Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
54281/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopetakaasolvaus kirjoitti:

Täällä sitä vaan jatketaan Villen vihaamista ja parjaamista. Mielummin kuuntelen taivaan Isän juttuja kuin kännisten ja idioottien höpötystä

Mitä luin selostuksia yöstä, niin Ville huusi kännisille, että nyt pellet nukkumaan ja hiljaa, kun känniset meni meuhkaamaan makuuhuoneen missä muut olivat jo nukkumassa, keskeyttivät toisten unen. Että aika yksipuolisesti nyt kyllä kerroit taas Villen "huutamisesta". Ville myös pyysi aamulla anteeksi sitä kun sanoi muita pelleiksi.

Oikeasti se meni niin että känniset oli edelleen levottomia ja viimeinen pisara oli kun Kimmo hipsi Anun ja Hemmin sänkyyn kuin likainen vanha pervo ja rupes ääneen sanomaan varmaan jotain ällöä, en kuullut kunnolla. Tähän Ville huusi kovalla ja erittäin vihaisella, oikeasti uhkaavalla äänellä LÄTTY KIINNI!! tms. Ja sen perään PELLET!!! Kimmon pisteet tosiaan laski ja myös Villen. Tuntui että näkyi vilaus sitä toista Villeä jonka tiedän olevan olemassa siellä jeesustelun alla.

Oikeasti päättäkää nyt onko fariseus vai ei, eihän uskossa oleminen tarkoita sitä ettei saisi tuntea ns negatiivisiakin tunteita tai että niitä pitäisi peittää aina. Se miten ne käsittelet ja sitten toimit on tärkeää. Jos tekisi mieli vetää turpaan ja tekisi sen niin se olisi väärin, jos taas näkee lähimmäisen yhtä arvokkaana kuin itsekin niin osaa nuo tunteet käsitellä niin että voi ne kyllä ilmaista satuttamatta muita. Aiheestahan huusi. Ja tuo Kevinin ahdistelu oli kyllä törkeää.

MINÄ KATSOIN LIVENÄ

JA VILLE TULI HUUTAMAAN SIKAARIIN TOISILLE EIKÄ MAKKARISSA

VAHVISTAKAA MUUTKIN KUN TUO EI USKO.

Milloin tämä oli? Minä katsoin kolmeen asti kun makkari hiljeni ja kaikki nukkui enkä nähnyt tuollaista. Kimmo huusi kovalla äänellä pellet omasta sängystään kännisille minkä jälkeen Kimmo hiippaili takaisin sänkyynsä ja makkari hiljeni.

Siis Ville huusi. Sitä en tiedä jos tämän jälkeen on porukat vielä uudestaan lähteneet liikkeelle.

Vierailija
54282/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu taas itsekäs ei aio osallistua päikkärimaksuunkaan "kun mä teen nyt ruokaa"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
54283/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä sitä vaan jatketaan Villen vihaamista ja parjaamista. Mielummin kuuntelen taivaan Isän juttuja kuin kännisten ja idioottien höpötystä

Ville on ihan pois todellisuudesta. Krisua rakastetaan koska hän on oikeasti sydämeltään hyvä ihminen eikä feikki. Se ei auta jos on pinnalta hyvä ja siältä kurkkiikin kyy. Kuten Villestä. Hän itse vielä sanoo noin.

Ville tuli yöllä kesken juhlien huutamaan, Pellet Pellet!

Hän näytti ihan Jokerilta itse.

Mitä luin selostuksia yöstä, niin Ville huusi kännisille, että nyt pellet nukkumaan ja hiljaa, kun känniset meni meuhkaamaan makuuhuoneen missä muut olivat jo nukkumassa, keskeyttivät toisten unen. Että aika yksipuolisesti nyt kyllä kerroit taas Villen "huutamisesta". Ville myös pyysi aamulla anteeksi sitä kun sanoi muita pelleiksi.

Oikeasti se meni niin että känniset oli edelleen levottomia ja viimeinen pisara oli kun Kimmo hipsi Anun ja Hemmin sänkyyn kuin likainen vanha pervo ja rupes ääneen sanomaan varmaan jotain ällöä, en kuullut kunnolla. Tähän Ville huusi kovalla ja erittäin vihaisella, oikeasti uhkaavalla äänellä LÄTTY KIINNI!! tms. Ja sen perään PELLET!!! Kimmon pisteet tosiaan laski ja myös Villen. Tuntui että näkyi vilaus sitä toista Villeä jonka tiedän olevan olemassa siellä jeesustelun alla.

Kyllä Villestä tuli esiin IT jokerin luonne. Kyy kurkki povelta. Tuomitseva piste silmissä ilmestyi huutamaan muille: pellet.

Ei se mihinkään ilmestynyt vaan istui koko ajan omassa sängyssään.

Hänhän tuli sikaariin huutamaan tuon pellet pellet kesken bileitten toisille.

Aha,no ei noista teidän tunnepitoista möyhökertomuksista ota mitään selvää mitä on oikeasti tapahtunut. Mutta on se hyvä, että olette aitoja ihmisiä, ettekä edes yritä feikata asiallista ulosantia ja raportoida tapahtumista rehellisesti ja niin että muutkin ymmärtää.

Ville tuli sikarialueelle huutamaan pelleiksi muita todella älä puhu jos et edes kato!

Nojuu, minäkin kun nukun joskus, niin en ole koko aikaa katsomassa. Olen kyllä lukenut tarkat ja asialliset selostukset yöstä, eikä yksikään ole maininnut tuota tapahtumaa kyiden luikerteluista sun muista, tai edes retronurkkauksen huutamisesta.

Vierailija
54284/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu pihtaa rahnoja päikkäriin. Mikä bitch.

Vierailija
54285/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mikä siinä on ettei Anu voi sanoa suoraan Hemmille. Viime yönä Anun strategia vältellä lemmenkipeää Hemmiä oli siivoaminen ja tiskaaminen. Hemmi sanoikin jossain välissä loppuyöstä että miksi pitää siivota, ihan älytöntä, yrittäessään päästä Anun iholle. Kun jossain vaiheessa Jukka oli pariskunnan kanssa keittiössä Anu aneli Jukkaa pysymään kolmantena pyöränä. Välillä oli Kimmo pariskunnan välissä.

Vierailija
54286/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattokaa nyt tuota Kimmoakin, Ville ja Kevin siivoo olkkarissa tuo vätys ei osaa tehdä kanssa omaalotteisesti mitään,lorvii vaan kädet taskussa ja miettii jo seuraavaa tupakaa!!!

Vierailija
54287/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmo joka äsken johtikin tipahti ihan pohjalle. Yllätys, Samoin Ville ja Anu, lähtö tulee. Kaikille noille.

Vierailija
54288/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anukin krapulastaan huolimatta tekee aamupalaa kaikille. Krisu vaan istuu ja valittaa ja mässyttää tyytyväisenä Anun tekemiä ruokia.

Tuli posita, nyt se rankku varmaan tulee :( Voi Ville, Kevin ja Mira.

Vierailija
54289/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helmeri sano kimmolle hyvin selvästi rakastavansa tätä ystävänä ja olevansa hetero, mut kimmo tulee ihan iholle monia kertoja ja lääppii melkein väkisin, tyrkytti itteensä koko yön

katoin koko ajan. Ei se noin mennyt. Ei sanonut olevansa hetero. Kysyi kyllä mutta vadtausta ei tullut ja bb pyysi mennä monta kertaa nukkumaan. Anulla tuli paha mieli ja Kimmo lohdutti.

Kyllä sanoi olevansa "straight" myöhemmin yöllä. Äläpä vääristele.

Joo, Hemmi olisi voinut olla vähän selkeämpi vähän aikaisemmin, ei olisi ehkä mennyt meno niin överiksi. Yhden aikoihin yöllä Hemmi kyseli Kimmolta: "Noin homomiehenä, mitä tykkäät mun perseestä, eikö ole aika hyvä?" ja vähän sen jälkeen sanoo Kimmolle rakastavansa tätä. Sitten noin puoli kolmen maissa, kun Kimmo on moneen kertaan alkanut jankata sateenkaariasiaa, sanoo ohimennen olevansa kuitenkin "streitti". 

Toki Kimmon olisi pitänyt myös älytä, että samalla kun hän pyrki Hemmin iholle, Hemmi pyrki Anun iholle. Känni päällä niin jää huomaamatta tällaiset pikkuseikat. 

Samaa mietin, että niin kiusallista kuin olikin seurata Kimmoa, niin ainakin tunnin lähetin Hermelille telepaattista viestiä, että sano nyt suoraan! Miksei voi sanoa toiselle, että olen ihan hetero, kiitos vaan? 

Vierailija
54290/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ville on ihan pois todellisuudesta. Krisua rakastetaan koska hän on oikeasti sydämeltään hyvä ihminen eikä feikki. Se ei auta jos on pinnalta hyvä ja siältä kurkkiikin kyy. Kuten Villestä. Hän itse vielä sanoo noin.

Kyllä Villestä tuli esiin IT jokerin luonne. Kyy kurkki povelta. Tuomitseva piste silmissä ilmestyi huutamaan muille: pellet.

Aha,no ei noista teidän tunnepitoista möyhökertomuksista ota mitään selvää mitä on oikeasti tapahtunut. Mutta on se hyvä, että olette aitoja ihmisiä, ettekä edes yritä feikata asiallista ulosantia ja raportoida tapahtumista rehellisesti ja niin että muutkin ymmärtää.

Ville tuli sikarialueelle huutamaan pelleiksi muita todella älä puhu jos et edes kato!

Nojuu, minäkin kun nukun joskus, niin en ole koko aikaa katsomassa. Olen kyllä lukenut tarkat ja asialliset selostukset yöstä, eikä yksikään ole maininnut tuota tapahtumaa kyiden luikerteluista sun muista, tai edes retronurkkauksen huutamisesta.

Äläpäs yritä minä sentään katsoin kokonaan livenä.

VILLE HUUSI SIKARIALUEEN BILETTÄJILLE.

Ja se Kyy kurkki ilmaisu on ihan Villen oma käyttämänsä aiemmin.

No voitko sitten ihan asiallisesti ja huutamatta kertoa että mitkä asiat johtivat tähän huutamistapahtumaan? Ihan ilman mitään omia värityksiä, kerrot vaan neutraalisti.

Vierailija
54291/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä katsoin koko yön läpi kolmeen asti ja vaikka olin tietysti pois toisesta kamerasta en minäkään tuollaista retronurkkauksessa huutamista huomannut. Luulisi että sen olisi talossa kuullut toiseenkin kameraan. Voihan olla että niin on käynyt. Mutta fakta on että Ville huusi omasta sängystään kolmen aikaan erittäin aggrena PELLET!!!

Vierailija
54292/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anu taas itsekäs ei aio osallistua päikkärimaksuunkaan "kun mä teen nyt ruokaa"

Krisuhan muistutti Anua eilen päivällä että on rahnan velkaa rikkomuksesta..

Anu vaan totesi ai jaa...

eikä tehnyt elettäkään että maksaisi..

Vierailija
54293/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Helmeri ja Jukka odottelivat sängyssä Kimmoa joka availi jo kortsua. Sit kun Anu tuli niin Jukka sanoi et en tiedä mikä tilanne sulla Anu on, mut mulla on tää tilanne, varmaan munaansa näytti, näin ymmärsin.

Tässä touhussa straight Hemmi oli ihan kympillä mukana, Kimmo auttoi häntä riisumaan housunsa

Vierailija
54294/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisu sanoi Villelle suorat sanat kun yritti vielä syyllistää porukkaa täysillä. Ville meni hiljaiseksi :) Hyvä Krisu!

Vierailija
54295/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten lapsellinen ihminen tuo Krisu voikaan olla! Koko ajan kitisee jostain. Käyttäytyy huonosti ja suuttuu heti kun ojennetaan, ei myönnä mitään. Harmittaa, kun ei minun äänet yksin riitä häätöön.

Vierailija
54296/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt anu ulos talosta. ärsyttävä vedättäjä.

Vierailija
54297/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krisu sanoi Villelle suorat sanat kun yritti vielä syyllistää porukkaa täysillä. Ville meni hiljaiseksi :) Hyvä Krisu!

Lapsellinen Krisu! Käyttäytyy huonosti, muttei myönnä mitään. Kukaan muu kuin Ville ei uskalla hänelle sanoa.

Vierailija
54298/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helmeri sano kimmolle hyvin selvästi rakastavansa tätä ystävänä ja olevansa hetero, mut kimmo tulee ihan iholle monia kertoja ja lääppii melkein väkisin, tyrkytti itteensä koko yön

katoin koko ajan. Ei se noin mennyt. Ei sanonut olevansa hetero. Kysyi kyllä mutta vadtausta ei tullut ja bb pyysi mennä monta kertaa nukkumaan. Anulla tuli paha mieli ja Kimmo lohdutti.

Kyllä sanoi olevansa "straight" myöhemmin yöllä. Äläpä vääristele.

Joo, Hemmi olisi voinut olla vähän selkeämpi vähän aikaisemmin, ei olisi ehkä mennyt meno niin överiksi. Yhden aikoihin yöllä Hemmi kyseli Kimmolta: "Noin homomiehenä, mitä tykkäät mun perseestä, eikö ole aika hyvä?" ja vähän sen jälkeen sanoo Kimmolle rakastavansa tätä. Sitten noin puoli kolmen maissa, kun Kimmo on moneen kertaan alkanut jankata sateenkaariasiaa, sanoo ohimennen olevansa kuitenkin "streitti". 

Toki Kimmon olisi pitänyt myös älytä, että samalla kun hän pyrki Hemmin iholle, Hemmi pyrki Anun iholle. Känni päällä niin jää huomaamatta tällaiset pikkuseikat. 

Samaa mietin, että niin kiusallista kuin olikin seurata Kimmoa, niin ainakin tunnin lähetin Hermelille telepaattista viestiä, että sano nyt suoraan! Miksei voi sanoa toiselle, että olen ihan hetero, kiitos vaan? 

Samaa minäkin ihmettelin. Toisaalta jos Hemmi on bi eikä halua toisin väittää, niin kai Kimmon piisi fiksuna miehenä tajuta tilanne ja lakata jankkaamasta kysymystä uudestaan ja uudestaan. Olisikohan Kimmo halunnut itse tulla kaapista ulos suorassa lähetyksessä koko Suomen kansalle. Varsinkin kun Hemmi on yrittäjä. Se on ainakin varmaa että Hemmillä oli heteroseksuaalinen vonkaus päällä koko illan. Kimmo on aika sokea jos ei sitä havainnut. Mulle tuli sellainen tunne että myös tuotanto halusi suojella Hemmiä Kimmon limaisilta yrityksiltä erilaisilla keskeytyksillä. Kimmon pisteet kyntää kyllä mulla pohjamudissa viime yön jäljiltä.

Vierailija
54299/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin Krisusta ennen ja oli pitkään suosikkini mutta nyt on näyttänyt sen kuka on ja mielestäni joutaisi kotiin tuolta määräilemästä.

Vierailija
54300/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivotkaa jälkenne ja kukaan ei tee mitään paitsi Kevin ja Ville Haloo nyt ei mitään päikkäreitä noille vaan ulos seisomaan kolmeksi tunniksi..röyhkeetä porukkaa ja nää kaks siivoo eikä kiitosta edes tule!!

Ketju on lukittu.