BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Kovvoo hommoo ilman hommoo :) Ei nuo pärjää kuin lipevillä kielillään muut kuin tyäukot. Ja huijaripastorimenolla. Krisu antaa näytöt.
Vierailija kirjoitti:
Paremminhan Krisu veti kuin huippu-urheilija Hemmi vaikka Hemmi onkin hyvä. On se kova tuo Krisu nupistaan. Tällä meni suomalaisten sydämeen kyllä.
Hemmi veti tuplat sen mitä Krisu. Ja veikkaan että Krisu on kipeämpi kuin Hemmi.
Minusta joillakin lähtee jo fanitus aika paljon lapasesta, Krisu ei vetänyt Hemmiä paremmin, vaan huonommin, koska Krisulla on huonompi kunto ja piste. Kuntoa mitataan suorituksesta, ei siitä, että onko joku rappioalkkis ja ylittää kaltaisensa suorituksellaan.
Hemmille. Risulle ja Anulle sauna lämpiämään. Ovat sen ansainneet. Huikeeta.
Miten noi luulee että niillä on eiliseltä 600 kierrosta?
Eiks niillä ollu 500?
Tuolla on lipeviä liippareita muut kuin Krisu ja Jukka. Ja Hemmikin on työteliäs.
Hemmi vetää tietenkin noista parhaiten tuon radan. On huikeeta kertakaikkiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paremminhan Krisu veti kuin huippu-urheilija Hemmi vaikka Hemmi onkin hyvä. On se kova tuo Krisu nupistaan. Tällä meni suomalaisten sydämeen kyllä.
Hemmi veti tuplat sen mitä Krisu. Ja veikkaan että Krisu on kipeämpi kuin Hemmi.
Minusta joillakin lähtee jo fanitus aika paljon lapasesta, Krisu ei vetänyt Hemmiä paremmin, vaan huonommin, koska Krisulla on huonompi kunto ja piste. Kuntoa mitataan suorituksesta, ei siitä, että onko joku rappioalkkis ja ylittää kaltaisensa suorituksellaan.
Sinun mielestäsi Krisu on rappioalkkis?
Krisu on Mini-Suomen kuningas jo!
Vierailija kirjoitti:
Elämä on valintoja ja Jeesus on Herra. En tiedä kumpi on oksettavampi voimalause.
Minun mielestäni Elämä on valintoja on oksettavampi, varsinkin tuolla ällöllä äänellä sanottuna kuten Anu tekee.
Krisu voittais omana itsenä Putouksen sketsihahmokilpaiun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta joillakin lähtee jo fanitus aika paljon lapasesta, Krisu ei vetänyt Hemmiä paremmin, vaan huonommin, koska Krisulla on huonompi kunto ja piste. Kuntoa mitataan suorituksesta, ei siitä, että onko joku rappioalkkis ja ylittää kaltaisensa suorituksellaan.Sinun mielestäsi Krisu on rappioalkkis?
Kyllä. Tulee kuolemaan maksakirroosiin nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Krisuhan on ihan perinteinen suomalainen mies. Kun tekee duunia, niin tekee duunia, kun olut maistuu, niin se maistuu. Siinä välissä n*ssitaan ja passautetaan emäntiä.
Krisu ei pärjää kuin urakkahommissa, uuvuttaisi itsensä kokoaikatyössä jo ensimmäisen kuukauden aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä on valintoja ja Jeesus on Herra. En tiedä kumpi on oksettavampi voimalause.
Minun mielestäni Elämä on valintoja on oksettavampi, varsinkin tuolla ällöllä äänellä sanottuna kuten Anu tekee.
Minä taas kallistun jeesus on herraan. Ällöttää se ässän suhahdus ja tekopyhyys. Anun voimalause tulee hyvänä kakkosena.
Kevinin vinkuvalla äänellä kajautettu "ihmisoikeudet kaikille? Ei! Vaan tietynlaisille!" On sympaattinen.
Vierailija kirjoitti:
Kimmo kusetti pokkana että teki muussin murskaamalla hitto se teki sen sähkövatkaimella!!!
Ja Krisu kehu että vähän oot kova jätkä😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen omien kykyjen mukaan. Pojat niin tosissaan tuon. Eipä Krisukaan viljelee v....u s....naa.
Kevinin kyvyt ovat siinä tapauksessa olemattomat.
Kevin on aika älykäs ja nokkela.
Se on totta. Onkin aika ihmeellistä, että tässä tehtävässä päättänyt käytännössä olla osallistumatta. Prosentin kahden osuus kokonaiskierroksista lähinnä naurettava.
eiks kimmo puhunu suorituksista ja niiden määristä tänään ja sopivat että kevin vetää illalla sit yksin niin kauan kun jaksaa? on se tuolla sentään kannustanu muita päivällä.
Kevin on ollut radallax3 x tänään.
Kevinin sukulainen se jaksaa. Kevin kiertänyt radan n. 20 kertaa YHTEENSÄ noilla kolmella kerralla. Heikoin lenkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto minkä näköinen tuo Krisu on, ku on vedetty puolikaljuksi :,D En ole katsonut kunnolla pariin päivään, mikähän tuon tukan tarina on?
menivät tylsyyttään eilen kivi-paperi-sakset peliä. Milla hävis Krisulle. Millalla on nyt sivusiili.
Krisu hävis Kimmolle ja Krisulla on nyt "pälvikalju". Nähtävästi sunnuntaina lähtee loput, muuten vaan.
Kevinilläkin on niska ja sivut lyhyet. Näin leikkuun, mutten oliko kisa vaiko vaan päätös leikata. Palstalla liikkuu kahta huhua.
Ei ole huhuja tai useampaa vaihtoehtoa. Pelasi KSP krisua vastaan ennen Kimmoa ja hävisi. Sanottu jo monta kertaa täällä eikä mee perille
Onhan täällä ahkera vastaanväittäjäkin, ihan yhtä kiukkunen kuin sä. Enhän mä teidän eipäsjuupas jutusta voi tietää kumpi on oikeassa. :D
Joten mä kerron vain mitä mä tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas kallistun jeesus on herraan. Ällöttää se ässän suhahdus ja tekopyhyys. Anun voimalause tulee hyvänä kakkosena.
Kevinin vinkuvalla äänellä kajautettu "ihmisoikeudet kaikille? Ei! Vaan tietynlaisille!" On sympaattinen.
Ei:n jälkeen ei tule huutomerkkiä, eli "ihmisoikeudet kaikille! Ei vaan tietynlaisille!". Eli siis Kevin ei halua että ihmisoikeudet olisi vain tietynlaisille, lause painottuu väärin jos laitat kysymysmerkin tuohon mihin laitoit ja Ei:n jälkeen huutomerkin.
Alkaako Miralla omatunto soimata?
Vierailija kirjoitti:
Krisu voittais omana itsenä Putouksen sketsihahmokilpaiun.
😅😂🤣
Todellakin ehkä tuo kalju antaa oman lisämausteen kun pää noin lättänä,Kevin totesi eilen että peruna.