BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Anu se sitten lentelee pitkin pihaa
Yksi asia yhdistää miehiä ja naisia. Kummatkaan ei luota naisiin..
Vierailija kirjoitti:
Täh? Sängyssähän tuo näkyy makaavan?
No antais ny nukkua vähän pidempään..
Mikähän tuo mitä Kimmo sanoi "kuka on avannut viinipullon ilman lupaa". Että niinkuin ilman kenen lupaa? Sikarikerhon? Onpa kyllä ärsyttävää, että sikarikerholla alkaa olla tuollainen valta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? Sängyssähän tuo näkyy makaavan?
Kelaa tupakkipaikalle
Vierailija kirjoitti:
Mikähän tuo mitä Kimmo sanoi "kuka on avannut viinipullon ilman lupaa". Että niinkuin ilman kenen lupaa? Sikarikerhon? Onpa kyllä ärsyttävää, että sikarikerholla alkaa olla tuollainen valta.
Lopulta sanoi et trollasi koska halusi nähdä miten ne reagoi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopulta sanoi et trollasi koska halusi nähdä miten ne reagoi
Ai okei, no hyvä sentäs. Mietinkin jo että onko mennyt jo vähän liian pitkälle :)
BB rangaistus olisi et Ville, Mira ja Kevin saavat vapautuksen siivoamisesta, saavat tilata ulkoruokaa ja saisivat hemmotteluhoitoja ja päiväunet. Muut eivät saa
Vierailija kirjoitti:
Ville on hot. Villellä on sellanen perusluonne, josta itse tykkään, tuollainen vakaa ja luotettava peruskallio, joka ei hötkähtele. Varmasti huolehtii perheestään hyvin. Raamikas iskätyyliin, siitä pisteet.
Villen rinnalla Jukka näyttää epäluotettavalta pojalta ja Krisu sinne tänne häröilevältä tyhjänpuhujalta.
Ville on just ällö ja moralisoiva.
Krisu voitti ja Suomi voitti.
Ei ihmistä mittaa se että mokaa vaan se millainen sydän siellä alla on. Pitää katsoa releitten taakse.
Anu oli just Hemmille niin kylmä taas kuin arvattiin täällä. Käyttää Hemmi parkaa hyväkseen. Päästäkseen uusiin piireihin.
Kansa rakastaa Krisua :)!!!! Juuri noin! Suomalaisia ei kuseteta katolla.
Kimmokin alkanut kuvottaa..
Vierailija kirjoitti:
Ville on hot. Villellä on sellanen perusluonne, josta itse tykkään, tuollainen vakaa ja luotettava peruskallio, joka ei hötkähtele. Varmasti huolehtii perheestään hyvin. Raamikas iskätyyliin, siitä pisteet.
Villen rinnalla Jukka näyttää epäluotettavalta pojalta ja Krisu sinne tänne häröilevältä tyhjänpuhujalta.
Tämä. Ville on superkuuma, sekä olemukseltaan että asenteeltaan.
Jos nyt en Kimmosta välitä selvänäkään, niin känni-Kimmo on kyllä vielä "something else". Voi jestas taas sitä jankutusta Helmerin sateenkaariasusteista. Meinasi mennä epämukavan painostuksen puolelle.
Kun ilmoitettiin että kaikki on äänestyksessä Anuhan lupasi panna talon ruotuun ja alkaa siivoamaan😂
Nyt hyvä tilaisuus aloittaa..
Tänään saa varmaan rahnalla ostaa päikkärit?
Lopetakaasolvaus kirjoitti:
Täällä sitä vaan jatketaan Villen vihaamista ja parjaamista. Mielummin kuuntelen taivaan Isän juttuja kuin kännisten ja idioottien höpötystä
Ville on ihan pois todellisuudesta. Krisua rakastetaan koska hän on oikeasti sydämeltään hyvä ihminen eikä feikki. Se ei auta jos on pinnalta hyvä ja siältä kurkkiikin kyy. Kuten Villestä. Hän itse vielä sanoo noin.
Ville tuli yöllä kesken juhlien huutamaan, Pellet Pellet!
Hän näytti ihan Jokerilta itse.
Millan persoonallisuus oli sama lämpöinen onnellinen ja aurinkoinen ja kohtelias muille koko känninkin ajan. Ihana nainen.
Vierailija kirjoitti:
Nainen, inhoatko niin paljon muita naisia vai miksi talosta on häädetty lähes pelkästään tyttöjä ja suuri mahdollisuus että seuraavakin lähtijä on tyttö. Pelkkää sattumaako vain? Kaikissa BB talon asukeissa on jotain ärsyttävää niinkuin täällä viesteissäkin on selvästi näkynyt. Enkä millään jaksa uskoa että tällaisten ohjelmien katsojista ja äänestäjistä suurin osa olisi miehiä ja jotka olisivat päättäneet yhdessä äänestää tytöt pois. Kunhan mietin.
En inhoa naisia, mutta haluan katsella ohjelmaa, joka viihdyttää. Emma oli talossa niin vähän aikaa, että hänestä en osaa sanoa, olisi voinut olla hyvä tyyppi, mutta en silloin vielä äänestänytkään. Tarina ja Eevis viihdearvo oli nolla, tarjosivat vain loputonta mukafilosofista jaarittelua, lukuisilla täytesanoilla ja oman navan ympärillä tai alapuolella vellomista. Tupu ja Anu ihan kivoja, mutta täysin turhia. Millan ja Miran toivon säilyvän talossa.
Kertaakaan en ole äänestänyt sen mukaan, mitä jonkun housuista löytyy, vaan turhimpia tyyppejä pois. Pari viikkoa talossa onkin ollut hyvä meininki. Seuraavaksi saisi lähteä Ville.
Krisu on niin suloinen noitten palkintojensa kanssa. Hän tajusi miten paljon on saanut rakkautta kansalta ja se hämmästyttää häntä. Liikuttavaa.
Anu: "Kevin, mä oon pahoillani eilisestä, mää on pahoillani".
Kevin: "Juu kai."
Anu: "Juu kai"
Kevin: "Katotaan iltapäivällä."
Anu: "Voiksä kertoo mitä mää oon tehny väärin?"
Kevin: "No must tuntuu ettei sillä oo mitään välii, et vaan jotenki sellaiset krapulaiset anteeksipyynnöt on nyt vaan mun mielest sellasii, tai tiiättekö ne on vaan sellasii, et kattoo sitte ku teillä on vähän parempi fiilis. Uudestaan meiningillä".
Anu (pettyneen näköisenä): "Joo, selvä".
Kevin: "Että eihän tässä nyt ollu muutaku kun te melusitte ja mä olin teille NIIN kärsivällinen ja NIIN ystävällinen ja te ette vaan voinu totella! Ja sit mä en saanu unta NIIN monee tuntiin, ku kaikki muut nukku"
Anu: "Hmh, ikävää."
Ja siihen loppui, alkoi syvä hiljaisuus eikä kukaan enää sanonut mitään.