BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Tuotanto siellä vaihtelee henkilöitä des taas että porukat äänestää simona lisää!!
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä näyttää siltä, että suurimmat ääniharavat ovat Anu ja Helmeri. Liekö kaksikon lämpimät välit syy siihen, että katsojat haluavat pitää heidät talossa. Myös eilen hännänhuipuksi jäänyt Mira on nostanut kannatustaan huimasti.
Mitä vaan voi kuitenkin vielä tapahtua, sillä äänestys sulkeutuu vasta kello 22. Tämän jälkeen asukkaille annetaan tieto siitä, ketkä kaksi ovat tällä kertaa turvassa.
-kommentointia sieltä täältä lukeneena, en ole havainnut että Anun ja Helmerin nyhjäämistä erityisesti haluttaisiin nähdä lisää, ennemminkin päinvastoin, Anua ulos haluavia kommentteja näkyy runsaasti.
-Millan nousun voin ymmärtää, koska on rehellinen ja toimelias suorasuu. Nousu lyhyessä ajassa osoittaa että aika pienillä äänimäärillä pelataan.
Tarkotit varmaa Miraa, mut luulen kans et ei oo kauhe epaljo äänestäjii.
Millalla katkes selkäranka kun näki äänestystilanteen.
Milla alkaa olla sellainen patukka että🙊
Ja Anulle kun kerrottais nyt et oli ykkösenä ni alkais enemmän vaan kiehnäämään Hemmin ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan käsittämätöntä että Anu on ykkösenä, vielä kun kiinnostus Hemmiin alkoi mistä alkoi.
Kuuluisi olla häädössä
Siis millä perusteella Anu häädössä? Onko se huono asia, jos heteronainen seurustelee heteromiehen kanssa. Taitaa olla tällä vierailijalla ihme kauna bb-talon naisia kohtaan!? Pitäiskö hankkia oma elämä? Vai menikö se jo ohi?
Koska Anu on todella tylsä.
Anun kaveri se jaksaa täällä huudella päivästä toiseen jostain naiskaunasta. Rauhoitu jo.
Tämä Anu voisi laittaa arvojärjestyksen uusiksi...
Siis eikö noi saa kertoa tosta muille mitä näkee telkkarista
Vierailija kirjoitti:
Millalla katkes selkäranka kun näki äänestystilanteen.
Monelta näytettiin katon nauhalta??
Vierailija kirjoitti:
bb tulokset...Tupu punasesta joukkueesta stressanut eniten oliko se 58% Krisu vähiten 42% Mira 44%Sinisestä joukkueesta eniten stressanut Anu 57% muistaakseni,meni niin äkkiä nuo äsken...eli punasen joukkueen pitää kohottaa stressitasoa ja sinisen joukkueen laskea. Ville eniten kaikista ihmisistä tasapainossa 51%. lisätkää tai korjatkaa.
Jotenkin ei yllätä yhtään, että Krisu on ollut suuna päänä aiheuttamassa stressiä muille esim. valehtelemalla Helmerille, että tämä oli puhunut rumasti Anusta ja yleisesti naisista, mutta Krisun omat stressitasot ovat tietysti porukan alhaisimmat. Tykkää kiusata toisia ja taitaa nauttia tästä asetelmasta. Toivottavasti asukkaille kerrotaan nuo yksilöiden stressitasot, niin kaikki pääsevät näkemään Kristianin panoksen.
Vierailija kirjoitti:
Milla alkaa olla sellainen patukka että🙊
Sil on ainakin kovin miesmäinen takapuoli. Sellanen naisellinen pyöreys puuttuu vallan.
Krisukin tajus et Miran ei kannattais meikata koska saa siitä mielihyvää ja tätä myöten se vähentää stressiä. Miraa ei kiinnostanut yhtään vaan jatkoi meikkaamista. Vissiin pääasia et hänel on hyvä olo, ei se onnistuuko tehtävä.
Vieläkö Anu johtaa? Helmeri toisena vai??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon on meitä Anun ikäisiä jotka tuota seuraa ja äänestää eikä kaikki räkönokat vaan äänestä!!!
Tämä on todennäköisesti Anun lähipiiriltä. Kielenkäyttö paljastaa...
On tunnistettavaa kyllä.
Stressitasoa piti nostaa sunnuntaista.
Mun mielestä Krisu oli sunnuntaina niin stressaantunut, että siitä on hankala nostaa.
Tällainen tehtävä on höpön höpön pyllystä, ei päätä eikä häntää!!
Vaihdoin kameraa ja luulin kuvan pysähtyneen, mutta ei! Kaikki makaili olkkarissa, eikä mikään liikkunut, eikä kukaan puhunut!
Nyt on aikaa katsoa muitakin ohjelmia ruutu+:sta, tässä ei ole mitään katsottavaa!
Master chef Australiastakin monta jaksoa katsomatta.
Kysyn uudelleen onko näytetty joku äänestystilanne noille tänään en löydä kun kelaan taaksepäin jos joku kertoo suunnilleen ajan kiitos🤩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon on meitä Anun ikäisiä jotka tuota seuraa ja äänestää eikä kaikki räkönokat vaan äänestä!!!
Tämä on todennäköisesti Anun lähipiiriltä. Kielenkäyttö paljastaa...
On tunnistettavaa kyllä.
Joo tälläinen pubi ruusu kuin mä olen niin ei ole Anun tyylisiä mun kaveripiirissä😬
Nyt kun Kevin ja Kristian ovat turvassa, sinne tarvisi vielä saada Kimmo, Ville ja Mira. Muilla ei ole niinkään väliä. Sellaisia mukana roikkujia enemmän tai vähemmän. Jukalla ehkä eniten yritystä heistä. Anu taas täysin epäonnistunut valinta.
Vierailija kirjoitti:
Krisukin tajus et Miran ei kannattais meikata koska saa siitä mielihyvää ja tätä myöten se vähentää stressiä. Miraa ei kiinnostanut yhtään vaan jatkoi meikkaamista. Vissiin pääasia et hänel on hyvä olo, ei se onnistuuko tehtävä.
Joo ja röökiäkin vetää ettei vaan hermo mene!!
Krisu eilen mainitsikin siitä mutta ei myönnä sitä,eli hän on minä minä minä tyyppi!!!!
En vieläkään käsitä et Anu mennyt ohi niinkun Hemmistä, Mirasta, Kimmosta 🙈🙈
Jos Anu pääsee turvaan niin loppuu koko ruudun katsominen