BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupun lähtö muuttaisi dynamiikkaa parhaalla tavalla. Miksi jonkun pitäisi olla hoitamassa aikuisia ihmisiä? Ja se ettei häntä nimetä muuten ikinä ja sitten niitä silmäpusseja katotaan finaaliin asti.
Ok, Jukka sanoo liian usein tavallaan mutta ei puhu onneksi kovin paljon. Ja Miran ärsyttävyys voisi jopa lisätä viihdearvoa ja heitä jatkossakin nimetään, ei ole tästä kerrasta kiinni, kuten Tupulla.
Minä haluan Jukan pois ihan tasa-arvon vuoksi. Musta on edelleenkin väärin että Eevis sai sellaisen ryöpytyksen osakseen, kun taas Jukkaa vaan taputettiin päähän, että hyvä poika.
Molemmat olivat ärsyttäviä kutijoita ja siitä heitä moitittiin, mutta sen lisäksi Eeviksellä oli kuvottavaa jutut, eikä mitään filtteriä niiden laukomiseen. Olisin ahdistunut pelkästä kuulemisesta.
Et kuullut Eeviksen kiinnostavia keskusteluita? Sulla jäi peiton heiluttelu mieleen. Sittenhän seolisi tehnyt gutaa jos peite pois😂
Kuuntelee noita poikien juttuja ja naisten makkarissa niin kaipaa Tarinaa ja Eevistä.
Vierailija kirjoitti:
Jukka ulos. Eihän tuota pervoa jaksa enää katsella. Ihan hullun tuijotus silmissä ja näyttää aika tavalla jälkeenjääneeltä muutenkin. Ei mitään viihdearvoa.
Jos ei Tupustakaan paljoa irti saa. Aina näissä pitää olla joku perheenemäntä, mikä ärsyttää. Sulautuu tapettiin.
Varmaan tuota Villeä äänestää sen perhe. Toivovat, ettei ukko vaan tule kotiin, että saa edes välillä vähän hengähtää. Mahtaa perheenjäsenten puhelinlaskut olla mahtavat. Ihan oikeastiko suomalaiset haluavat esikuvakseen feikkiuskovaisen. Todellinen uskova ei julista jatkuvasti sanomaa, etenkään näytellen ja suureen ääneen huutaen. Kaikki ilo talosta on poissa, kun tämä ukko makaa jossain nurkassa pitkänään ja arvostelee toisia. Pikaisesti ulos, ettei luule itsestään liikoja.
Jukka olis lähtenyt jo viime su mutta kun siinä kohtaa oli oiva tilaisuus heittää turina talosta mäelle niin katsojat käyttivät tilaisuuden hyväkseen.
Kelvinin tasnsis oli kyllä rasittavaa. Hän näytti varren päässä olevalta läpimärältä luutulta tai mopilta kodinhoitsu vatkaa huoneen nurkkia jolla tai sitten oli kuin vetelä merilevämössö joka hilluaa virtausten mukana. Krisu liikehti kuin jorma Uotila
Krisun pitäisi mennä AA-kerhoon vieroittumaan alkoholi-ongelmastaan.
Ei Anu oo kiinnostunut jukasta ja jotain säätöä talon ulkopuolella. Kumpikin luulee että tuo pieni viaton kiehnäys on vaan plussaa . Ei srn kummempaa. Voisinko itse tehdä noin niin vastaus on jyrkka EI.
Kattokaa youtubesta pätkä "Onko soija joku juttu?". En mä pysty enää olla pitämättä Jukastakin😂 Kevinistä puhumattakaan.
Mitä tarkottaa kun Elastinen laulaa "Anna sen soija?". Ei perkule😂🙉
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa nyt mitä helmeri tuo taloon? Täysin hajuton ja mauton. Välillä sen olemassaolon talossa unohtaa. Tällaisenkin te haluatte voittavan?
Kertoo välillä vitsejä, on kohtelias kaikille, kertoo mukavia sankaritarinoita joissa ei ole mitään noloa, se noloin juttukin minkä keksi oli viaton vahinko.
Helmeri on potentiaalinen voittaja, koska ei onnistu ärsyttämään oikein ketään, edes tapettina oloa kritisoivat ei oikein saa hänestä keksittyä mitään riittävän lennokasta mikä provosoisi Helmeri-faneja puolustelemaan.
Finaalissa Kevin paljastaa luonteensa pelurina, ja häviää Helmerille joka mukaneutraalina eloveenana vetoaa paremmin yleisöön. Suomi on niin nähty.
Mun mielestä Jukka on 100 kertaa mielenkiintoisempi ja viihdyttävämpi kuin esim. Mira. Ja suoraan sanottuna en jaksa katsella tylsyyttä. Jukka ei kuitenkaan tätä ikinä tule voittamaan, vaikka pari viikkoa vielä roikkuis mukana. Taidan heittää pari ääntä vaan sen takia, vaikken ikinä ois uskonu 😆
Vierailija kirjoitti:
Hemmi halas yöllä pitkään Kimmoa. Srlvästi kemiaa ja pikkasen halas muita ja lähti Anun viekkuun.
Haha! No ei se kyl noin menny! Halas kaikkia ihan yhtä pitkään.
Miks täällä yritetään houttaa hemmiä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiton soisin Kevinille tai Kimmolle.
Kimo on tosi vmäinen ja ilkeä. Esittää oikeudnmukaista, mutta halveksunta naisia kohtaan ja monta muuta asiaa on tullut jo esille. Lisäksi vetää kilarit siitä, että joku laskee kännisen käytöksen hänen mokakseen, eikä anna viinan takia anteeksi...
Ristiriitaiset fiilikset Kimmosta, toisaalta tykkään kun hän selvästi usein oivaltaa nopeasti mistä ihmisten välillä kenkä puristaa, ja osaa purkaa noita juttuja empaattisen oloisesti auki, sitten välillä hirvittää, miten kylmä suhtautuminen joistain kommenteista paistaa läpi. En tiedä, onko hyvis, pahis vai ajoittain kyynisyyteen taipuva herkkis.
Vierailija kirjoitti:
AA tai BB, onks se nyt niin tarkkaa.
Anu hipsuttaa Hemmin fledaa makjarissa. 😉
Vierailija kirjoitti:
Krisu on niin erikoinen alkoholisti, kun viinansietokyky on niin heikko. Vai onko sitten maksan toiminta jo heikentynyt, ei enää suodata niin hyvin ja jää enemmän alkoholia vereen kuin muilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin Eevis hengaili talossa urheiluliiveissä ja nyt Anun vuoro hakea vähäpukeisuudella huomiota.
Tuolla on KUUMA ja huono ilma, siitä on kuultu liki päivittäin.
Minä oon kotona kokonaan ilman paitaa ja tissiliivejä kun on kuuma, vaikka mulla roikkuu ne navassa asti liiveittä. Revi siitä.Ps.Älä helvetissä puhu haisulista samassa lauseessa Anun kanssa!!!
49v
Mua järkyttää että haisulihokija olet 49v. Luulin että max 22. Surullista.
et kai kuvittele että meitä on yksi. 😂
Prosessori tämä!
Haisuli, lahna, sillipiirakka..🤢
34v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jukka ulos. Eihän tuota pervoa jaksa enää katsella. Ihan hullun tuijotus silmissä ja näyttää aika tavalla jälkeenjääneeltä muutenkin. Ei mitään viihdearvoa.
Jos ei Tupustakaan paljoa irti saa. Aina näissä pitää olla joku perheenemäntä, mikä ärsyttää. Sulautuu tapettiin.
Varmaan tuota Villeä äänestää sen perhe. Toivovat, ettei ukko vaan tule kotiin, että saa edes välillä vähän hengähtää. Mahtaa perheenjäsenten puhelinlaskut olla mahtavat. Ihan oikeastiko suomalaiset haluavat esikuvakseen feikkiuskovaisen. Todellinen uskova ei julista jatkuvasti sanomaa, etenkään näytellen ja suureen ääneen huutaen. Kaikki ilo talosta on poissa, kun tämä ukko makaa jossain nurkassa pitkänään ja arvostelee toisia. Pikaisesti ulos, ettei luule itsestään liikoja.
Jukka olis lähtenyt jo viime su mutta kun siinä kohtaa oli oiva tilaisuus heittää turina talosta mäelle niin katsojat käyttivät tilaisuuden hyväkseen.
Ei jukka ole lähdössä. Batterytoncca sensiaan on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiton soisin Kevinille tai Kimmolle.
Kimo on tosi vmäinen ja ilkeä. Esittää oikeudnmukaista, mutta halveksunta naisia kohtaan ja monta muuta asiaa on tullut jo esille. Lisäksi vetää kilarit siitä, että joku laskee kännisen käytöksen hänen mokakseen, eikä anna viinan takia anteeksi...
Ristiriitaiset fiilikset Kimmosta, toisaalta tykkään kun hän selvästi usein oivaltaa nopeasti mistä ihmisten välillä kenkä puristaa, ja osaa purkaa noita juttuja empaattisen oloisesti auki, sitten välillä hirvittää, miten kylmä suhtautuminen joistain kommenteista paistaa läpi. En tiedä, onko hyvis, pahis vai ajoittain kyynisyyteen taipuva herkkis.
mä olen huomannut ettei se niin älykäs ja viisas olekaan minkä vaikutelman äänestä ja olemuksesta saa. Huomaa kyllä että on vasta aika nuori.
Omasta mielestä selvästi Anu ei eilen ainakaan osannu päättää kumman ottais vai tahtooko olla vapaasti ilman vakituista kainaloseuraa. Tupu Jukalle sanoi ainaki jotain että kohtele ihmisiä niin kuin tahtoisit heidän itseäsi kohtelevan josta jukka vaivautui selvästi. Ja Kevin sanoi Anulle jotain siihen suuntaan että ei tiennyt että Anu olisi niin moraaliton.