BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Hyvät unenlahjat!!
Krapulakoomaa!!
Vierailija kirjoitti:
Passiivis-aggressivista Villeä on pyydetty olemaan tunti rauhassa että muut saa nukkua rahnalla ostamansa päikkärit mutta Ville vaan imuroi. Kevin tuli sanomaan että ei siivota kun muut nukkuu mutta Ville sanoi että mä vaan imuroin ja jatkaa.
Hyvä Ville. Mä imuroisin koko tunnin makkarissa missä dokut makaa. Laulaisin vielä kovalla äänellä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin heittänyt kaikki kattilat lattialle keittiössä jos olisin Ville,Villehän teki käskystä koska kirjeessä luki siivotkaa heti hyi hyi..täällä taas jätetään osa kertomatta kun mollataan muita!!
No eihän epämiellyttäviä asioita mainita. Menee haukkumisesta pointti jos totuus sanotaan ääneen. Aika loistava veto BB::ltä laittaa makkariin vähän lapsen itkua..
Siis miten ne ei herää tuohon kovaan vauvan itkuun??
Jos Ville olisi normaali hän olisi hiljaa kun muut nukkuvat eikä lorottelisi pyttyyn imuroisi ja nauvuttaisi ovia ja kalisuttaisi astioita. Tyhmä ukko. Yrittää saada muut nyt hermostumaan.[/quote]
Onko todella niin, että humalassa saa tehdä mitä haluaa ja perheillä sielunsa kyllyydestä. Krapulaista pitää säälitellä ja olla sukkasillaan. BB käski siivoamaan, mutta nuo krapulaiset osti päikkärit.yllä ,aikuiset ihmiset "saa" perseillä humalassa ja kukaan ei ole pakottanut Villeä tuonne. Ville on ihan vapaaehtoisesti hakeutunut BB-taloon jossa tunnetusti kännätään välillä. Näillä ei ole mitään muuta kuin aikaa tuolla ja Ville tietää se aivan hyvin.[/quote]
Ei sinne kukaan oel pakottanut noita perseileviä känniläisiäkään. Varmaan jokainen tietää aivan hyvin että alkoholista tulee krapula. Lähtekööt kotiinsa potemaan jos eivät pysty olemaan.[/quote]
Kyllä kännisen täytyy saada möykätä koko yö jos haluaa, minäminäminä ja mun känni, samanlainen itsekäs idiootti olen ollut joskus itsekin. Nykyisin onneks vähemmän itsekeskeinen.
Vierailija kirjoitti:
Hemmi sanoi rakastavansa Kimmoa. Ystävänä kyllä. Ei oo sanonut Anulle.
Pystytkö näkemään että tilanne on "hieman" eri Anun kanssa?
Ei vauvan itku koskaan ole miesten unia häirinnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville ei muista omia känniaikoja.
Tästä jo aikaa mut jäänyt mieleen Krisun ja Villen keskustelu.Oli sillon kun edelliskerran sai viiniä.Ville sa noi että pääsis jo nukkuun mä en jaksa kattella juopuneita.Krisusiihen et oot sä ennen jaksanut ja jatkoi.Et kai sä kuvitellu kun tänne tulit et kaikki on samanlaisia kun sinä. Juuri näin.Ville voi poistua jos ei jaksa.
Eli sun maailmankatsomuksessa alkoholi ja kännääminen ajaa kaiken muun edelle eikä juoppojen tarvii ottaa ketään huomioon, mutta muiden pitää paapoa heitä? Ok.
Eiköhän nyt olla bb talossa.Ei myöskään yksi voi rajoittaa toisten juhlintaa.Harvoinhan ne alkoa saaneet.
Kevin ansaitsee voittaa. En juuri pitänyt hänestä alkuun, mutta on osoittautunut ihmiseksi, jolla on ryhtiä ja luonnetta. Kunnioitan!
Helmeri ja Milla ovat myös hyviä tyyppejä. Milla on jopa muuttunut syvällisemmäksi kauden mittaan, alkutaival oli sitä jatkuvaa twerkkausta.
Helmeri ei ole täydellinen, mutta hän on jotenkin todella vilpitön.
En ole tänään vielä katsonut 24/7 mutta eilen totesin että ihan karmean sotkuista oli.
Keittiö kuin pommi.
Paikka jossa aikaa siivota mutta kukaan ei sitä tee.
Hukkuvat paskaan kun Ville lähtee.
Kamalaa jankkausta piti känniläiset eilen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu taas hipsuttamassa Hemmiä. Ei voi mitään mutta en hyväksy sitä miten Anu pelaa Hemmin tunteilla.
Tämä on hämmentävää katsottavaa. Anu kyllä selvästi nauttii pusuttelusta ja hipsuttelusta, mutta samanaikaisesti tuntuu nauttivan siitä, että voi kiertää Hemmiä koko ajan pahemmin pikkusormensa ympäri. Antaa vähän flirttiä muillekin miehille ja katsoo, miten Hemmi reagoi. Ihan kuin joku yläkoululuokan teiniprinsessa, joka testailee poikaystävänsä tunteita hinkumalla huomiota muilta.
Joku puolusteli, että Anu vaan yrittää tehdä Hemmiä mustasukkaiseksi... Niin. Minkä ihmeen takia? Kun Hemmi on sanoilla ja teoilla osoittanut tykkäävänsä Anusta, niin voisiko vain ottaa sen tykkäämisen vastaan ja antaa samaa takaisin? Miksi pitää alkaa pitää tuollaista peliä, kun sillä luultavasti satuttaa toista?
Narskut toimii noin. Anu ulos hoidattamaan päihdeongelmaansa. Anu kerjää lopulta helmeriltä kaikki rahat. Onko se käyttänyt rahojaan mihinkään? Ihan paskaa, jos niillä voi ostaa koskemattomuuden. Toihan elää muutenkin niin, että rahalla saa kaiken. Toivottavasti ainakin duunit loppuu, kuka täysipäinen tuolta ostais yhtään kämppää.
Kyllä se niin on että kun tusina ihmistä haluaa kännätä talossa sitä ei saisi tehdä koska taloon on aseella uhaten pakotettu yksi 38-vuotias marttyyrin miespappa joka ei kestä yhtä huonosti nukuttua yötä.
En ihmettelisi että vanha portsari olisi käynyt koulutusta jossain lisää kun on taistelulajikin tuttu ja mömmöt.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se niin on että kun tusina ihmistä haluaa kännätä talossa sitä ei saisi tehdä koska taloon on aseella uhaten pakotettu yksi 38-vuotias marttyyrin miespappa joka ei kestä yhtä huonosti nukuttua yötä.
Etenkin kun on hiukan itse tehnyt tismalleen samaa aiemmin samassa iässä kuin nuo muut. Narsisti toimii noin- hän sanelee ehdot muille.
Narsismiin viittaa myös Villen bodybuilding harrastus- halunnut pullistella jo aiemmin lihaksilla ja se vaihtui pullisteluksi hengellisellä ylemmyydellään. Sama paska eri paketti.
Anu on niin ärsyttävä, ei millään tavalla kiinnostava. Toivottavasti ei pääse loppuun asti Helmerin vanavedessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme siinä on, että Ville saa paskamyrskyä talossa ja nettipalstoilla? Mulle kävis talossa ihan samalla tavalla, kun alkais toisten perseily ottaan päähän.
Siellä Ville nyt siivoilee eilisiä sotkuja, kun krapulaiset lepäilee. Yöllä humalassa ne tuli makkariin möykkäämään ja napinaahan nyt siitäkin tuli, kun ojensi kaatokännisiä olemaan hiljaa.
Krisu pitäis jo heittää ulos, kun käyttäytyy niin huonosti, mutta näköjään BB:n seuraajat haluaa nähdä just tuollaista menoa. Alapäähuumoria, moukkamaista käytöstä, kitinää ja perseilyä.
Ihmiset OSTI päikkärit, Villeä on pyydetty useamman ihmisen voimin olemaan metelöimättä, viimeksi pari minsaa sitten Kevin. Ville vaan jatkaa imurointia ja kolistelua. Siinä on teille todellinen Ville joka aina välillä pilkahtaa jeesustelun alta.
Älä valehtele, ei ole kukaan keskeyttänyt päikkäreitä Villen "metelöinnin" takia. Päikkäreiden alettua Ville oli imuroimassa keittiötä, lopetti sen, siirtyi vessaan ja nyt ajaa hiuksiaan vessassa koska lupauksestaan huolimatta Mira ei Villen hiuksia toisena päivänä leikannutkaan.
Uskomattoman vahva ihminen tuo Ville, mulla tulee ihan paha mieli siitä miten häntä tuolla kohdellaan, mutta Ville vaan silti on noin lunkina ja ottaa asiat sellaisina kuin ne ovat.
Päikkäreitä häiritään nyt vauvan itkulla :DJos Ville olisi normaali hän olisi hiljaa kun muut nukkuvat eikä lorottelisi pyttyyn imuroisi ja nauvuttaisi ovia ja kalisuttaisi astioita. Tyhmä ukko. Yrittää saada muut nyt hermostumaan.
Onko todella niin, että humalassa saa tehdä mitä haluaa ja perheillä sielunsa kyllyydestä. Krapulaista pitää säälitellä ja olla sukkasillaan. BB käski siivoamaan, mutta nuo krapulaiset osti päikkärit.
Mitä Villen siis olis pitänyt tehdä? Jättää siivoamatta, vaikka käskettiin? Eihän Ville edes yksinään sotkenut eilen. Todennäköisesti sotki vähiten, mutta siivoaa ja pyykkää yksinään.
Kevin hoiti imuroinnin jo ajat sitten. Mutta eihän se Villelle kelpaa tietenkään.
Juu pitäähän Villen näyttää iskänä mallia alemmilleen. Eilenhän puhutteli Keviniä : Eiks ookin kiva kun mä juttelene sulle ihan näin?
Kun Kevin pukeutui. Siis Hyvää päivää! Älykkäälle Kevinille puhui noin, kuin ylhäältä Jumala. Tuo Ville on ihan hirveä luonne.
Hän tarkoitti kun Kevinin mikki oli irti ja joutui sitä nostelemaan kun Ville kyseli. Ei Kevin siitä ollut oikeasti pahoillaan, oli ihan hauska tilanne.
Juhlien ois pitänyt alkaa 2 tuntia aiemmin, niin olisi nähnyt enemmän läyhäysporukan meininkiä. Kimmosta kuoriutui ällöttävä kiero jankkaaja. Anu piti hemmiä pilkkanaan. Tätähän ei moni sitten nähnyt, kun tapahtui niin myöhään. Itsekin lopetin katsomisen "jo" puoli kahdelta.
Saako tuo Villekin nukkua, vaikkei osallistunut maksuun? Lokki.
Juu pitäähän Villen näyttää iskänä mallia alemmilleen. Eilenhän puhutteli Keviniä : Eiks ookin kiva kun mä juttelene sulle ihan näin?
Kun Kevin pukeutui. Siis Hyvää päivää! Älykkäälle Kevinille puhui noin, kuin ylhäältä Jumala. Tuo Ville on ihan hirveä luonne.