Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
54401/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plaah, kamerat näyttää vaan makkaria. Haluan nähdä mitä Ville tekee!

Vierailija
54402/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopetakaasolvaus kirjoitti:

Täällä sitä vaan jatketaan Villen vihaamista ja parjaamista. Mielummin kuuntelen taivaan Isän juttuja kuin kännisten ja idioottien höpötystä

Ville on ihan pois todellisuudesta. Krisua rakastetaan koska hän on oikeasti sydämeltään hyvä ihminen eikä feikki. Se ei auta jos on pinnalta hyvä ja siältä kurkkiikin kyy. Kuten Villestä. Hän itse vielä sanoo noin.

Ville tuli yöllä kesken juhlien huutamaan, Pellet Pellet!

Hän näytti ihan Jokerilta itse.

Mitä luin selostuksia yöstä, niin Ville huusi kännisille, että nyt pellet nukkumaan ja hiljaa, kun känniset meni meuhkaamaan makuuhuoneen missä muut olivat jo nukkumassa, keskeyttivät toisten unen. Että aika yksipuolisesti nyt kyllä kerroit taas Villen "huutamisesta". Ville myös pyysi aamulla anteeksi sitä kun sanoi muita pelleiksi.

En kertonut yksipuolisesti koska hänen tehtävänsä ei ole olla BB isoveli vaan isoveljen pelkästään.

Hän kuvittelee että kun on toistanut Jumalan olevan takanaan niin hän voisi muka hoitaa moralisointeja ja kuria.

Ei voi. Hän ärsyttää kun ei tajua tuota asiaa.

BB epäonnistui tehtävässään, kuuluttteli 2 tunnin ajan vähän väliä, että nyt nukkumaan. Ville oli sitten lopulta se joka sai homman rauhoittumaan. Ja kyllä minä ainakin ymmärrän, että kännisten riehuntaan keskellä yötä herääminen ärsyttää selvinpäin olevaa henkilöä rankasti. Ärsytti myös Keviniä ja Miraakin. Kevinhän yritti hallita tilanteen ystävällisesti, mutta ei se kännisiin toiminut. Hyvä Ville!

Mira petti ryhmän battereilla.

Kimmo toisti tuota : Mira petti meidät -asiaa vielä ihan kännissä keittiön lattialla hemmille, Millalle ja Anulle ja Jukalle. Kimmo on pitkävihainen. Itse tilasi kebabia ja otti diilejä vastaan ja trollasi vielä viinipullolla. kiero juristinalku.

Kimmo on oikeudenmukainen. Mira petti törkeesti. Touvottavadti lähtee huomenna tai Ville.

Kerro, millä tavalla Mira petti törkeesti? Kimmon juristiopintoja on kovasti hehekutettu, luulisi hänen osaavan perustella, mutta pelkkää paskaa jauhaa.

- - -

1 § Petos

Joka, hankkiakseen itselleen tai toiselle oikeudetonta taloudellista hyötyä taikka toista vahingoittaakseen, erehdyttämällä tai erehdystä hyväksi käyttämällä saa toisen tekemään tai jättämään tekemättä jotakin ja siten aiheuttaa taloudellista vahinkoa erehtyneelle tai sille, jonka eduista tällä on ollut mahdollisuus määrätä, on tuomittava petoksesta sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.

Petoksesta tuomitaan myös se, joka 1 momentissa mainitussa tarkoituksessa dataa syöttämällä, muuttamalla, tuhoamalla tai poistamalla taikka tietojärjestelmän toimintaan muuten puuttumalla saa aikaan tietojenkäsittelyn lopputuloksen vääristymisen ja siten aiheuttaa toiselle taloudellista vahinkoa.

Yritys on rangaistava."

Tämä!

Miran teko ei aiheuttanut minkäänlaista vahinkoa muille asukkaille tai viikkotehtävälle.

Mira hoiti oman osansa mallikkaasti, tupakka ja battery ehkä jopa kannusti tekemään enemmän kuin olisi tehnyt ilman niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
54403/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten vammanen pitää olla että käynnistää imurin toisten maksetulla nukkumisajalla juuri??? Ville on ihan hullu!

En tosiaankaan haluaisi elää Villen kanssa. Kukaan ei ole Villeä taloon pakottanut ja aivan varmasti hänelle on ollut selvää hakiessa että talossa tullaan käyttämään alkoholia. Ville on marttyyri ja passiiivis-aggressiivinen ihminen.

Höpö höpö, hyvin kestää vaikka ojentaa kyllä kun raja jo tulee vastaan.

Ville ojentaa ihmisiä näiden rahnalla maksamista päiväunista. Okei.

Vierailija
54404/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Ville ole siksi tuollainen tuijotteleva jähmy karjahtelija, että on uskossa. Vaan hän on persoonallisuudeltaan tuollainen: ennakkoluuloinen, ei kovinkaan joustava, suorittava.

Uskoaan hän tuo esille luonteensa mukaan ritualistisesti, ikään kuin ylimääräisinä ohjelmanumeroina ja kuulutuksina. Myös käyttää uskoa perusteena jyrkkään suhtautumiseen mitä tulee aborttiin ja vaikkapa muunsukupuolisuuteen. Ylipäätään hän vaikuttaa käyttävän uskoa omien, ei niin hyvien asenteidensa pönkittämiseen. Uskovaisten kielessä. sitä sanotaan "astian mauksi" kun perustellaan esimerkiksi Jumalan tahdolla omaa tuomitsevuutta.

Kaikesta näkee, että hän pyrkii kovasti tekemään oikein. Mutta hengellisesti hänellä on silmät aika ummessa. Tällä elämänsä hetkellä ja tuossa tilanteessa hän varmaan ei osaa muuta. Jokainen uskossa oleva käy tuon vaiheen, joillain se on huomaamattomampi. Joillain se jää päälle.

Onko Ville kertonut muuten mitään Raamatusta tuolla? Onko saanut tilaisuuttakaan?

Vierailija
54405/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville tilasi vauvanitkun noille.

Vierailija
54406/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä tää joidenkin trollaus palstalla tosi läpinäkyvää. Eli kaikki Anu-mouhoamiset ja muutkin on näiden samojen ihmisten näppikseltä, jotka nyt valehtelee että Ville jotenkin häiritsisi toisten päikkäreitä.

Tuskin noilla edes on 24/7.

Vierailija
54407/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmeri käyttäytyy niinkuin mä kuvittelisin oikean uskovaisen käyttäytyvän. Hyväksyvästi, avuliaasti ja rakastavasti. Iloiten elämästä kohtuudella terveyttään vaalien.

Passiivisagressiivinen tuomitseminen, eriarvoistaminen, valheellinen elämä ja tekopyhyys on jotain muuta

Vierailija
54408/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anu jA Helmeri paneskeli. Helvetin sonni!

Oikeasti?

Käytetty kortsu löytyi sängystä iltalehden mukaan.

Kimmo yrittää vetää kiilaa Hemmin ja Anun väliin mustiksena?

Ei yrittänyt lyödä kiilaa. Anua ei näytä Hemmi kiinnostavan. Hemmi sano Kimmolle että rakastan sinua. Aika koomista oli yön tunteina. Ei oo raportoitu erästä asiaa mutten haluu olka juorukello. Ei blazallakaan. Hauska se oli.

Vierailija
54409/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolen viikkoa uurastaa tossissaan, että saa muutaman tunnin kännit ja seuraavan päivän surkean olon.. : /  huh huh ..No toki saivat ruokatarpeita myös onnistumisesta..

Vierailija
54410/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama oli laittaa bb kiinni, kuvataan vaan nukkuvia ihmisiä.

Vierailija
54411/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmariä vois luulla että on uskis käytöksen puolesta. Ei muita.

Vierailija
54412/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme siinä on, että Ville saa paskamyrskyä talossa ja nettipalstoilla? Mulle kävis talossa ihan samalla tavalla, kun alkais toisten perseily ottaan päähän.

Siellä Ville nyt siivoilee eilisiä sotkuja, kun krapulaiset lepäilee. Yöllä humalassa ne tuli makkariin möykkäämään ja napinaahan nyt siitäkin tuli, kun ojensi kaatokännisiä olemaan hiljaa.

Krisu pitäis jo heittää ulos, kun käyttäytyy niin huonosti, mutta näköjään BB:n seuraajat haluaa nähdä just tuollaista menoa. Alapäähuumoria, moukkamaista käytöstä, kitinää ja perseilyä.

Ihmiset OSTI päikkärit, Villeä on pyydetty useamman ihmisen voimin olemaan metelöimättä, viimeksi pari minsaa sitten Kevin. Ville vaan jatkaa imurointia ja kolistelua. Siinä on teille todellinen Ville joka aina välillä pilkahtaa jeesustelun alta.

Älä valehtele, ei ole kukaan keskeyttänyt päikkäreitä Villen "metelöinnin" takia. Päikkäreiden alettua Ville oli imuroimassa keittiötä, lopetti sen, siirtyi vessaan ja nyt ajaa hiuksiaan vessassa koska lupauksestaan huolimatta Mira ei Villen hiuksia toisena päivänä leikannutkaan.

Uskomattoman vahva ihminen tuo Ville, mulla tulee ihan paha mieli siitä miten häntä tuolla kohdellaan, mutta Ville vaan silti on noin lunkina ja ottaa asiat sellaisina kuin ne ovat.

Päikkäreitä häiritään nyt vauvan itkulla :D

Jos Ville olisi normaali hän olisi hiljaa kun muut nukkuvat eikä lorottelisi pyttyyn imuroisi ja nauvuttaisi ovia ja kalisuttaisi astioita. Tyhmä ukko. Yrittää saada muut nyt hermostumaan.

Onko todella niin, että humalassa saa tehdä mitä haluaa ja perheillä sielunsa kyllyydestä. Krapulaista pitää säälitellä ja olla sukkasillaan. BB käski siivoamaan, mutta nuo krapulaiset osti päikkärit.

Mitä Villen siis olis pitänyt tehdä? Jättää siivoamatta, vaikka käskettiin? Eihän Ville edes yksinään sotkenut eilen. Todennäköisesti sotki vähiten, mutta siivoaa ja pyykkää yksinään.

Vierailija
54413/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pumpulit vaan korviin niin nukkuu hyvin.

Vierailija
54414/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaisuus valkitsee bb talossa. Villekin varmaan vaipunut horrokseen keittiöllä ellei ja todennäköisesti syö.

Vierailija
54415/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen ei voi sietää noita huijarisaarnaajia jotka puhuvat muka vielä Jumalan suulla. Lahkotyypit tiedetään, siansaksa paljastaa.

Minä en voi hyväksyä sitä, että jokun kokee oikeudekseen päättää mitä mieltä minä jostain olen, vain siksi, että olen SUOMALAINEN.

Vierailija
54416/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme siinä on, että Ville saa paskamyrskyä talossa ja nettipalstoilla? Mulle kävis talossa ihan samalla tavalla, kun alkais toisten perseily ottaan päähän.

Siellä Ville nyt siivoilee eilisiä sotkuja, kun krapulaiset lepäilee. Yöllä humalassa ne tuli makkariin möykkäämään ja napinaahan nyt siitäkin tuli, kun ojensi kaatokännisiä olemaan hiljaa.

Krisu pitäis jo heittää ulos, kun käyttäytyy niin huonosti, mutta näköjään BB:n seuraajat haluaa nähdä just tuollaista menoa. Alapäähuumoria, moukkamaista käytöstä, kitinää ja perseilyä.

Ihmiset OSTI päikkärit, Villeä on pyydetty useamman ihmisen voimin olemaan metelöimättä, viimeksi pari minsaa sitten Kevin. Ville vaan jatkaa imurointia ja kolistelua. Siinä on teille todellinen Ville joka aina välillä pilkahtaa jeesustelun alta.

Älä valehtele, ei ole kukaan keskeyttänyt päikkäreitä Villen "metelöinnin" takia. Päikkäreiden alettua Ville oli imuroimassa keittiötä, lopetti sen, siirtyi vessaan ja nyt ajaa hiuksiaan vessassa koska lupauksestaan huolimatta Mira ei Villen hiuksia toisena päivänä leikannutkaan.

Uskomattoman vahva ihminen tuo Ville, mulla tulee ihan paha mieli siitä miten häntä tuolla kohdellaan, mutta Ville vaan silti on noin lunkina ja ottaa asiat sellaisina kuin ne ovat.

Päikkäreitä häiritään nyt vauvan itkulla :D

Jos Ville olisi normaali hän olisi hiljaa kun muut nukkuvat eikä lorottelisi pyttyyn imuroisi ja nauvuttaisi ovia ja kalisuttaisi astioita. Tyhmä ukko. Yrittää saada muut nyt hermostumaan.

Onko todella niin, että humalassa saa tehdä mitä haluaa ja perheillä sielunsa kyllyydestä. Krapulaista pitää säälitellä ja olla sukkasillaan. BB käski siivoamaan, mutta nuo krapulaiset osti päikkärit.

Mitä Villen siis olis pitänyt tehdä? Jättää siivoamatta, vaikka käskettiin? Eihän Ville edes yksinään sotkenut eilen. Todennäköisesti sotki vähiten, mutta siivoaa ja pyykkää yksinään.

Ville kertoi kaatuneensa naamalleen Hervannassa aiemmin umpikänttyrässä olleen joten ei muita kommentteja tähän. Hän on paska luonne.

Vierailija
54417/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen ei voi sietää noita huijarisaarnaajia jotka puhuvat muka vielä Jumalan suulla. Lahkotyypit tiedetään, siansaksa paljastaa.

Minä en voi hyväksyä sitä, että jokun kokee oikeudekseen päättää mitä mieltä minä jostain olen, vain siksi, että olen SUOMALAINEN.

Et ole jos huijarisaarnaajat kiinnostavat. Olet jesuiittojen hapatusta.

Vierailija
54418/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anu jA Helmeri paneskeli. Helvetin sonni!

Oikeasti?

Käytetty kortsu löytyi sängystä iltalehden mukaan.

Kimmo yrittää vetää kiilaa Hemmin ja Anun väliin mustiksena?

Ei yrittänyt lyödä kiilaa. Anua ei näytä Hemmi kiinnostavan. Hemmi sano Kimmolle että rakastan sinua. Aika koomista oli yön tunteina. Ei oo raportoitu erästä asiaa mutten haluu olka juorukello. Ei blazallakaan. Hauska se oli.

Hemmi sanoo kännissä kaikille että rakastaa niitä. Mun mielestä Hemmi ei ollut Kimmon perään vaan hänellä oli mielessä vain Anu jonka bileiden täytyy olla tosi piinallisia kun Hemmi yrittää iholle ja Anu tekee kaikkensa ettei pääsisi, samalla jostain syystä kuitenkin sanomatta suoraan ja pitäen yllä näiden "parisuhdetta" talossa.

Vierailija
54419/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olikos nämä ne ihmiset jota viime yönä möykkäsi kännissä niin etti muut saaneet nukuttua?

Aika tasanhan tuo sit taitaa mennä, ei voi olla pahoillaan.

Vierailija
54420/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

IhmIiset OSTI päikkärit, Villeä on pyydetty useamman ihmisen voimin olemaan metelöimättä, viimeksi pari minsaa sitten Kevin. Ville vaan jatkaa imurointia ja kolistelua. Siinä on teille todellinen Ville joka aina välillä pilkahtaa jeesustelun alta.

Ihan oikein että kolistelee..kirjeessä luki että siivotkaa no eihän nää mitään siivoa vaan Kevin ja Ville siivosi muut painui röökille ja sitten pitäisi näiden saada päiväunet että jaksaa taas maata!!

Ketju on lukittu.