BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaks on äänestyksessä veikkaan, että Mira ja Jukka ja sitten mira lähtee.
Mira ja Ville. Ville lähtee:(
Olen tähänkin asti arvanut häädetyt oikein. Timo ainoa joka on aikasemmin harmittanut ja nyt harmittaa Villen lähtö vielä enemmän.
Joo, jos Mira on Villeä vastaan, niin tod.näköisesti asukit äänestää Villen kotiin. Mutta jos Jukkaa vastaan, pitää sikarikerho huolen, ettei yksikään jäsenistä lähde.
Äänestys täytyy tehdä niin nopeasti että se on yksilöpäätös eikä ehdi painostaa ketään.
Voihan siellä olla häätöpenkillä Anu ja Mira pari tai Jukka ja Anu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tähänkin asti arvanut häädetyt oikein. Timo ainoa joka on aikasemmin harmittanut ja nyt harmittaa Villen lähtö vielä enemmän.
Joo, jos Mira on Villeä vastaan, niin tod.näköisesti asukit äänestää Villen kotiin. Mutta jos Jukkaa vastaan, pitää sikarikerho huolen, ettei yksikään jäsenistä lähde.
Äänestys täytyy tehdä niin nopeasti että se on yksilöpäätös eikä ehdi painostaa ketään.
Näin se mennyt. Naiset pois ja sikarikerho pitää yhtä. Se on harmillista. Rikkokaa nyt se kerho kun teillä on valta. Krisu, Helmeri, Jukka, Kimmo 2 heistä laittakaa häätöön. Sikariporukka on hajoitettava muutoin Krisu voittaa.
Mira todella huonoin kaikista täytyy käydä röökillä usein vaikka Hemmi ei polta, nyt joku vit..naamio päällä kuin ei kerkis myöhemmin sitä laittaa,
Tuossa näkee että hän on se tärkein minä minä...
En ihmettelisi että se isoveikka sille jotain viime yöstä mainitsi ja tämä nyt näyttää mieltään!
Vierailija kirjoitti:
Mira ja Milla on ovat surkeimpia eläytyjiä tehtävään. Kummallakaan ei ole tarpeeksi älyä luovuuteen. Jukka vetää huipusti.
Anulla olis tilaisuus irrotella Krisuna ihan täysillä, mutta ei vaan lähde, ei sitte millään. Krisu on valmiiksi melkoinen "hahmo" talossa, joten jos pelkkää veetä välimerkkinä hokemalla ja valittamalla sais "hahmon" hyvin haltuun.
Kevinmilla ja Jukkakevin on hauskaa katsottavaa, herttaista!
Kimmo saisi Miraa esittäessään kirkua ja huutaa kuten Mira, olisi aidomman oloista!
Mitä järkeä saada Anu häätöön koska päihittää Miran ja Villen. Jukalle häviäisi.
Tuossa kyllä näkee kuinka Krisulla on kauhee rooli päällä jatkuvasti kun huutaa ja kiroilee,hyvin pystyy ettei kiroile ei edes vahingossa lipsahda!!
Krisu ei taida tykätä Anun esityksestä.
Krisu on itsessään jo sketsihahmo, ja kyllä Anu alisuorittaa todella pahasti. Vaikeaa on esittää älykkäämpää kuin mitä itse on.
Tää on hauska päivätehtävä. Itse haluaisin olla Krisu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se mennyt. Naiset pois ja sikarikerho pitää yhtä. Se on harmillista. Rikkokaa nyt se kerho kun teillä on valta. Krisu, Helmeri, Jukka, Kimmo 2 heistä laittakaa häätöön. Sikariporukka on hajoitettava muutoin Krisu voittaa.
Typerä idea koska se ei onnistu. Noista mahdollista vaan saada Jukka häätöön. Oletko katsonut äänestyksen tuloksia eilen?
Vierailija kirjoitti:
Ville-Jukka: "Kevin, haluutsä tulla isin sylkkyyn?"
Jukka-Kevin: "...En. En, Jukka!"
:D
Tää oli niin hauska! Ja sitten Jukka-Kevin totesi Kevin-Millalle: "Jukka on ollut hirveen ahdistava mua kohtaan tänään..."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kevin oli jutellut pitkään Helmerin kanssa tänään matkaillusta ja leffoista ym. Kevin kysyy mikä satuhahmo sä olisit :) Hemmi miettii kunnes Anu heittää hän olisi Lumikki.Kaukana lumikista. Tuo Kevinin ja Helmerin keskustelu oli todella hyvä. Anu ei koskaan pääse tuolle tasolle keskustelussa kenenkään kanssa talossa.
No Anu on kyllä aika kaukana Lumikista :D
Se haluaa varmaan 7 kääpiötä ja ajattelee talossa muista noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mira ja Milla on ovat surkeimpia eläytyjiä tehtävään. Kummallakaan ei ole tarpeeksi älyä luovuuteen. Jukka vetää huipusti.
Miten esittäisit Kimmoa? Ei mikään helppo ihminen, aika hiljainen kaveri, joskus heittää jotakin tilannekomiikkaa, jota on vähän vaikea näytellä jos kykyjä ei sellaiseen oikeasti ole ja sitten välillä vähän haukkuu muita ja myötäilee Krisun juttuja. Ei mitään hirveän näkyvää, enkä tiedä onko välttämättä yksittäinen asukas edes tuonkaan vertaa Kimmon tekemisiä huomannut.
Monotoninen ääni, pään silitys, kehuminen koulutuksestaan, bilekäyttäytymisistään. Onko kertonut mitään yksityiselämästään.
Kimmon musta huumori on todella hyvää -- ja todella vaikeaa imitoida, etenkin kun Millalla ei itsellään taida olla juuri taipumusta siihen.
Mira on jotenkin ihan ulkona porukasta. Sisäisessä minä minulle minusta minuun-maailmassaan.
Vierailija kirjoitti:
Jukka on ihan mahtava Kevin❤️
Jukka + Kevin on ollut ihan mahtavaa katsottavaa! Niin toivon, että Jukka pysyisi talossa vielä. Toivottavasti äänestyksessä on Mira+Ville tai Mira+Anu.
Vierailija kirjoitti:
Jukka on tosiaan vasta lämmennyt.
Jukan kevinin JoOoOoo super hyvä :D
Jukan pitäisi noita käsiä enemmän heiluttaa kun matkii eikä käyttää tuota omaa hmmm ja käsien levitystä!!
Ihan parasta, että Villenä Krisu joutuu nyt siivoilemaan yksikseen :-D Hyvin menee.