BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Ja Krisu viikon vittumaisuuteen syynää Tarina. Uskomaton sälli.
??
Anu vaikuttaa pinnalliselta.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla on aika tarkka selostus Krisun romahduksesta. Ei kyllä mitään mainintaa tuosta oven hakkaamisesta? Ellei sitten ole jättänyt seuraamatta kun on mennyt pk-huoneeseen.
https://www.bbplaza.org/forum/viewtopic.php?f=224&t=7606
Hassu tuo ketju, ilmeisesti tyhjennetään aina joka päivän jälkeen? Onpa typerää.
Varmaan ymmärrys vaatii jotain erityiseltä jota sulla ei ole mutta useimmilla on.
Se ketju pätkistään vuorokauden mittaisiksi. Kunkin päivän tapahtumat löytyvät kunkin päivän alta. Fiksua mun mielestä.
Kevinin rahapussilla oltiin. Onneksi eivät päässeet pk huoneeseen.
Kevin tarvitsee rahansa koskemattomuuteen, tulee saamaan vielä lisää rahnaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla on aika tarkka selostus Krisun romahduksesta. Ei kyllä mitään mainintaa tuosta oven hakkaamisesta? Ellei sitten ole jättänyt seuraamatta kun on mennyt pk-huoneeseen.
Hassu tuo ketju, ilmeisesti tyhjennetään aina joka päivän jälkeen? Onpa typerää.
Varmaan ymmärrys vaatii jotain erityiseltä jota sulla ei ole mutta useimmilla on.
Se ketju pätkistään vuorokauden mittaisiksi. Kunkin päivän tapahtumat löytyvät kunkin päivän alta. Fiksua mun mielestä.
Ai, no enpä voinut tietää, mutta kiitos kun kerroitte vaikkakin aika v*ttumaiseen sävyyn.
Ville se aloittaa aamun siivoomalla toisten jäljet. Onko se kertaakaan valittanut tuosta? Ei toikaan nyt kivaa oo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, no enpä voinut tietää, mutta kiitos kun kerroitte vaikkakin aika v*ttumaiseen sävyyn.
Sitä saa mitä tilaa. Itse aloitit tolla typeryyskommentilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo sanonut mutta yöllä kävi herkillä. Tuolla jos kuka on vahva niin Kimmo.
Krisulla tuli herkkä hetki. Häntä myös ahdistaa ja kuulemma 1 pullo viiniä auttaisi.
Aikamoista sanojen vääristelyä tuo 1 pullo auttaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa. Itse aloitit tolla typeryyskommentilla.
No olishan se ollut aika typerää, jos olis hävitetty ne tiedot aina joka päivän jälkeen, mutten ollut varma, siksi kysymysmerkki perässä.
Taidat olla Krisu-fani ulosantisi perusteella?
Olen penkonut nettiä, enkä ole löytänyt mistään mitään viittausta Krisun riehumisesta, taisi olla keksitty juttu.
Onko jollain antaa raporttia viime illan/yön Jukan ja helmeri erimielisyyksistä Anuun liittyen?
Facebookin BB Suomi 24/7 -ryhmässä myös juttuja viime yöstä. Vaatii liittymisen ryhmään, että näkee.
Vierailija kirjoitti:
Facebookin BB Suomi 24/7 -ryhmässä myös juttuja viime yöstä. Vaatii liittymisen ryhmään, että näkee.
No kerro. Kopsaa. Ei kai ne valtionsalaisuuksia ole.
Vierailija kirjoitti:
Luin toiselta keskustelupalstalta että Krisu olisi riehunut ja uhannut kusta varastohuoneen lavuaariin sekä hakannut nyrkillä pk-huoneen ovea. Kevin ja Milla olisivat jutelleet pelkäävänsä Krisua. Sillä lailla, Kristian, jos näin on, voisikohan se jo poistua talosta pikku hiljaa.
Toiselta keskustelupalstalta lukemiasi trollauksia tulet tänne kertomaan muka totuuksina, ootpa melkoinen juoruämmä olit sitten kumpaa tahansa sukupuolta tai mikä friikki hyvänsä.
Olet varmaan oikeassa elämässä henkilö joka kulkee juoruamassa ihmisten seläntakana ja jos ei oikeaa faktaa löydy niin keksit päästäsi. Ilkimys!
Minä haluaisin kanssa tietää mikä juuri tuo Helmeri, Jukka ja Anu säätö on ollut viime yönä kun tuli nukahdettua vahingossa?
Krisu on laitettu tuonne jonkinasteiseen katkaisuun varmaan kavereiden ja ehkä vaimon toimesta jatkuva alkoholin himo ja kun sitä saa se vaan kasvaa siksi on varmaan veemäinen kun pitää johonkin vitu...purkaa?
Vierailija kirjoitti:
Onko jollain antaa raporttia viime illan/yön Jukan ja helmeri erimielisyyksistä Anuun liittyen?
Ei ole kun ei ole mitään tapahtunut!!
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin kanssa tietää mikä juuri tuo Helmeri, Jukka ja Anu säätö on ollut viime yönä kun tuli nukahdettua vahingossa?
Tuo Miran tukka ja lisäkkeet🤯💤🤯
No ei kun siirretään kyseisen päivä alle.