Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
43221/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä siellä tapahtuu? Anu heitti mukin seinään??

Heitti Krisua päin.

Niko Saarinen poistettiin vastaavasta teosta talosta pois.Tiesi sen etukäteen.

Sääntökirjassa lukee selvästi,että väkivaltainen käytös on ehdottomasti kielletty ja johtaa talosta poistamiseen.

Voisiko tänään olla elokuva,eilisen pieni pusu vain,jatkoksi: Nainen saa käyttäytyä väkivaltaisesti

BB-talossa.Aina löytyy lieventäviä asianhaaroja,kun on nainen kyseessä.Sääntökirjassa ei kylläkään mainita,että tämä tai muutkaan säännöt eivät koskisi tasapuolisesti molempia sukupuolia.

Tuolla on kyllä enemmän kuin kahata sukupuolta.

Vierailija
43222/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mielenkiintoista katsoa Krisun hajoilua, jos hänelle laitettaisiin jeesusteippiä suun eteen. Olisi paikallaan, kun on niin paha suustaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43223/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että Krisulla ei ole empatiakykyä. Siksi ei osaa asettua muiden asemaan, eikä ymmärrä mikä on sopimatonta vitailua. Luultavasti jokin persoonallisuusongelma.

Empatiakyvytön=psykopaatti

Psykopaatiksi vaaditaan vielä vajaa 20 muuta kriteeriä. Et ei kannata huudella tollasia täällä, kunnianloukkaussyytteen saa vähemmästäkin.

Vierailija
43224/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu poois. On uhka muille.

Vierailija
43225/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon aivan varma että muitakin ottaa päähän tuo Krisu mutta miksi kukaan ei voi sanoa että hei voitko lopettaa tai että sairas...varmasti vois silloin hieman kelata mitä sanoo mutta kun kaikki vaikenee niin Krisu kuvittelee että hyvää läppää!!

Kyllä Kimmo ainakin puolusteli Krisua aamulla. Ja muutkin asukkaat oli illalla lähtenyt mukaan Krisun läppään ihan hyvällä fiiliksellä. Ville ja Tupu nyt oli ainoot jotka paheksui Krisun huumoria, koska ne on niin kuivia ja tosikkoja.

Siis tuossa kun Krisu puhui Anun lapsen lopettamisesta, kyllä kaikki oli yhtä lailla tuohtuneita eikä kukaan puolustanut, päin vastoin. Kun Krisu käski Hemmiä pitämään naisensa kurissa Anun heitettyä kahvimukin, Hemmillä oli Mona-Lisa-hymy naamallaan hetken ja sitten nousi ja lähti sanomatta Krisulle sanaakaan. Piinapenkkikierroksella Jukan piti vastata kenen jutut kyllästyttää eniten tms. ja vastasi Krisu.

Siis mitä mä just luin😲 Mitä siellä oikeen tapahtuu?! Toivottavasti joku ystävällinen sielu lataa tän youtubeen, koosteessa tuskin näytetään.

Kohta täällä varmaan joku itkee että äiti ihminen pihalle kun heitti mukin;D

No kysyivät toisiltaan kiperiä kysymyksiä. Krisu meni taas liian pitkälle. Halusi tietää kumman Anun lapsen lopettaisi ampumalla, ts. kumman Anu valitsisi ammuttavaksi.

Miten se oli muka liian pitkälle menemistä. Punaisten kuuluu stressaantua, Krisu yrittää voittaa viikkotehtävän koska tietää miten stressi saadaan nousemaan äityleillä. Anua lähinnä nauratti toi Krisun tilanne...

Anua ei todellakaan naurattanut tuo tilanne. Kuten ei ketään muutakaan. Tupu tai Mira kysyi Anulta asteikolla yhdestä kymmeneen kuinka paljon vitutti tuo kysymys ja Anu vastasi kymmenen.

Vierailija
43226/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anu edelleem ykkösenä 33% kun hemmillä 19%

Taitaa loppua ruutu+

Tuotannon äänestysmanipulointia maksimaalisen rahamäärän keräämiseksi.

En tajua kuka haluaisi katsoa Anua talossa kun ei tämä tuo sinne mitään.

Ei ole. Tuhannet jonnet laudalla äänestää Anua.

Miten y-laudan nyymeillä on muka varaa äänestää Anua? Onko niitten viikkorahoja korotettu?

Laudan keski-ikä on 33 v.

En usko, oon käynyt lukemassa niitä juttuja. Kyllä keski-ikä liikkuu vahvasti siellä 14-16 v. tasolla.

Samaa mieltä että osa voi olla 30+, mutta kyllä sinne kirjoittelee suureksi osaksi tosi nuorta porukkaa.

onko sulla vielä sellaset harhakuvitelmat maailmasta, että ajattelet aikuiset asiallisiksi ja hyväkäytöksisiksi ihmisiksi.  voi hyvänen aika.

esim minä olen somessa välillä täysi idiootti ja trolli, olen liki 50 nainen.

Vierailija
43227/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko on käsitelty kun Krisu kysyi piinapenkissä Anulta kumman lapsensa ampuisi jos olisi pakko. Tuo oli monelle liikaa. Varsinkin Tupulle joka sanoi suoraan mielipiteensä. Anu heitti Krisua kahvimukilla. Krisu sanoi Hemmille pidä naisesi kurissa. Hemmi lähti menemään.

Korjaan ja tarkennan vielä että Krisu sanoi että "jos sun pitäisi valita, mä olisin tässä aseen kanssa ja tässä olis molemmat sun muksut edessä, kumman mä lopettaisin".

Ja BB antoi Alulle tästä rankun kun hermostuessaan heitti kupin.

On tietysti hyvä, että väkivaltainen käytös on talossa kiellettyä. Mutta kyllä pedofiilisten puheiden ja lastentappamiskommenttien pitäisi myös olla. Miten telkkarissa voidaan sallia tollasta.

Ne on läppiä mitä Krisu heittää, älkää ny vetäkö hernettä nenään tollasesta :D

Miks jotkut ihmiset oikeuttaa itselleen kusipäisen käytöksen? Miksi sun mielestä juuri Krisulle on ok heittää tuollaista?

Ei toi oo kusipäistä käytöstä. Se on huumoria. Jos sulla on kuiva huumorintaju, niin älä nyt pillastu jos muilla on erilainen. Ja kyllä tuolla kuka vaan vois mun mielestä heittää tollasta, ei se pelkästään oo Krisulle ok vaan muille myös.

Vierailija
43228/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon aivan varma että muitakin ottaa päähän tuo Krisu mutta miksi kukaan ei voi sanoa että hei voitko lopettaa tai että sairas...varmasti vois silloin hieman kelata mitä sanoo mutta kun kaikki vaikenee niin Krisu kuvittelee että hyvää läppää!!

Kyllä Kimmo ainakin puolusteli Krisua aamulla. Ja muutkin asukkaat oli illalla lähtenyt mukaan Krisun läppään ihan hyvällä fiiliksellä. Ville ja Tupu nyt oli ainoot jotka paheksui Krisun huumoria, koska ne on niin kuivia ja tosikkoja.

Siis tuossa kun Krisu puhui Anun lapsen lopettamisesta, kyllä kaikki oli yhtä lailla tuohtuneita eikä kukaan puolustanut, päin vastoin. Kun Krisu käski Hemmiä pitämään naisensa kurissa Anun heitettyä kahvimukin, Hemmillä oli Mona-Lisa-hymy naamallaan hetken ja sitten nousi ja lähti sanomatta Krisulle sanaakaan. Piinapenkkikierroksella Jukan piti vastata kenen jutut kyllästyttää eniten tms. ja vastasi Krisu.

En puhunutkaan tosta tilanteesta vaan siitä eilisillan kommentista. Sanoi Villelle että se oli mustaa huumoria ja sen kuuluukin olla rankkaa ja että kyllähän siihen muutkin lähti mukaan.

Eihän siihen kukaan lähtenyt mukaan.

Vierailija
43229/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että Krisulla ei ole empatiakykyä. Siksi ei osaa asettua muiden asemaan, eikä ymmärrä mikä on sopimatonta vitailua. Luultavasti jokin persoonallisuusongelma.

Empatiakyvytön=psykopaatti

Krisu tekee kaikkensa stressatakseen ja on omasta mielestään tosi stressaantunut ja lopputuloksena on porukan alhaisin stressitaso.

Ei selvästikään tiedä miten stressaantua. Sehän selvis jo siinä kun yritti eilen neuvoa muita stressaantumaan ja neuvoi kaikkia sellaisia keinoja jotka oikeasti lievittää stressiä.

Vierailija
43230/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisu menee jotenkin aina liian pitkälle eikä ota mitään vastuuta sanoistaan. Luottaa vaan siihen, että joku muu sitten sanoo hänelle, että nyt meni liian pitkälle. Itse ei ajattele yhtään mitä puhuu tai tekee.

Vierailija
43231/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tuohon viimeiseen vielä että vitsiksihän se tietysti heitettiin ja Krisu otti kehuna, mutta myös Jukka sanoi Krisulle vastaan tuosta Anun lapsen ampumisjutusta.

Hyvä Jukka! Ehkä Jukassakin on kuitenkin selkärankaa ja osaa olla inhimillinen.

Osaa näytellä inhimillistä, kun tarve vaatii.

Äsken mustamaalasi Miraa, piti toistamalla toistaa että Mira näyttäisi tissinsä rahasta, yksi kerta ei riittänyt. Mira on ton läpällä heittäönyt, kun jukka on limaisia juttujaan ehdotellut. Nyt Jukka tekee Miran selän takana Mirasta h..raa.

On tosi kiva tämä jukiboy.

Vierailija
43232/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika uskomaton tyyppi tuo Mira. Juuri sanoi, että ei juo lainkaan vettä kotona. Elää Batterylla ja Hesburgerin ruoalla. 

Niinpä, onko ihme et on noin paha akne ja selluliitti. Ja sit kertoi et itsetunto on heikentynyt kun on lihonnut niin paljon ja naama kukkii. Mut miks sit vetää batterya ja paskaruokaa jos ahdistuu ulkonäöstään kun itse sen selkeesti on aiheuttanut noilla elintavoillaan. Plus tupakointi vielä huonontaa ihoa. Joskus röökipaikalla kertoi et kotona vetää aamulla 3-7 tupakkia ekaks kun on herännyt.

Vierailija
43233/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko on käsitelty kun Krisu kysyi piinapenkissä Anulta kumman lapsensa ampuisi jos olisi pakko. Tuo oli monelle liikaa. Varsinkin Tupulle joka sanoi suoraan mielipiteensä. Anu heitti Krisua kahvimukilla. Krisu sanoi Hemmille pidä naisesi kurissa. Hemmi lähti menemään.

Korjaan ja tarkennan vielä että Krisu sanoi että "jos sun pitäisi valita, mä olisin tässä aseen kanssa ja tässä olis molemmat sun muksut edessä, kumman mä lopettaisin".

Ja BB antoi Alulle tästä rankun kun hermostuessaan heitti kupin.

On tietysti hyvä, että väkivaltainen käytös on talossa kiellettyä. Mutta kyllä pedofiilisten puheiden ja lastentappamiskommenttien pitäisi myös olla. Miten telkkarissa voidaan sallia tollasta.

Ne on läppiä mitä Krisu heittää, älkää ny vetäkö hernettä nenään tollasesta :D

Miks jotkut ihmiset oikeuttaa itselleen kusipäisen käytöksen? Miksi sun mielestä juuri Krisulle on ok heittää tuollaista?

Ei toi oo kusipäistä käytöstä. Se on huumoria. Jos sulla on kuiva huumorintaju, niin älä nyt pillastu jos muilla on erilainen. Ja kyllä tuolla kuka vaan vois mun mielestä heittää tollasta, ei se pelkästään oo Krisulle ok vaan muille myös.

Huumoria? Kysyä että kumman lapsistaan joku tappaisi? Ei siitä kyllä minusta saa huumoria tekemälläkään, ei edes mustaa huumoria.

Vierailija
43234/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku laittaa minuuttikohdan, missä tuo Anun heitto on, niin voisin kelata Ruutu+sta. Kiitos etukäteen :) 

Vierailija
43235/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti Krisun kaltaiset suurimmat öykkärit ja kiusaajat ovat suosituimpia ihmisiä, lauman johtajia ja sopulit seuraa. Pihalle saisi lentää tuolta..

Tällainen ohjelma toimii hyvin koska herää keskustelu.

Ainoa tapa vastustaa kiusaajaa on jos kaikki ympärillä näkevät mitä tapahtuu ja kaikki puuttuvat eivätkä vaikene.

Kyllä, ja nytkin huomaa miten moni katsoja lähtee mukaan noihin juttuihin ja jopa kannustaa Krisua äänestämällä häntä. Niinhän se oikeassakin elämässä varmaan useimmiten menee, että kiusaaja ja kiusaamista hiljaa vieressä hyväksyvät ihmiset viihdyttävät vain itseään..

Vierailija
43236/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivotaan tosiaan että näytetään mitä Krisu sanoi Anulle kokonaisuudessaan ja kaikkien muiden reaktiot siihen ja Anun mukin heittäminen ja kysytän sen jälkeen kenet pitäisi heittää talosta ulos. Jos tuota Krisun kysymystä ei näytetä olen todella pettynyt tuotantoon.

Älä nyt höpötä.Toinen kun provosoi sanallisesti,niin se oikeuttaa väkivaltaan?

Sääntökirjassa on yksiselitteisesti:Väkivaltainen käytös johtaa talosta poistamiseen. Ei jätä muille tulkinnoille varaa.

On ihan sama,millä heitetään toista päin.

Vierailija
43237/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tähän asti tykännyt Krisusta mutta nyt palo käpy ton "seisooks sullakin" (reaktio vauvan itkuun) vuoksi. Joku tyhmä läppä vaan on kerta kaikkiaan liian tyhmää, ja sen pitäis kyllä jo liki kolmekymppisen jätkän itekin tajuta.

Eli siirtyi suosikeista inhokkeihin juur tänään.

Ihme tosikkoja ootte. Oli mustaa huumoria, sen kuulukin olla rankkaa. Ite ymmärrän hyvin noita Krisun läppiä ja ne on ihan hauskoja. Relatkaa vähän!

Hyvä, anna kun kakkaan suuhusi samalla kun naurat. Ihan läpällä. Nuole samalla tuheroni kuivaks, heiii, älä nyt oo tollanen, kai sä silliäkin syöt, mitä? NUOLE STANA., PRÖÖÖT.

Lesbo miesvihaaja mellastaa sivulla ja suoltaa täyttä pashkaa tuutin täydeltä vääristellen Krisun puheita värittäen niitä isolla värikynällä! Ei kannata uskoa kaikkea mitä tuo rekkalesbo provoaa!

Just näin! Yrittää turhaan mustamaalata Krisua... onneks Krisulla on omat vankatb kannattajajoukot.

Vierailija
43238/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka, Anu ja Milla ulos ekana! Krisukin sais lähteä kun jutut niin luokattomia

Vierailija
43239/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristian vastaa:

Kuka talon nykyisistä asukkaista on juntein? - Jukka, sen voi ottaa kehunakin, mutta ota nyt loukkauksena.

Kuka talon nykyisistä asukkaista on hölmöin? - Kevin, kai se hölmö on.

Kuka talon nykyisistä asukkaista on lellityin? - Milla, sä oot ainoa lapsi ja varkkaasta perheestä, sulla on varmaan uusimmat maastopyörät ja kaikki koko ajan.

- - - - - - - - - - - -                        - - - - - - - - - -                                - - - - - - - - - - - - - 

Mira vastaa:

Kuka talon nykyisistä asukkaista on komein? - Ville

Kuka talon nykyisistä asukkaista on yksinkertaisin? -Milla

Kenen talon asukin kanssa et ikinä ystävystyisi ulkomaailmassa? -Ville

- - - - - - - - - - - -                   - - - - -- - - - - - - - -                                     -- - - - - - -- -- - 

Milla vastaa:

Kuka talon nykyisistä asukkaista nipottaa eniten? -Ville

Kuka talon nykyisistä asukkaista viihtyisi parhaiten iltapäivälehtien otsikoissa? -Mira

Kuka talon nykyisistä asukkaista säätää eniten? - Kristian

- - - - - - - - - - - -                  -- - - - - - - - - - - -- -                       -- - - ------- - - - - - -

Helmeri vstaa:

Kuka talon nykyisistä asukkaista on huomionhakuisin? - Krisu

Kuka talon nykyisistä asukkaista on kaksinaamaisin? - Jukka

Kenen talon nykyisen asukin kanssa voisit perustaa perheen? - Anu 

Vierailija
43240/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anu sai rangaistukseksi syödä mukinpaiskeluteostaan lusikallisen wasabia. Niko Saarinen häädettiin talosta kun heitti toista asukasta lasilla. Tasa-arvo?!?! Anu ulos.

Olisi ehkä liioiteltua heittää Anu ulos, kun hän reagoi Krisun TODELLA asiattomaan kysymykseen.

Krisua pitäisi rankaista.

Miten se kysymys muka oli asiaton? Jos toinen istuu piinapenkissä jossa muiden on tarkoitus esittää PIINAAVIA kysymyksiä, niin miksei tollasta sais muka kysyä?!? Ei todellakaan Krisulle mitään rankkua vaan palkinto hyvästä yrittämisestä viikkotehtävän eteen <3 

Ketju on lukittu.