BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Hauskaa kun Anu, Hemmi ja Mira arvuuttelevat esinettä ja Hemmi kysyi Anulta "No onks se kova", niin Krisu hyppäs heti siihen viereen: "Mitä! Mikä?"
Millä Kevin elää, sossutuellako? Sillähän oli viime vuoden ansiot jotain 3000 euroa. Ei sillä elä vaikk dyykkaisikin härskiintynyttä tofua roskiksista. Täytty myös muistaa ettei Kevin ole Suomen kansalainen .
Vierailija kirjoitti:
Mikä tossa Kimmon jalassa on? Se on turvonnut.
Eilen hippasilla löi sen terassilla juostessaan johonkin kulmaan.
Vierailija kirjoitti:
Millä Kevin elää, sossutuellako? Sillähän oli viime vuoden ansiot jotain 3000 euroa. Ei sillä elä vaikk dyykkaisikin härskiintynyttä tofua roskiksista. Täytty myös muistaa ettei Kevin ole Suomen kansalainen .
Ne tulot oli vuodelta 2017
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks yp vois poistaa toin yhden joka ilmeisesti jankkaa sivupersoonansa kanssa kunnianloukkauksista ja jankkaamisesta.
Kunnianloukkaus ja powiisiwwe ilmoittelu hulluhan se siellä.
Mitä tuollaisen ihmisen päässä liikkuu? Miksi ihminen on tuollainen?
Kalterit kolahtaa kohta Krisun haukkujille.
Onkohan toi noiden kaupassakäyntiaika ihan fuulaa? Mietin vaan, että vaikka ostaisin ihan vähän tavaroita ja menisin itsepalvelukassalle, niin kyllähän tuossa usein menee enemmän kuin esim. 5 min. Itsepalvelukassat eivät ole useinkaan ergonomisesti ihan parhaita, ja jo pelkkä ripeä kaupassa samoilukin on usein hidasta, etenkin jos koittaa hätäillen etsiä tavaroita. Tavaroiden pakkaamista ei ainakaan voida enää laskea.
Vierailija kirjoitti:
Töissä jossain kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Anun suosio ei piile Hemmin kanssa hinkkaamisessa.
Jos yhtään selaatte nettiä, niin hälle on ihkutus (tumputus) ketjuja vähän joka toisella sivustolla. Nyt on peräkammarin pojat aktivoituneet ja huomanneet Anun. Ja on oikeasti olemassa miespuolisia, jotka haluavat Anua nähdä mahdollisimman pitkään ja ovat tosissaan valmiita maksamaan siitä. Enkä puhu edes mistään muutaman euron sijoittamisesta äänestyksiin. Toki heille ei Anun voitto ehkä ole se päämäärä, mutta talossa pitäminen mahd pitkään on.
Jos miespuolinen pitää Anusta niin heti on 'tumputtaja', 'peräkammarinpoika', 'likainen setämies'. Jos naispuolinen pitää Helmeristä, niin on neitsyt Marian, äiti Teresan ja äiti Ammanin kaltainen, puhtain ajatuksin kauniisti ja vilpittömän kiinnostunut henkilöhahmon edesottamuksista. Kuitenkin sitten heti sivulauseessa puhutaan/arvostellaan/arvuutellaan BB-miesten sukuelimistä. Jos miehet kirjoittaisi täällä samaan tapaan Anun tai Tupun sukuelimistä, kirjoitus poistettaisiin alta aikayksikön. Feministinen kaksinaismoraali on kuvottavaa, syyllistävää, maalittavaa, vastakkainasettelua lietsovaa, regressiivistä ja kaiken mädättävää houraista katkeruutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne tulot oli vuodelta 2017
Oli silloin lukiossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töissä jossain kaupassa.
Joo kalatiskillä kimittämässä. Mahtaa asiakkaita naurattaa kun leidiboy ilmoittaa lohen kilohinnalla ja sen aikana ääni ehtii kohota falsettiin muutaman kerran.
Joku raja typeryydelläkin. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anun suosio ei piile Hemmin kanssa hinkkaamisessa.
Jos yhtään selaatte nettiä, niin hälle on ihkutus (tumputus) ketjuja vähän joka toisella sivustolla. Nyt on peräkammarin pojat aktivoituneet ja huomanneet Anun. Ja on oikeasti olemassa miespuolisia, jotka haluavat Anua nähdä mahdollisimman pitkään ja ovat tosissaan valmiita maksamaan siitä. Enkä puhu edes mistään muutaman euron sijoittamisesta äänestyksiin. Toki heille ei Anun voitto ehkä ole se päämäärä, mutta talossa pitäminen mahd pitkään on.Jos miespuolinen pitää Anusta niin heti on 'tumputtaja', 'peräkammarinpoika', 'likainen setämies'. Jos naispuolinen pitää Helmeristä, niin on neitsyt Marian, äiti Teresan ja äiti Ammanin kaltainen, puhtain ajatuksin kauniisti ja vilpittömän kiinnostunut henkilöhahmon edesottamuksista. Kuitenkin sitten heti sivulauseessa puhutaan/arvostellaan/arvuutellaan BB-miesten sukuelimistä. Jos miehet kirjoittaisi täällä samaan tapaan Anun tai Tupun sukuelimistä, kirjoitus poistettaisiin alta aikayksikön. Feministinen kaksinaismoraali on kuvottavaa, syyllistävää, maalittavaa, vastakkainasettelua lietsovaa, regressiivistä ja kaiken mädättävää houraista katkeruutta.
Missä sivulauseessa kommentoin kenenkään sukuelimiä?
Ja näitä tumputusketjuja on. Googlaa vaikka. Toki osa vaatii rekistöröinnin että pääsee lukemaan. Osa tosi kuvottavaa juttua.
Vierailija kirjoitti:
Pari viikkoa sitten pojat pelas "pesistä" Jukka löi mailalla (tuttu lauta myös concrete boardingista) Kimmoa jalkaan vahingossa. Se kumahti sääreen suht mageesti.
Ehkä olis vaatinut lääkärin checkiä, jos vieläkin turvonnut ja musta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen hippasilla löi sen terassilla juostessaan johonkin kulmaan.
Ok, kiitti vastauksesta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomattomia nämä Krisun puolustajat kun ymmärtää ihmisen itkettämisen kun sen tekee Krisu jostain syystä. Minusta ihmisen itkettäminen ei missään tilanteessa ole oikein.
Ei mikään ihme, että jotkut maailmanjohtajahirviöt ovat saaneet aikoinaan niin paljin suosiota kun näin lyhyessä ajassa yhdestä kiusaavasta alkoholistitörkyläjästäkin on tullut kansan suosikki.Kannattaisi olla hieman varovaisempi sanoissaan ja siinä miten toisia somessa nimittelee. Krisu ei ole tahallaan ketään itkettänyt, mutta tuo alkoholistitörkyläjäksi nimittely julkisesti on sinulta tahallista ilkeyttä ja täyttää kunnianloukkauksen tunnusmerkit.
Sivusta, on se jännä että ne on herkimpiä itse loukkaantumaan tässä ketjussa jotka puolustaa Krisun oikeutta surutta nimitellä ja vittuilla asukkaille.
Miksi sä kiusaat Krisua? Ootko jo koulussa opinnut kiusaajaksi vai katkeroitunut elämän myötä?
En minä ole Krisua miksikään nimitellyt. Kunhan vain havaitsin vanhan totuuden että suorapuheisuuden kovaäänisimmät äänitorvet eivät kestä maistaa omaa lääkettään tipankaan vertaa.
Kiusaajaksi sinä Krisua kutsut vaikka itse ole sellainen. Miksi olet ottanut Krisun kohteeksi?
Siis millä perusteella sun mielestä on hyväksyttävää, että itse nimittelet jotain random kommentoijaa kiusaajaksi, mutta hän ei saisi sanoa niin Kristianista? Eihän tossa ole mitään logiikkaa.
-eri
Käytin hänen omaa logikkaansa.
Eli sä voit käyttää ”hänen logiikkaansa” silloin, kun se sua hyödyttää, mutta jos samaa logiikkaa käyttää joku sun kanssa eri mieltä oleva, se onkin väärin? Ok, se käykin hienosti järkeen.
Mutta mitäpä voisi odottaa ihmiseltä, joka tykkää Kristianin kaltaisesta tyypistä. Krisukin on nimitellyt Tarinaa mm. vitun sekopääksi, sairaaksi, lehmäksi ja kaikesta loukkaantujaksi, mikä on ihan samaa tasoa kuin se, että joku täällä kutsuu Krisua alkoholistiksi tai törkyturvaksi. Pitäiskö Krisuakin syyttää kunnianloukkauksesta, kun kerran häntä kritisoivia sun mielestä pitäisi?
Rauhoitu, mä on vaan trolli.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan toi noiden kaupassakäyntiaika ihan fuulaa? Mietin vaan, että vaikka ostaisin ihan vähän tavaroita ja menisin itsepalvelukassalle, niin kyllähän tuossa usein menee enemmän kuin esim. 5 min. Itsepalvelukassat eivät ole useinkaan ergonomisesti ihan parhaita, ja jo pelkkä ripeä kaupassa samoilukin on usein hidasta, etenkin jos koittaa hätäillen etsiä tavaroita. Tavaroiden pakkaamista ei ainakaan voida enää laskea.
Niin. Kaikkiaanhan ne ovat talosta pois silloin 1-2 tuntia. Mitä siinä tapahtuu? Kuinka monta kertaa ne kuvaa sen kauppareissun? 😂
Vierailija kirjoitti:
Missä Anu ja hemmi on?
Sängyssä makaamassa tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomattomia nämä Krisun puolustajat kun ymmärtää ihmisen itkettämisen kun sen tekee Krisu jostain syystä. Minusta ihmisen itkettäminen ei missään tilanteessa ole oikein.
Ei mikään ihme, että jotkut maailmanjohtajahirviöt ovat saaneet aikoinaan niin paljin suosiota kun näin lyhyessä ajassa yhdestä kiusaavasta alkoholistitörkyläjästäkin on tullut kansan suosikki.Kannattaisi olla hieman varovaisempi sanoissaan ja siinä miten toisia somessa nimittelee. Krisu ei ole tahallaan ketään itkettänyt, mutta tuo alkoholistitörkyläjäksi nimittely julkisesti on sinulta tahallista ilkeyttä ja täyttää kunnianloukkauksen tunnusmerkit.
Sivusta, on se jännä että ne on herkimpiä itse loukkaantumaan tässä ketjussa jotka puolustaa Krisun oikeutta surutta nimitellä ja vittuilla asukkaille.
Miksi sä kiusaat Krisua? Ootko jo koulussa opinnut kiusaajaksi vai katkeroitunut elämän myötä?
En minä ole Krisua miksikään nimitellyt. Kunhan vain havaitsin vanhan totuuden että suorapuheisuuden kovaäänisimmät äänitorvet eivät kestä maistaa omaa lääkettään tipankaan vertaa.
Kiusaajaksi sinä Krisua kutsut vaikka itse ole sellainen. Miksi olet ottanut Krisun kohteeksi?
Missä olen sanonut Krisua kiusaajaksi? Huomaa että kirjoitin olevani eri kirjoittaja kuin aikaisemmat. Ihan vain huvitti tuo mikä on totta oikeassa elämässäkin että annas kun sanot kovaääniselle totuudentorvelle totuuuksia hänestä itsestään tai yhdenkin poikkipuolisen sanan, niin johan on helvetti irti :D. Jankkkauksestasi päätellen osui ja upposi.
Miksi sä haukut mua jankkaajaksi?
Missä mä haukun sua jankkaajaksi :D. Varo nyt kuule sitä kunnianloukkaussyytettä vai mitä :D.
Miks sä uhkailet mua?
Ilmoitin krisua haukkuvan viestisi nettipoliisille. Kunnianloukkaussyyte tulee perässä.
Muuten hyvä, mutta mä en oo haukkunut Krisua.
P.S. Kunninaloukkaus on asianomistajarikos eli Krisu voi noita sitten talosta päästyään halutessaan ilmoitella eteenpäin mutta sä et voi asialle mitään.
P.P.S. Mä olen Krisun fani
Villehän sen taikinan teki ja laittoi kohoamaan Tuula tuli siinä vaiheessa kun piti pyöritellä poikien kanssa eli Villelle kuuluu muutama pullakin tai ois jääny ilman kaikki!!!
On se kova valehtelemaan. Ja vielä noin isoista asioista!? Huh. Ei riitä sanoja tähän.