BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Kuinka monta kierrosta Milla on tehnyt tänään?
Ai että kun tykkään, kun Villestä väläyksittäin näkyy tuota ilkikurisempaa puolta. Iloisesti hyräillen "sen sade huuhtelee" lorotteli menemään. Ja sitten sääntörikkomuskuulutukselle vastasi: "Sä oot myöhässä! Se loppui jo!" :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tota Helmeriä vaivaa? Yksin makkarissa, ihan kuin kamoissaan, onks sillä kaikki on??
Olen jo pitkään ihmetellyt Helmerin käytöstä. Siis päiviä, viikkoja.
Tuntuu käyvän todella hitaalla, siis todella. Ihan kuin suorastaan olisi jotenkin henkisesti rajoittunut. Lisäksi se lapsekkuus suhtautumisessaan esim Anuun. Mies kuitenkin käy jo pitkälti neljättäkymppiä mutta vaikuttaa kuin ikuisesti ala-asteelle jämähtäneeltä. Niin mentaalisesti kuin ulkoisestikin.
Mitä ihmettelemistä siinä on? Hänhän on itse kertonut olleensa vakavassa onnettomuudessa. Aivotärähdys on suomeksi sanottuna aivovamma. Nyt kovan rasituksen alaisena oireet tulevat voimakkaammin esiin. Nytkään ei meinannut saada lusikkaa osumaan suuhun. Koko talossa vietetyn ajan on hihitellyt ja itkeskellyt, eikä osaa tehdä naisen kanssa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkiä koosteota osittain katsoneena kuulin nyt eka kertaa Krisun passiivisaggressiivista väsynyttä pottuilua Villelle väärinpäin olevista risteistä ym. Jutut kuin 15-vuotiaalla :D.
Näin 24/7 katsoneena oksettaa noi villen tekopyhät fariseus jeesustelutkin, katsokaa kaikki kuinka hyvä ja pyhä minä minä minä olenkaan!
Minä voin sentään sulkea toosan mut noi tuolla talossa ei pääse siltä mihinkään karkuun.Samaa mieltä. Onneksi en ole tuolla talossa.
Fariseus on juuri se sana, mikä mullekin on tullut hänestä mieleen.
Ville gusas tehtäväalueella. Jo on törkeetä. Rankkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tota Helmeriä vaivaa? Yksin makkarissa, ihan kuin kamoissaan, onks sillä kaikki on??
Olen jo pitkään ihmetellyt Helmerin käytöstä. Siis päiviä, viikkoja.
Tuntuu käyvän todella hitaalla, siis todella. Ihan kuin suorastaan olisi jotenkin henkisesti rajoittunut. Lisäksi se lapsekkuus suhtautumisessaan esim Anuun. Mies kuitenkin käy jo pitkälti neljättäkymppiä mutta vaikuttaa kuin ikuisesti ala-asteelle jämähtäneeltä. Niin mentaalisesti kuin ulkoisestikin.
Mitä ihmettelemistä siinä on? Hänhän on itse kertonut olleensa vakavassa onnettomuudessa. Aivotärähdys on suomeksi sanottuna aivovamma. Nyt kovan rasituksen alaisena oireet tulevat voimakkaammin esiin. Nytkään ei meinannut saada lusikkaa osumaan suuhun. Koko talossa vietetyn ajan on hihitellyt ja itkeskellyt, eikä osaa tehdä naisen kanssa mitään.
Kyse oli kyllä käsittääkseni vakavammasta asiasta kuin aivotärähdyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pissasi nurkkaan vai. Ei voi olla totta. Aivan kauheeta. Hyi.
Saavat kaikki kärsiä tuosta sikailusta. Todennäköisesti lisä kierroksia tulee roimasti.
Hyvä Ville. Muutoin ois pitänyt riisua kengät, kypärät jos sisälle Wc. Noin ei menny hukkaan aikaa. Ja pissahätä voi olla niin kova ettei sisälle kerkee.
Onko 24/7 parantunut äänenlaatu, kun ei tarvitse täysillä pitää volumea?
Villelle sopiva rankku olisi suoraan häätöön joutuminen.
Vierailija kirjoitti:
Ei vittu, kun tuota "pariskuntaa" näytetään 24/7 kokoajan. Eikö jo ihmiset älyä, että tuo on Anun osalta feikkiä?
Eikä tuossa ole mitään mielenkiintoista, joten senkin vuoksi voisi olla näyttämättä.
Ali osaa hyvin lukea Kevinin mielentilaa tuolla vähemmistöstressi termillä 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saavat kaikki kärsiä tuosta sikailusta. Todennäköisesti lisä kierroksia tulee roimasti.
Hyvä Ville. Muutoin ois pitänyt riisua kengät, kypärät jos sisälle Wc. Noin ei menny hukkaan aikaa. Ja pissahätä voi olla niin kova ettei sisälle kerkee.
Aikuinen ihminen osaa käydä kusella ennen tehtäväalueelle menoa ja osaa kyllä sen verran kontrolloida itseään ettei ihan minne tahansa kuseskele.
Oletko jostain metsätönöstä itsekin? Kusetteko aina oven pieleen ja hoette:" sen sade huuhteleejeesusonherra"
Niin on! Tosi nami! Tykkään!
Vierailija kirjoitti:
Katson koostetta ja tuo Kevin on komea uudella hiustyylillään.
Alkaakohan Kimmoa vituttaa jos ei saa kirjettä esim. sen takia ettei Mira paranna huomenna ennätystään? Ja Helmeri teki tänään jossain vaiheessa kerralla 103 kierrosta, huomenna siis pitäs tehdä vähintään 104. Toki ei se kai Hemmiltä mikään mahdottomuus ole. Samoin Krisu, teki tänään 101, mutta niin kova kilpailemaan että varmasti ylittää senkin huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyll normaali aikuinen osaa mennä vessaan ajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
DC2 21:46
Heh heh. Eka katsoin kamera 1 klo 21.45. Oli siinäkin hauska näky!
V: sen sade huuhtelee jeesus on herra
K: toivottavasti ei tule lisäkierroksia
Urakka kusee.
Hemmi taitaa nyt olla vähän muissa sfääreissä.
Jukalla, Krisulla ja Miralla ollut lapsena sellainen, että istutettu ruokapöydässä niin pitkään, että ruoka on syöty. Ei ihme, että rikkinäisiä ihmisiä.
Jep, väkisin yrittää saada muutkin puhumaan pahaa milloin kenestäkin. Yök.