Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
45221/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennifer Lopez, 50 ja Tuula, 54 - kuin kaksi marjaa.

Vierailija
45222/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kevin pahoitti mielensä sanansa transu 🙄🙄🙄

no kyllä se nykypäivänä jo osataan mieltää ikäväksi sanaksi, kuten n-sana mustista. ymmärrän ettei kaikesta voi kaikkea tietää, mutta ymmärrän myös jos nämä ihmiset turhautuvat kun joutuvat aina kaikille aloittamaan ohjeistuksen ns alusta. ois silleen kiva jos ainakin ikävimmät termit ois poissuljettu ihan kohteliaisuussyistä.

Ymmärrän turhautumisen. Mutta silti valtaosa ihmisistä ei vain tiedä sitä, että transu sana on niin paha ettei sitä saisi edes tässä viestissäkään kirjoittaa. Raivo ja suuttuminen ei sitä asiaa muuta, vaan aiheuttaa hämmennystä ja ärtymystä ihmisissä, jotka kuitenkin yrittää toimia oikein, mutta eivät vaan voi tietää ihan kaikkea.

Maailmassa on niin paljon tietoa, ettei sitä kaikkea voi yksi ihminen kahlata läpi, eli jos tämä transsukupuolisuus ei itseä millään tavalla koske, ei siitä välttämättä tule kaivettua tietoa erikseen esille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45223/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmo harmittaa. Olisi voinut olla mun suosikkeja jos ei olisi alistunut niin nolosti Krisun alamaiseksi. Älykäs ja aina tuoretta näkökulmaa asioihin.

Vierailija
45224/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kevin ulos

Kevin on jo turvassa, joten olisko vaikka Jukka ulos?

Vierailija
45225/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

voi vittu toi Kevin on vammainen.

Transu on loukkaava sana?

Pitäis kuulemma sanoa transsukuouolinen eikä transu.

Pojat hämmentyneenä luuli että transu on lyhenne siitä.

Haukut ihmistä vammaiseksi ja luulet voivasi luennoida, mikä on loukkaavaa ja mikä ei muiden puolesta. Yksinkertainen ja tietämätön olet.

olihan toi nyt ihan naurettavaa käytöstä keviniltä.

Vierailija
45226/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jennifer Lopez, 50 ja Tuula, 54 - kuin kaksi marjaa.

Joo. Jenniferin ja Tuulan kauneusresurssit on suoraan verrannolliset.

Vierailija
45227/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

PK-huoneessa:

"Musta huumori on just sellasta, että tarkotuksenakin on, että jollekin tulee paha mieli." - Krisu

Vierailija
45228/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan se vähän... Sama viba kuin vaikka n-sanassa tummaihoisesta.

mä olen kyllä ihan rehellisesti luullut että se on lyhenne transsukupuolisuudesta. Ei ole koskaan edes tullut mieleen että se olis negatiivinen sana :o

Transulla on tarkoitettu transvestiittia, mutta en minäkään aiemmin tiennyt, että se on loukkaava nimike.

Miten tuo on mahdollista? Itse taas en ole ikinä kuullut kenenkään käyttävän sitä neutraalisti. Aina se on sanottu halventavasti ja pilkkaavasti. Ja se ON halventava termi. Se on verrattavissa h*ntittelyyn ja n*krutteluun.

Vierailija
45229/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kevin ulos

kevin ei ole tapetti, ja on hyvä viikkotehtävissä. kevin pysyköön siis. on tuolla monia muita jotka ansaitsee häädön sitä ennen.

Vierailija
45230/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai Kimmo mikään Krisun alamainen ole jos omaavat molemmat samanlaisen mustan huumorin.

Musta huumori on sellaista, että se joko naurattaa tai suututtaa

Vierailija
45231/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevin ei ole mies eikä nainen. Silti käyttää kuulema miesten vessaa... 😏 kyllä hän siis kokee olevansa mies. Keskustelivat tästä taannoin. Krisu sanoi että hän menisi naisten vessaan koska ne siistimpiä... mietin että niinpä Kevin 😂

Vierailija
45232/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on halventava nimitys transsukupuolisesta henlilöstä. Vähän sama (tai ei edes ole) jos tummaihoista sanotaan neekeriksi

So? Jukka ei tiennyt.

Jukka kuitenkin tiesi/tietää, että Kevin on muunsukupuolinen, ei siis edes transsukupuolinen. Myös tän ”transu-kommentin” jälkeen asia tuli selväksi, mutta silti Jukka koki tarpeelliseksi jauhaa asiasta ja toistella sitä helvtin transu-sanaa.

Mutta kuten Krisu sanoi, juntti mikä juntti.

Itse tiesin että transu on loukkaava sana, mutta tuo Kevinin show oli ylimitoitettu ja lapsellisen typerä.

On ihan typerää perseilyä loukkaantua kun toiset ovat jo ilmaisseet etteivät tarkoittaneet pahaa, ja tämän jälkeen kun he käyttivät transu sanaa asiayhteydessä, jossa sitä ei missään nimessä voi kukaan käsittää henkilökohtaiseksi. Silloin kun he kertoivat luulleensa transun tarkoittaneen lyhennettä.

Kevin on tähän asti käyttäytynyt fiksusti, mutta nyt kyllä kusi omiin muroihinsa.

Kevin käytti valtaansa väärin. Tuo on tyhmää ja inhottavaa käytöstä.

Sen jälkeen kun toinen on pyytänyt anteeksi ja ymmällään, EI ENÄÄ pieksäydytä, mykkäkouluilla ja temppuilla kuin mikäkin narsisti.

Vierailija
45233/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millakin näemmä aloittanut tupakoimisen.

Vierailija
45234/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mä olen kyllä ihan rehellisesti luullut että se on lyhenne transsukupuolisuudesta. Ei ole koskaan edes tullut mieleen että se olis negatiivinen sana :o

Transulla on tarkoitettu transvestiittia, mutta en minäkään aiemmin tiennyt, että se on loukkaava nimike.

Miten tuo on mahdollista? Itse taas en ole ikinä kuullut kenenkään käyttävän sitä neutraalisti. Aina se on sanottu halventavasti ja pilkkaavasti. Ja se ON halventava termi. Se on verrattavissa h*ntittelyyn ja n*krutteluun.

olen luullut että trans su= sukupuolinen. En oo koskaan kuullutkaan että olisi loukkaava sana. Eli ihan helposti on mahdollista.

Vierailija
45235/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

voi vittu toi Kevin on vammainen.

Transu on loukkaava sana?

Pitäis kuulemma sanoa transsukuouolinen eikä transu.

Pojat hämmentyneenä luuli että transu on lyhenne siitä.

Haukut ihmistä vammaiseksi ja luulet voivasi luennoida, mikä on loukkaavaa ja mikä ei muiden puolesta. Yksinkertainen ja tietämätön olet.

olihan toi nyt ihan naurettavaa käytöstä keviniltä.

Niin tosiaan onhan haukkuminen ja loukkaaminen oikeutettua jukalta?

Vierailija
45236/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, vääntyyhän silläkimmolla naama välillä samanlaisiin otsaryppyihin kuin Salella. Minulla tulee Kimmosta monesti mieleen Tom Hanks

Vierailija
45237/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, niin se vaan on. En itse eikä kukaan lähipiirissäni ole tarkoittanut transu sanaa loukkaavaksi, on vain pidetty sitä lyhenteenä transvestiitista. Vähän niinkuin ranskanperunan lyhenne on ranu, ei yhtään sen kummempi. Toki nyt kun tiedän, en sitä lyhennettä käytä, mutta enpä sitä voinut tietää minäkään ennenkuin netissä sain paskamyrskyn niskaani täysin yllättäen.

Vierailija
45238/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienet lapset jätti kotiin bb oli tärkeämpi, suhde pomoon, hihittelevä stringien käyttäjä, posliinimukien heittelijä ihmisten päälle. Joka ei sanaa suustaan saa ja kulkee voittajasuosikin vanavedessä. Aikuinen pissis.

Suhde pomoon? Mitä tarkoittaa?

Voi näitä Anun haukkujia!. Vai onko yksi ja sama, joka joka päivä jaksaa mollata bb-talon kauneinta, sopusuhtaisinta naista, jolla on vielä kunniallinen ammattikin siviilissä? Niin, ja lapset isänsä hoidossa!  Ei taida tällä/näillä naisilla olla omaa elämää?  Se on kateus pahin sairaus!

Miksi aina pitäisi olla kateellinen jos ei pidä jostain?

En pidä myöskään esim pedofiileista, hämähäkeistä tai entisestä ala-asteen opesta. Enkä ole kateellinen niille, en vain pidä.

Ihmisellä on muitakin tunteita kuin kateus, jos et satu tietämään. Ja ne muut tunteet/fiilikset voi aiheuttaa sen, ettei pidä jostain.

Anusta nyt ei varmaan kukaan realistisesti ajatteleva keksi mitään kovin hirveää sanottavaa, mutta joidenkin kommenttien sävy on kyllä hyvin halveksiva. Jos tavallista kunnon ihmistä haukutaan, niin mikä tunne siinä on taustalla ellei kateus?

Onko sulla takana pitkäkin tuttavuus Anun kanssa vai mistä olet nuo johtopäätökset vetänyt?

Siis tarkoitatko tuota johtopäätöstäni, että Anu on tavallinen kunnon ihminen? Niin, olihan se kyllä aika HURJA oletus, kun en häntä yhtään tunne, vaikuttaa vaan siltä sen perusteella mitä talossa näkyy eikä ole syytä olettaa mitään sellaista, jota ei sitä kautta näe. Voinhan minä olla väärässäkin. Mutta eiköhän täällä ole muut tehneet paaaljon hurjempia johtopäätöksiä tuosta ihmisestä kuin minä.

Ihan yhtälailla sinä teet oletuksia kuin muutkin.

Vierailija
45239/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevin passiivis-agressiivisesti syyllistää toisia uhriutumalla kun he eivät tiedä lgbt-aiheeseen liittyviä termejä/juttuja. Kun muut sanovat etteivät he tiedä, niin Kevin sanoo että heidän pitäisi sitten ottaa selvää. Monia tuskin aihe kiinnostaa eikä ole koskaan ennen kohdannut edes noita termejä mitä Kevin heittelee (en ole itsekkään kuullut vaikka aiheesta tiedänkin).

Vierailija
45240/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kevin ei ole mies eikä nainen. Silti käyttää kuulema miesten vessaa... 😏 kyllä hän siis kokee olevansa mies. Keskustelivat tästä taannoin. Krisu sanoi että hän menisi naisten vessaan koska ne siistimpiä... mietin että niinpä Kevin 😂

Niin että jos hän menisi naisten vessaan, niin sitten hän olisi nainen? Mietipä nyt oliko hyvä logiikka.

Hän menee varmaan siihen vessaan, joka herättää muissa vähiten epätoivottuja reaktioita.

Ketju on lukittu.