BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko on käsitelty kun Krisu kysyi piinapenkissä Anulta kumman lapsensa ampuisi jos olisi pakko. Tuo oli monelle liikaa. Varsinkin Tupulle joka sanoi suoraan mielipiteensä. Anu heitti Krisua kahvimukilla. Krisu sanoi Hemmille pidä naisesi kurissa. Hemmi lähti menemään.
Monelta tää oli?
Väkivaltainen käytös on ehdottomasti talossa kielletty.
Anu pitäisi poistaa talosta,rikkoi tätä sääntöä. Niko Saarinen teki samoin,joten poistettiin talosta.Samaa mieltä. Onko joku laittanut palautetta tuotannolle?
Itse laitan.Mitä useampi laittaa,sitä tehokkaampaa.
Säännöt pitää olla kaikille samat.
Ei vit...ootteko tosissanne johan siellä tuotannossa on hauskaa kun ne lukee noita..
menkää kakarat jo nukkumaan!!Mitä verbaalista lahjakkuutta.
Kyllä melkeen koko ketju täynnä💩
Täytyy olla jos oot koko ketjun jaksanut lukea.
MILLA JA JUKKA SÄNGYSSÄ ?????
Näinkö oikein juuri kun katsoin koostetta?? Kukaan ei puhua asiasta mitään. Näinkö oikeasti näkyjä?
Vierailija kirjoitti:
Krisu on saanut Miran itkemään ja siinä on jo aika saavutus.
Miten niin saavutus? Mirahan itkee heti jos ei saa omaa tahtoaan läpi. Krisu on ainoa joka uskaltaa sanoa sille vastaan.
Onko villellä lääkitys päällä,??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi että oon kateellinen Anun bodysta mutta omaa päätä en halua vaihtaa.
Miks ihmeessä? Ei oo ees hyvä. Latta pylly ja pienet tissit.
Veikkaan, että jos sinut ja Anu laitettaisiin vierekkäin niin Anu veisi voiton 100-0. Siellä huutelee taas joku kateellinen sadantonnin keijukainen, jolla ei kehossaan muuta pientä ole kuin aivot.
Vierailija kirjoitti:
Krisu sanoi Miralle, että Kimmo ei ole aidosti hänen ystävänsä.
Ja tollasesta alko pillittää vai :D
Jos olisin mies en pystyisi tuon Miran kanssa elää ollenkaan ihan pelkästään tuon kranttuuden takia mistäköhän tuollainenkin sikiää ettei mikään kelpaa ehdotuksia???
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä että Krisu kysyi lapsi kysymyksen juuri akulta. Olis kysynyt Villeltä, mut ei ollut munaa. Naisia kyllä voi kiusata.
Nomut kun äiti on äiti, tiedätkö? Sen pitäisi olla lasten kanssa kotona. ”Nainen tiedä paikkasi!”
Vierailija kirjoitti:
Pahavimuki. Tuliko risulle pipi.
Ei ollut pahvimuki. Miksi puolustelet väkivaltaa? Olisipa mukava kuulla Anun exältä mitä kaikkea siellä kotona lensi hänen päälleen, tuskin edes jäi siihen. Väkivaltainen nainen ei ole naurunasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo Milla on selkeesti puupää vetää samaa kaavaa ruokailun kanssa kun normi elämässä!!
Jos se pelkää oikeesti perseessä puolesta että pienenee näyttää olevan selkeesti ylpeä siitä!!!
Se näyttää ihan painijalta yläkropasta edestä.Mikä ihme teitä ihmisiä vaivaa kun täytyy toisten ulkonäköä arvostella.Mitä törkeemmin sitä parempi näköjään. Joka toinen kommentti on ulkonäköön puuttumista täällä.Jokaisessa noissa on jotain kaunista ulkoisestikin.Kirjoittakaa niistä.Hyvin täydellisiä kirjoittajat ilmeisesti.
Mä en ainakaan oo täydellinen, siks en hakenutkaan tonne taloon koska sen tietää kaikki jotka sinne menee ja julkisuuteen astuu, et arvostelua tulee.
Vierailija kirjoitti:
Risu kertoi että ekan kerran anopin nähdessään ei kiroillut lainkaan ja koitti skarpata. Mitäköhän anoppi on mieltä vävykokelaansa käytöksestä talossa..
Joo älä... 😬 Ehkä onkin entinen anoppi jo, mistäs sen tietää?
Ville taas vauhdissa. Omahyväisyys ylittää kaikki rajat. Huvittavaa että jossain häntä tituleerataan alfaurokseksi mitä hän ei todellakaan ole, liikavarpaita aivan liikaa. Kyllä uskovien kymmenysrahat olisi järkevämpi käyttää ihan muihin, oikeisiin tarkoituksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin kellonaikaan tuo lasten ampumis -kysymys oli?
- -
Mira: Haluuks joku mennä vielä? Anu: ai helvetti, nousee makuulta sohvalta ja kävelee tuoliin.
Krisu: jos sun pitäis valita, mä olisin tässä aseen kanssa ja tässä olis sun molemmat muksut edessä, ni kumman mä lopettaisin?
- Milla: et sä voi kysyy tommosta.
* Anu: ... siis... Toinen kysymys!
- Milla: tohon ei tarvii vastata
- Kimmo: siis sä voit vastata ihan mitä haluut.
Krisu: no se on pakko vastata tohon kysymykseen.
- Milla: vastaa että Krisu.
- Jukka: semmonen kysymys sieltä!
Krisu: täältä on Ville tulossa pahoja vielä sullekin, lähtee stressitaso thuomiseks nousuun.
* Anu_ onks teillä oikeesti joku kysymys?
Krisu: sä voit vastata tohon mitä sä haluat, vaikka mitä sä haluisit tehä mulle sen jälkeen.
- Mira: asteikolla 1-10 kuinka paljon vitutti äskeinen kysymys?
* Kymppi.
Krisu: Anteeksi!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Krisu: miten sä oot säilyny noin hyvännäköisenä noin pitkälle elämässäsi?
-Tuula: hihihih, mulla on hyvät geenit!
Krisu: mahtavaa, se näkyy.
- - - - - - - - - - - - - - -
Kimmo sanoo että häneltä on kysytty jotain jo eilen.
-Kevin makaa sängyssään peiton alla eikä tule kutsuhuudoista huolimatta olohuoneeseen.
Pitäsko se Kevin säästää huomiseksi joku kysyy. Keviniä huudetaan taas. Kevin makaa liikkumattoana.
Kimmo: ai niin, multa kysyttiin, kuinka paljon mua ärsytti se lapsen itku asteikolla 1-10 ja se oli 3.
- - - -
Mira lähtee hakemaan Keviniä.
Mira: Kevin, tuut sä piinapenkkiin?
Kevin: mä ehkä olin jo aamulla, mutta voin mä tulla.
- -- - - - - - -
Kevin tulee olohuoneeseen.
Kevin: Tupu kyl kysyi multa jo jotain aamulla.
Tupu: ainii, tärkeintä, mitä elämässä voi olla.
Kevin lähtee pois.
*Anu heittää Kristiania kohti kahvimukillaan kovaa, Krisu nostaa kättä kasvojensa eteen ja muki osuu Krisun käteen, kimmoten siitä syrjään.
Krisu: ai saatana.
-Mira: Kimmo!
Kimmo ja Mira heittää takit niskaan ja tekee lähtöä terassille.
Krisu: se oli läppä.
- Tupu: ei se ollu ees läppä.
Krisu: no olihan se läppää!
-Jukka: mäkään en usko että toi oli läppää.
- Tupu: kaikkee ei voi laskee läpän piikkiin.
Krisu: voi!
-Milla: ei omasta lapsesta voi.
- Tupu: sit sä tiiät ku sulla joskus on omia lapsia, silleen niinku tai sun rakkaitas tolleen
Krisu: joo
- Tupu: mut joku raja.
Krisu: no ois ton saanu vielä vähän pitemmällekin.
- Tupu: Joo, mut sä oot myöskin sanonu, että sanokaa vaan jos menee yli.
Krisun anteeksi-kiekaisu on yhtä tyhjän kanssa koska siinä ei ole mitään aitoa anteeksi pyytämistä.
Nillitetään jos Krisu pyytää anteeksi, nillitetään jos Krisu ei pyydä anteeksi. Nillitetään jos Krisu puhuu, nillitetään jos Krisu on hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Odottelen linkkiä videoon missä Anu nakkaa Krisua mukilla lujasti? Ei ole vielä näkynyt?
Haluaisin nähdä ja tehdä omat päätelmäni tilanteesta.
Eilen oli youtubessa useita, nyt löysin yhden jossa luki että materiaalin haltija on estänyt esittämisen. Taitaa BB suojella Anua?
Mutta tuskinpa BB olisi rangaistusta antanut ellei pitäisi tapausta vakavana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin kellonaikaan tuo lasten ampumis -kysymys oli?
N. 10.45 Siinä oli ensin BB antamia kysymyksiä ja sitten kukin kysyi toisiltaan vielä kysymykset.
Kiitos. Eli ei näy enää. Näkyy vain 4 tuntia taaksepäin. No toivottavasti laittavat koosteeseen. Pelkistä ihmisten selostuksissa netissä kun saa harvoin täsmällistä kuvaa tapahtumista.
Toivottavasti ei. Tuskin Anun lapsille kovinkaan hyvä asia, jos kuulevat että "sun äiti on sellaisessa ohjelmassa, jossa oli kysytty kumman teistä se ampuis".
Tai se et Anun lapsilta kysellään et heitteleeks teijän äiti teitäkin kahvikupeilla.
Jokuhan voi olla jo vaikka lasua tekemässä Anusta jos on huolissaan millaiset olot lapsilla oikeasti on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisu sanoi Miralle, että Kimmo ei ole aidosti hänen ystävänsä.
Ja tollasesta alko pillittää vai :D
Mira itse kertoi makuuhuoneessa että ahdistui ja alkoi panikoida kun ei saa tupakkaa ja etenkin kun ei pääse ulos ja oli tuntevinaan savunhajua ilmassa.
Luulen että suurin syy kun näki äänestystulokset joissa oli viimeisenä, ihan kuin Milla edellisenä iltana.
Mihin tuo ville kuuluu. Ei kirkkoon ei hellareihin niin mihin????????
Helmeri on tosiaan alkanut makoilemaan aika paljon....
Vierailija kirjoitti:
Mihin tuo ville kuuluu. Ei kirkkoon ei hellareihin niin mihin????????
Varmaan johonkin muuhun vapaan suuntauksen pieneen seurakuntaan, jota voi jo lahkoksi kutsua...
Joo aamuisin dokuillan jälkeen Anteeex Anteeex Anteeex Anteeex ja sillä taas kuitattu edellinen ilta...