BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Ville on ylimielinen ja tekopyhä sovinisti. Ulos! Mira tyhmä tyttönen. Ulos!
Nuori pari kuhertelee makkarin puolella. Pientä hipsuttelua. Ai että on herkkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monesko banaani ja ruoka jo Millalla menossa???? Ei hyvänen aika.
Jaa no mä luulin että raskaan liikuntasuorituksen jälkeen kannattaa ottaa palauttava banaani tunnin sisään.
Se söi jo ainakin kaksi. Ja blenderiin lisää.
drtyrdt kirjoitti:
Kusi on lähes vettä ja melko steriiliäkin. Kauppakeskuksen katolle on satanut ja on satava varmaan paljon pahempaakin saastaa kuin muutama desi Villen kusta
se on vaan niin että bb talossakin pissitään vessaan ei tehtäväalueella.
Milla: Ne tietää että me ollaan täällä.
Ihan oikeesti, ihan oikeesti!
Ville on sivistymätön moukka ja sovinisti vaikka muka uskovainen. Not. Feikki ja rahan perässä tuolla. Ville on sosiaalinen uskovainen joka tarkoittaa ettei muualla hyväksyttäisi niin on siksi siellä kun kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mira nyt radalla. Tietää että venkuloi ja yrittääkö tänään tosissaan. Kaikkihan nuo tietää. Kuka söi pizzan? Mirako
Jukka kieltäytyi pitsasta ja kokiksesta. Ei mennyt houkutukseen.
Keksi sitten päänsäryn ja kävi saunassakin. Ei hyvää aamua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monesko banaani ja ruoka jo Millalla menossa???? Ei hyvänen aika.
Milla lähti tyhjällä mahalla radalla. Anna nyt Millan syödä. Eihän hän lihava oo ja vegaani vielä.
AMEN. Todella tympeää lukea koko ajan ilmeisesti syömishäiriöisten ihmisten täysin epäkiinnostavaa mölinää Millan syömisistä. Ketä kiinnostaa? Tollasesta koulukiusaamismeiningistä on seurauksena vain sympatiaa Millalle. Miettikää sitä te jotka kiusaatte. Joku samalla lailla sairas tyyppi kuin te itse voi saada vettä myllyyn mutta normaalilla empatiakyvyllä varustetuille tulee vastareaktio haluta puolustaa täysin turhaan haukuttua. Vegaaniruoassa on vähän energiaa, ei ole mikään ihme että täytyy syödä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Ville on ylimielinen ja tekopyhä sovinisti. Ulos! Mira tyhmä tyttönen. Ulos!
kyllä ylimielisin on krisu.
ville on pitkässä juoksussa kaikkein siedettävin asukas, muut alkavat vain ärsyttää enemmän, villestä taas alkaa pitää enemmän.
Mirasta tosin olen pitänyt alusta asti, on niin aito itsensä ja aina ollut kaikkein suvaitsevaisin ja mukavin, silti saanut sylkykupin osan.
Jos maailmassa ois joku oikeus, Mira voittais ja Ville ois toisena. Jos siis kahdesta valitaan lopulta voittaja, en minä tiedä.
Miten toi Hemmi vaan puhuu kaikesta jonnin joutavasta kun ovat kahestaan loikoilemassa peiton alla ja voisi käyttää ajan paremmin ;)
Jos Ville poistetaan niin ei varmaan katsojaluvut ainakaan nouse. Villen tuottaa sisältöä enemmän kuin muutama muu yhteensä.
Siellä ne Hemmi ja Anu muiskuttelivat äsken lakanoiden välissä... En tiedä miksi, mutta itselle tulee vain ällötysreaktio.
Vierailija kirjoitti:
" NE TIETÄÄ ET ME OLLAA TÄÄLLÄ! " -MIlla aamulypsyn pärähtäessä kajareista ja jaajon onnitellessa helmeriä syntymäpäivistä :D Haha!
Näitä Millan tyhmyyksiä on jo liikaa.
Ville haluis vaimolta kysyä miten Villellä menee ja haluaa rohkaisua. Voi ei. Eikö halua kuulla miten lapsilla menee ja vaimolla.
Kyllä on krisun jutut muuttuneet järkyttävän leuhkoiksi.
Suunnittelee jo mitä hankkii kun voittaa.
Lopuksi pisteenä iin päälle hän lopettaa tällä viikolla tupakoinnin.... Ville totesi asiallisesti, että toihan on enemmän nuuskaan koukussa, krisu venyvällä äänellä "nii mut oon mä polttanu kymmenen vuotta, poltan mä känniss'.... yks tai kaks." tms. Ei jumalauta,,siinä oikein kukkopoika. Yrittää vittuilla villelle kokoajan, tänne asti huokuu kireä tunnelma näiden välillä.
Pikkupoikaa vituttaa kun kaikki ei ryömi hänen edessään nuolemassa persettä.
Sääliksi käy ville, tuolla ei ole kuin narsistikrisu alamaisineen. Aivan nynnyjä noi muut.
Ainoostaan Mira ja Ville uskialtaa sanoa tolle kakaralle suorat sanat, muut myötäilee.
Kevinillä täyttyi 59 kierrosta. Hienoa
hahah krisu kutsui eläimiä: Mansikki ja narsu ja porsu :) Ei persu kuitenkaa :)
Kun itsensä näkee TV ruudusta niin siinä huomaa onko lihonnut...odotan kun Milla näkee itsensä istumassa ja antamassa häätöäänet alkaa varmaan dietti😂
Kusi on lähes vettä ja melko steriiliäkin. Kauppakeskuksen katolle on satanut ja on satava varmaan paljon pahempaakin saastaa kuin muutama desi Villen kusta