BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Krisu käyttää tilaisuutta hyväkseen kun kerrankin saa toteuttaa sadismiaan ihan luvan kanssa. Esim toi että puhuu lapsen lopettamisesta kuin jonkun eläimen. Psyykkisesti terveillä ihmisillä on edes jotain rajoja mitä toiselle voi sanoa jos aiotaan elää sovussa täällä.
Hohhoijaa...
Krisulla on varmaan ollut kova lapsuus, puiset lelut ja nekin naulattu lattiaan... ja tunne-elämä siinä sivussa yhtä kehittynyt kuin kastemadolla.
Mutta joo, hoitoon vaan jonnekin, pois talosta.
Vierailija kirjoitti:
Hei relatkaa vähän misogyyninörttiperäkammarijonnet. Anu heitti tyhjän pahvimukin. Aika pientä verrattuna Kristianin "kumman lapsesi tappaisit" -kysymykseen.
Hei, relaa vähän yhav-mamma. Krisu kysyi vaan kysymyksen, aika pientä verrattuna Anun harjoittamaan väkivaltaan tista asukasta kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristian vastaa:
Kuka talon nykyisistä asukkaista on juntein? - Jukka, sen voi ottaa kehunakin, mutta ota nyt loukkauksena.
Kuka talon nykyisistä asukkaista on hölmöin? - Kevin, kai se hölmö on.
Kuka talon nykyisistä asukkaista on lellityin? - Milla, sä oot ainoa lapsi ja varkkaasta perheestä, sulla on varmaan uusimmat maastopyörät ja kaikki koko ajan.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mira vastaa:
Kuka talon nykyisistä asukkaista on komein? - Ville
Kuka talon nykyisistä asukkaista on yksinkertaisin? -Milla
Kenen talon asukin kanssa et ikinä ystävystyisi ulkomaailmassa? -Ville
- - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - -- - - - - - -- -- -
Milla vastaa:
Kuka talon nykyisistä asukkaista nipottaa eniten? -Ville
Kuka talon nykyisistä asukkaista viihtyisi parhaiten iltapäivälehtien otsikoissa? -Mira
Kuka talon nykyisistä asukkaista säätää eniten? - Kristian
- - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - -- - -- - - ------- - - - - - -
Helmeri vstaa:
Kuka talon nykyisistä asukkaista on huomionhakuisin? - Krisu
Kuka talon nykyisistä asukkaista on kaksinaamaisin? - Jukka
Kenen talon nykyisen asukin kanssa voisit perustaa perheen? - Anu
Tuula vastaa:
Kuka talon nykyisistä asukkaista on epärehellisin? - Kristian, sä kestät tän jos mä sanon sut parhaiten
Kuka talon nykyisistä asukkaista ansaitsee voittaa? - Kevin
Kuka talon nykyisistä asukkaista on sinisilmäisin? - Anu
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - -
Kimmo vastaa:
Kuka talon nykyisistä asukkaista itsekkäin? - Mira
Kenen ulkonäkö talon asukkaista miellyttää sinua vähiten? - Krisu
Kuka talon nykyisistä asukkaista on tylsin? - Ville, sanoin vaan sen takia kun aina 1. ruokajonossa, he he
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - --
Anu vastaa:
Kuka talon nykyisistä asukkaista on aidoin? - Helmeri
Kuka talon nykyisistä asukkaista on epäsiistein? - kakalta haiseva poika
Kuka talon nykyisistä asukkaista on äänekkäin? - Milla
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Ville vastaa:
Kuka talon nykyisistä asukkaista on epäaidoin? - Mira
Kuka talon nykyisistä asukkaista on viisain? - no ikä tuo viisautta, Tupu myhäilee
Kuka talon nykyisistä asukkaista on kaunein? - Anu
Jukka vastaa:
Kuka talon nykyisistä asukkaista on hauskin? - Kimmo
Kenen talon asukin jutut kyllästyttävät eniten? - Krisu
Kuka talon nykyisistä asukkaista ansaitsee vähiten voittaa? - sanon Helmeri, sulla on jo kaikkee
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Kevin vastaa:
Kuka talon nykyisistä asukkaista on hitain? - Anu
Kuka talon nykyisistä asukkaista on nokkelin? - Kimmo
Kenen talon nykyisen asukin käytös on muuttunut eniten? - Anu
Asukkaiden itse keksimiä kysymyksiä:
Kimmo kysyy: tykkäätkö sä enemmän maitokahvista tai mustasta kahvista?
Krisu: - mieluiten se kermakahvi, mutta jos kermaa ei oo tarjolla ni kauramaito ja sitten kahvimaito.
Kimmo: ymmärsitsä kysymyksen?
Krisu: En. Mutat kyllä mä siis enemmän tykkään maitokahvista.
- - - - - - -
Ville kysyy: tykkäätkö sä pitää nota kultakutreja ennemmin ponnarilla vai vapaana?
Helmeri: - vapaana.
- - - - - - - - - - - - - - - -
Mira kysyy: asteikolla 1-10, kuinka hyvää seksiä Eeviksen kanssa oli?
Jukka: - joo, siinä pitää ottaa huomioon myös nää olosuhteet, että niinku näissä olosuhteissa ja silleen peiton alla pelkästään ni se oli kyllä aika hyvää mä sanoisin, meillä oli hyvä semmoinen yhteisymmärrys siinä hommassa, ni kyl mä heittäsin että kasi ainakin ja sit se että jos ei ois tällaista ympäristöö ni se ois ollu vielä parempaa.
- - - - - - - - - - - - - - - - - -
Anu: ootsä valmis, että se kalju mies tulee kohta tuolta ovesta?
Mira: mä oon valmis.
Krisu: saako nyt loukata? Mulla ois useampikin mielessä, mutta en tiedä, kannattaako tässä alottaa näin raskaasti päivä. No joku muu voi kysyä, mä voin sit huomenna jatkaa.
* Kimmo kysyy: millon sä oot ollu viimeksi väärässä ja mistä asiasta?
- Ville: ihan justhan mä olin väärässä, en muista mikä se oli mutta muistan, että olin väärässä ja sanoinkin että noinhan se menikin.
*Kimmo: mikä oli asia?
- Ville: no täällä se oli, mutta en muista nyt asiaa. Mutta siis olin väärässä ja myönnän silloin kun olen väärässä.
- - - - - - - - - - -- -- - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - --
Krisu: Miten sä oot noin ihana?
- Milla: hahah, no se on varmaan mun hurmaava luonne.
- - - - - - - - - - - . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Mira: Haluuks joku mennä vielä? Anu: ai helvetti, nousee makuulta sohvalta ja kävelee tuoliin.
Krisu: jos sun pitäis valita, mä olisin tässä aseen kanssa ja tässä olis sun molemmat muksut edessä, ni kumman mä lopettaisin?
- Milla: et sä voi kysyy tommosta.
* Anu: ... siis... Toinen kysymys!
- Milla: tohon ei tarvii vastata
- Kimmo: siis sä voit vastata ihan mitä haluut.
Krisu: no se on pakko vastata tohon kysymykseen.
- Milla: vastaa että Krisu.
- Jukka: semmonen kysymys sieltä!
Krisu: täältä on Ville tulossa pahoja vielä sullekin, lähtee stressitaso thuomiseks nousuun.
* Anu_ onks teillä oikeesti joku kysymys?
Krisu: sä voit vastata tohon mitä sä haluat, vaikka mitä sä haluisit tehä mulle sen jälkeen.
- Mira: asteikolla 1-10 kuinka paljon vitutti äskeinen kysymys?
* Kymppi.
Krisu: Anteeksi!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Krisu: miten sä oot säilyny noin hyvännäköisenä noin pitkälle elämässäsi?
-Tuula: hihihih, mulla on hyvät geenit!
Krisu: mahtavaa, se näkyy.
- - - - - - - - - - - - - - -
Kimmo sanoo että häneltä on kysytty jotain jo eilen.
-Kevin makaa sängyssään peiton alla eikä tule kutsuhuudoista huolimatta olohuoneeseen.
Pitäsko se Kevin säästää huomiseksi joku kysyy. Keviniä huudetaan taas. Kevin makaa liikkumattoana.
Kimmo: ai niin, multa kysyttiin, kuinka paljon mua ärsytti se lapsen itku asteikolla 1-10 ja se oli 3.
- - - -
Mira lähtee hakemaan Keviniä.
Mira: Kevin, tuut sä piinapenkkiin?
Kevin: mä ehkä olin jo aamulla, mutta voin mä tulla.
- -- - - - - - -
Kevin tulee olohuoneeseen.
Kevin: Tupu kyl kysyi multa jo jotain aamulla.
Tupu: ainii, tärkeintä, mitä elämässä voi olla.
Kevin lähtee pois.
*Anu heittää Kristiania kahvimukillaan kovaa, osuu Krisun käteen.
Krisu: ai saatana.
-Mira: Kimmo!
Kimmo ja Mira heittää takit niskaan ja tekee lähtöä terassille.
Krisu: se oli läppä.
- Tupu: ei se ollu ees läppä.
Krisu: no olihan se läppää!
-Jukka: mäkään en usko että toi oli läppää.
- Tupu: kaikkee ei voi laskee läpän piikkiin.
Krisu: voi!
-Milla: ei omasta lapsesta voi.
- Tupu: sit sä tiiät ku sulla joskus on omia lapsia, silleen niinku tai sun rakkaitas tolleen
Krisu: joo
- Tupu: mut joku raja.
Krisu: no ois ton saanu vielä vähän pitemmällekin.
- Tupu: Joo, mut sä oot myöskin sanonu, että sanokaa vaan jos menee yli.
- - - - - - - - -
Kiitos! Juuri näin se meni. Eli eipä se Krisu nyt ollutkaan niin kamala mitä yh-av-mammat täällä on läyhänneet, eikä siitä tuolla kovinkaan moni asukas kauheesti edes älähtänyt. Anu heitti Krisua mukilla, muki osui Krisuun. Mitä jos Anulla olis ollut vaikka lasi kädessä ja se olis hajonnut, tai osunut Krisua esim. kasvoihin. Edelleenkö Anua puolusteltaisiin väkivallan käytöstä?
No ei tietenkään puolusteltais, sehän olis ihan eri tilanne. Sinusta on vissiin ihan sama heittääkö sua muoviveitsellä tai lyö rambopuukolla.
Ei olis eri, koska tässä tämä ongelma on nyt se, että Anun käytös oli väkivaltaista, ei sillä lyömäasellaa ole merkitystä vaan sillä miten reagoi ja käyttäytyi.
Nimenomaan. Rautalangastako pitää vääntää. Vakava sääntörikkomus piste
Mites Milla joka on heittäyt Krisun päälle vettä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se yks homppeli lentäny ulos bbstä kun, heitti jollain kupilla joka ei edes osunut?
Niko S.juu,heitti seinään. Oli lukenut sääntökirjan ja tiesi seuraavana aamuna joutuvansa ulos.
Täysin vastaava tapaus,kuin tämä.Tosin oli humalassa,Anu selvin päin.Mutta sillähän ei ole merkitystä.
Mielenkiinnolla seuraan,onko säännöt samat kaikille.
ootko tyhmä, vai esitätkö vaan.
vähän eri asia heittää lasilla jotain, kun tyhjällä pahvimukilla. idiootti.
ja tämä on ihan eri ohjelma, ei mikään vuosien takainen bb. ihan eri tekijätkin jne.
onpas kiihkeää anuvihaa kun harhat menee jo noin pitkälle.
Opettele siellä koulussa oikeinkirjoitusta,ennenkuin tulet tänne. Ylilautaan vaan.Siellä on sun kaverit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko on käsitelty kun Krisu kysyi piinapenkissä Anulta kumman lapsensa ampuisi jos olisi pakko. Tuo oli monelle liikaa. Varsinkin Tupulle joka sanoi suoraan mielipiteensä. Anu heitti Krisua kahvimukilla. Krisu sanoi Hemmille pidä naisesi kurissa. Hemmi lähti menemään.
Anu sai rangaistukseksi syödä mukinpaiskeluteostaan lusikallisen wasabia. Niko Saarinen häädettiin talosta kun heitti toista asukasta lasilla. Tasa-arvo?!?! Anu ulos.
Joo,tuosta täytyy laittaa tuotannolle viestiä.
Mies kun tekisi saman,niin ulos lentäisi.
Miksi tuotanto yrittää suojella Anua ja viestii samalla,että väkivalta on sallittu. Liikutaan vaarallisilla vesillä.
Kyllä siinä aika erilaisesta tilanteesta oli kyse. Niko oli raivoissaan ja huusi (oliko humalassakin en muista?), tilanne jatkui pitkään ja eskaloitui koko ajan. Anulle kävi nopea tunteenpurkaus, joka meni saman tien ohi. Niko heitti särkyvän lasin seinään, se meni säpäleiksi. Anu heitti bambumukin (kevyt muovimuki). Ainut mikä oli mun mielestä arveluttavaa oli se, miten suoraan päin Anu mukinsa heitti, mutta tulihan siitä rankkukin anyway.
Niko raivostui lisäksi kohteelleen nollasta saataan ihan tyhjästä, eli ei tullut hettämisen kohteen provosoimaksi muualla kuin omassa päässään. Päin vastoin tyttö jolle Niko alkoi yhtäkkiä huutaa ja heitti lasin perään yritti hillitä Nikoa ja vakuutella ettei ollut tehnyt mitään. Itse olen lähes varma siitä että psyko-Ade kuiskasi Niko korvaan jotain juuri ennen Nikon sekoamista. Niko biletti umpikännissä hyvällä tuulella, tuli patterien vaihto, kun sekä Aden että Nikon mikeissä ei ollut paristoja eikä tuotanto kuullut, Ade kuiskasi nopeasti jotain Nikon korvaan. Heti tän jälkeen Niko sekosi ja alkoi syytellä sitä naista.
Kyllä vastuu on aina väkivallan tekijällä.
Kyllä! Tää on vähän sama, kun sanotaan et raiskattu nainen ansaitsi tulla raiskatuksi kun liikkui provokatiivisesti pukeutumalla minihameeseen ja tiukkaan toppiin. Ei tuolla talossa saa yksinkertaisesti reagoida väkivallalla mihinkään!
Joo ilman muuta se, että heität kevyellä bambumukilla ihmistä, joka kysyy kumman lapsistasi haluat TAPPAA on ihan verrattavissa raiskaukseen 👍🏻 Voi hyvä luoja taas.
Shhh, anna nyt noiden tehdä hirveä numero asiasta niin päästään Anusta! Ei pidetä tapetteja talossa.
No en mäkään Anusta mitenkään erityisemmin pidä, mutta mielestäni hän hillitsi itsensä ihailtavan hyvin ottaen huomioon kuinka törkeä ja ala-arvoinen se kysymys oli. Ite varmaan olisin tuossa tilanteessa joutunut taistelemaan itseni kanssa aika kovasti hillitäkseni halun vetää Krisua turpaan. Tykkään mustasta huumorista, mutta toi meni jo todella yli, varsinkin kun Anun lapset saattavat hyvinkin nähdä tuon tilanteen tai ainakin kuulla siitä. En yhtään ihmettele, että Anu suuttui. Ja tuollaisen kevyen mukin heittäminen ei mun mielestä ole mitään väkivaltaa, eihän sillä edes pystyisi vahingoittamaan toista.
Krisu kysyi ihan tahallaan provosoivan stressitasoa nostamaan tarkoitetun kysymyksen, ja pyysi vielä anteeksi vastausvuoron päätyttyä,
mutta Anu on aivan itse tehnyt päätöksen lähteä BB -taloon ja on täysin ja vain itsekseen vastuussa jos sieltä jotain epämiellyttävää lapsille tai muille näkyy. Juuri tuonkin takia pienten lasten äidin olisi syytä miettiä hyvin tarkkaan, minne menee ja mitä tekee. Anu on valintansa tehnyt ja sillä sipuli.
Kahvimukilla heittäminen on aika alhainen temppu, lapsille opetetaan jo pienenä ettei kenenkään päälle heitetä mitään. Kahvimukilla heittäminen voi vahingoittaa pahastikin. Siihen ei voi varautua, mitä jos olisi osunut silmään vaikka, nyt Krisu ehti nostaa kättä eteen, muuten olisi ollut kasvoissa.
Milloin Krisu on pyytänyt anteeksi? Tilanteen jälkeen oli ihan jumalattoman omahyväinen ja itseensä tyytyväisen näköinen vaikka esim Tupu oli tosissaan tuohtunut samoin kuin Anu. Porukat siitä valui kohti keittiötä eikä siinä tilanteessa kyllä anteeksi pyydetty. Päin vastoin Krisu komensi Hemmiä pitämään naisensa kurissa. Siinä kanssa yksi törkeä heitto.
Heti tuon tilanteen jälkeen Krisu pyysi anteeksi, kun Anu tuli hakemaan sitä viskaamaansa kuppia Krisun luota. Sen jälkeen Tupu meni piinapenkkiin.
Ei siinä ollut Krisun puolelta minkäänlaista aitoa anteeksipyyntöä.
Mistä sä sen tiedät?! Tunnetko Krisun niin hyvin et tiedät mikä on hänen tapansa pyytää anteeksi? Pyysi anteeksi, vaikka toista yritettiin siitäkin väittää.
Vierailija kirjoitti:
Krisulla on varmaan ollut kova lapsuus, puiset lelut ja nekin naulattu lattiaan... ja tunne-elämä siinä sivussa yhtä kehittynyt kuin kastemadolla.
Hoitoahan hän varmaan tarttis, mutta ei hän kyllä mitenkään persaukinen tyyppi ole koskaan ollut, eikä siksi ole kyllä myöskään voittorahojen tarpeessa. Vai miten luulitte hänen rahoittavan vaihtoehtoisen maailmankansalais-boheemielämänsä, heh heh.
Sattumalta tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko on käsitelty kun Krisu kysyi piinapenkissä Anulta kumman lapsensa ampuisi jos olisi pakko. Tuo oli monelle liikaa. Varsinkin Tupulle joka sanoi suoraan mielipiteensä. Anu heitti Krisua kahvimukilla. Krisu sanoi Hemmille pidä naisesi kurissa. Hemmi lähti menemään.
Anu sai rangaistukseksi syödä mukinpaiskeluteostaan lusikallisen wasabia. Niko Saarinen häädettiin talosta kun heitti toista asukasta lasilla. Tasa-arvo?!?! Anu ulos.
Joo,tuosta täytyy laittaa tuotannolle viestiä.
Mies kun tekisi saman,niin ulos lentäisi.
Miksi tuotanto yrittää suojella Anua ja viestii samalla,että väkivalta on sallittu. Liikutaan vaarallisilla vesillä.
Kyllä siinä aika erilaisesta tilanteesta oli kyse. Niko oli raivoissaan ja huusi (oliko humalassakin en muista?), tilanne jatkui pitkään ja eskaloitui koko ajan. Anulle kävi nopea tunteenpurkaus, joka meni saman tien ohi. Niko heitti särkyvän lasin seinään, se meni säpäleiksi. Anu heitti bambumukin (kevyt muovimuki). Ainut mikä oli mun mielestä arveluttavaa oli se, miten suoraan päin Anu mukinsa heitti, mutta tulihan siitä rankkukin anyway.
Niko raivostui lisäksi kohteelleen nollasta saataan ihan tyhjästä, eli ei tullut hettämisen kohteen provosoimaksi muualla kuin omassa päässään. Päin vastoin tyttö jolle Niko alkoi yhtäkkiä huutaa ja heitti lasin perään yritti hillitä Nikoa ja vakuutella ettei ollut tehnyt mitään. Itse olen lähes varma siitä että psyko-Ade kuiskasi Niko korvaan jotain juuri ennen Nikon sekoamista. Niko biletti umpikännissä hyvällä tuulella, tuli patterien vaihto, kun sekä Aden että Nikon mikeissä ei ollut paristoja eikä tuotanto kuullut, Ade kuiskasi nopeasti jotain Nikon korvaan. Heti tän jälkeen Niko sekosi ja alkoi syytellä sitä naista.
Kyllä vastuu on aina väkivallan tekijällä.
Kyllä! Tää on vähän sama, kun sanotaan et raiskattu nainen ansaitsi tulla raiskatuksi kun liikkui provokatiivisesti pukeutumalla minihameeseen ja tiukkaan toppiin. Ei tuolla talossa saa yksinkertaisesti reagoida väkivallalla mihinkään!
Joo ilman muuta se, että heität kevyellä bambumukilla ihmistä, joka kysyy kumman lapsistasi haluat TAPPAA on ihan verrattavissa raiskaukseen 👍🏻 Voi hyvä luoja taas.
Shhh, anna nyt noiden tehdä hirveä numero asiasta niin päästään Anusta! Ei pidetä tapetteja talossa.
No en mäkään Anusta mitenkään erityisemmin pidä, mutta mielestäni hän hillitsi itsensä ihailtavan hyvin ottaen huomioon kuinka törkeä ja ala-arvoinen se kysymys oli. Ite varmaan olisin tuossa tilanteessa joutunut taistelemaan itseni kanssa aika kovasti hillitäkseni halun vetää Krisua turpaan. Tykkään mustasta huumorista, mutta toi meni jo todella yli, varsinkin kun Anun lapset saattavat hyvinkin nähdä tuon tilanteen tai ainakin kuulla siitä. En yhtään ihmettele, että Anu suuttui. Ja tuollaisen kevyen mukin heittäminen ei mun mielestä ole mitään väkivaltaa, eihän sillä edes pystyisi vahingoittamaan toista.
Krisu kysyi ihan tahallaan provosoivan stressitasoa nostamaan tarkoitetun kysymyksen, ja pyysi vielä anteeksi vastausvuoron päätyttyä,
mutta Anu on aivan itse tehnyt päätöksen lähteä BB -taloon ja on täysin ja vain itsekseen vastuussa jos sieltä jotain epämiellyttävää lapsille tai muille näkyy. Juuri tuonkin takia pienten lasten äidin olisi syytä miettiä hyvin tarkkaan, minne menee ja mitä tekee. Anu on valintansa tehnyt ja sillä sipuli.
Kahvimukilla heittäminen on aika alhainen temppu, lapsille opetetaan jo pienenä ettei kenenkään päälle heitetä mitään. Kahvimukilla heittäminen voi vahingoittaa pahastikin. Siihen ei voi varautua, mitä jos olisi osunut silmään vaikka, nyt Krisu ehti nostaa kättä eteen, muuten olisi ollut kasvoissa.
Milloin Krisu on pyytänyt anteeksi? Tilanteen jälkeen oli ihan jumalattoman omahyväinen ja itseensä tyytyväisen näköinen vaikka esim Tupu oli tosissaan tuohtunut samoin kuin Anu. Porukat siitä valui kohti keittiötä eikä siinä tilanteessa kyllä anteeksi pyydetty. Päin vastoin Krisu komensi Hemmiä pitämään naisensa kurissa. Siinä kanssa yksi törkeä heitto.
Heti tuon tilanteen jälkeen Krisu pyysi anteeksi, kun Anu tuli hakemaan sitä viskaamaansa kuppia Krisun luota. Sen jälkeen Tupu meni piinapenkkiin.
Se kyllä ei ollut mikään anteeksipyyntö vaan loukkaantuneen narsistin "ironiaa".
Hullu ja pahantahtoinen jätkä. Näyttelee välillä kivaa ihmistä, mutta siis, ihan sairashan tuo risu on.
Narsisti? Tarkoitat varmaan erästä toista miespuolista asukasta. Krisu on todella kaukana narsistista.
Toivon Krisulle kiduttavia aikoja ton hampaan kanssa.
Ei vaiskaan, ihan vitsillä ton heitin. Anteeksi!
Millä Sivulla se äänestysprosentti näkyy ja onko ollut jo täällä tän päivän???
Ei jaksaisi alkaa selaa taas🤩
Noniin daamit menkääs hetkes ajatuksiinne ja kuvitelkaa, että Jukka olisi heittänyt mukilla krisua? No niin nyt sormet syyhyten kirjoittamaan tunteenne tänne. Vaihtakaa Jukan nimen tilalle Anu ettei tule väärinkäsityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei relatkaa vähän misogyyninörttiperäkammarijonnet. Anu heitti tyhjän pahvimukin. Aika pientä verrattuna Kristianin "kumman lapsesi tappaisit" -kysymykseen.
Hei, relaa vähän yhav-mamma. Krisu kysyi vaan kysymyksen, aika pientä verrattuna Anun harjoittamaan väkivaltaan tista asukasta kohtaan.
"Väkivaltaan". Sinulle ei itseasiassa kannata vastata mitenkään. Olet keskustelutason alapuolella.
Asukkaat itsekin samaa mieltä että tehtävä (Kuten trollitehtäväkin) on pelkkää makoilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis aivan järkyttävää. Anu melkein tappoi Kristianin. Vai oliko jopa murhan yritys?No jopas.... kaikesta ihmiset ovatkin nostaneet älämölön. Anun vihaajat takertuneet olemattomaan.
Samoin Krisun vihaajat.
Vierailija kirjoitti:
Millä Sivulla se äänestysprosentti näkyy ja onko ollut jo täällä tän päivän???
Ei jaksaisi alkaa selaa taas🤩
https://www.bigbrother.fi/uutiset/aanestystilanne-kello-12-milla-noussu…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristian vastaa:
Kuka talon nykyisistä asukkaista on juntein? - Jukka, sen voi ottaa kehunakin, mutta ota nyt loukkauksena.
Kuka talon nykyisistä asukkaista on hölmöin? - Kevin, kai se hölmö on.
Kuka talon nykyisistä asukkaista on lellityin? - Milla, sä oot ainoa lapsi ja varkkaasta perheestä, sulla on varmaan uusimmat maastopyörät ja kaikki koko ajan.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mira vastaa:
Kuka talon nykyisistä asukkaista on komein? - Ville
Kuka talon nykyisistä asukkaista on yksinkertaisin? -Milla
Kenen talon asukin kanssa et ikinä ystävystyisi ulkomaailmassa? -Ville
- - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - -- - - - - - -- -- -
Milla vastaa:
Kuka talon nykyisistä asukkaista nipottaa eniten? -Ville
Kuka talon nykyisistä asukkaista viihtyisi parhaiten iltapäivälehtien otsikoissa? -Mira
Kuka talon nykyisistä asukkaista säätää eniten? - Kristian
- - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - -- - -- - - ------- - - - - - -
Helmeri vstaa:
Kuka talon nykyisistä asukkaista on huomionhakuisin? - Krisu
Kuka talon nykyisistä asukkaista on kaksinaamaisin? - Jukka
Kenen talon nykyisen asukin kanssa voisit perustaa perheen? - Anu
Tuula vastaa:
Kuka talon nykyisistä asukkaista on epärehellisin? - Kristian, sä kestät tän jos mä sanon sut parhaiten
Kuka talon nykyisistä asukkaista ansaitsee voittaa? - Kevin
Kuka talon nykyisistä asukkaista on sinisilmäisin? - Anu
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - -
Kimmo vastaa:
Kuka talon nykyisistä asukkaista itsekkäin? - Mira
Kenen ulkonäkö talon asukkaista miellyttää sinua vähiten? - Krisu
Kuka talon nykyisistä asukkaista on tylsin? - Ville, sanoin vaan sen takia kun aina 1. ruokajonossa, he he
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - --
Anu vastaa:
Kuka talon nykyisistä asukkaista on aidoin? - Helmeri
Kuka talon nykyisistä asukkaista on epäsiistein? - kakalta haiseva poika
Kuka talon nykyisistä asukkaista on äänekkäin? - Milla
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Ville vastaa:
Kuka talon nykyisistä asukkaista on epäaidoin? - Mira
Kuka talon nykyisistä asukkaista on viisain? - no ikä tuo viisautta, Tupu myhäilee
Kuka talon nykyisistä asukkaista on kaunein? - Anu
Jukka vastaa:
Kuka talon nykyisistä asukkaista on hauskin? - Kimmo
Kenen talon asukin jutut kyllästyttävät eniten? - Krisu
Kuka talon nykyisistä asukkaista ansaitsee vähiten voittaa? - sanon Helmeri, sulla on jo kaikkee
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Kevin vastaa:
Kuka talon nykyisistä asukkaista on hitain? - Anu
Kuka talon nykyisistä asukkaista on nokkelin? - Kimmo
Kenen talon nykyisen asukin käytös on muuttunut eniten? - Anu
Asukkaiden itse keksimiä kysymyksiä:
Kimmo kysyy: tykkäätkö sä enemmän maitokahvista tai mustasta kahvista?
Krisu: - mieluiten se kermakahvi, mutta jos kermaa ei oo tarjolla ni kauramaito ja sitten kahvimaito.
Kimmo: ymmärsitsä kysymyksen?
Krisu: En. Mutat kyllä mä siis enemmän tykkään maitokahvista.
- - - - - - -
Ville kysyy: tykkäätkö sä pitää nota kultakutreja ennemmin ponnarilla vai vapaana?
Helmeri: - vapaana.
- - - - - - - - - - - - - - - -
Mira kysyy: asteikolla 1-10, kuinka hyvää seksiä Eeviksen kanssa oli?
Jukka: - joo, siinä pitää ottaa huomioon myös nää olosuhteet, että niinku näissä olosuhteissa ja silleen peiton alla pelkästään ni se oli kyllä aika hyvää mä sanoisin, meillä oli hyvä semmoinen yhteisymmärrys siinä hommassa, ni kyl mä heittäsin että kasi ainakin ja sit se että jos ei ois tällaista ympäristöö ni se ois ollu vielä parempaa.
- - - - - - - - - - - - - - - - - -
Anu: ootsä valmis, että se kalju mies tulee kohta tuolta ovesta?
Mira: mä oon valmis.
Krisu: saako nyt loukata? Mulla ois useampikin mielessä, mutta en tiedä, kannattaako tässä alottaa näin raskaasti päivä. No joku muu voi kysyä, mä voin sit huomenna jatkaa.
* Kimmo kysyy: millon sä oot ollu viimeksi väärässä ja mistä asiasta?
- Ville: ihan justhan mä olin väärässä, en muista mikä se oli mutta muistan, että olin väärässä ja sanoinkin että noinhan se menikin.
*Kimmo: mikä oli asia?
- Ville: no täällä se oli, mutta en muista nyt asiaa. Mutta siis olin väärässä ja myönnän silloin kun olen väärässä.
- - - - - - - - - - -- -- - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - --
Krisu: Miten sä oot noin ihana?
- Milla: hahah, no se on varmaan mun hurmaava luonne.
- - - - - - - - - - - . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Mira: Haluuks joku mennä vielä? Anu: ai helvetti, nousee makuulta sohvalta ja kävelee tuoliin.
Krisu: jos sun pitäis valita, mä olisin tässä aseen kanssa ja tässä olis sun molemmat muksut edessä, ni kumman mä lopettaisin?
- Milla: et sä voi kysyy tommosta.
* Anu: ... siis... Toinen kysymys!
- Milla: tohon ei tarvii vastata
- Kimmo: siis sä voit vastata ihan mitä haluut.
Krisu: no se on pakko vastata tohon kysymykseen.
- Milla: vastaa että Krisu.
- Jukka: semmonen kysymys sieltä!
Krisu: täältä on Ville tulossa pahoja vielä sullekin, lähtee stressitaso thuomiseks nousuun.
* Anu_ onks teillä oikeesti joku kysymys?
Krisu: sä voit vastata tohon mitä sä haluat, vaikka mitä sä haluisit tehä mulle sen jälkeen.
- Mira: asteikolla 1-10 kuinka paljon vitutti äskeinen kysymys?
* Kymppi.
Krisu: Anteeksi!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Krisu: miten sä oot säilyny noin hyvännäköisenä noin pitkälle elämässäsi?
-Tuula: hihihih, mulla on hyvät geenit!
Krisu: mahtavaa, se näkyy.
- - - - - - - - - - - - - - -
Kimmo sanoo että häneltä on kysytty jotain jo eilen.
-Kevin makaa sängyssään peiton alla eikä tule kutsuhuudoista huolimatta olohuoneeseen.
Pitäsko se Kevin säästää huomiseksi joku kysyy. Keviniä huudetaan taas. Kevin makaa liikkumattoana.
Kimmo: ai niin, multa kysyttiin, kuinka paljon mua ärsytti se lapsen itku asteikolla 1-10 ja se oli 3.
- - - -
Mira lähtee hakemaan Keviniä.
Mira: Kevin, tuut sä piinapenkkiin?
Kevin: mä ehkä olin jo aamulla, mutta voin mä tulla.
- -- - - - - - -
Kevin tulee olohuoneeseen.
Kevin: Tupu kyl kysyi multa jo jotain aamulla.
Tupu: ainii, tärkeintä, mitä elämässä voi olla.
Kevin lähtee pois.
*Anu heittää Kristiania kahvimukillaan kovaa, osuu Krisun käteen.
Krisu: ai saatana.
-Mira: Kimmo!
Kimmo ja Mira heittää takit niskaan ja tekee lähtöä terassille.
Krisu: se oli läppä.
- Tupu: ei se ollu ees läppä.
Krisu: no olihan se läppää!
-Jukka: mäkään en usko että toi oli läppää.
- Tupu: kaikkee ei voi laskee läpän piikkiin.
Krisu: voi!
-Milla: ei omasta lapsesta voi.
- Tupu: sit sä tiiät ku sulla joskus on omia lapsia, silleen niinku tai sun rakkaitas tolleen
Krisu: joo
- Tupu: mut joku raja.
Krisu: no ois ton saanu vielä vähän pitemmällekin.
- Tupu: Joo, mut sä oot myöskin sanonu, että sanokaa vaan jos menee yli.
- - - - - - - - -
Kiitos! Juuri näin se meni. Eli eipä se Krisu nyt ollutkaan niin kamala mitä yh-av-mammat täällä on läyhänneet, eikä siitä tuolla kovinkaan moni asukas kauheesti edes älähtänyt. Anu heitti Krisua mukilla, muki osui Krisuun. Mitä jos Anulla olis ollut vaikka lasi kädessä ja se olis hajonnut, tai osunut Krisua esim. kasvoihin. Edelleenkö Anua puolusteltaisiin väkivallan käytöstä?
No ei tietenkään puolusteltais, sehän olis ihan eri tilanne. Sinusta on vissiin ihan sama heittääkö sua muoviveitsellä tai lyö rambopuukolla.
Ei olis eri, koska tässä tämä ongelma on nyt se, että Anun käytös oli väkivaltaista, ei sillä lyömäasellaa ole merkitystä vaan sillä miten reagoi ja käyttäytyi.
Nimenomaan. Rautalangastako pitää vääntää. Vakava sääntörikkomus piste
Mites Milla joka on heittäyt Krisun päälle vettä
Ei ilmeisesti ollut sääntörikkomus jos ei joutunut syömään sen takia wasabia?
Vierailija kirjoitti:
Noniin daamit menkääs hetkes ajatuksiinne ja kuvitelkaa, että Jukka olisi heittänyt mukilla krisua? No niin nyt sormet syyhyten kirjoittamaan tunteenne tänne. Vaihtakaa Jukan nimen tilalle Anu ettei tule väärinkäsityksiä.
Pahvi unohtuu koko ajan😅😂🤣
Pitäisi kyllä rangaista tuosta törkeästä sukkapallon heitostakin!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoitoahan hän varmaan tarttis, mutta ei hän kyllä mitenkään persaukinen tyyppi ole koskaan ollut, eikä siksi ole kyllä myöskään voittorahojen tarpeessa. Vai miten luulitte hänen rahoittavan vaihtoehtoisen maailmankansalais-boheemielämänsä, heh heh.
Sattumalta tiedän.
Käyppä sattumalta tietäjä lukemassa vaikka ihan yleisesti nähtävillä olevat verotiedot. Niistä näkee paljonko Krisu on tienannyt ja paljonko on ollut omaisuus. Kyllä se aika persaukinen tyyppi on.
Krisu ei ole tuleva bb voittaja.
Jos olisin mies ja mulla olis sellanen kikkelintyvi vain kuin tolla, en kyllä kehtaisi missään ihmisten seurassa alasti näyttäytyä, tai kokopuvussa, josta paistaa mikromuna läpi.
Mirallahan on juuri sellaset tissit mitä ihaillaan, isot ja muhevat.
Eikä tissit ole niin vakava asia kuin miehellä olematon kikkeli.