BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Kevin laittaa koko ajan sanoja Villen suuhun. En voi sietää sitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Helmeri välillä vahingossa katsoo Anua niiin lempeällä/hempeällä ilmeellä että ei kai sillä oikeasti ole ihastumista mukana tossa touhussa. Big Brotherin instassakin on kuva muutaman viikon takaa kun Anu laittaa Helmerille lettejä ja se katse millä katsoo Anua. Toisaalta vaikea uskoa mutta vaikea tollasta on esittääkkään.
Kyllä mä uskon, että Helmeri on talossa juuri nyt tykästynyt Anuun. Yölliset hipsuttelutkin meinaa, että Helmeri olisi enemmän tykästynyt... Anuhan yleensä vaan lahnailee ja jopa kääntää selän. On tympiintyneen oloinen, vaikka vähän hipsuttelis itsekin.
Viime yönä kattelin, että Helmeri olisi ollut aivan valmis aktiin, jos vaan Anu olisi anteliaampi ollut.
Kakan hajuinen poika piipahti Helmerin tyynyllä pierasemassa ja Hemmihän hyppäs karkuun Anun päälle. Hmm... ;) Anuhan siihen sitten, että "sekö oikeutti hyppäämään mun päälle?!?!" Hemmi vaan nauro, että joo... ja viipyili siinä päällä.
Anusta en saa mitenkään samaa fiilaria. Siitä tulee lähinnä se, että no, otetaan toi lähisuhteeseen, kun ei muutakaan vaihtoehtoa ole. Jukka + Eevis, Ville varattu, Kristian ällö ja varattu, Kimmo homo, Kevin?.
En mitenkään näe, että heillä olisi romanssia tuolla tuon enempää. Tai talon ulkopuolella minkäänlaista suhdetta.
Jukkahan meni tosi julkeasti hakemaan Anun huomiota bileissä siinä kohtaa kun Tupu ja Kimmo pyörivät rappuset alas. Meni Anun ja Helmerin väliin ja käänsi selkänsä Helmerille ja killitti ja kohotteli kulmiaan Anulle. Anu hämmenty ja kääns katseensa pois mutta ei kyllä jäänyt epäselväki Anulle eikä katsojille mitä Jukka ajo takaa💏 Hemmi, Kimmo ja Tupu olivat niin tuiskeessa etteivät huomaneet mitään. Kattokaa youtubesta jos ette mua usko.
Sä luet Jukkaa niin päin vittua, että parempi ku pidät vaan silmät kiinni.
Kyllä se siinä humalatilassaan ton teki, se on selvä ja näkee sokea reettakin. Yllätyin koska selvinpäin ei selvästi pidä Anusta.
Jukka oli jo bileiltana niin puutteessa että olisi pannut vaikka tehtäväalueen jänistä jos se olisi ilmestynyt taloon rusetti päässä.
Anu on kyllä yks talon tylsimmistä asukkaista. Miks ihmiset äänestää sitä jatkoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin aikaan se Krisun ja Anun tapaus tapahtu?
Joku sanoi,että 11 jälkeen. Toivottavasti täällä on joku,joka tietää tarkemmin.
Noin 10.45 ehkä. Niillä main oli se päivätehtäväpiinapenkki ja sen jälkeen jatkoivat omin päin jolloin Krisu kysyi Anulta tuon.
Onko tuon Miran suu niin kuin pumpattaval Barbaralla?
Vierailija kirjoitti:
milla ja mira ehottomasti jatkoon krisun kans, muuten talo hiljenee liikaa.
Milla ja Mira vois ollakin loppuun saakka, mutta ei Krisua.
Vierailija kirjoitti:
Äänestäkää Villeä ja Kimmoa että Milla tippuu!!!
Villeä äänestän.
Vierailija kirjoitti:
Äänestäkäää Millaa
Emme äänestä!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin aikaan se Krisun ja Anun tapaus tapahtu?
Joku sanoi,että 11 jälkeen. Toivottavasti täällä on joku,joka tietää tarkemmin.
Se oli noin 10.45.. Kattelin juuri äsken, mutta unohdin ottaa sen timestampin ylös
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestäkäää Millaa
Emme äänestä!!!
Kylläpäs äänestämme Millaa tietenkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Helmeri välillä vahingossa katsoo Anua niiin lempeällä/hempeällä ilmeellä että ei kai sillä oikeasti ole ihastumista mukana tossa touhussa. Big Brotherin instassakin on kuva muutaman viikon takaa kun Anu laittaa Helmerille lettejä ja se katse millä katsoo Anua. Toisaalta vaikea uskoa mutta vaikea tollasta on esittääkkään.
Kyllä mä uskon, että Helmeri on talossa juuri nyt tykästynyt Anuun. Yölliset hipsuttelutkin meinaa, että Helmeri olisi enemmän tykästynyt... Anuhan yleensä vaan lahnailee ja jopa kääntää selän. On tympiintyneen oloinen, vaikka vähän hipsuttelis itsekin.
Viime yönä kattelin, että Helmeri olisi ollut aivan valmis aktiin, jos vaan Anu olisi anteliaampi ollut.
Kakan hajuinen poika piipahti Helmerin tyynyllä pierasemassa ja Hemmihän hyppäs karkuun Anun päälle. Hmm... ;) Anuhan siihen sitten, että "sekö oikeutti hyppäämään mun päälle?!?!" Hemmi vaan nauro, että joo... ja viipyili siinä päällä.
Anusta en saa mitenkään samaa fiilaria. Siitä tulee lähinnä se, että no, otetaan toi lähisuhteeseen, kun ei muutakaan vaihtoehtoa ole. Jukka + Eevis, Ville varattu, Kristian ällö ja varattu, Kimmo homo, Kevin?.
En mitenkään näe, että heillä olisi romanssia tuolla tuon enempää. Tai talon ulkopuolella minkäänlaista suhdetta.
Jukkahan meni tosi julkeasti hakemaan Anun huomiota bileissä siinä kohtaa kun Tupu ja Kimmo pyörivät rappuset alas. Meni Anun ja Helmerin väliin ja käänsi selkänsä Helmerille ja killitti ja kohotteli kulmiaan Anulle. Anu hämmenty ja kääns katseensa pois mutta ei kyllä jäänyt epäselväki Anulle eikä katsojille mitä Jukka ajo takaa💏 Hemmi, Kimmo ja Tupu olivat niin tuiskeessa etteivät huomaneet mitään. Kattokaa youtubesta jos ette mua usko.
Sä luet Jukkaa niin päin vittua, että parempi ku pidät vaan silmät kiinni.
Kyllä se siinä humalatilassaan ton teki, se on selvä ja näkee sokea reettakin. Yllätyin koska selvinpäin ei selvästi pidä Anusta.
Jukka oli jo bileiltana niin puutteessa että olisi pannut vaikka tehtäväalueen jänistä jos se olisi ilmestynyt taloon rusetti päässä.
:D Kiitos nauruista.
Harmi, ettei pupu hoksannut panostaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellei Eevis olisi ehtinyt ensin, Jukka olisi taatusti pariutunut jonkun muun kanssa, Milla ja Anu todennäköisimmät. Mirakin olisi ilman Eeviksen kanssa touhuilua Jukalle hyvin todennäköisesti lämmennyt, vaikka juhlissa esitti muuta.
Vierailija kirjoitti:
Anu on kyllä yks talon tylsimmistä asukkaista. Miks ihmiset äänestää sitä jatkoon?
Mä en keksi muuta syytä kuin romantiikan nälkäiset kuvittelee, että Helmerin ja Anun välillä vielä liekki roihahtaa.
Eipä roihahda, se tilanne meni jo. Tuossa ei ole mitään söpöä, lähinnä vaivaantunutta lähentelyä ihoikävissään, kun ei mielenkiintoisempaa hahmoa ole.
Voi vattu kun tuo punkero Milla mättää taas suolapähkinää naamaan.
No Helmeri nyt ollu sama tasapaksu koko ajan, kaikkien kanssa samaa mieltä tylsä!!
Onkohan Millalla oikeasti tuon väriset hiukset vai olisiko värjännyt? Aika mahtava jos tuo on oma väri.
Taas milla syö nyt sipsejä sanoi miralle mulla on nälkä737
Äänestäkää Millaa että Kimmo tippuu!