BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Risua ressaa kun Anu suoritti 122. Jukka 120. Risu kai 110. Kevin 100.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helmeri, Milla ja Kimmo tehtäväalueella juttelevat todella vapautuneesti keskenään. Eipä tuollaista keskustelua ole oikein kovin usein kuultu talossa.
Mäkin olen heitä kuunnellut. Ei jaksa sitä Krisun jatkuvaa säksätystä.
Miten Krisusta pääsis eroon? Pilaa ilmaa talossa..
No siten että äänestät hänet pois!
Nyt on äänestys käynnissä ja sitä äänestetään kenet haluaa talosta pois.
Big Brotherin sivuilla oli.
Vierailija kirjoitti:
Pimpit ja välihat kipeenä pyörällä polkemisesta. Kimmo pääsee hieromaan Voltarenia sinnekin.
Kimmoa ei vois vähempää kiinnostaa. Aika rivo suustaan tuo batterirauma.
vitsi että just ootan kimmon nimeämisiä niin innolla. sillä on joskus ilkeetkin sanavalinnat eikä oo pk-huoneen ulkopuolella joutunu vielä konfliktiin vaan on mr diplomaatti. tarinakin häätönsä jälkeen loukkaantui ainoastaan kimmon perusteluista :D
Häätöäänestys käännetään päälaelleen! Kenet haluat pois talosta?
Tällä viikolla Big Brotherin äänestyskuviot pyöräytetään päälaelleen. Normaalista poiketen tällä viikolla katsojat äänestävät sitä asukasta, jonka haluavat poistuvan talosta.
Talossa järjestetään torstaina valenimeämiset. Asukkaiden antamat nimeämisäänet eivät siis vaikuta tämän viikon äänestykseen, mutta he eivät tiedä sitä itse. Luvassa on kuitenkin jännittäviä hetkiä nimeämisten jälkeen, sillä asukkaille näytetään myöhemmin heidän toisilleen antamansa pisteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katolle kuseminen oli epäurheilumaista, karmeaa jos Ville kusi koko homman.
No ei sentään epäurheilijamaista.
Katsele tätä
En katso Bb kielsi kusemisen ja se on se organisaatio joka urheiluttaa tässä.
Mulla ollut mahtava viikko tähän asti ja toivottavasti viikko huipentuisi Anun kotiinlähtöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekoan tästä jankkaamisesta. Sivukaupalla. Samaa. Asiaa. Eikö talossa oikeasti tapahdu mitään mielenkiintoista, mistä voisi keskustella?
Maksa kaksneljä seiska niin tiedät.
Voin kertoa että anu hokee nyt elämä on valintoja ja hemmi hyvää buugia.
Keskustellaanko siitä.
Minä en ala raportoimaan kenellekään pummille seikkaperäisesti talon tapahtumia, joku ystävällinen ihminen voi tehdä sen jos haluaa.
Jep...jos jollain ei ole varaa maksaa 10e/kk ohjelmasta niin olkoon hemmetti ilman. Minäkään en aio toimia referaattiautomaattina.
Varsinkin kun sillä kympillä saa vaikka mitä muitakin ohjelmia ja sarjoja. Samat tyypit kyselevät sitten näistäkin. Lokit.
Joo ja jos heillä olisi 24/7 niin eivät tasan tarkkaan uhraisi aikaansa referoimalla talon tapahtumia.
Haukkuisivat vaan kaikkia ja mäkättäisivät.
Olen tuo ensimmäinen kommentoija ja referoin paljonkin talon juttuja täällä :D Että semmoset oletukset sieltä.
Ai olet kommentoija joka kysyy eikö talossa ole tapahtumia?
Ja nyt olet niitä kommentoimassa muka ja referoimassa sittenkin?
Mene nyt muualle sekoilemaan.
Kyllä, kaiken koiraroduista jankkaamisen jälkeen kysyin retorisesti, että eikö talossa ole tapahtunut mitään mielenkiintoisempaa. Itse en juuri sillä hetkellä talon tilannetta nähnyt, koska jotkut meistä esim. käyvät töissä, eivätkä pysty päivystämään palstalla koko päivää. Onneksi sinä kuitenkin pystyt :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pimpit ja välihat kipeenä pyörällä polkemisesta. Kimmo pääsee hieromaan Voltarenia sinnekin.
Siis sanoiko Mira oikeasti jotain tuommoista? :D Sain just 24/7:n auki
Vierailija kirjoitti:
vitsi että just ootan kimmon nimeämisiä niin innolla. sillä on joskus ilkeetkin sanavalinnat eikä oo pk-huoneen ulkopuolella joutunu vielä konfliktiin vaan on mr diplomaatti. tarinakin häätönsä jälkeen loukkaantui ainoastaan kimmon perusteluista :D
Noteerasi Kimmon. Tuli yllätyksenä pisteet.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa kyllä että ollaan naisvaltaisella palstalla kun keskustelu keskittyy naisten määkimiseen eikä vaikka siihen kuinka paljon tuolla pyörällä pitäisi polkea että viikkotehtävä täyttyy. Ihan hirveän montaa viestiä en muista lukeneeni siitäkään kuinka pitkä tuo temppurata voisi olla. Sitäkin enemmin Anun suhtautumisesta siihen kun Helmerin koira tuli taloon. Haloo nyt!
Minä en tiedä kirjoittajien sukupuolia enkä oleta sellaisia, jotenkin kuitenkin on tullut sellainen olo, että olemme pikkulapsi/ varhaisteini ja älykääpiö valtaisella palstalla.
Miksi täällä pitäisi jauhaa temppuradan pituudesta kun se tiedetään 65m pitkäksi?
Ei noi tiedä että se on 65 m.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekoan tästä jankkaamisesta. Sivukaupalla. Samaa. Asiaa. Eikö talossa oikeasti tapahdu mitään mielenkiintoista, mistä voisi keskustella?
Keskustellaanko siitä.
Minä en ala raportoimaan kenellekään pummille seikkaperäisesti talon tapahtumia, joku ystävällinen ihminen voi tehdä sen jos haluaa.
Mulla on 24/7, mutta ei sitä voi koko aikaa katsoa (työssäkäyvät ihmiset, anyone?) :D Hitto miten tylyä porukkaa
Johan täällä on muutama viesti sitten kerrottu pitkästikin mitä talossa tapahtuu. Lyhyesti suorittavat rataa ja polkevat kuntopyörää. Siinä ne tärkeimmät. Vaikea sitä on alkaa keksimällä keksimään taloon tapahtumia, jotta sinä olisit tyytyväinen.
No siksi kysyinkin, että eikö siellä ole mitään mielenkiintoisempaa tapahtunut? Jumalauta ihmisillä on paha olla, vai onko BB:n katsojilla normaalia huonompi boogie?
Laita netti kiinni ja lepää, jos on paha olla. Sulle on vastattu tarkasti ja vähemmän tarkasti talon tapahtumista, mutta mikään ei kelpaa. On se kumma, kun ei osata kuin valittaa, vaikka tietoa löytyy sivu kaupalla.
Mitä helvettiä, mulle on vastattu kaksi kertaa ja molemmat enemmän tai vähemmän vittuilua :D Mutta ei huolta, pääsin juuri kotiin ja avasin oman 24/7:n. Painu sinä pois tältä palstalta, jos muiden kommentit ja kyselyt häiritsee noin paljon. Raukka.
Etkö osaa lukea muita viestejä, kuin sinulle osoitetut vastaukset? Samalla kun olet lähettänyt näitä valitusviestejä, ketju on täyttynyt talon tapahtumia käsittelevistä viesteistä. Voi sinua pölvästiä.
Etkö itse osaa lukea kommenttia, johon vastasin? Siinä selkeästi kirjoitetaan "sulle on vastattu tarkasti ja vähemmän tarkasti talon tapahtumista", mikä ei pidä paikkaansa, sillä mulle vastattiin tasan kaksi kertaa. Et myöskään ilmeisesti ymmärrä, mikä retorinen kysymys on. Säälittäisi, jos ei kiinnostaisi paskaakaan.
Sen sijaan tykkään hyvin paljon ketjun pitkästi referoivasta kommentoijasta, hänen juttujaan on aina kiva lukea :)
Nyt olis mahdollisuus äänestää Krisu ulos.
Myöhemmin vähän vaikeampaa, kun ei sitä ihan heti nimetä äänestykseen, jos koko ajan heitetään ulos muita kuin sikarikerholaisia. Sikarikerho tottelee Krisua.
Muut klikit talossa katoaa pikkuhiljaa, kun nytkin ollaan pudottamassa Villeä, Miraa, Millaa tai Anua. Just joo, sikarikerhon valta kasvaa ja ne on lopulta automaattisesti lopussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustellaanko siitä.
Jep...jos jollain ei ole varaa maksaa 10e/kk ohjelmasta niin olkoon hemmetti ilman. Minäkään en aio toimia referaattiautomaattina.
Varsinkin kun sillä kympillä saa vaikka mitä muitakin ohjelmia ja sarjoja. Samat tyypit kyselevät sitten näistäkin. Lokit.
Joo ja jos heillä olisi 24/7 niin eivät tasan tarkkaan uhraisi aikaansa referoimalla talon tapahtumia.
Haukkuisivat vaan kaikkia ja mäkättäisivät.
Olen tuo ensimmäinen kommentoija ja referoin paljonkin talon juttuja täällä :D Että semmoset oletukset sieltä.
Ai olet kommentoija joka kysyy eikö talossa ole tapahtumia?
Ja nyt olet niitä kommentoimassa muka ja referoimassa sittenkin?
Mene nyt muualle sekoilemaan.
Kyllä, kaiken koiraroduista jankkaamisen jälkeen kysyin retorisesti, että eikö talossa ole tapahtunut mitään mielenkiintoisempaa. Itse en juuri sillä hetkellä talon tilannetta nähnyt, koska jotkut meistä esim. käyvät töissä, eivätkä pysty päivystämään palstalla koko päivää. Onneksi sinä kuitenkin pystyt :)
Älä kysele "retorisesti" kun ihmiset luulevat että kysyt tosissasi.
Sitä ei voi tietää teksistä.
Jos kysyt ja joku vastaa niin älä mussuta siellä enää.
Tämän jauhamisen voisi lopettaa jo!
Redissä on BB ylätasanteella.
hyvä anu! niin jatkossa niin jatkossa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sanoiko Mira oikeasti jotain tuommoista? :D Sain just 24/7:n auki
No katso niin ei tarvi koko ajan kysellä.