BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Helmeri ja Anu on ihan eri asia ku Eevis ja Jukka.
Hyvä Helmeri ja Anu!
Jaaha, siihen loppui ruutu+ katselu.
Anu nyt innoissaan kun Helmerissä roikkuminen tuotti tulosta
Miksi toi Kevin edes on Suomen bb:ssä, kun ei ole suomalainen.
Eikö eestissä ole bb:tä.
Ja onko se totta että äänestää Suomessa? Aika outoa, enhän minäkään voisi eestissä äänestää.
Vierailija kirjoitti:
Krisu on ihmisenä mitä on, mutta on ainoa asukas joka on saanut minut nauramaan monesti viikkojen aikana. Katson BB:tä puhtaasti viihdeohjelmana, siksi toivon hänen pysyvän talossa finaaliin saakka.
Minä katselen sketsiohjelmia jos haluan nauraa, bb on mielestäni muunlaista viihdettä, putoukset erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Kevin on ärsyttävä halkiohameineen sun muine manöövereineen. Saisi lentää pihalle seuraavaksi.
Tosi ärsyttävä friikki.
Anu on oikeasti hyvä asukas. Mun mielestä on kivaa, että talosta löytyy myös tommonen ihan tavallinen tyyppi. Timokin oli mun mieleen.
Anu ei olisi turvassa ellei Helmeri olisi niin suosittu.
Punakka scoottipoju keräsi yh-naisten äänet.
Näyttikö ne lähetyksessä prosentteja?
Kuka oli kolmas ja neljäs tänään?
Vierailija kirjoitti:
Helmeri ja Anu on ihan eri asia ku Eevis ja Jukka.
Hyvä Helmeri ja Anu!
Se ei silti tee heistä millään tavalla kiinnostavia.
En usko, että Anu on saanut enemmän ääniä kuin Helmeri.
Oikeastaan tää bb kausi on hyvin viihdyttävä ja hauska.
Ei kyl sellaista täydellistä voittajaa ole tänä vuonna. Itse henkilökohtaisesti en toivo Krisun voittavan, tulee liikaa mieleen ex-mies, joka on syystä ex. Helmeri on ihan kiva ja ajattelin ensin että on selvä voittaja, mutta ihmisiä ärsyttää ilmeisesti kun hänessä ei ole tarpeeksi särmää. Sekin on kyllä ihan yliarvostettu piirre ihmisessä. Että on luonnetta, värikäs jne. Toisaalta kyllähän Tarina muun muassa oli hyvinkin värikäs, mutta ehkä liika on liikaa. Kevin oli omissa mietinnöistä sellainen musta hevonen, mutta näköjään kansakin hänestä tykkää. Onhan hän suloinen kyllä kieltämättä. Samoin täytyy sanoa että Ville on yllättänyt positiivisesti, ja haluaisin että jatkaa talossa loppuun saakka. Anu ja Kimmo ihan kivoja kans. Millasta jotenkin vaikea saada mitään irti, toivoisin jotain hänestä vielä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi toi Kevin edes on Suomen bb:ssä, kun ei ole suomalainen.
Eikö eestissä ole bb:tä.Ja onko se totta että äänestää Suomessa? Aika outoa, enhän minäkään voisi eestissä äänestää.
Bb- talossa on ollut monta kertaa ennenkin eestiläisiä, ja muunkin maalaisia.
Kysely: äänestätkö bb-äänestyksissä?
PEUKKU YLÖS: olen äänestänyt vähintään kerran
PEUKKU ALAS: en ole äänestänyt kertaakaan
Mulla loppu bb:n kattominen tähän. Toi Hemuli Anu pariskunta on jopa Eevistä ja Jukkaa vastenmielisempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Mira ja Milla nähneet jo päivällä sen äänestystilanteen ja niiden prosentit?
miten
Silmillä.
InhokkiTOP3 nyt:
Helmeri
Milla
Kevin
SuosikkiTOP3 nyt:
Mira
Anu
Krisu
Tajuaako tuo Anu ylipäätään mitä ympärillä tapahtuu? Reagoi todella mekaanisesti, yleensä väärään aikaan.