BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OMG mahtaa äiti ihmistä nolottaa kun pääsee pois ja selviää, että pääsi niin pitkälle vain ja ainoastaan MILF statuksella kun nuoriso tykkää vähän nähdä tissiä ja persettä 🙈
Alkoi oikeasti säälittämään Anu, yli-lau ta täynnä persekuvia ja tissikuvia, tosi kiva varmaan lapsille
Ei Anu sääliä kaipaa.Itse on tähän itsekkäästi lähtenyt.Säälittää lapset,jotka joutuvat kärsimään.
Toivottavasti eivät joudu kiusatuksi koulussa kelvottoman äitinsä takia.
Edelleen, mites Ville ja Villen lapset? Onko kukaan edes miettinyt heidän kohtaloaan, kun Anu pelkästään syynnissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu edelleem ykkösenä 33% kun hemmillä 19%
Taitaa loppua ruutu+
Tuotannon äänestysmanipulointia maksimaalisen rahamäärän keräämiseksi.
En tajua kuka haluaisi katsoa Anua talossa kun ei tämä tuo sinne mitään.
Ei ole. Tuhannet jonnet laudalla äänestää Anua.
Miten y-laudan nyymeillä on muka varaa äänestää Anua? Onko niitten viikkorahoja korotettu?
Laudan keski-ikä on 33 v.
En usko, oon käynyt lukemassa niitä juttuja. Kyllä keski-ikä liikkuu vahvasti siellä 14-16 v. tasolla.
Samaa mieltä että osa voi olla 30+, mutta kyllä sinne kirjoittelee suureksi osaksi tosi nuorta porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko on käsitelty kun Krisu kysyi piinapenkissä Anulta kumman lapsensa ampuisi jos olisi pakko. Tuo oli monelle liikaa. Varsinkin Tupulle joka sanoi suoraan mielipiteensä. Anu heitti Krisua kahvimukilla. Krisu sanoi Hemmille pidä naisesi kurissa. Hemmi lähti menemään.
Monelta tää oli?
Väkivaltainen käytös on ehdottomasti talossa kielletty.
Anu pitäisi poistaa talosta,rikkoi tätä sääntöä. Niko Saarinen teki samoin,joten poistettiin talosta.
Eihän muki ole elävä olento, miten sen heittäminen voi olla väkivaltaa.
Krisun kannattaa pitää suuta soukemmalla, Anu on vesimies, ja itsestänikin tiedän, että olemme rauhallisia mutta aggressiivisia ärsytettynä. Voi kohta krisulla roikkua silmämuna poskella jos vielä läppä lapsista lentelee anun suuntaan.
Toivottavasti anu saa hillittyä luontonsa.
Vierailija kirjoitti:
OMG mahtaa äiti ihmistä nolottaa kun pääsee pois ja selviää, että pääsi niin pitkälle vain ja ainoastaan MILF statuksella kun nuoriso tykkää vähän nähdä tissiä ja persettä 🙈
Alkoi oikeasti säälittämään Anu, yli-lau ta täynnä persekuvia ja tissikuvia, tosi kiva varmaan lapsille
Kas, äiti-ihmis-jankkaaja siellä taas!
Vierailija kirjoitti:
Joko on käsitelty kun Krisu kysyi piinapenkissä Anulta kumman lapsensa ampuisi jos olisi pakko. Tuo oli monelle liikaa. Varsinkin Tupulle joka sanoi suoraan mielipiteensä. Anu heitti Krisua kahvimukilla. Krisu sanoi Hemmille pidä naisesi kurissa. Hemmi lähti menemään.
Anu sai rangaistukseksi syödä mukinpaiskeluteostaan lusikallisen wasabia. Niko Saarinen häädettiin talosta kun heitti toista asukasta lasilla. Tasa-arvo?!?! Anu ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestystilanne????
Eikö se tule n.12.30
Tänään onkin Villen vuoro päästä turvaan.
Jukka lähtee
Tuula saa lähteä kotiinsa läyhäämään. Varsinainen lastenhoitaja.
Edelleen, mitä tarkoittaa ”läyhätä”? Annat itsestäsi tosi tyhmän kuvan käyttämällä tuota sanaa.
Selän takana paskan puhuminen toisista.Joko tajusit?Oletpa varsinainen järjen jättiläinen.
Parin prossan kannatusluvut kertovat omaa kieltään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tuon ampumisjutun jälkeen kysyi Tupulta että kuinka olet säilynyt näin hyvän näköisenä näin pitkälle elämään. Näinköhän tuokin oli oikeasti vittuilua.
Mun mielestä Tupulla on kauniit kasvot.
Mies
No onhan se nyt kauniimpi kuin Anu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aivan varma että muitakin ottaa päähän tuo Krisu mutta miksi kukaan ei voi sanoa että hei voitko lopettaa tai että sairas...varmasti vois silloin hieman kelata mitä sanoo mutta kun kaikki vaikenee niin Krisu kuvittelee että hyvää läppää!!
Kyllä Kimmo ainakin puolusteli Krisua aamulla. Ja muutkin asukkaat oli illalla lähtenyt mukaan Krisun läppään ihan hyvällä fiiliksellä. Ville ja Tupu nyt oli ainoot jotka paheksui Krisun huumoria, koska ne on niin kuivia ja tosikkoja.
Siis tuossa kun Krisu puhui Anun lapsen lopettamisesta, kyllä kaikki oli yhtä lailla tuohtuneita eikä kukaan puolustanut, päin vastoin. Kun Krisu käski Hemmiä pitämään naisensa kurissa Anun heitettyä kahvimukin, Hemmillä oli Mona-Lisa-hymy naamallaan hetken ja sitten nousi ja lähti sanomatta Krisulle sanaakaan. Piinapenkkikierroksella Jukan piti vastata kenen jutut kyllästyttää eniten tms. ja vastasi Krisu.
Ja tuohon viimeiseen vielä että vitsiksihän se tietysti heitettiin ja Krisu otti kehuna, mutta myös Jukka sanoi Krisulle vastaan tuosta Anun lapsen ampumisjutusta.
Hyvä Jukka! Ehkä Jukassakin on kuitenkin selkärankaa ja osaa olla inhimillinen.
Vierailija kirjoitti:
Alkaa oikeasti mennä hermo Krisuun. Ei minkäänlaista filtteriä.
Toivottavasti se sen "muija" ei ole enää odottamassa, lukot on vaihdettuna ja mies kohtaa arvoisensa lopun katuojassa paskat housussa.
Ärsyttää kun oli aluksi niin hauskan oloinen tyyppi, mutta liika on liikaa.
Nyt se tikku pois pyllystä ja rentoudu vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aivan varma että muitakin ottaa päähän tuo Krisu mutta miksi kukaan ei voi sanoa että hei voitko lopettaa tai että sairas...varmasti vois silloin hieman kelata mitä sanoo mutta kun kaikki vaikenee niin Krisu kuvittelee että hyvää läppää!!
Kyllä Kimmo ainakin puolusteli Krisua aamulla. Ja muutkin asukkaat oli illalla lähtenyt mukaan Krisun läppään ihan hyvällä fiiliksellä. Ville ja Tupu nyt oli ainoot jotka paheksui Krisun huumoria, koska ne on niin kuivia ja tosikkoja.
Siis tuossa kun Krisu puhui Anun lapsen lopettamisesta, kyllä kaikki oli yhtä lailla tuohtuneita eikä kukaan puolustanut, päin vastoin. Kun Krisu käski Hemmiä pitämään naisensa kurissa Anun heitettyä kahvimukin, Hemmillä oli Mona-Lisa-hymy naamallaan hetken ja sitten nousi ja lähti sanomatta Krisulle sanaakaan. Piinapenkkikierroksella Jukan piti vastata kenen jutut kyllästyttää eniten tms. ja vastasi Krisu.
Siis mitä mä just luin😲 Mitä siellä oikeen tapahtuu?! Toivottavasti joku ystävällinen sielu lataa tän youtubeen, koosteessa tuskin näytetään.
Kohta täällä varmaan joku itkee että äiti ihminen pihalle kun heitti mukin;D
Siis mitä siellä tapahtuu? Anu heitti mukin seinään??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korjaan ja tarkennan vielä että Krisu sanoi että "jos sun pitäisi valita, mä olisin tässä aseen kanssa ja tässä olis molemmat sun muksut edessä, kumman mä lopettaisin".
Ja BB antoi Alulle tästä rankun kun hermostuessaan heitti kupin.
On tietysti hyvä, että väkivaltainen käytös on talossa kiellettyä. Mutta kyllä pedofiilisten puheiden ja lastentappamiskommenttien pitäisi myös olla. Miten telkkarissa voidaan sallia tollasta.
Ne on läppiä mitä Krisu heittää, älkää ny vetäkö hernettä nenään tollasesta :D
Nyt pistäkää se Krisu kuriin siellä talossa!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä mä just luin😲 Mitä siellä oikeen tapahtuu?! Toivottavasti joku ystävällinen sielu lataa tän youtubeen, koosteessa tuskin näytetään.
No kysyivät toisiltaan kiperiä kysymyksiä. Krisu meni taas liian pitkälle. Halusi tietää kumman Anun lapsen lopettaisi ampumalla, ts. kumman Anu valitsisi ammuttavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu sai rangaistukseksi syödä mukinpaiskeluteostaan lusikallisen wasabia. Niko Saarinen häädettiin talosta kun heitti toista asukasta lasilla. Tasa-arvo?!?! Anu ulos.
Joo,tuosta täytyy laittaa tuotannolle viestiä.
Mies kun tekisi saman,niin ulos lentäisi.
Miksi tuotanto yrittää suojella Anua ja viestii samalla,että väkivalta on sallittu. Liikutaan vaarallisilla vesillä.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että Krisulla ei ole empatiakykyä. Siksi ei osaa asettua muiden asemaan, eikä ymmärrä mikä on sopimatonta vitailua. Luultavasti jokin persoonallisuusongelma.
Empatiakyvytön=psykopaatti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korjaan ja tarkennan vielä että Krisu sanoi että "jos sun pitäisi valita, mä olisin tässä aseen kanssa ja tässä olis molemmat sun muksut edessä, kumman mä lopettaisin".
Ja BB antoi Alulle tästä rankun kun hermostuessaan heitti kupin.
On tietysti hyvä, että väkivaltainen käytös on talossa kiellettyä. Mutta kyllä pedofiilisten puheiden ja lastentappamiskommenttien pitäisi myös olla. Miten telkkarissa voidaan sallia tollasta.
Ne on läppiä mitä Krisu heittää, älkää ny vetäkö hernettä nenään tollasesta :D
Miks jotkut ihmiset oikeuttaa itselleen kusipäisen käytöksen? Miksi sun mielestä juuri Krisulle on ok heittää tuollaista?
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo Kevin makaa yksin tuolla häätökäytävän lattialla?
Se loukkaantui kun Jukka sanoi transu, koska ei tiennyt ettei sellaista sanaa saa sanoa. Oon ollu Kevinin kannattaja tähän asti, mut kyl nyt alkaa menee yli toi mielensäpahoittaminen joka asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kysyivät toisiltaan kiperiä kysymyksiä. Krisu meni taas liian pitkälle. Halusi tietää kumman Anun lapsen lopettaisi ampumalla, ts. kumman Anu valitsisi ammuttavaksi.
Anu heitti mukilla seinää/Krisua????
En usko, oon käynyt lukemassa niitä juttuja. Kyllä keski-ikä liikkuu vahvasti siellä 14-16 v. tasolla.