Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
46621/90773 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villellä taitaa olla hermot kireellä kun rummuttaa täysillä keittiön tuolia ja passuttaa koko ajan.

Vierailija
46622/90773 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Milla ja Ville puhu mitään toisilleen. Samassa ruokapöydässä kahdestaan ja kumpikin oli hiljaa.

Mitä sieniä olet syönyt? 

Pöytäkoristesieniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
46623/90773 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi ville on kova valhtelemaan.Aamulla sanoi että ei juo maitoa kun kahvissa nyt vetää jo neljättä lasillista putkeen ja 4 pullaa.

Vierailija
46624/90773 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomattomia nämä Krisun puolustajat kun ymmärtää ihmisen itkettämisen kun sen tekee Krisu jostain syystä. Minusta ihmisen itkettäminen ei missään tilanteessa ole oikein.

Ei mikään ihme, että jotkut maailmanjohtajahirviöt ovat saaneet aikoinaan niin paljin suosiota kun näin lyhyessä ajassa yhdestä kiusaavasta alkoholistitörkyläjästäkin on tullut kansan suosikki.

Kannattaisi olla hieman varovaisempi sanoissaan ja siinä miten toisia somessa nimittelee. Krisu ei ole tahallaan ketään itkettänyt, mutta tuo alkoholistitörkyläjäksi nimittely julkisesti on sinulta tahallista ilkeyttä ja täyttää kunnianloukkauksen tunnusmerkit.

Sivusta, on se jännä että ne on herkimpiä itse loukkaantumaan tässä ketjussa jotka puolustaa Krisun oikeutta surutta nimitellä ja vittuilla asukkaille.

Miksi sä kiusaat Krisua? Ootko jo koulussa opinnut kiusaajaksi vai katkeroitunut elämän myötä?

En minä ole Krisua miksikään nimitellyt. Kunhan vain havaitsin vanhan totuuden että suorapuheisuuden kovaäänisimmät äänitorvet eivät kestä maistaa omaa lääkettään tipankaan vertaa.

Kiusaajaksi sinä Krisua kutsut vaikka itse ole sellainen. Miksi olet ottanut Krisun kohteeksi?

Missä olen sanonut Krisua kiusaajaksi? Huomaa että kirjoitin olevani eri kirjoittaja kuin aikaisemmat. Ihan vain huvitti tuo mikä on totta oikeassa elämässäkin että annas kun sanot kovaääniselle totuudentorvelle totuuuksia hänestä itsestään tai yhdenkin poikkipuolisen sanan, niin johan on helvetti irti :D. Jankkkauksestasi päätellen osui ja upposi.

Miksi sä haukut mua jankkaajaksi?

Missä mä haukun sua jankkaajaksi :D. Varo nyt kuule sitä kunnianloukkaussyytettä vai mitä :D.

Miks sä uhkailet mua?

Ja nyt sun mielestä kunnianloukkaussyytteellä uhkailu on huono juttu :D. Koetas nyt muistella mistä koko jankkaus lähti. Harvinaisen hieno itsensä pussiin puhuminen kerta kaikkiaan!

Ainoa jonka kunniaa tässä on loukattu on Krisu. Suahan ei ole tässä nimellä mainittu, joten sun on turha heilutella kunnianloukkaussyytettä.

Se olisikin mahtava tilanne että Krisu menisi tekemään rikosilmoitusta kunnianloukkauksesta 😁. Pääsisi varmasti Guinessin ennätysten kirjaan historian pahimmista kaksoisstandardeista.

Vierailija
46625/90773 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

V..n Ville veti litran maitoa ja ties kuinka monta pullaa. Näin uskovainen jakaa kaiken lähimmäisensä kanssa.

Vierailija
46626/90773 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

V..n Ville veti litran maitoa ja ties kuinka monta pullaa. Näin uskovainen jakaa kaiken lähimmäisensä kanssa.

Markkinamies

Vierailija
46627/90773 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 pullaa ja n. 3 desiä maitoa.

Vierailija
46628/90773 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antais villen saattajille nyt viinaksia, että tapahtuis.

Vierailija
46629/90773 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö siitä tullut mitään seurauksia, että Jukka irrotti kauppareissulla toisen käden ostoskärryistä?

Jos sillä oli etuhäntä kiinni kärryissä?

Vierailija
46630/90773 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko ennenkuin milla ahmii kaiken

Vierailija
46631/90773 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tossa Kimmon jalassa on? Se on turvonnut.

Vierailija
46632/90773 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2 pullaa ja n. 3 desiä maitoa.

5 pullaa  söi ja melkeen litran maitoa.

Vierailija
46633/90773 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tossa Kimmon jalassa on? Se on turvonnut.

Helmerillä oli joku aika sitten muna turvonnut . Tarttunut siltä?

Vierailija
46634/90773 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se twiitti oli hauska kun piti arvata kuka.

Maha kurnii, syömään.

En kyttää muiden syömisiä mutta pakolla huomasin että joku syö paljon ja annokset tosi isoja.

Vierailija
46635/90773 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noilla ei varmaan samalla lailla aineksia kun mitä yleensä kotona kun ruvetaan leipoo pullaa.Eikö ole pääasia ,että pojilla oli kivaa ? 

On siellä voipaketti ollut pöydällä monta kertaa, mutta ehkä on loppunut. Käytän kaikkeen leipomiseen aina voita. Margariinia en ilkeä käyttää mihinkään.

Vierailija
46636/90773 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin Miraa harmittais (olisi mustasukkainen) Hemmin ja Anun "juttu", koska hän on koko ajan makkarissa näiden kanden vieressä, eikä anna lempiväisille ollenkaan kahdenkeskeistä aikaa.

Vierailija
46637/90773 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se twiitti oli hauska kun piti arvata kuka.

Maha kurnii, syömään.

En kyttää muiden syömisiä mutta pakolla huomasin että joku syö paljon ja annokset tosi isoja.

On siellä hyvän ruokahalun omaavia ihmisiä montakin ja yksi suursyömäreistä poistui viime sunnuntaina. Olen moneen kertaan ihmetellyt valtavia annoksia!

Vierailija
46638/90773 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisu sanoi että inhoaa Imurin ääntä mutta talossa tykkää kun ei tarvitse itse imuroida.

Ville kova imuroimaan.

Itse tekisin kotitöitä kun en jaksaisi vaan istua.

Rytmittää päivää.

Antaako Tupu Anun edes kokata vai onko keittiön itsevaltias?

Vierailija
46639/90773 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks yp vois poistaa toin yhden joka ilmeisesti jankkaa sivupersoonansa kanssa kunnianloukkauksista ja jankkaamisesta.

Kunnianloukkaus ja powiisiwwe ilmoittelu hulluhan se siellä.

Mitä tuollaisen ihmisen päässä liikkuu? Miksi ihminen on tuollainen?

Vierailija
46640/90773 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karseet noi miran hiustenpidennykset kun kilometrien päähän näkyy sinetit.

Ketju on lukittu.