BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Saiko Anu antamaan Helmeriltä rahnaa päiväuniin? Ei ollut valmis antamaan.
Sanokaa nyt muutkin tuolle olkkarijankkajalle joka puolustaa villeä että Ville KÄVI huutamassa olkkarissa yöllä myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopetakaasolvaus kirjoitti:
Täällä sitä vaan jatketaan Villen vihaamista ja parjaamista. Mielummin kuuntelen taivaan Isän juttuja kuin kännisten ja idioottien höpötystä
Ville on ihan pois todellisuudesta. Krisua rakastetaan koska hän on oikeasti sydämeltään hyvä ihminen eikä feikki. Se ei auta jos on pinnalta hyvä ja siältä kurkkiikin kyy. Kuten Villestä. Hän itse vielä sanoo noin.
Ville tuli yöllä kesken juhlien huutamaan, Pellet Pellet!
Hän näytti ihan Jokerilta itse.
Mitä luin selostuksia yöstä, niin Ville huusi kännisille, että nyt pellet nukkumaan ja hiljaa, kun känniset meni meuhkaamaan makuuhuoneen missä muut olivat jo nukkumassa, keskeyttivät toisten unen. Että aika yksipuolisesti nyt kyllä kerroit taas Villen "huutamisesta". Ville myös pyysi aamulla anteeksi sitä kun sanoi muita pelleiksi.
En kertonut yksipuolisesti koska hänen tehtävänsä ei ole olla BB isoveli vaan isoveljen pelkästään.
Hän kuvittelee että kun on toistanut Jumalan olevan takanaan niin hän voisi muka hoitaa moralisointeja ja kuria.
Ei voi. Hän ärsyttää kun ei tajua tuota asiaa.
BB epäonnistui tehtävässään, kuuluttteli 2 tunnin ajan vähän väliä, että nyt nukkumaan. Ville oli sitten lopulta se joka sai homman rauhoittumaan. Ja kyllä minä ainakin ymmärrän, että kännisten riehuntaan keskellä yötä herääminen ärsyttää selvinpäin olevaa henkilöä rankasti. Ärsytti myös Keviniä ja Miraakin. Kevinhän yritti hallita tilanteen ystävällisesti, mutta ei se kännisiin toiminut. Hyvä Ville!
Mira petti ryhmän battereilla.
Kimmo toisti tuota : Mira petti meidät -asiaa vielä ihan kännissä keittiön lattialla hemmille, Millalle ja Anulle ja Jukalle. Kimmo on pitkävihainen. Itse tilasi kebabia ja otti diilejä vastaan ja trollasi vielä viinipullolla. kiero juristinalku.
Kimmo on oikeudenmukainen. Mira petti törkeesti. Touvottavadti lähtee huomenna tai Ville.
Kerro, millä tavalla Mira petti törkeesti? Kimmon juristiopintoja on kovasti hehekutettu, luulisi hänen osaavan perustella, mutta pelkkää paskaa jauhaa.
- - -
1 § Petos
Joka, hankkiakseen itselleen tai toiselle oikeudetonta taloudellista hyötyä taikka toista vahingoittaakseen, erehdyttämällä tai erehdystä hyväksi käyttämällä saa toisen tekemään tai jättämään tekemättä jotakin ja siten aiheuttaa taloudellista vahinkoa erehtyneelle tai sille, jonka eduista tällä on ollut mahdollisuus määrätä, on tuomittava petoksesta sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.
Petoksesta tuomitaan myös se, joka 1 momentissa mainitussa tarkoituksessa dataa syöttämällä, muuttamalla, tuhoamalla tai poistamalla taikka tietojärjestelmän toimintaan muuten puuttumalla saa aikaan tietojenkäsittelyn lopputuloksen vääristymisen ja siten aiheuttaa toiselle taloudellista vahinkoa.
Yritys on rangaistava."
Nyt määräilevät Villeä olemaan hiljaa tunnin päikkäreiden ajan 😂😂😂
Kevin imuroi kämppää, kännilläiset makaa sängyissä ja suunnittelee päikkäreitten ostoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä sitä vaan jatketaan Villen vihaamista ja parjaamista. Mielummin kuuntelen taivaan Isän juttuja kuin kännisten ja idioottien höpötystä
Ville on ihan pois todellisuudesta. Krisua rakastetaan koska hän on oikeasti sydämeltään hyvä ihminen eikä feikki. Se ei auta jos on pinnalta hyvä ja siältä kurkkiikin kyy. Kuten Villestä. Hän itse vielä sanoo noin.
Mitä luin selostuksia yöstä, niin Ville huusi kännisille, että nyt pellet nukkumaan ja hiljaa, kun känniset meni meuhkaamaan makuuhuoneen missä muut olivat jo nukkumassa, keskeyttivät toisten unen. Että aika yksipuolisesti nyt kyllä kerroit taas Villen "huutamisesta". Ville myös pyysi aamulla anteeksi sitä kun sanoi muita pelleiksi.
Oikeasti se meni niin että känniset oli edelleen levottomia ja viimeinen pisara oli kun Kimmo hipsi Anun ja Hemmin sänkyyn kuin likainen vanha pervo ja rupes ääneen sanomaan varmaan jotain ällöä, en kuullut kunnolla. Tähän Ville huusi kovalla ja erittäin vihaisella, oikeasti uhkaavalla äänellä LÄTTY KIINNI!! tms. Ja sen perään PELLET!!! Kimmon pisteet tosiaan laski ja myös Villen. Tuntui että näkyi vilaus sitä toista Villeä jonka tiedän olevan olemassa siellä jeesustelun alla.
Kyllä Villestä tuli esiin IT jokerin luonne. Kyy kurkki povelta. Tuomitseva piste silmissä ilmestyi huutamaan muille: pellet.
Ei se mihinkään ilmestynyt vaan istui koko ajan omassa sängyssään.
Hänhän tuli sikaariin huutamaan tuon pellet pellet kesken bileitten toisille.
Aha,no ei noista teidän tunnepitoista möyhökertomuksista ota mitään selvää mitä on oikeasti tapahtunut. Mutta on se hyvä, että olette aitoja ihmisiä, ettekä edes yritä feikata asiallista ulosantia ja raportoida tapahtumista rehellisesti ja niin että muutkin ymmärtää.
Ville tuli sikarialueelle huutamaan pelleiksi muita todella älä puhu jos et edes kato!
Nojuu, minäkin kun nukun joskus, niin en ole koko aikaa katsomassa. Olen kyllä lukenut tarkat ja asialliset selostukset yöstä, eikä yksikään ole maininnut tuota tapahtumaa kyiden luikerteluista sun muista, tai edes retronurkkauksen huutamisesta.
Minä katsoin koko yön läpi kolmeen asti ja vaikka olin tietysti pois toisesta kamerasta en minäkään tuollaista retronurkkauksessa huutamista huomannut. Luulisi että sen olisi talossa kuullut toiseenkin kameraan. Voihan olla että niin on käynyt. Mutta fakta on että Ville huusi omasta sängystään kolmen aikaan erittäin aggrena PELLET!!!
VILLE TULI HUUTAMAAN JA LOPETA JOS ET KATSONUT LOPPUUN, HÄN HUUSI NOIN NIMENOMAAN TULI MAKKARISTA JA SIKARIALUEELLE HUUTAMAAN JA KARJUI NOIN. ÄLKÄÄ YRITTÄKÖ.
Lopeta huutaminen ja kerro mihin aikaan tämä tapahtui. Oletko varma ettet ole nähnyt unta?
Aikaa en muista mutta valvoin koko shown loppuun. Älä ole käärme kuten tuo lahkolainen.
Kyllä sun pitäisi pystyä edes suurin piirtein sanomaan. Mitä sen jälkeen tapahtui. Ja lopeta nuo lapselliset kyyjankkaamiset, jos haluat että ouheilkas on hitustakaan uskottavuutta. Tuntuu siltä kuin "keskustelisi" mt-ongelman kanssa.
Äläpä trollaa. Katsoin ohjelman loppuun kun menivät nukkumaan joten tiedän ja sinä tajusit jo että valehtelusi on kyyn toimintaa. Saatana toimii noin kuin sinä. Uskovaisnaamiolla. Sullä on lääkityksen paikka.
Ville on saatanasta kun on hihhuli ja puhuu kielillä.
Käärme eli Kyy ON Saatana, ja se kurkkii Villestä ulos koko ajan.
Pois tuo Ville jesuiitta talosta.
Hanki apua.
Hanki huijari apua itse, valheillesi ei voi perustaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kevin imuroi kämppää, kännilläiset makaa sängyissä ja suunnittelee päikkäreitten ostoa.
Tämä siis tapahtui vähän aiemmin, unohdin etten ole ihan live-ajassa. Nyt siis Ville imuroi keittiötä ja känniset makoilee sängyissä.
Vierailija kirjoitti:
Toi on ihan naurettavaa että nuo samat lusmuu jatkuvasti siivouksesta sun muista,vaikka aikuisia ovatkin vois isoveikka vähän laittaa noita ruotuun🤔
Jos jotakin viihdyttävää bb haluaisi rankuksi, niin Villelle, Miralle ja kevinille siivouskielto ja käsky päiväunille. Muut siivoamaan talosta ulos heittämisen uhalla.
Känniset sai päikkärinsä näköjään.
No en menis sanomaan että tuo urheilugaala on mikään huikee juttu Suomessa🤪
Villellä on näköjään todellisia ongelmia. Rukoilen, että hän löytää oikean uskon eikä sitä hellarien väärää uskoa. Ville pyydän. Löydä oikea Jumala, joka rakastaa ihan kaikkia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on ihan naurettavaa että nuo samat lusmuu jatkuvasti siivouksesta sun muista,vaikka aikuisia ovatkin vois isoveikka vähän laittaa noita ruotuun🤔
Jos jotakin viihdyttävää bb haluaisi rankuksi, niin Villelle, Miralle ja kevinille siivouskielto ja käsky päiväunille. Muut siivoamaan talosta ulos heittämisen uhalla.
BB ei uskalla.
Ihme on jos ei noille makoilijoille ole jotain suunniteltu pään menoksi?
Suomalainen ei voi sietää noita huijarisaarnaajia jotka puhuvat muka vielä Jumalan suulla. Lahkotyypit tiedetään, siansaksa paljastaa.
Vierailija kirjoitti:
En Anusta tykkää ollenkaan mutta onhan se todella mautonta levittää avattuja "käytettyjä" kortsuja hänen tyynyn alle. Anu on hyvin tyylikkäästi hoitanut Helmeri-tilanteen ilman minkäänlaista irstailua ja tässä näkyy kuinka muut yrittävät maalata hempeilyn.
En näe hyväksikäytössä mitään tyylikästä, mutta meitä on moneen junaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti se meni niin että känniset oli edelleen levottomia ja viimeinen pisara oli kun Kimmo hipsi Anun ja Hemmin sänkyyn kuin likainen vanha pervo ja rupes ääneen sanomaan varmaan jotain ällöä, en kuullut kunnolla. Tähän Ville huusi kovalla ja erittäin vihaisella, oikeasti uhkaavalla äänellä LÄTTY KIINNI!! tms. Ja sen perään PELLET!!! Kimmon pisteet tosiaan laski ja myös Villen. Tuntui että näkyi vilaus sitä toista Villeä jonka tiedän olevan olemassa siellä jeesustelun alla.
Kyllä Villestä tuli esiin IT jokerin luonne. Kyy kurkki povelta. Tuomitseva piste silmissä ilmestyi huutamaan muille: pellet.
Ei se mihinkään ilmestynyt vaan istui koko ajan omassa sängyssään.
Hänhän tuli sikaariin huutamaan tuon pellet pellet kesken bileitten toisille.
Aha,no ei noista teidän tunnepitoista möyhökertomuksista ota mitään selvää mitä on oikeasti tapahtunut. Mutta on se hyvä, että olette aitoja ihmisiä, ettekä edes yritä feikata asiallista ulosantia ja raportoida tapahtumista rehellisesti ja niin että muutkin ymmärtää.
Ville tuli sikarialueelle huutamaan pelleiksi muita todella älä puhu jos et edes kato!
Nojuu, minäkin kun nukun joskus, niin en ole koko aikaa katsomassa. Olen kyllä lukenut tarkat ja asialliset selostukset yöstä, eikä yksikään ole maininnut tuota tapahtumaa kyiden luikerteluista sun muista, tai edes retronurkkauksen huutamisesta.
Minä katsoin koko yön läpi kolmeen asti ja vaikka olin tietysti pois toisesta kamerasta en minäkään tuollaista retronurkkauksessa huutamista huomannut. Luulisi että sen olisi talossa kuullut toiseenkin kameraan. Voihan olla että niin on käynyt. Mutta fakta on että Ville huusi omasta sängystään kolmen aikaan erittäin aggrena PELLET!!!
Krisu huusi äsken erittäin aggrena, kun suuttui bb:n vihjailusta että asiallinen käytös gaalassa oli unohtunut: "gaalan ajanhan me oltiin erittäin asiallisesti, ÄLÄ VTTU KYSEENALAISTA KU SAATANA ME OLTIIN GAALAN AIKANA AIVAN VTTU PRIIMAKELPOJA, saatana salonkikelpo on suorittamista jokaiselta, gaalan jatko on tilanne vttu eri ja gaalan jatkot ei ollu puheenaiheena tässä vitun kyseisessä ohjeistuksessa. Se on vttu just näin, se on ku ampuis vttu jalkaan itteensä".
Krisun purkautumisen aikana ainakin Milla ja Mira pyöritteli silmiään ja poistui paikalta. Kevinin ilme myös että hohhoijjaa. Ville katsoi kyllä Krisuun mutta taisipa hälläkin olla sellainen "joopajoo"-ajatus.
Tapahtuman jälkeen Krisu alkoi puhumaan Villestä paskaa Miralle kahden kesken. Mira ei oikein uskalla mitään sanoa, kun on jo niin alistetussa tilassa on mokansa vuoksi. Ei uskalla ottaa kantaa.
Ville uskalsi vastustaa Krisua puolella sanalla (kun ei ehtinyt enempää kun Krisu alkoi huutamaan päälle) ja nyt Krisu sitten luonteelleen omaisesti yllytti muita kostamaan Villelle.
Krisu saa nenilleen kun Villehän on tottunut siihen, että hän siivoaa muiden laiskotellessa. Nyt muut päikkäreitä ja Ville siivoaa tyytyväisenä.
Passiivis-aggressivista Villeä on pyydetty olemaan tunti rauhassa että muut saa nukkua rahnalla ostamansa päikkärit mutta Ville vaan imuroi. Kevin tuli sanomaan että ei siivota kun muut nukkuu mutta Ville sanoi että mä vaan imuroin ja jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Villellä on näköjään todellisia ongelmia. Rukoilen, että hän löytää oikean uskon eikä sitä hellarien väärää uskoa. Ville pyydän. Löydä oikea Jumala, joka rakastaa ihan kaikkia ihmisiä.
Ville on hakemassa rahaa lahkotoimintaansa tuolla. Ja sen saa paljastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kertonut yksipuolisesti koska hänen tehtävänsä ei ole olla BB isoveli vaan isoveljen pelkästään.
Hän kuvittelee että kun on toistanut Jumalan olevan takanaan niin hän voisi muka hoitaa moralisointeja ja kuria.
Ei voi. Hän ärsyttää kun ei tajua tuota asiaa.
BB epäonnistui tehtävässään, kuuluttteli 2 tunnin ajan vähän väliä, että nyt nukkumaan. Ville oli sitten lopulta se joka sai homman rauhoittumaan. Ja kyllä minä ainakin ymmärrän, että kännisten riehuntaan keskellä yötä herääminen ärsyttää selvinpäin olevaa henkilöä rankasti. Ärsytti myös Keviniä ja Miraakin. Kevinhän yritti hallita tilanteen ystävällisesti, mutta ei se kännisiin toiminut. Hyvä Ville!
Mira petti ryhmän battereilla.
Kimmo toisti tuota : Mira petti meidät -asiaa vielä ihan kännissä keittiön lattialla hemmille, Millalle ja Anulle ja Jukalle. Kimmo on pitkävihainen. Itse tilasi kebabia ja otti diilejä vastaan ja trollasi vielä viinipullolla. kiero juristinalku.
Kimmo on oikeudenmukainen. Mira petti törkeesti. Touvottavadti lähtee huomenna tai Ville.
Kerro, millä tavalla Mira petti törkeesti? Kimmon juristiopintoja on kovasti hehekutettu, luulisi hänen osaavan perustella, mutta pelkkää paskaa jauhaa.
- - -
1 § Petos
Joka, hankkiakseen itselleen tai toiselle oikeudetonta taloudellista hyötyä taikka toista vahingoittaakseen, erehdyttämällä tai erehdystä hyväksi käyttämällä saa toisen tekemään tai jättämään tekemättä jotakin ja siten aiheuttaa taloudellista vahinkoa erehtyneelle tai sille, jonka eduista tällä on ollut mahdollisuus määrätä, on tuomittava petoksesta sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.
Petoksesta tuomitaan myös se, joka 1 momentissa mainitussa tarkoituksessa dataa syöttämällä, muuttamalla, tuhoamalla tai poistamalla taikka tietojärjestelmän toimintaan muuten puuttumalla saa aikaan tietojenkäsittelyn lopputuloksen vääristymisen ja siten aiheuttaa toiselle taloudellista vahinkoa.
Yritys on rangaistava."
Osa asukkaistahan on vain kateellinen Miralle, kun sai tupakkaa. Jukkahan intti sitä eilen, että etkö ajatellut yhtään mua ja Kimmoa, miltä meistä tuntuu kun poltat ja meillä ei ole tupakkaa. Miksi olisi pitänyt ajatella, eihän Krisukaan ajatellut, miltä muista tuntuu kun vetää yksin olutta tai Helmeri risteilyvieraana kun joi kaikkea mahdollista.
Mira oli jo huonovointinen, ei olisi mennyt radalle, saipa tupakat ja batteryt tai ei. Miran takia viikkotehtävä ei epäonnistunut kuten Krisun ja Villen varastelun takia epäonnistui. Mira auttoi koko ajan muita osallistujia, hieroi ja kannusti, laittoi ruokia ja välipaloja ja kun saivat kuntopyörän polki sillä eniten. Helmeri ja Kevinhän laski että Miran pyöräily vastasi yli 200 kierrosta radalla, mihin ei olisi pystynyt. Päinvastoin BB:n antamat tupakat ja battery kannusti Miraa osallistumaan ja sai siitä van lisätemppiä Mitään pahaa ei kellekään tapahtunut. Aika kakaramaista kitistä kun joku saa jotain, mitä ei itse saa, koko ajanhan tuolla niin käy kuitenkin.
Mä oon niin pettynyt noi saa ostaa päikkärit vaikka käskettiin siivota ja nuo jotka ei dokanneet siivoavat!!