BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Krisu äänestetään häätöön.
Samaa mieltä.
Ihan vaan, että kattoo kuinka pitkälle talon pelaajat ovat valmiita menemään. Eli siis Jukka, Kimmo, Anu... Olisko pokkaa äänestää kingi itse ulos.
Vähän myös tipauttaa Krisua maanpinnalle, ettei se aina ole suosikki.
Miten tuollaiseen Villeen voi yhtään luottaa joka kuseksii minne katsoo voivansa, ei ole idoliksi nuorille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekoan tästä jankkaamisesta. Sivukaupalla. Samaa. Asiaa. Eikö talossa oikeasti tapahdu mitään mielenkiintoista, mistä voisi keskustella?
Maksa kaksneljä seiska niin tiedät.
Voin kertoa että anu hokee nyt elämä on valintoja ja hemmi hyvää buugia.
Keskustellaanko siitä.
Minä en ala raportoimaan kenellekään pummille seikkaperäisesti talon tapahtumia, joku ystävällinen ihminen voi tehdä sen jos haluaa.
Mulla on 24/7, mutta ei sitä voi koko aikaa katsoa (työssäkäyvät ihmiset, anyone?) :D Hitto miten tylyä porukkaa
Johan täällä on muutama viesti sitten kerrottu pitkästikin mitä talossa tapahtuu. Lyhyesti suorittavat rataa ja polkevat kuntopyörää. Siinä ne tärkeimmät. Vaikea sitä on alkaa keksimällä keksimään taloon tapahtumia, jotta sinä olisit tyytyväinen.
No siksi kysyinkin, että eikö siellä ole mitään mielenkiintoisempaa tapahtunut? Jumalauta ihmisillä on paha olla, vai onko BB:n katsojilla normaalia huonompi boogie?
Laita netti kiinni ja lepää, jos on paha olla. Sulle on vastattu tarkasti ja vähemmän tarkasti talon tapahtumista, mutta mikään ei kelpaa. On se kumma, kun ei osata kuin valittaa, vaikka tietoa löytyy sivu kaupalla.
Mitä helvettiä, mulle on vastattu kaksi kertaa ja molemmat enemmän tai vähemmän vittuilua :D Mutta ei huolta, pääsin juuri kotiin ja avasin oman 24/7:n. Painu sinä pois tältä palstalta, jos muiden kommentit ja kyselyt häiritsee noin paljon. Raukka.
Etkö osaa lukea muita viestejä, kuin sinulle osoitetut vastaukset? Samalla kun olet lähettänyt näitä valitusviestejä, ketju on täyttynyt talon tapahtumia käsittelevistä viesteistä. Voi sinua pölvästiä.
Etkö itse osaa lukea kommenttia, johon vastasin? Siinä selkeästi kirjoitetaan "sulle on vastattu tarkasti ja vähemmän tarkasti talon tapahtumista", mikä ei pidä paikkaansa, sillä mulle vastattiin tasan kaksi kertaa. Et myöskään ilmeisesti ymmärrä, mikä retorinen kysymys on. Säälittäisi, jos ei kiinnostaisi paskaakaan.
Sen sijaan tykkään hyvin paljon ketjun pitkästi referoivasta kommentoijasta, hänen juttujaan on aina kiva lukea :)
Eli luit ne referoinnit ja silti kyselit tyhmiä.
Älä vastaa tuolle pellelle enää. Hän aloitti itse tosi tympeällä viestillä, vittuili muille ja jatkaa vänkyttämistä viesti tolkulla.
On muka töissä ja kiireinen.
100% lähihoitaja jolla mt-ongelma itsellään.
Ja sinä taas vastaat itse itsellesi :D Edelleen, säälittäisi jos ei kiinnostaisi paskaakaan. Ja mitä vikaa muuten lähihoitajissa? En sellainen ole, mutta sinulla on aika alentuva asenne heitä kohtaan. Tärkeää työtä tekevät.
Eli olet lähihoitaja.
Painu vit tu un nyt siitä pilaamasta tätä ketjua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asukkaat ei kyllä Anua äänestä pois, oli vastassa kuka tahansa. Helmeri ehkä ainoa, joka päihittäisi Anun. Älkää nyt vaan äänestäkö häätöäänestykseen jotain ilmeistä lähtijää, kuten Villeä.
Jos osaavat pelata,niin Anu lähtee sunnuntaina,oli siellä vastassa Helmeri tai joku muu.
Lisäisin vielä,että Villeä ei ole mikään järki äänestäkään häätöön jo sen takia,että on siellä muutenkin jatkossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekoan tästä jankkaamisesta. Sivukaupalla. Samaa. Asiaa. Eikö talossa oikeasti tapahdu mitään mielenkiintoista, mistä voisi keskustella?
Maksa kaksneljä seiska niin tiedät.
Voin kertoa että anu hokee nyt elämä on valintoja ja hemmi hyvää buugia.
Keskustellaanko siitä.
Minä en ala raportoimaan kenellekään pummille seikkaperäisesti talon tapahtumia, joku ystävällinen ihminen voi tehdä sen jos haluaa.
Mulla on 24/7, mutta ei sitä voi koko aikaa katsoa (työssäkäyvät ihmiset, anyone?) :D Hitto miten tylyä porukkaa
Johan täällä on muutama viesti sitten kerrottu pitkästikin mitä talossa tapahtuu. Lyhyesti suorittavat rataa ja polkevat kuntopyörää. Siinä ne tärkeimmät. Vaikea sitä on alkaa keksimällä keksimään taloon tapahtumia, jotta sinä olisit tyytyväinen.
No siksi kysyinkin, että eikö siellä ole mitään mielenkiintoisempaa tapahtunut? Jumalauta ihmisillä on paha olla, vai onko BB:n katsojilla normaalia huonompi boogie?
Laita netti kiinni ja lepää, jos on paha olla. Sulle on vastattu tarkasti ja vähemmän tarkasti talon tapahtumista, mutta mikään ei kelpaa. On se kumma, kun ei osata kuin valittaa, vaikka tietoa löytyy sivu kaupalla.
Mitä helvettiä, mulle on vastattu kaksi kertaa ja molemmat enemmän tai vähemmän vittuilua :D Mutta ei huolta, pääsin juuri kotiin ja avasin oman 24/7:n. Painu sinä pois tältä palstalta, jos muiden kommentit ja kyselyt häiritsee noin paljon. Raukka.
Etkö osaa lukea muita viestejä, kuin sinulle osoitetut vastaukset? Samalla kun olet lähettänyt näitä valitusviestejä, ketju on täyttynyt talon tapahtumia käsittelevistä viesteistä. Voi sinua pölvästiä.
Etkö itse osaa lukea kommenttia, johon vastasin? Siinä selkeästi kirjoitetaan "sulle on vastattu tarkasti ja vähemmän tarkasti talon tapahtumista", mikä ei pidä paikkaansa, sillä mulle vastattiin tasan kaksi kertaa. Et myöskään ilmeisesti ymmärrä, mikä retorinen kysymys on. Säälittäisi, jos ei kiinnostaisi paskaakaan.
Sen sijaan tykkään hyvin paljon ketjun pitkästi referoivasta kommentoijasta, hänen juttujaan on aina kiva lukea :)
Eli luit ne referoinnit ja silti kyselit tyhmiä.
Älä vastaa tuolle pellelle enää. Hän aloitti itse tosi tympeällä viestillä, vittuili muille ja jatkaa vänkyttämistä viesti tolkulla.
On muka töissä ja kiireinen.
100% lähihoitaja jolla mt-ongelma itsellään.
Ja sinä taas vastaat itse itsellesi :D Edelleen, säälittäisi jos ei kiinnostaisi paskaakaan. Ja mitä vikaa muuten lähihoitajissa? En sellainen ole, mutta sinulla on aika alentuva asenne heitä kohtaan. Tärkeää työtä tekevät.
Mene nyt katsomaan sitä 24/7, mitä et töissä ehtinyt kartsomaan. Ai niin eihän sulla olekaan kumpaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyyjankkaaja on ihan valmis hoitoon.
Sinä olet tyhmä kun puhut kyyjankkaajasta vaikka hän on vaijennut aikoja sitten.
Jos joku ärsyttävä on lopettanut jo, niin ei enää manata?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä samaa mieltä Villestä, pois vaan. Ällöttävää kuvailla kakkaa joka ulos tulossa.
Mietin tässä että äänestäisiköhän Villen tutut/fanit Krisua häätöön? Vai keskittyvätkö säästämään Villen häädöltä normiäänestyksessä, eivätkä äänestä ollenkaan muutoin? Jos ovat loukkaantuneet Krisun käytöksestä/habituksesta tarpeeksi äänestääkseen, niin Krisu voidaan hyvinkin nähdä häädössä.
Elämä on valintoja hyvä booki
Vierailija kirjoitti:
anu ja jukka häädössä ois paras kombo. jukka luultavasti lähtis mutta sais molemmat ajateltavaa, sekä kanssa-asukitkin joutuisi miettimään hetken ja pettymään kun eivät saa villeä pois (vaikka itse villen pois haluankin, mutta ois liian helppoo tällä viikolla)
Samaa mieltä, Ville liian helppo kohde, kun nimetään kuitenkin joka viikko.
Nyt olis kyllä aika kova pistää Krisu ja Jukka häätöön. Jos joku kolmas vielä, niin ehkä Helmeri. Uskoisin että asukkaat heittäis noista ulos Krisun tai ehkä Jukan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet tyhmä kun puhut kyyjankkaajasta vaikka hän on vaijennut aikoja sitten.
Nousee pystyy huojuen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Redissä on BB ylätasanteella.
Eiku täällä https://www.seiska.fi/Telkkari/Tassa-se-nyt-on-Seiska-kuvasi-Big-Brothe…
Ei jankata sivutolkulla tästä tasanne jutusta.
Tuo seiskan kuva on todella harhaanjohtavasta kulmasta kuvattu.
Laita vaikka googlen kuva hakuun redi tai bb-talo ja katso toisesta kulmasta otettuja kuvia.
Ei ole maantasalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nousee pystyy huojuen
Peräaukosta puskee huojuen.
Silmälasipäinen kyy.
villen maailma menee mullinmallin, ko mies voikin olla naista heikompi, jopa hän itse.. mahtaa olla iskän kans kana kynittävänä😁
Vierailija kirjoitti:
Krisu äänestetään häätöön.
Krisu ja Ville!
Ei äänestetä naisia nyt, koska sieltä on tippunut kohta kaikki naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nousee pystyy huojuen
Peräaukosta puskee huojuen.
Silmälasipäinen kyy.
:) vanha valkoinen
Ooooon piilossa perskarvoojeeen..suojassa pakaravakooojen..
Muistakaa äänestää isolla rahalla Helmeriä ulos, niin saamme talon suurimman läyhääjän pois! 24/7:n salaisesta kolmoskamerasta näkyy Helmerin juonittelut maapallon tuhoamiseksi.
Ville on oppinut uuden sanan väliliha jauhaa ainakin siihen malliin😅
Jos osaavat pelata,niin Anu lähtee sunnuntaina,oli siellä vastassa Helmeri tai joku muu.