BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä vittua. Johonkin tarvii raja vetää noissa törkeyksissä Krisullakin. Aika sairaita juttuja päästelee ja sitten tätä ei saisi heittää jollain saatanan pahvimukilla.
Oleks sä ihan sekasin?! Ai väkivalta on ok jos ei tykkää jostain mitä joku toinen sanoi? Just. Ei ihme et suomen koulut on täynnä koulukiusaajia jos kotona opetetaan tollasta käytösmallia.
Joo. Olisin heittänyt esim. paistinpannulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristian vastaa:
Kuka talon nykyisistä asukkaista on juntein? - Jukka, sen voi ottaa kehunakin, mutta ota nyt loukkauksena.
Kuka talon nykyisistä asukkaista on hölmöin? - Kevin, kai se hölmö on.
Kuka talon nykyisistä asukkaista on lellityin? - Milla, sä oot ainoa lapsi ja varkkaasta perheestä, sulla on varmaan uusimmat maastopyörät ja kaikki koko ajan.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mira vastaa:
Kuka talon nykyisistä asukkaista on komein? - Ville
Kuka talon nykyisistä asukkaista on yksinkertaisin? -Milla
Kenen talon asukin kanssa et ikinä ystävystyisi ulkomaailmassa? -Ville
- - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - -- - - - - - -- -- -
Milla vastaa:
Kuka talon nykyisistä asukkaista nipottaa eniten? -Ville
Kuka talon nykyisistä asukkaista viihtyisi parhaiten iltapäivälehtien otsikoissa? -Mira
Kuka talon nykyisistä asukkaista säätää eniten? - Kristian
- - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - -- - -- - - ------- - - - - - -
Helmeri vstaa:
Kuka talon nykyisistä asukkaista on huomionhakuisin? - Krisu
Kuka talon nykyisistä asukkaista on kaksinaamaisin? - Jukka
Kenen talon nykyisen asukin kanssa voisit perustaa perheen? - Anu
Tuula vastaa:
Kuka talon nykyisistä asukkaista on epärehellisin? - Kristian, sä kestät tän jos mä sanon sut parhaiten
Kuka talon nykyisistä asukkaista ansaitsee voittaa? - Kevin
Kuka talon nykyisistä asukkaista on sinisilmäisin? - Anu
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - -
Kimmo vastaa:
Kuka talon nykyisistä asukkaista itsekkäin? - Mira
Kenen ulkonäkö talon asukkaista miellyttää sinua vähiten? - Krisu
Kuka talon nykyisistä asukkaista on tylsin? - Ville, sanoin vaan sen takia kun aina 1. ruokajonossa, he he
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - --
Anu vastaa:
Kuka talon nykyisistä asukkaista on aidoin? - Helmeri
Kuka talon nykyisistä asukkaista on epäsiistein? - kakalta haiseva poika
Kuka talon nykyisistä asukkaista on äänekkäin? - Milla
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Ville vastaa:
Kuka talon nykyisistä asukkaista on epäaidoin? - Mira
Kuka talon nykyisistä asukkaista on viisain? - no ikä tuo viisautta, Tupu myhäilee
Kuka talon nykyisistä asukkaista on kaunein? - Anu
Jukka vastaa:
Kuka talon nykyisistä asukkaista on hauskin? - Kimmo
Kenen talon asukin jutut kyllästyttävät eniten? - Krisu
Kuka talon nykyisistä asukkaista ansaitsee vähiten voittaa? - sanon Helmeri, sulla on jo kaikkee
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Kevin vastaa:
Kuka talon nykyisistä asukkaista on hitain? - Anu
Kuka talon nykyisistä asukkaista on nokkelin? - Kimmo
Kenen talon nykyisen asukin käytös on muuttunut eniten? - Anu
Asukkaiden itse keksimiä kysymyksiä:
Kimmo kysyy: tykkäätkö sä enemmän maitokahvista tai mustasta kahvista?
Krisu: - mieluiten se kermakahvi, mutta jos kermaa ei oo tarjolla ni kauramaito ja sitten kahvimaito.
Kimmo: ymmärsitsä kysymyksen?
Krisu: En. Mutat kyllä mä siis enemmän tykkään maitokahvista.
- - - - - - -
Ville kysyy: tykkäätkö sä pitää nota kultakutreja ennemmin ponnarilla vai vapaana?
Helmeri: - vapaana.
- - - - - - - - - - - - - - - -
Mira kysyy: asteikolla 1-10, kuinka hyvää seksiä Eeviksen kanssa oli?
Jukka: - joo, siinä pitää ottaa huomioon myös nää olosuhteet, että niinku näissä olosuhteissa ja silleen peiton alla pelkästään ni se oli kyllä aika hyvää mä sanoisin, meillä oli hyvä semmoinen yhteisymmärrys siinä hommassa, ni kyl mä heittäsin että kasi ainakin ja sit se että jos ei ois tällaista ympäristöö ni se ois ollu vielä parempaa.
- - - - - - - - - - - - - - - - - -
Anu: ootsä valmis, että se kalju mies tulee kohta tuolta ovesta?
Mira: mä oon valmis.
Vierailija kirjoitti:
Pliis jonnet, tehkää valtavan iso numero Anun paperikupin heittelystä koska miesasia, niin että saadaan se VIIMEIN talosta ulos. Ja Krisun todellinen luonne tulee isolla metelillä selväksi.
Ai se oli paperikuppi😂💤😂💤
Kimmon pisteet ei nouse siitä että Krisun tekemisten silottelija.
:D Jukka on tyhmä, luulee ettei mikroaaltouunilla voi kypsentää lihaa siis että liha ei kypsy siellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pliis jonnet, tehkää valtavan iso numero Anun paperikupin heittelystä koska miesasia, niin että saadaan se VIIMEIN talosta ulos. Ja Krisun todellinen luonne tulee isolla metelillä selväksi.
Ai se oli paperikuppi😂💤😂💤
No sellainen pahvinen kertakäyttömukin näköinen, en tiedä mitä materiaalia se on.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi kuin ihmetellä mitä hienoa Suomen naiset näkevät tuossa piereskelevässä, kiroilevassa juopossa...
Naiset?
Vierailija kirjoitti:
:D Jukka on tyhmä, luulee ettei mikroaaltouunilla voi kypsentää lihaa siis että liha ei kypsy siellä
Hän kyllä onnistuu osoittamaan tyhmyytensä joka päivä jollain aivottomalla heitolla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu edelleem ykkösenä 33% kun hemmillä 19%
Taitaa loppua ruutu+
Tuotannon äänestysmanipulointia maksimaalisen rahamäärän keräämiseksi.
En tajua kuka haluaisi katsoa Anua talossa kun ei tämä tuo sinne mitään.
Ei ole. Tuhannet jonnet laudalla äänestää Anua.
Miten y-laudan nyymeillä on muka varaa äänestää Anua? Onko niitten viikkorahoja korotettu?
Laudan keski-ikä on 33 v.
En usko, oon käynyt lukemassa niitä juttuja. Kyllä keski-ikä liikkuu vahvasti siellä 14-16 v. tasolla.
Samaa mieltä että osa voi olla 30+, mutta kyllä sinne kirjoittelee suureksi osaksi tosi nuorta porukkaa.
onko sulla vielä sellaset harhakuvitelmat maailmasta, että ajattelet aikuiset asiallisiksi ja hyväkäytöksisiksi ihmisiksi. voi hyvänen aika.
esim minä olen somessa välillä täysi idiootti ja trolli, olen liki 50 nainen.
Ja sulla harhakuvitelmat ettei kirjoitustyylistä pysty päättelemään mitään?
Häh? Kerro toki oi oraakkeli, mitä päättelet?
Luulin kertoneeni vain faktan, mutta osaatko sinä ennustaa ehkä tulevaisuuden?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi kuin ihmetellä mitä hienoa Suomen naiset näkevät tuossa piereskelevässä, kiroilevassa juopossa...
Naiset?
Niinpä.
Kyllähän maailmasta löytyy varmasti niitäkin, jotka pystyisivät kysyä vastaavan mauttoman kysymyksen tosta vaan, ihan ilman mitään tehtävää kysyä mahd. pahoja kysymyksiä. Vasta sitä sanoisin sairaaksi.. Vaikka ei kyllä Krisun olisi tarvinnut noin pitkälle mennä, vähempikin olisi riittänyt tähän tehtävään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristianilla ei ole minkäänlaista käsitystä siitä mitä asioita ihmiset normaalisti stressaavat koska itse taitaa hoitaa nuo tilanteet omassa arjessaan lähtemällä kaljalle.
tai pattayalle kaljalle, tai mökille kaljalle. Tuntuu rahaa ja paikkoja riittävän, ei mikään köyhän perheen vesa selvästikään hän.
Leikkii toki jotenkin kovia kokenutta. Kovin kokemus oli kun tyttöystävä jätti ja ryyppäsi koko kesän. Sillon paskoi housuunkin viimeksi.
Asuuko Hangossa köyhiä?
Tuskin.
krisu.
Vierailija kirjoitti:
Mitä toi Kimmo selittää koko ajan noita syitä miksi ei lopettakkaan röökinpolttoa ihan vit...nolo,olisin lopettanut jos Ville sitä tai tätä💤💤
Villen käskystä ei. Omaehtoinen lopetus . Ilm tuolla ressaa tuo ville vilkastus ettei vielä kannata lopettaa
Vierailija kirjoitti:
Joko se Krisu poistettiin talosta?
joo ei näy missään.
Milla vois miettiä miltä Villestä tuntuu kun aina häädössä hirveetä jos ekan kerran joutuu..oisko vähän minä minä luonne minusta on näkynyt ruokailun suhteen tuota minä minääää!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko se Krisu poistettiin talosta?
joo ei näy missään.
Jep poistettu on. Hampaineen kaikkineen.
Krisu sai juuri vastaansa kaikki Suomen äidit...