässä yhdessä! Hauskaa!
Vierailija kirjoitti:
Jos lääkäri ei olisi seurannut BB tä yhtään ja potilas menisi kertomaan:
Olen siis sellaisessa talossa 8-10 muun kanssa ihmiskokeessa jossa vedettiin eilen naamat ja tänään pitää kontata koko päivä kun ei eilen toteltu niin...ja mun pitää olla talossa vankina vielä viikkoja...ja sitten mun käsi meni siinä kun tehtiin niitä käpylehmii ja juostiin radalla 3000 kierrosta ja ....
Niinkuin se Vicky Pollard, Mira muistuttaakin vähän sitä:
heh.
REPS :D Mira on ihan kuin tuo Vicky.
Piti lähteä lenkille, mutta eihän tuota pysty olemaan katsomatta : )
Katsoin ekakerran tuota matkimis tehtävää. Ja oli kahvikuppi kädessä ja haukkasin perunapiirakkaa ja Krisu alkoi puhua kielillä. Purskahdin semmoiseen nauruun ja meinas mennä henkitorveen piirakan palat. Voi helkutin helkutti miten hauska tehtävä. Paras mitä nähnyt ikinä bb aikojen.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan muu kuin sinä ei ole puhunut Millan tyhmyydestä! Milla on vain sellainen hömelö, joka puhuu ennenkuin ajattelee.
Kevin kuittailee kaikille muillekin, hänellä on loistava tilannekomiikan taju.