Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
54721/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kimmo ansaitsisi häädön ensimmäisenä käytöksensä perusteella. ei läpällä ohiteta tuollaista käytöstä missä on vakava rikos lähellä tapahtua. ällöttävää ja aidosti huolestuttavaa..

Vierailija
54722/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yöllä kyllä ahdisti kimmon käytös. en sit tiiä onko se vaan tottunut niin roisiin settiin kavereidensa kanssa että ei aivan tiennyt miltä tuollainen näyttää bb-talossa, mutta meni tosi yli tämä hemmi-hiillostus ja vihjailu. tuli kiusallinen olo ja huoli myös siitä että kimmo lentää ihan just talosta jos yhtään jatkaa. on itse puhunut kuinka ei tykkää että hänen känni-illoistaan puhutaan ja nyt kai nähtiin miksi.

Juu tuhannen tuuterissahan sitä ensimmäiseksi miettii miltä oma käytös näyttää kameroiden välityksellä. Mutta torpataan hänet nyt yhden kännisekoilun perusteella alimpaan helvettiin niin ei tule av-mammoille paha mieli. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
54723/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmo osaa antaa takaisin Villelle . Kumpikaan ei tykkää toisistaan. Puhehan oli mainio.

Vierailija
54724/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu räjähti lokista (muka)

Kimmo hajosi levy päällä eilen

Jukka Hajosi levy päällä  eilen

Helmeri parkakin hajosi.

Ville räjähti ja hajosi

Kevin ja Milla samanlaisia kaikissa tilanteissa.

Krisukin ihan samanlainen koko ajan.

Mirakin

Interesting!

Vierailija
54725/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Ville häädetään talosta tänään tunnen myötähäpeää talon ja yleisön puolesta. Tähänkö on tv reality mennyt. Että katsojat haluaa nähdä sikailua, ristiin nussimista, tappelua, oksentelua, ruuan heittämistä roskiin, ahdistelua, manipulointia, riitelyä. Tuoko on osallistumista, viihdettä. En usko että bbtalon tarkoitus olisi näyttää miten kukin alkoholiin reagoi. Mitä bb kausi on sen jälkeen jos rauhallisimmat, raittiit lähtee. No sehän oon vain mie joka lopettaa kauden katsomisen, vaikka kaikki kaudet oon kattonut. Vaikka Ville lähtisi kiusaaminen ja dokaaminen jatkuisi kunnes kuningas on hovinsa jättänyt kunnes käyttää rahnansa sammumisiin.

En nosta yhtä vaan katson kokonaisuutta. Kevin on myös hyvä vaihtoehto loppuun asti. Voittaja myn puolesta kuka vaan mutta ei holtittomimmat känneissä finaalissa. Ihan tolkun vuoksi.

Sinähän nyt yhden nostat muiden yläpuolelle.

Vierailija
54726/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevin puhuu fiksusti alkoholista. Olen samaa mieltä, että eilen meininki ja ilmapiiri oli ikävä, ei ollut hauskaa menoa. 

Vierailija
54727/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmo sano kotirauhan rikkomisesta. Eiboo kelloa ja kerrostalo. Hyvä oivallus.

Vierailija
54728/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ville on huutanut muille yöllä täysillä PELLET mutta kieltäytyy jos oikein ymmärsin pyytämästä anteeksi asiatonta käytöstä ja osallistumasta päivätehtävään muuten kuin konttimalla.

Ville pyysi anteeksi heti aamulla, vaikkei ainakaan omasta mielestäni mitään anteeksipyydettävää ollut.

Oli anteeksipyydettävää kun tuli karjumaan olkkariin että Pellet pellet jne.

Laitappa klippiä siitä tilanteesta. Kun ei sitä ole ilmeisesti tapahtunut. Mutta saahan sitä väittää mitä tahansa.

Vieläkö jankaat siitä asiasta kun se tapahtui ihan todella. Ville tuli sikaripuolelle rähjäämään. Ja ihan sekoraivona.

Vierailija
54729/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Anun naama alkaa ottamaan päähän. Kevin selittää Anulle asiallisesti talon juomisesta ja sen ikävistä puolista, ja Anu: mmm, mmm, ymmärrän,mm. Sanoo vieläv-mäisellä äänensävyllä tuon ”ymmärrän. Mikä ksuipää!

Vierailija
54730/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kevin puhuu fiksusti alkoholista. Olen samaa mieltä, että eilen meininki ja ilmapiiri oli ikävä, ei ollut hauskaa menoa. 

Katsojan kannalta hauskaa.

Vierailija
54731/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se Mira saikaan moitteita Kimmolta siitä, että muistuttelee Kimmoa kännisekoiluista.... Mira ei ole mitenkään minun suosikki, mutta hänen käytöksensä on ennustettavaa. Kimmossa ja Krisussa on molemmissa kaksi hyvin erilaista puolta.  Kimmo on nyt näyttänyt sen erittäin synkän ja pimeän puolen. 

Jos tuotanto saa häädettyä talosta Villen ja Miran, niin millaiset bileet tuolla on pari viikon päästä?

Kuvitelkaa Kevinin ja Helmerin kohtaloa. Helmeri hengaa sikariportaan kanssa ja on täysin heidän armoillaan, kuten Kevinkin, jota puolustaa enää korkeintaan Milla. Yllättäen Kevinin ja Villen erilaisuus on yhdistänyt heitä, vaikka Kevin uskollisesti nimeää Villeä joka viikko ja Ville uskoo Kevinin joutuvan kadotukseen.  

Vierailija
54732/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yöllä kyllä ahdisti kimmon käytös. en sit tiiä onko se vaan tottunut niin roisiin settiin kavereidensa kanssa että ei aivan tiennyt miltä tuollainen näyttää bb-talossa, mutta meni tosi yli tämä hemmi-hiillostus ja vihjailu. tuli kiusallinen olo ja huoli myös siitä että kimmo lentää ihan just talosta jos yhtään jatkaa. on itse puhunut kuinka ei tykkää että hänen känni-illoistaan puhutaan ja nyt kai nähtiin miksi.

Juu tuhannen tuuterissahan sitä ensimmäiseksi miettii miltä oma käytös näyttää kameroiden välityksellä. Mutta torpataan hänet nyt yhden kännisekoilun perusteella alimpaan helvettiin niin ei tule av-mammoille paha mieli. 

Ei ollu Kimmon taholta eka kännisekoilu bb talossa.

Vierailija
54733/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ville on huutanut muille yöllä täysillä PELLET mutta kieltäytyy jos oikein ymmärsin pyytämästä anteeksi asiatonta käytöstä ja osallistumasta päivätehtävään muuten kuin konttimalla.

Ville pyysi anteeksi heti aamulla, vaikkei ainakaan omasta mielestäni mitään anteeksipyydettävää ollut.

Kevin yritti nätisti pyytää, että olisivat hiljaa. Villeäkin ärsytti metelöinti ja käskytti metelöitsijät hiljaiseksi.

Vaan käskytys ei ole Villen tehtäviä, hän sekosi ihan kokonaan, eplottavaa. Muttei ollut auktoritettia yhtään meno jatkui kuin ei mitään.

Vierailija
54734/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Repesin tälle kuvaukselle, erittäin osuva xD Mutta kyllä itsellänikin nousi ihokarvat pystyyn siitä Kimmon olemuksesta, aivan kikseissä ja ehkä kännissä ihan oikeasti ajatteli omaavansa jotain mahdollisuuksia Helmerin kanssa touhuamiseen. Näin niitä hyväksikäyttöjä tapahtuu. Helmeri oli aivan tillintallin enkä oikeasti ole varma, mitä olisi tapahtunut, jos tilannetta ei olisi keskeytetty.

Kimmohan ei itse myöskään ollut tillintallin. Niillä promilleilla olisi takuuvarmasti onnistunut raiskaamaan. 

Vierailija
54735/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helmeri oli ihan palasina yöllä että teki pahaa katsoa, Anu kylmänä vieressä. Tuo koalitio on nyt hajotettava Anulla on huono vaikutus Helmeriin!

anu ihan suuttui kun helmeri sanoi rakastavansa millaa "epäseksuaalisti" (tarkoitti kenties platonisesti, haha) ja kehui tätä kauniiksi ja sitten sanoi olevansa ihastunut anuun. anu oli jääkylmä ton jälkeen. helmeri kehui anua ja anu sanoi että jos tupu olisi tässä niin ne vaan nauraisivat hemmille. tuli paha mieli hemmin puolesta kun se on lääpällään anuun ja anulta ei tule vastakaikua ja toisella puolella kimmo yrittää iskeä.

Tätä edelsi tilanne, kun Hemmi pyysi Anun keittiöön puhumaan. Anu määräsi istumapaikat ja kun Hemmi siirsi tuolia lähemmäs, kiukutteli, "mitä siihen tulet." Hemmi olisi halunnut puhua, mutta Anu pyysi Kimmon jäämään seuraan ja liimautui Kimmoon roikkumaan. Moneen kertaan illan aikana Hemmi yritti palata keskusteluun ja Anu vain nauroi tai käänsi muka vitsiksi kaiken. Anu tuntuu nauttivan, kun pitää Hemmiä talutusnuorassa, antaa kylmää ja kuumaa vuorottain eikä välitä toisen tunteista.

Anu-Hemmi-Kimmo -kuvio on tosi mielenkiintoinen. Kimmo tykkää Anusta, mutta huomaa tämän käytöksen Helmeriä kohtaan ja näkee tämän esityksen läpi, mikä on Kimmolle vaikea tilanne, koska on itse ihastunut Helmeriin. Anu on kuitenkin Kimmoa kohtaan todella kiva ja kiltti, ja heillä synkkaa ihan hyvin yhdessä, joten Kimmo ei voi tai halua huomauttaa asiasta Anulle. Helmeri taas on niin perusteellinen jees-mies ja samalla sen verran ihastunut Anuun, ettei tajua mistään mitään ja auliisti alistuu sekä Kimmon lähentelyille että Anun käskyille.

Luulen, että jos tämä jatkuisi pidempään, niin jossain vaiheessa Kimmo kyllä kilahtaisi Anulle.

Vierailija
54736/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä vielä kerran yön tapahtumat kuten minä ne näin, jokainen muodostakoon oman mielipiteensä niistä, tämä siis minun.

Tapahtumat eivät oikeassa aikajärjestyksessä vaan siinä järjestyksessä kun ne itse muistan.

BB laittoi Krisun nukkumaan jo puolelta öin. Krisu kyllä protestoi jonkin verran, ei voinut ymmärtää miksi. Luulen että tämä johtui siitä kun juoksi Helmerin syliin ja kaatoi hänet mukanaan tuolilta alas lattialle niin että Helmeri löi päänsä. Tätä Helmeri myöskin myöhemmin yöllä ihmetteli Jukalle. Krisu ei siis kovin paljon pahaa saanut aikaiseksi.

Helmeriin siirtyen niin ensinnäkin sääliksi käy Anun kylmyys häntä kohtaan. Joka kerta kun Helmeri yritti esim. kehua häntä kauniiksi tai sanoi tykkäävänsä hänestä, ei mitään vastakaikua. Täytyy myöntää että alan uskoa että Anu todellakin käyttää häntä hyväksi, uskoen näin pääsevän finaaliin.

Näytti melkein siltä että Anu viihtyi paremmin Jukan seurassa, kuvaavaa oli esim. se kun Helmeri romahti ulkovaatenurkkaukseen pääsemättä ylös niin Anu ja Jukka nauroivat mahat kippurassa hänelle tekemättä elettäkään auttaakseen häntä. Kevin! tuli ulos makuuhuoneesta ja auttoi Helmerin pystyyn.

Yö oli kyllä varsinaista kesäteatteri farssia. Toivon että BB tekee nukkumaanmeno yrityksistä Benny Hill tyyppisen pikakelaus version jossa kaikki juoksevat huoneesta toiseen seuraten toisiaan. Joka kerta kun BB käski asukkaita nukkumaan niin joku keksi jotain mitä piti tehdä, oli sitten kyseessä viimeinen tupakki, vedenjuonti, huikopala, päiväkirjahuoneeseen pääsy, sitten tuli jo taas jano, taas tupakki, huikopala, vessakäynti etc.

Uskon että BB yritti saada Anua, Helmeriä, Jukkaa, Millaa ja Kimmoa nukkumaan parikymmentä kertaa. Milla antoi periksi jossain vaiheessa mutta neljän kopla jatkoi touhujaan.

Kun porukka oltiin vihdoin saatu makuuhuoneeseen joskus kolmen maissa yöllä niin Helmeri ja Jukka rojahtivat samaan sänkyyn, olisiko ollut Jukan, ja alkoivat tehdä hieman lähempää tuttavuutta, oliko sitten kyseessä läppä tässä vaiheessa vai mikä ja sitten saapui Kimmo paikalle. Jopa yövalaistuksessa ei voinut välttyä siitä kiillosta Kimmon silmissä kun ymmärsi pääsevänsä samaan sänkyyn. Kimmohan oli jo useasti yön aikana yrittänyt herättää Helmerin kiinnostuksen. No nythän alkoi sitten tapahtua, ensin alkoi Helmeri riisua pitkiä housujaan, myöskin Jukka, Kimmo auttoi mielellään tässä seisoen vielä lattialla itse. Sitten Kimmo pudotti shortsinsa lattialle ja avasi kortsupakkauksen hampaillaan heittäen joko pakkauksen tai kortsun sänkyyn aikeissa hypätä perään itse.

Tässä vaiheessa oli itsellä jo kaikki ihokarvat pystyssä miettien kuinka helposti tuhotaan ihmisen elämä (siis Helmerin, en usko tätä kimppakivaa olisi katsottu sopivana hänen bisneksissä).

Onneksi taas kerran tuli Kevin hätiin ja tämän jälkeen myöskin Anu joka veti Helmerin pois tilanteesta.

Kaiken tämän kauhun keskellä en voinut olla nauramatta Villen kobramaisella tavalla nostetulle päälle ja kauhulle hänen silmissä kun hän kuvitteli kohta näkevänsä sodom&gomorra pervoilua vain parin metrin päästä.

Luulin jo tilanteen olevan ohi kunnes Kimmo hyppäsi samaan sänkyyn Helmerin ja Anun kanssa ja alkoi siellä kuiskailla limaisuuksia Helmerille Anun yli. Tämä oli viimeinen pisara Villelle joka todellakin räjähti ja kertoi että nyt riitti, aika rankkaa tekstiä ja vielä pelleiksi haukkumista, mutta tämän jälkeen Kimmo liukeni omaan sänkyyn ja yö rauhoittui.

Jossain vaiheessa sai myöskin Kevin Jukan sänkyynsä silittelemään mutta uskon että se jäi siihen, BB ei kuvannu koko ajan kyseistä tilannetta.

Jos tästä jotain pitäisi oppia niin EI KOSKAAN ENÄÄ VIINAA, AINAKAAN HELMERILLE, TALOSSA OLON AIKANA.

Muuten näin se meni mutta mun mielestä se Hemmin ja Jukan kikatus siinä sängyllä ja Kimmo kortsun kaivamiset oli vaan vitsailua, Jukka ja Hemmi oli tikahtua nauruun kiskoessaan housuja jalasta eikä Kimmokaan mielestäni oikeasti mitään tehnyt. Ei esim koskenut Hemmin. Se sitten kun Kimmo meni myöhemmin Anun taakse puhumaan jotain limaista oli oikeasti ällöttävä ja meni yli. Nyt tosiaan selvisi miksi Kimmo ei tykkää miksi humalaisten jutuista puhutaan seuraavana päivänä tai näytetään. Kimmo on vain niin pervo ja ällö. Kun Hemmi oli kömpinyt sänkyynsä Anun viereen, Kimmo teki jotain ihme jiihaa-ratsastus panoliikkeitä omassa sängyssään ja heitteli vaatteitaan. Jukka puolestaan kömpi Kevinin päälle ja Kevin reagoi siihen yllättävän vähän. Myöhemmin sitten Jukka kääntyi Millaan päin ja sai jäädä siihen ja sänky hiljeni. Sit menin itsekin nukkumaan. Nukkuiko Jukka siinä aamuun asti?

Ei nukkunut, Jukka oli siirtynyt aika pian omaan sänkyyn. Helmeri kävi jossain vaiheessa vessassa yöllä ja sammui sinne joksikin aikaa.

Mun silmiin kanssa se Kimmon kortsu juttu oli läpällä. Toki on jo tullut ilmi, että tykkää Helmeristä, minkä takia oli arveluttava tilanne, mutta todella yli mentiin vasta sitten, kun Kimmo meni kuiskimaan Anulle jotain pervouksia ja silloin Ville ärähti.

Vierailija
54737/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siellä oli myös hauskaa ja hyvässä hengessä mutta Kevin ei silloin ollut paikalla. Se myös pisti silmään että juuri ennen nukkumaan menoa Jukka oli kiskaissut paidan päältään ja onhan Jukalla oikeasti aika hyvä kroppa. Housut lanteilla seisoskeli siinä sellaisissa asennoissa yksin Anun kanssa että taitaa tietää sen itsekin. Ja olin havaitsevinani ettei Anukaan ihan 100% kylmäksi jäänyt toisin kuin Hemmin kanssa.

Vierailija
54738/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Ville häädetään talosta tänään tunnen myötähäpeää talon ja yleisön puolesta. Tähänkö on tv reality mennyt. Että katsojat haluaa nähdä sikailua, ristiin nussimista, tappelua, oksentelua, ruuan heittämistä roskiin, ahdistelua, manipulointia, riitelyä. Tuoko on osallistumista, viihdettä. En usko että bbtalon tarkoitus olisi näyttää miten kukin alkoholiin reagoi. Mitä bb kausi on sen jälkeen jos rauhallisimmat, raittiit lähtee. No sehän oon vain mie joka lopettaa kauden katsomisen, vaikka kaikki kaudet oon kattonut. Vaikka Ville lähtisi kiusaaminen ja dokaaminen jatkuisi kunnes kuningas on hovinsa jättänyt kunnes käyttää rahnansa sammumisiin.

Tänään on lauantai, kukaan ei tietääkseni lähde tänään, ellei rankasti mokaa jotain.[/quote

Sunnuntaita tarkoitin😄

Vierailija
54739/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parit alkoholi huuruiset bileet ja Krisu srkoillut kolme x. BB talo ei oo pyhäkoulu. Janicakin veteli pil......ta helmet ja tais heittää nykyisen persun kasvoille. Oli se aikaa. Hui.

Vierailija
54740/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli anteeksipyydettävää kun tuli karjumaan olkkariin että Pellet pellet jne.

Ilmeisesti sulla ei ole kaksneljäseiskaa tai olit ite niin kännissä että et muista.

Örvelösakki tuli makkariin ja hihitteli ja möykkäsi ja herättivät toisetkin, eivät millään meinanneet rauhoittua nukkumaan. Ville ärähti omalta paikaltaan että nyt hiljaa senkin pellet.

Ja sitäkin pyysi anteeksi aamulla. Pellet olis ite voineet kans ymmärtää pyytää anteeksi omaa käytöstään, ihan ilman isoveljen komentamista.

Ketju on lukittu.