BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi tekee verottajalle ilmiantoa kun pomo laittanut Anulle ääniä paljon😂
ai että on tää niin hauska ketju😬Mun tytär sanoisi hanki oma elämä🤣
Juuri tämäkin kommentti😅jonka ihan oma tytär sanoi😅
Talossa ei taida tapahtua mitään kun puhutaan alusvaatteiden mallista sun muusta turhasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi tekee verottajalle ilmiantoa kun pomo laittanut Anulle ääniä paljon😂
ai että on tää niin hauska ketju😬Mun tytär sanoisi hanki oma elämä🤣
Juuri tämäkin kommentti😅jonka ihan oma tytär sanoi😅
Harvinaisen terävä tytär muuten🤣
Kertokaa nyt uudestaan mitä tänään on tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anulla stringit. Hyvin timmi body.
Mun nuoruudessa stringejä käytti pissikset.
En tajua, naru pimpissä tyyppejä ollenkaan. Alushousujen tarkoitus on peittää intiimit paikat, mutta nää Milla ja Anu vetää persposket paljaina pimppi vilahdellen tuolla talossa jossa kamerat joka nurkassa. Tietynlainen alennustila täytyy ihmisellä olla henkisestikin, että kehtaa ryhtyä moiseen paljasteluun. Tuollaiset persposket paljaana esittelevät eivät Eeviksen ja Jukan sekstailuille mitenkään häviä!!
No ihan vitsillä kuule vetävät. Älä ole noin tosikko!
Ei tässä ole vitsillä mitään tekemistä, eikä tosikkomaisuudella. On vain törkeän näköistä aikuisilta naisilta, ylipäänsä minkään ikäisillä tuollaiset narut intiimejä paikkoja peittämässä.
Olet tosikko, kun et vitsiä ymmärrä.
Paljaiden perseposkien näyttely ja pimpin vilauttelu ei ole mitään vitsiä, vaan tietoinen teko, ja kyseisen ihmisen oma alennustila, joka ajaa tuollaiseen käytökseen.
Siellä taitaa äksyillä kiukkuinen sloggi-mummo? Pyydä apua vaihevuosien tuomiin kiukun puuskiisi niin on kaikkien helpompi olla :) tai vaihtoehto 2. hoidata selluliitti ihosi kuntoon pepun alueelta niin sinäkin voit näyttää hyvältä naruissa
Vierailija kirjoitti:
Siniset voitti.
Uskomatonta valehtelua.
Miten se nyt menikään?
Punaiset voitti ja Krisun hienot tsemppaukset toi häviön.
Olen jotenkin alkanut tykätä Tupusta tämän haasteen aikana. On ollut tosi mukava talon nuorille, jututtanut äidillisesti ja koittanut ratkoa noita riitojakin.
Ruokaa haaskiin mennyt. Ensi tehtävä nuukan euron pvät.
Sanoiko jo tuon viikkotehtävän että epäonnistui?
Vierailija kirjoitti:
Olen jotenkin alkanut tykätä Tupusta tämän haasteen aikana. On ollut tosi mukava talon nuorille, jututtanut äidillisesti ja koittanut ratkoa noita riitojakin.
Hyvin säilynyt ja ei uskoisi 54 v. Madonna tosin näyttää himpun verran nuoremmalta.
Tupu sanoi Krisulle että sun anteeksi pyyntö on kärsinyt inflaation.
eiks ketään muuta ärsytä maneeri-kevin?
Vierailija kirjoitti:
eiks ketään muuta ärsytä maneeri-kevin?
Maneerit on Kevinissä parasta. Ne on niin söpöjä maneereja.
Kuvaa hyvin nykyajan arvomaailmaa että on hyvä läppä kun Krisu kysyy Anulta kumman lapsen antaisi ampua ja Ville saa paskaa niskaan kun ei hyväksy abortteja.
Vierailija kirjoitti:
Ketkä sai pizzaa
Punaiset jotka voitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anulla stringit. Hyvin timmi body.
Mun nuoruudessa stringejä käytti pissikset.
En tajua, naru pimpissä tyyppejä ollenkaan. Alushousujen tarkoitus on peittää intiimit paikat, mutta nää Milla ja Anu vetää persposket paljaina pimppi vilahdellen tuolla talossa jossa kamerat joka nurkassa. Tietynlainen alennustila täytyy ihmisellä olla henkisestikin, että kehtaa ryhtyä moiseen paljasteluun. Tuollaiset persposket paljaana esittelevät eivät Eeviksen ja Jukan sekstailuille mitenkään häviä!!
No ihan vitsillä kuule vetävät. Älä ole noin tosikko!
Ei tässä ole vitsillä mitään tekemistä, eikä tosikkomaisuudella. On vain törkeän näköistä aikuisilta naisilta, ylipäänsä minkään ikäisillä tuollaiset narut intiimejä paikkoja peittämässä.
Olet tosikko, kun et vitsiä ymmärrä.
Paljaiden perseposkien näyttely ja pimpin vilauttelu ei ole mitään vitsiä, vaan tietoinen teko, ja kyseisen ihmisen oma alennustila, joka ajaa tuollaiseen käytökseen.
Siellä taitaa äksyillä kiukkuinen sloggi-mummo? Pyydä apua vaihevuosien tuomiin kiukun puuskiisi niin on kaikkien helpompi olla :) tai vaihtoehto 2. hoidata selluliitti ihosi kuntoon pepun alueelta niin sinäkin voit näyttää hyvältä naruissa
Tämä ”mummo” ei ainakaan stringeissä kävele. Sen verran olen kokeillut että tiedän olevan tooosi epämukavat. Sloggit ja muut vastaavat mummohousuthan ovat nyt sitäpaitsi kuuminta hottia, tiedoksi vasn.
Vierailija kirjoitti:
Kuvaa hyvin nykyajan arvomaailmaa että on hyvä läppä kun Krisu kysyy Anulta kumman lapsen antaisi ampua ja Ville saa paskaa niskaan kun ei hyväksy abortteja.
Minusta nuo molemmat ovat perseestä.
Milla ei saanu pizzaa. Idiootti.