BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Voi ei Anu alkaa jo rehentelemään näkyy olemuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan menee heittämällä läpi jos 65km..
Öööööööööö metriä piti laittaa!!!
Kohta Anu saapuu lesona taloon ja käyttäytyy kuin Euroopan omistaja :) Elämä on valintoja valitse Anu, just.
Vierailija kirjoitti:
Mira on malliesimerkki nuoresta perusterveestä ihmisestä, joka on sairastuttanut itsensä järkyttävillä elämäntapa-valinnoillaan! Noin siinä käy sitten.
Ihan samaa mieltä, 30-vuotias ja tuollaisessa kunnossa! Itse olen 25 ja kyllä järkyttäisi löytää itseni viiden vuoden päästä samassa tilanteessa kuin Mira. Tupakkaa ja energiajuomaa menee, vettä ei kuulemma juurikaan juo... Millaiset ruokatottumukset hänellä on? En itsekään ole mikään himourheilija tai jollain extreme-dietillä, mutta kyllä mielestäni itse kunkin kannattaisi vähän miettiä, mitä kaikkea suuhunsa laittaa ja mitä terve keho tarvitsee. Kukaan ei tarvitse mitään energiajuomia, saati tupakkaa, mutta myös esimerkiksi tuo jatkuva leivän mussutus on kovin epäterveellistä ja sen voisi korvata vaikka leikkaamalla satsin porkkanoita ja halutessaan dippaamalla ne hummukseen. Sokeriakaan ei ihminen tarvitse oikeasti ollenkaan ja meinasi kyllä pudota silmät päästä, kun Tupu kaatoi sokeria järkyt määrät aamupuuroon sitä keittäessään. Eihän puuroon tarvitse muuta kuin ripaus suolaa ja sen jälkeen itse kukin voi halutessaan ripotella sokeria päälle? Syökö noi hedelmiä, marjoja ja kasviksia? Pähkinöitä? Mirakin on aivan harmaa välillä ja pyörryttää, pähkinät olisi loistava raudan lähde. Mutta ei kun batterya ja röökiä naamaan...
Milla taas syö aivan liikaa. Tiheä ateriaväli on ihan ok, mutta sitten niiden aterioiden tulee olla pieniä! Milla syö isot satsit viidesti päivässä, muttei urheile juuri ollenkaan. Paitsi nyt, ja nyt hänen mukaansa pitäisi syödä kolme kertaa enemmän. A-pu-a. Ja sitten siellä on myös Jukka, joka nyrpisteli Viking Linen buffetille ja sylkäisi graavilohen takaisin lautaselle :D Voin vain kuvitella millaiset ruokatottumukset hänellä on arjessaan.
Jos joku tulee tästä ohjelmasta selväksi, niin monien ihmisten kummalliset ja epäterveelliset elämäntavat.
Anu sanoin aamulla että vetää pimeän tuloon asti, eihän tuossa ole mitään järkeä kun vauhti hidastuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu ei kyllä ole mikään erityisen nopea radalla, ennemmin kannattaisi keskittyä tekemään se 30-40 ja antaa nopeampien tehdä enemmän. Milla vetää ihan samaa tahtia.
Ai mä luulin että johtuu siitä että Milla tuli paljon myöhemmin kun Anu tuonne...
Sitähän tässä on koetettu useamman kommentin voimin jo selittää, ei ole Anun tyyli tehokkain,
Anu hidastaa homman valmistumista, tajuatko, tekee mieluummin nopeasti ne mitkä jaksaa ja antaa uusien voimissaan olevien asukkaiden astua radalle eikä vaan pungerra ja pungerra toisten katsellessa vieressä. Jukka oli tossa Anun viimeisen 10 kiekan aikana tehnyt sen 50 omaansa jo pois.
Vittu sanokaa nyt joku tuolle Anulle suorat sanat! Vaan ei, kun kuuluu hoviin, niin kukaan ei uskalla.
Ai millaiset ruokatottumukset MIralla: no itse kertonut että kun tulee yötöistä kotiin niin menee Heseaterian kanssa sänkyyn ja katsoo Netflixiä, syö pääasiassa roskaruokaa, juomina energiajuomat ja aamuisin rööki ja kahvi. . Normaaliruoka taitaa vähemmistössä ottaen huomioon että on myös myös hyvin nirso, esim. sipulikauhu kuin lapsella. Ihme ettei ole ylipainoisempi.
Eikö big brother vielä joutunut kuuluttamaan sen Jonnan välillä pois sieltä suokävelyradalta? Olisi muuten vetänyt rataa vuorokaudet ympäri ilman taukoja! Kova mimmi!
hahah Jeesus on Herra ja Ristus notta peräkanaa:)
Miten tuosta Jukasta on kehkeytynyt tuollainen ärsytys? Ärsyttää kun seuraa Krisua, ja myötäilee sitä joka asiassa. Millan lähentelyt, kunnes Milla saa tarpeekseen, ja lähtee paikalta. Eikö toi juippi tajua? Myös munaskuiden hieroskelu toisten läsnäollessa on mitä ällöttävintä käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mira on malliesimerkki nuoresta perusterveestä ihmisestä, joka on sairastuttanut itsensä järkyttävillä elämäntapa-valinnoillaan! Noin siinä käy sitten.
Ihan samaa mieltä, 30-vuotias ja tuollaisessa kunnossa! Itse olen 25 ja kyllä järkyttäisi löytää itseni viiden vuoden päästä samassa tilanteessa kuin Mira. Tupakkaa ja energiajuomaa menee, vettä ei kuulemma juurikaan juo... Millaiset ruokatottumukset hänellä on? En itsekään ole mikään himourheilija tai jollain extreme-dietillä, mutta kyllä mielestäni itse kunkin kannattaisi vähän miettiä, mitä kaikkea suuhunsa laittaa ja mitä terve keho tarvitsee. Kukaan ei tarvitse mitään energiajuomia, saati tupakkaa, mutta myös esimerkiksi tuo jatkuva leivän mussutus on kovin epäterveellistä ja sen voisi korvata vaikka leikkaamalla satsin porkkanoita ja halutessaan dippaamalla ne hummukseen. Sokeriakaan ei ihminen tarvitse oikeasti ollenkaan ja meinasi kyllä pudota silmät päästä, kun Tupu kaatoi sokeria järkyt määrät aamupuuroon sitä keittäessään. Eihän puuroon tarvitse muuta kuin ripaus suolaa ja sen jälkeen itse kukin voi halutessaan ripotella sokeria päälle? Syökö noi hedelmiä, marjoja ja kasviksia? Pähkinöitä? Mirakin on aivan harmaa välillä ja pyörryttää, pähkinät olisi loistava raudan lähde. Mutta ei kun batterya ja röökiä naamaan...
Milla taas syö aivan liikaa. Tiheä ateriaväli on ihan ok, mutta sitten niiden aterioiden tulee olla pieniä! Milla syö isot satsit viidesti päivässä, muttei urheile juuri ollenkaan. Paitsi nyt, ja nyt hänen mukaansa pitäisi syödä kolme kertaa enemmän. A-pu-a. Ja sitten siellä on myös Jukka, joka nyrpisteli Viking Linen buffetille ja sylkäisi graavilohen takaisin lautaselle :D Voin vain kuvitella millaiset ruokatottumukset hänellä on arjessaan.
Jos joku tulee tästä ohjelmasta selväksi, niin monien ihmisten kummalliset ja epäterveelliset elämäntavat.
Millan syömisistä sen verran että olen itse semi kasvissyöjä ja se on tullut selväksi että kasvisruoka ja erityisesti vegaaninen on oikeasti energisköyhää jos syö vain järkevää ruokaa eikä jotain vegekarkkia tai muuta energiatiheää roskaruokaa. En ole Millan syömisiä seurannut mutta eiköhän sama päde Millaan. Anoppi joka on perinteinen lihansyöjä laittaa joskus meille mukaan ruokiaan ja aina ihmetyttää se puolen sentin sitkeä eläinrasvakerros joka jää pakasterasioihin niistä ruoista. Ei ihme jos tollaset määrät rasvaa pitää nälkää paremmin.
Voi Anu kyllä se pitää paikkansa että on se Blondi!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mira on hyvin nirso/kranttu syömisissään. Roskaruokaa menee, mutta muuten nyrpistelee nokkaansa. Allergiat ei ole syynä ruokarajoittuneisuuteen.
Toinen kamera ei toimi ollenkaan Keski-Suomessa
Vierailija kirjoitti:
Anu keskittyy liikaa yksilösuoritukseen. Kimmo voisi ottaa Anun puhutteluun. Nyt Ville joutuu kylmässä odottaa, että milloin neiti suvaitsee lopettaa.
Eihän se Kimmo tiedä, mitä radalla tapahtuu, mutta mehän voimme äänestää Anun pudotukseen,
pelkkää itsekästä oman kilven kiillotusta Anulta, ei ajattele koko porukkaa ja tehtävän onnistumista
haluaa vain päästä kehuskelemaan kierrosmäärillään vaikka niiden tekemiseen kuluisi puoli päivää.
Vierailija kirjoitti:
Toinen kamera ei toimi ollenkaan Keski-Suomessa
Kaikki toimivat kamerat onkin Helsingissä BB-talossa.
Miten voi viltti jäädä joltain keittönpöydälle😅
Vierailija kirjoitti:
Eikö big brother vielä joutunut kuuluttamaan sen Jonnan välillä pois sieltä suokävelyradalta? Olisi muuten vetänyt rataa vuorokaudet ympäri ilman taukoja! Kova mimmi!
kova mimmi. Armeijasta tuli Vänrikkinä.
Anu keskittyy liikaa yksilösuoritukseen. Kimmo voisi ottaa Anun puhutteluun. Nyt Ville joutuu kylmässä odottaa, että milloin neiti suvaitsee lopettaa.