BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Laita pyykkipoitsu nenää ja toine alahuuleen kiinni, lue päivätehtävä ja pidättele aivastusta koko toimituksen ajan. Olet kuulostava Millalta
Kimmo selittelee aivan väärin!! Miten voi olla vaikeaa pyytää oikeasti anteeksi. Ihme tyyppi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt menee yli tajuntapisteen! Miksi rangaistus Kevinille ja Villelle??? Mautonta. Jotain rajaa BB!
Ei viitsi enää katsoa.
Etkö ole ennen katsonut Big Brotheria? Totta kai kaikki saa rangaistuksen.1
Älä viitsi valehdella.
Ville sai rankun ihan yksin siitä hipasta.
Mikä sinua vaivaa? Bb oli ennen hipan alkua ilmoittanut että häviäjä saa rankun. Ville hävisi.
Kimmo piti loistavan puheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kevin, Mira ja Ville ulos, ei ole mitään annettavaa taloon. Eilen oli koko kauden paras ilta johon he eivät osallistuneet.
Oletko ymmärtänyt etteivät Kevin ja Ville juo alkoholia? Voi olla hankalaa sulautua känni ääliöiden porukkaan itse selvinpäin olevana. Tiedän kokemuksesta
No se on ihan heidän oma vikansa. Miksi taloon pitää edes tulla jos ei juo alkoholia?
Tästä kaudestahan oli nimenomaan sanottu ettei viinan kanssa läträillä kuten aiempina vuosina. Toisekseen onko taloon valitsemis perusteissa sanottu että on PAKKO olla alkoholisti tai viinaan menevä että valittaisiin taloon?
En oo koskaan juonu itseäni känniin. En tuomitse jos jotkut juo. Talossa on hyvä ettei kaikki ole alkoholiongelmaisia. Miksi on juotava niin kovat kännit että tekee, puhuu älyttömyyksiä tai sammuu. Eikö olisi kivaa olla pikkuhiprakassa, keskustella kivoja, nauraa ja nauttia. Kertokaa te jotka juotte alkoholia säännöllisesti. Onko juotava tuohon pisteeseen ettei tajua mitä puhuu, tekee.
Millan ja Miran anteeksipyyntö oli myös hyvä!
Tässä vielä kerran yön tapahtumat kuten minä ne näin, jokainen muodostakoon oman mielipiteensä niistä, tämä siis minun.
Tapahtumat eivät oikeassa aikajärjestyksessä vaan siinä järjestyksessä kun ne itse muistan.
BB laittoi Krisun nukkumaan jo puolelta öin. Krisu kyllä protestoi jonkin verran, ei voinut ymmärtää miksi. Luulen että tämä johtui siitä kun juoksi Helmerin syliin ja kaatoi hänet mukanaan tuolilta alas lattialle niin että Helmeri löi päänsä. Tätä Helmeri myöskin myöhemmin yöllä ihmetteli Jukalle. Krisu ei siis kovin paljon pahaa saanut aikaiseksi.
Helmeriin siirtyen niin ensinnäkin sääliksi käy Anun kylmyys häntä kohtaan. Joka kerta kun Helmeri yritti esim. kehua häntä kauniiksi tai sanoi tykkäävänsä hänestä, ei mitään vastakaikua. Täytyy myöntää että alan uskoa että Anu todellakin käyttää häntä hyväksi, uskoen näin pääsevän finaaliin.
Näytti melkein siltä että Anu viihtyi paremmin Jukan seurassa, kuvaavaa oli esim. se kun Helmeri romahti ulkovaatenurkkaukseen pääsemättä ylös niin Anu ja Jukka nauroivat mahat kippurassa hänelle tekemättä elettäkään auttaakseen häntä. Kevin! tuli ulos makuuhuoneesta ja auttoi Helmerin pystyyn.
Yö oli kyllä varsinaista kesäteatteri farssia. Toivon että BB tekee nukkumaanmeno yrityksistä Benny Hill tyyppisen pikakelaus version jossa kaikki juoksevat huoneesta toiseen seuraten toisiaan. Joka kerta kun BB käski asukkaita nukkumaan niin joku keksi jotain mitä piti tehdä, oli sitten kyseessä viimeinen tupakki, vedenjuonti, huikopala, päiväkirjahuoneeseen pääsy, sitten tuli jo taas jano, taas tupakki, huikopala, vessakäynti etc.
Uskon että BB yritti saada Anua, Helmeriä, Jukkaa, Millaa ja Kimmoa nukkumaan parikymmentä kertaa. Milla antoi periksi jossain vaiheessa mutta neljän kopla jatkoi touhujaan.
Kun porukka oltiin vihdoin saatu makuuhuoneeseen joskus kolmen maissa yöllä niin Helmeri ja Jukka rojahtivat samaan sänkyyn, olisiko ollut Jukan, ja alkoivat tehdä hieman lähempää tuttavuutta, oliko sitten kyseessä läppä tässä vaiheessa vai mikä ja sitten saapui Kimmo paikalle. Jopa yövalaistuksessa ei voinut välttyä siitä kiillosta Kimmon silmissä kun ymmärsi pääsevänsä samaan sänkyyn. Kimmohan oli jo useasti yön aikana yrittänyt herättää Helmerin kiinnostuksen. No nythän alkoi sitten tapahtua, ensin alkoi Helmeri riisua pitkiä housujaan, myöskin Jukka, Kimmo auttoi mielellään tässä seisoen vielä lattialla itse. Sitten Kimmo pudotti shortsinsa lattialle ja avasi kortsupakkauksen hampaillaan heittäen joko pakkauksen tai kortsun sänkyyn aikeissa hypätä perään itse.
Tässä vaiheessa oli itsellä jo kaikki ihokarvat pystyssä miettien kuinka helposti tuhotaan ihmisen elämä (siis Helmerin, en usko tätä kimppakivaa olisi katsottu sopivana hänen bisneksissä).
Onneksi taas kerran tuli Kevin hätiin ja tämän jälkeen myöskin Anu joka veti Helmerin pois tilanteesta.
Kaiken tämän kauhun keskellä en voinut olla nauramatta Villen kobramaisella tavalla nostetulle päälle ja kauhulle hänen silmissä kun hän kuvitteli kohta näkevänsä sodom&gomorra pervoilua vain parin metrin päästä.
Luulin jo tilanteen olevan ohi kunnes Kimmo hyppäsi samaan sänkyyn Helmerin ja Anun kanssa ja alkoi siellä kuiskailla limaisuuksia Helmerille Anun yli. Tämä oli viimeinen pisara Villelle joka todellakin räjähti ja kertoi että nyt riitti, aika rankkaa tekstiä ja vielä pelleiksi haukkumista, mutta tämän jälkeen Kimmo liukeni omaan sänkyyn ja yö rauhoittui.
Jossain vaiheessa sai myöskin Kevin Jukan sänkyynsä silittelemään mutta uskon että se jäi siihen, BB ei kuvannu koko ajan kyseistä tilannetta.
Jos tästä jotain pitäisi oppia niin EI KOSKAAN ENÄÄ VIINAA, AINAKAAN HELMERILLE, TALOSSA OLON AIKANA.
Olisin toivonut Krisun anteeksipyynnössä sitä että krisu olisi käyttänyt asiakaspalveluääntään :)
Miksi Anu lääppii kännissä Jukkaa ja Kimmoa ja Helmeriä ei ja hakee läheisyyttä noilta kahdelta känniääliöltä.
Kuinka yllättävää, Krisu ”pyytelee anteeksi” muiden tekemiä virheitä, mutta ei tunnusta itse tehneensä väärää. Diagnoosi alkaa selkiytymään.
yöllä kyllä ahdisti kimmon käytös. en sit tiiä onko se vaan tottunut niin roisiin settiin kavereidensa kanssa että ei aivan tiennyt miltä tuollainen näyttää bb-talossa, mutta meni tosi yli tämä hemmi-hiillostus ja vihjailu. tuli kiusallinen olo ja huoli myös siitä että kimmo lentää ihan just talosta jos yhtään jatkaa. on itse puhunut kuinka ei tykkää että hänen känni-illoistaan puhutaan ja nyt kai nähtiin miksi.
Kevin oli eilen ihana. Piti hauskaa muiden kanssa ja oli myös järjen äänenä silloin, kun joillain meni scootti vähän liian lujaa. Kevin on tosi söötti.
Vierailija kirjoitti:
Tässä vielä kerran yön tapahtumat kuten minä ne näin, jokainen muodostakoon oman mielipiteensä niistä, tämä siis minun.
Tapahtumat eivät oikeassa aikajärjestyksessä vaan siinä järjestyksessä kun ne itse muistan.BB laittoi Krisun nukkumaan jo puolelta öin. Krisu kyllä protestoi jonkin verran, ei voinut ymmärtää miksi. Luulen että tämä johtui siitä kun juoksi Helmerin syliin ja kaatoi hänet mukanaan tuolilta alas lattialle niin että Helmeri löi päänsä. Tätä Helmeri myöskin myöhemmin yöllä ihmetteli Jukalle. Krisu ei siis kovin paljon pahaa saanut aikaiseksi.
Helmeriin siirtyen niin ensinnäkin sääliksi käy Anun kylmyys häntä kohtaan. Joka kerta kun Helmeri yritti esim. kehua häntä kauniiksi tai sanoi tykkäävänsä hänestä, ei mitään vastakaikua. Täytyy myöntää että alan uskoa että Anu todellakin käyttää häntä hyväksi, uskoen näin pääsevän finaaliin.
Näytti melkein siltä että Anu viihtyi paremmin Jukan seurassa, kuvaavaa oli esim. se kun Helmeri romahti ulkovaatenurkkaukseen pääsemättä ylös niin Anu ja Jukka nauroivat mahat kippurassa hänelle tekemättä elettäkään auttaakseen häntä. Kevin! tuli ulos makuuhuoneesta ja auttoi Helmerin pystyyn.Yö oli kyllä varsinaista kesäteatteri farssia. Toivon että BB tekee nukkumaanmeno yrityksistä Benny Hill tyyppisen pikakelaus version jossa kaikki juoksevat huoneesta toiseen seuraten toisiaan. Joka kerta kun BB käski asukkaita nukkumaan niin joku keksi jotain mitä piti tehdä, oli sitten kyseessä viimeinen tupakki, vedenjuonti, huikopala, päiväkirjahuoneeseen pääsy, sitten tuli jo taas jano, taas tupakki, huikopala, vessakäynti etc.
Uskon että BB yritti saada Anua, Helmeriä, Jukkaa, Millaa ja Kimmoa nukkumaan parikymmentä kertaa. Milla antoi periksi jossain vaiheessa mutta neljän kopla jatkoi touhujaan.Kun porukka oltiin vihdoin saatu makuuhuoneeseen joskus kolmen maissa yöllä niin Helmeri ja Jukka rojahtivat samaan sänkyyn, olisiko ollut Jukan, ja alkoivat tehdä hieman lähempää tuttavuutta, oliko sitten kyseessä läppä tässä vaiheessa vai mikä ja sitten saapui Kimmo paikalle. Jopa yövalaistuksessa ei voinut välttyä siitä kiillosta Kimmon silmissä kun ymmärsi pääsevänsä samaan sänkyyn. Kimmohan oli jo useasti yön aikana yrittänyt herättää Helmerin kiinnostuksen. No nythän alkoi sitten tapahtua, ensin alkoi Helmeri riisua pitkiä housujaan, myöskin Jukka, Kimmo auttoi mielellään tässä seisoen vielä lattialla itse. Sitten Kimmo pudotti shortsinsa lattialle ja avasi kortsupakkauksen hampaillaan heittäen joko pakkauksen tai kortsun sänkyyn aikeissa hypätä perään itse.
Tässä vaiheessa oli itsellä jo kaikki ihokarvat pystyssä miettien kuinka helposti tuhotaan ihmisen elämä (siis Helmerin, en usko tätä kimppakivaa olisi katsottu sopivana hänen bisneksissä).
Onneksi taas kerran tuli Kevin hätiin ja tämän jälkeen myöskin Anu joka veti Helmerin pois tilanteesta.
Kaiken tämän kauhun keskellä en voinut olla nauramatta Villen kobramaisella tavalla nostetulle päälle ja kauhulle hänen silmissä kun hän kuvitteli kohta näkevänsä sodom&gomorra pervoilua vain parin metrin päästä.Luulin jo tilanteen olevan ohi kunnes Kimmo hyppäsi samaan sänkyyn Helmerin ja Anun kanssa ja alkoi siellä kuiskailla limaisuuksia Helmerille Anun yli. Tämä oli viimeinen pisara Villelle joka todellakin räjähti ja kertoi että nyt riitti, aika rankkaa tekstiä ja vielä pelleiksi haukkumista, mutta tämän jälkeen Kimmo liukeni omaan sänkyyn ja yö rauhoittui.
Jossain vaiheessa sai myöskin Kevin Jukan sänkyynsä silittelemään mutta uskon että se jäi siihen, BB ei kuvannu koko ajan kyseistä tilannetta.
Jos tästä jotain pitäisi oppia niin EI KOSKAAN ENÄÄ VIINAA, AINAKAAN HELMERILLE, TALOSSA OLON AIKANA.
Kiitos, hyvin kerrottu. Itse kävin nukkumaan siin vaiheessa, kun Helmeri oli keittiössä yrittänyt alkaa jutella anulle, mutta Anau ei kiinnostanut kuunnella, ja siihe tuli sitten jo Kimmo ja Jukka härisitsemään.
Helmerillä on vaara joutua seksuaalisesti hyväksesikäytetyksi erään taholta, ellei tuohon ulkopuolinen puutu, tai ellei asukkaille enää tarjoilla alkoholia. Kimmosta kuoriutuu täysi sika kännissä. Ja tuo kertomasi todisti sen, että Kimmo kiikutti kortsun Anun tyynyn alle.
Jos Ville häädetään talosta tänään tunnen myötähäpeää talon ja yleisön puolesta. Tähänkö on tv reality mennyt. Että katsojat haluaa nähdä sikailua, ristiin nussimista, tappelua, oksentelua, ruuan heittämistä roskiin, ahdistelua, manipulointia, riitelyä. Tuoko on osallistumista, viihdettä. En usko että bbtalon tarkoitus olisi näyttää miten kukin alkoholiin reagoi. Mitä bb kausi on sen jälkeen jos rauhallisimmat, raittiit lähtee. No sehän oon vain mie joka lopettaa kauden katsomisen, vaikka kaikki kaudet oon kattonut. Vaikka Ville lähtisi kiusaaminen ja dokaaminen jatkuisi kunnes kuningas on hovinsa jättänyt kunnes käyttää rahnansa sammumisiin.
Krisu näyttää sulttanilta pyyhe päässä. kalifi kalifin paikalla.
No KImmolla työpaikat vaihtuneet ja noin.
Nuo Jukan puheet, ei kokonaista järkevää lausetta meinaa saada muodostettua. Pistänyt tämän ennenkin merkille.
Vierailija kirjoitti:
Tapahtumat eivät oikeassa aikajärjestyksessä vaan siinä järjestyksessä kun ne itse muistan.BB laittoi Krisun nukkumaan jo puolelta öin. Krisu kyllä protestoi jonkin verran, ei voinut ymmärtää miksi. Luulen että tämä johtui siitä kun juoksi Helmerin syliin ja kaatoi hänet mukanaan tuolilta alas lattialle niin että Helmeri löi päänsä. Tätä Helmeri myöskin myöhemmin yöllä ihmetteli Jukalle. Krisu ei siis kovin paljon pahaa saanut aikaiseksi.
Näytti melkein siltä että Anu viihtyi paremmin Jukan seurassa, kuvaavaa oli esim. se kun Helmeri romahti ulkovaatenurkkaukseen pääsemättä ylös niin Anu ja Jukka nauroivat mahat kippurassa hänelle tekemättä elettäkään auttaakseen häntä. Kevin! tuli ulos makuuhuoneesta ja auttoi Helmerin pystyyn.Yö oli kyllä varsinaista kesäteatteri farssia. Toivon että BB tekee nukkumaanmeno yrityksistä Benny Hill tyyppisen pikakelaus version jossa kaikki juoksevat huoneesta toiseen seuraten toisiaan. Joka kerta kun BB käski asukkaita nukkumaan niin joku keksi jotain mitä piti tehdä, oli sitten kyseessä viimeinen tupakki, vedenjuonti, huikopala, päiväkirjahuoneeseen pääsy, sitten tuli jo taas jano, taas tupakki, huikopala, vessakäynti etc.
Uskon että BB yritti saada Anua, Helmeriä, Jukkaa, Millaa ja Kimmoa nukkumaan parikymmentä kertaa. Milla antoi periksi jossain vaiheessa mutta neljän kopla jatkoi touhujaan.Kun porukka oltiin vihdoin saatu makuuhuoneeseen joskus kolmen maissa yöllä niin Helmeri ja Jukka rojahtivat samaan sänkyyn, olisiko ollut Jukan, ja alkoivat tehdä hieman lähempää tuttavuutta, oliko sitten kyseessä läppä tässä vaiheessa vai mikä ja sitten saapui Kimmo paikalle. Jopa yövalaistuksessa ei voinut välttyä siitä kiillosta Kimmon silmissä kun ymmärsi pääsevänsä samaan sänkyyn. Kimmohan oli jo useasti yön aikana yrittänyt herättää Helmerin kiinnostuksen. No nythän alkoi sitten tapahtua, ensin alkoi Helmeri riisua pitkiä housujaan, myöskin Jukka, Kimmo auttoi mielellään tässä seisoen vielä lattialla itse. Sitten Kimmo pudotti shortsinsa lattialle ja avasi kortsupakkauksen hampaillaan heittäen joko pakkauksen tai kortsun sänkyyn aikeissa hypätä perään itse.
Kaiken tämän kauhun keskellä en voinut olla nauramatta Villen kobramaisella tavalla nostetulle päälle ja kauhulle hänen silmissä kun hän kuvitteli kohta näkevänsä sodom&gomorra pervoilua vain parin metrin päästä.Luulin jo tilanteen olevan ohi kunnes Kimmo hyppäsi samaan sänkyyn Helmerin ja Anun kanssa ja alkoi siellä kuiskailla limaisuuksia Helmerille Anun yli. Tämä oli viimeinen pisara Villelle joka todellakin räjähti ja kertoi että nyt riitti, aika rankkaa tekstiä ja vielä pelleiksi haukkumista, mutta tämän jälkeen Kimmo liukeni omaan sänkyyn ja yö rauhoittui.
Samaa mieltä. Vähän kuumotti, mitä siellä olis tapahtunut, jollei Ville olis käskenyt rauhoittumaan. Yöllä näytti siltä, että BB:llä ei riittänyt auktoriteettia, mutta onneksi Villellä oli.
Jäi semmonen maku suuhun, että jonkinasteista seksuaalistahäirintää, seksuaalistahyväksikäyttöä tai ahdistelua oli lähellä tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
Jos Ville häädetään talosta tänään tunnen myötähäpeää talon ja yleisön puolesta. Tähänkö on tv reality mennyt. Että katsojat haluaa nähdä sikailua, ristiin nussimista, tappelua, oksentelua, ruuan heittämistä roskiin, ahdistelua, manipulointia, riitelyä. Tuoko on osallistumista, viihdettä. En usko että bbtalon tarkoitus olisi näyttää miten kukin alkoholiin reagoi. Mitä bb kausi on sen jälkeen jos rauhallisimmat, raittiit lähtee. No sehän oon vain mie joka lopettaa kauden katsomisen, vaikka kaikki kaudet oon kattonut. Vaikka Ville lähtisi kiusaaminen ja dokaaminen jatkuisi kunnes kuningas on hovinsa jättänyt kunnes käyttää rahnansa sammumisiin.
Sinähän nyt yhden nostat muiden yläpuolelle.
Samaa ihmettelen, kun itsellä pyörii tuo 24/7 koko ajan kuitenkin taustalla, enkä huutamista ole kuullut.