Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
40561/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kumma, kun tässä maassa mies saa harrastaa seksiä, mutta nainen ei. Ratkaisu: miehet harrastakoon seksiä keskenään.

Tiedoksesi, että asut yhdessä tasa-arvoisimmista maista maapallolla.

Juu täällä naiset vinkuu ja uhriutuu jonkun tosi tv -ohjelman tuloksen takia, vaikka he tosiaan asuvat yhdessä maailman vapaimmassa ja tasa-arvoisimmassa maassa, missä mä ainakin olen voinut harrastaa yhden illan juttuja, Tinderiä ja deittailua ilman että kukaan on ihmetellyt tai tehnyt asiasta numeroa. Monessa maassa näin ei olisi. Lisäksi ei haluta nähdä, että jotkut naiset voivat olla ärsyttäviä ihan vaan persoonansa takia, ei sen takia että on nainen. Ihan yhtä lailla mua moni mies tuolla ärsyttää, ei sukupuolen, vaan persoonan takia. Mut kun kaikesta pitää väkisin vääntää joku suuremman luokan tasa-arvojuttu.

Kuvittelepa esimerkiksi Krisun paikalle nainen.

Ja voi muutenkin olla ihan valaisevaa kokeilla tällaisia ajatusleikkejä, että mielessään vaihtaa katsomansa henkilön sukupuolta.

Niin? Mira on kans melko kansanomainen rääväsuu ja bilettäjä eikä hänellä ole sellaisia vihajoukkoja kuin monilla muilla. Pääsi jatkoonkin Timon sijasta. Mä oon vähän samankaltainen nainen enkä ole ikinä kuullut siitä mitään ihmettelyjä. Krisun suosio on laskenut viime viikkoina, monia selvästi ärsyttää hänen jatkuva kiroilu, moukkamaiset läpät ja känniörvellys, vaikka onkin mies. Niin ärsyttää muakin. Ja ärsyttäisi yhtä lailla, jos olisi nainen.

Täällä monella tekisi hyvää matka johonkin hyvin naisvihsmieliseen yhteisöön. Tuollaiset kokemukset avaa oikeasti paljon silmiä.

Vierailija
40562/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin Tarinasta ilman roolia, aidosta Tarinasta, mutta tuolla talossa tuntui, että hänellä oli itsetehty missio puuttua epäasa-arvoisiin tilanteisiin ja puolustaa sateenkaariväkeä. Tämä (omatekoisen mission luominen)johti siihen, että Tarina alkoi uhriuttaa ihmisiä, itseään ja etenkin omia tunteitaan ja alkoi pakottaa muita ihmisiä toimimaan tavoilla, jotka hän itse hyväksyy. Ei ollut Tarina eikä kimmoselittämässä ihmisille kulttuurista omimimsta, kun leikkivät oktoberfestejä ja käyttivät oktoberfestin vaatetusta väärin, mutta antakaas minun sanoa, että jos juhlat olisivat olleet sateenkaariväen juhlat, niin heti olisi tarina ja kimmo ollut selittämässä miten rikotaan mitäkin sääntöä.

En voi sietää tuollaisia ihmisrooleja, jos Tarina olisi ollut talossa aito itsensä, olisintoivonut hänen jatkaneen loppuun asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40563/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmo varmaan laitetaa stressaamattomien ryhmään, kun on stressaillut koko aamun.

Vierailija
40564/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ville joutaa ulos aborttipuheidensa jälkeen. Aikuinen mies kehtaa puhua sellaista, hirveää!

Ville ulos! Muutenkin aggressiivisen oloinen, erittäin ilkeä ihminen. Niko Saarisen puheissa voi olla perää, että Ville tehnyt joskus elämässään jotain niin pahaa, että joutunut kääntymään sen vuoksi uskoon.

Ville puhui todella aggressiivisesti päiväkirjahuoneessa Krisusta. Oli suorastaan pelottava. Alkaa hänestäkin pintakiilto karista. Krisu härnää tahallaankin Villeä.

Äänestin Keviniä ja Krisua turvaan.

Asiasta puhui. Krisu on kiusaaja. Siksi toivon että talosta lähtee joku hänen narrinsa.

Krisu haastaa Villeä ja monesti ihan asiasta. Krisun haastaminen aborttipuheistakin oli todella hyvää.

Krisu kannattaa meidän naisten oikeuksia, Ville ei. Olisitte nyt herranjestas NAISET hyvät Krisun puolella tästä kaksikosta. Krisu oli aivan pöyristynyt Villen puheista.

Krisu on karmea ihminen. Puhuu rumasti ja vahvasti riippuvainen alkoholista sekä kiusaaja.

En ikinä äänestä Krisua.

Minä taas en ikinä äänestäisi Villeä, jonka mielestä r aiskatut tytöt ja naiset eivät saa tehdä aborttia.

3 naista alapeukuttanut.

Eli jos teidät r aiskataan, muistakaa pitää se pentu!!

Ei Ville sinua pakota pitämään raiskauksen uhrina siitettyä lastasi. Ei Ville edes voi pakottaa sinua siihen, koska Suomen Laki. Kyse on moraalisesta oikeasta ja väärästä eikä mistään konkreettisesta pakottamisesta. Älä ylidramatisoi, pöllöpää. Jäitä hattuun, jo näkyy höyry.

Vierailija
40565/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kumma, kun tässä maassa mies saa harrastaa seksiä, mutta nainen ei. Ratkaisu: miehet harrastakoon seksiä keskenään.

Tiedoksesi, että asut yhdessä tasa-arvoisimmista maista maapallolla.

Juu täällä naiset vinkuu ja uhriutuu jonkun tosi tv -ohjelman tuloksen takia, vaikka he tosiaan asuvat yhdessä maailman vapaimmassa ja tasa-arvoisimmassa maassa, missä mä ainakin olen voinut harrastaa yhden illan juttuja, Tinderiä ja deittailua ilman että kukaan on ihmetellyt tai tehnyt asiasta numeroa. Monessa maassa näin ei olisi. Lisäksi ei haluta nähdä, että jotkut naiset voivat olla ärsyttäviä ihan vaan persoonansa takia, ei sen takia että on nainen. Ihan yhtä lailla mua moni mies tuolla ärsyttää, ei sukupuolen, vaan persoonan takia. Mut kun kaikesta pitää väkisin vääntää joku suuremman luokan tasa-arvojuttu.

Kuvittelepa esimerkiksi Krisun paikalle nainen.

Ja voi muutenkin olla ihan valaisevaa kokeilla tällaisia ajatusleikkejä, että mielessään vaihtaa katsomansa henkilön sukupuolta.

Niin? Mira on kans melko kansanomainen rääväsuu ja bilettäjä eikä hänellä ole sellaisia vihajoukkoja kuin monilla muilla. Pääsi jatkoonkin Timon sijasta. Mä oon vähän samankaltainen nainen enkä ole ikinä kuullut siitä mitään ihmettelyjä. Krisun suosio on laskenut viime viikkoina, monia selvästi ärsyttää hänen jatkuva kiroilu, moukkamaiset läpät ja känniörvellys, vaikka onkin mies. Niin ärsyttää muakin. Ja ärsyttäisi yhtä lailla, jos olisi nainen.

Täällä monella tekisi hyvää matka johonkin hyvin naisvihsmieliseen yhteisöön. Tuollaiset kokemukset avaa oikeasti paljon silmiä.

Miran jutut on niin kaukana Krisun pahimmista etteivät ole edes samalla planeetalla. Miran pahin on Krisun normaalia puhetta.

Vierailija
40566/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ville joutaa ulos aborttipuheidensa jälkeen. Aikuinen mies kehtaa puhua sellaista, hirveää!

Ville ulos! Muutenkin aggressiivisen oloinen, erittäin ilkeä ihminen. Niko Saarisen puheissa voi olla perää, että Ville tehnyt joskus elämässään jotain niin pahaa, että joutunut kääntymään sen vuoksi uskoon.

Ville puhui todella aggressiivisesti päiväkirjahuoneessa Krisusta. Oli suorastaan pelottava. Alkaa hänestäkin pintakiilto karista. Krisu härnää tahallaankin Villeä.

Äänestin Keviniä ja Krisua turvaan.

Asiasta puhui. Krisu on kiusaaja. Siksi toivon että talosta lähtee joku hänen narrinsa.

Krisu haastaa Villeä ja monesti ihan asiasta. Krisun haastaminen aborttipuheistakin oli todella hyvää.

Krisu kannattaa meidän naisten oikeuksia, Ville ei. Olisitte nyt herranjestas NAISET hyvät Krisun puolella tästä kaksikosta. Krisu oli aivan pöyristynyt Villen puheista.

Krisu on karmea ihminen. Puhuu rumasti ja vahvasti riippuvainen alkoholista sekä kiusaaja.

En ikinä äänestä Krisua.

Minä taas en ikinä äänestäisi Villeä, jonka mielestä r aiskatut tytöt ja naiset eivät saa tehdä aborttia.

3 naista alapeukuttanut.

Eli jos teidät r aiskataan, muistakaa pitää se pentu!!

Ei Ville sinua pakota pitämään raiskauksen uhrina siitettyä lastasi. Ei Ville edes voi pakottaa sinua siihen, koska Suomen Laki. Kyse on moraalisesta oikeasta ja väärästä eikä mistään konkreettisesta pakottamisesta. Älä ylidramatisoi, pöllöpää. Jäitä hattuun, jo näkyy höyry.

Sivusta, siis tuohan johtuu täysin siitä että Ville on vähemmistössä.

Vierailija
40567/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamuilla puhuivat porukalla joulupukeista, Kevin toi keskusteluun uutta ajattelua siitä, että Joulupukki on hänestä tosi outo ilmiö, kun asiaa alkaa oikeasti miettimään, Ville totesi että on kertonut lapsilleen totuuden joulupukista, mutta nämä haluaa silti uskoa joulupukkiin.

Muut sitten tyrmäsikin tämän erilaisen ajattelun tyystin ja keskustelu loppui siihen. Olisi ollut mielenkiintoista kuunnella keskustelu esim. Tarinan, Kevinin, Villen ja Eeviksen välillä, ilman että asian analysointi lopetetaan alkuunsa.

Nyt keskustelut jäävät tuollaisiksi pintaraapaisuiksi, kun kaikki, jotka olisi voineet tuoda uusia ajatuksia peliin on häädetty pois, koska nykyihmisen keskittymiskyky on kuin simpukalla, eli täysi 0, eivät kestä enää pitkiä keskusteluja ja puheenvuoroja. Ja minä sanon tämän, vaikka mulla on diagnosoitu adhd.

Olis joo tooosi mielenkiintosta kuunnella neljän aikuisen ihmisen analysointia joulupukista. Sellasta muka "älykästä" keskustelua.

No minusta se olisi mielenkiintoista ja varsinkin mielenkiintoisempaa kuin kuunnella miten 4 eri ihmistä toteaa istuneensa lapsena pukin polvella ja ihmetelleensä että miksi isä aina lähtee pois just ennenkuin pukki tulee.

Paljon mieluummin kuuntelisi keskustelua mm. pukin alkuperästä, Kristinuskon mallaamasta väärästä Jeesuksen syntymäpäivästä (jonka Ville mainitsi, olisi ollut herkullinen keskustelun alku siinäkin) ja siitä, miten valehtelu vaikuttaa lapsiin ja miksi sellaista valehtelua harrastetaan.

Mutta kun tuollainen keskustelu olisi suurimmalle osalle katsojista liian älykästä ja sen vuoksi tylsää, niin minkäs mahtaa.

Pitäisköhän sun vaihtaa ohjelmaa koska selvästi et nyt nauti tästä bb:stä.

Vierailija
40568/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiks noi Kevin ja Milla oo yhtään leppyny Villelle? Jotenkin vaikuttaa et ne ei yhtään tykkää olla sen lähelläkään ja toki siitäkin tajuu ku ne aina antaa 2 ääntä.  Tuntuu ettei ne enää anna Villelle enää mitään mahdollisuutta. Mä laittaisin esim Kevinin ja Villen tai Millan ja Villen tekee jotain tehtävää yhdessä. Et niitten ois pakko tutustuu ja ehkä se alussa tullut jää sulaisi edes vähän. 

Miksi Kevinin pitäisi olla kaveria sellaisen ihmisen kanssa, jonka mielestä Kevin kuuluu helvettiin ja ikuiseen kärsimykseen? Kevin ei haasta riitaa Villen kanssa. Yrittää sietää, ja se on täysin riittävästi.

kyllä siinä taas väen väkisin väännetään uskovainen hirviöksi joka muka toisille tahtoo vaan helvetin tulta. Ymmärrätkö että ihmisillä on eri elämänkatsomuksia ja Ville uskoo Raamattuun. Ei hän tietenkään toivo että Kevin joutuu helvettiin. Joo ehkä Ville liian tiukasti ilmaisee oman kantansa, mut ei hän pahaa halua Kevinille, on vain eri mieltä asioista. 

Juuri näin. Täällä on palstalla kirjoittelemassa ihmisiä, joilla todella kärkkäitä mielipiteitä Villestä, ja jopa päättämässä Villen puolesta ketä Ville vihaa ja kenet pakottaa pitämään raiskauksesta syntyvän lapsen. Niin kärkkäitä mielipiteitä, että miksi ei itse ole hakenut BB-taloon, oltaisiin saatu hyvää viihdettä.

Vierailija
40569/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks noi Kevin ja Milla oo yhtään leppyny Villelle? Jotenkin vaikuttaa et ne ei yhtään tykkää olla sen lähelläkään ja toki siitäkin tajuu ku ne aina antaa 2 ääntä.  Tuntuu ettei ne enää anna Villelle enää mitään mahdollisuutta. Mä laittaisin esim Kevinin ja Villen tai Millan ja Villen tekee jotain tehtävää yhdessä. Et niitten ois pakko tutustuu ja ehkä se alussa tullut jää sulaisi edes vähän. 

Ei Ville ole arvojaan muuttanut tässä välissä, joten tilanne on ihan sama vaikka he kuinka keskustelisivat keskenään. Kevin ei siis tykkää Villestä, joka on homovastainen ja Milla ei tykkää hänestä, koska Villen mielestä twerkkaus on naista alentavaa ja hän pahoitti myös mielensä niistä homokommenteista. Äänestäisin itsekin häätöön henkilön joka

1) On homoseksuaalisuutta ja samaa sukupuolta olevien parien avioliittoa vastaan

2) Poistaisi aborttioikeuden kaikissa tilanteissa, myös raiskauksen

3) On eutanasiaa vastaan

4) On persoonaton kun kaikki pitää perustella raamatulla. Millainen hän olisi, jos ei olisi raamattua säätämässä kaikkia mielipiteitä?

Ville ja uskonkumppaninsa on tuulahdus keski-aikaa, vanhaa pierua. Se voi olla heteroseksuaalille vaikeaa ymmärtää, miksi Kevin koki Villen kannat homoudesta niin pahasti. Seksuaalisuus on vain osa elämää, mutta kyllä jokainen, jolla on hyvä parisuhde ymmärtää, miten tärkeää on kun saa pitää rinnalla henkilöä jota rakastaa ja joka tukee myötä ja vastoinkäymisissä. En siis itsekään haluaisi pitää talossa henkilöä, joka haluaa viedä itseltäni sen mahdollisuuden pois tai paheksuisi sitä, että olen samaa sukupuolta olevan kumppanin kanssa, vaikka katsojille se olisi viihdearvoa, mutta talossa asuessa se on täysin eri asia pitää joukossa pahanilmanlintua.

Vierailija
40570/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tähän asti toivonut, että onnistuvat viikkotehtävässä, mutta nyt toivon epäonnistumista.

Ihan vaan siitä syystä, että tahdon nähdä miten se vaikuttaa talon yhteishenkeen ja nimeämisiin.

Vierailija
40571/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies. Juon kaljaa ja äänestän big brotherissa vain miehiä koska vihaan naisia. Hyi

Vierailija
40572/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Verrataanpa naisia ja miehiä:

Milla - ei sillä ole muuta annettavaa kuin przeen heilutus ja hihitys

vs

Jukka - ei sillä ole muuta annettavaa kuin dildona toimiminen

Anu - myötäilijä, tapetti, persoonaton

vs

Helmeri - myötäilijä, sveitsi, persoonaton

Eevis - törkyä töksäyttävä, itsekeskeinen paljastelija-runkkari

tai 

Mira - epä-älyllinen, przyhenkinen

vs

Kristian - törkyä suoltava, itsekeskeinen paljastelija-runkkari, populistinen epä-älyllisyyden korostamisessa, mikä vain -henkinen, jos sillä saa huomiota

Turina - vallanhaluinen, omaa agendaansa mainostava satutäti

vs

Ville - vallanhaluinen, omaa agendaansa kielillä mainostava satusetä

Kevin - itseään sukupuolisuuden avulla esiin tuova

vs

Kimmo - oman sukupuolisuutensa taustalle vaimentanut

Tupu - nuorekkuutta teeskentelevä nolo protoläyhääjä

vs

Timo - vanhempaa valtiomiestä esittävä nolo namedroppailija

Vierailija
40573/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamuilla puhuivat porukalla joulupukeista, Kevin toi keskusteluun uutta ajattelua siitä, että Joulupukki on hänestä tosi outo ilmiö, kun asiaa alkaa oikeasti miettimään, Ville totesi että on kertonut lapsilleen totuuden joulupukista, mutta nämä haluaa silti uskoa joulupukkiin.

Muut sitten tyrmäsikin tämän erilaisen ajattelun tyystin ja keskustelu loppui siihen. Olisi ollut mielenkiintoista kuunnella keskustelu esim. Tarinan, Kevinin, Villen ja Eeviksen välillä, ilman että asian analysointi lopetetaan alkuunsa.

Nyt keskustelut jäävät tuollaisiksi pintaraapaisuiksi, kun kaikki, jotka olisi voineet tuoda uusia ajatuksia peliin on häädetty pois, koska nykyihmisen keskittymiskyky on kuin simpukalla, eli täysi 0, eivät kestä enää pitkiä keskusteluja ja puheenvuoroja. Ja minä sanon tämän, vaikka mulla on diagnosoitu adhd.

Olis joo tooosi mielenkiintosta kuunnella neljän aikuisen ihmisen analysointia joulupukista. Sellasta muka "älykästä" keskustelua.

No minusta se olisi mielenkiintoista ja varsinkin mielenkiintoisempaa kuin kuunnella miten 4 eri ihmistä toteaa istuneensa lapsena pukin polvella ja ihmetelleensä että miksi isä aina lähtee pois just ennenkuin pukki tulee.

Paljon mieluummin kuuntelisi keskustelua mm. pukin alkuperästä, Kristinuskon mallaamasta väärästä Jeesuksen syntymäpäivästä (jonka Ville mainitsi, olisi ollut herkullinen keskustelun alku siinäkin) ja siitä, miten valehtelu vaikuttaa lapsiin ja miksi sellaista valehtelua harrastetaan.

Mutta kun tuollainen keskustelu olisi suurimmalle osalle katsojista liian älykästä ja sen vuoksi tylsää, niin minkäs mahtaa.

Pitäisköhän sun vaihtaa ohjelmaa koska selvästi et nyt nauti tästä bb:stä.

Kaikilta Krisun ja Jukan kaltaisten asukkaiden kannattajilta voisi yhtälailla kysyä, että miksette katso niitä kaikkia muita ohjelmia täynnä sekoilua, kiroilua, kännäilyä jne. joita kanavat on pullollaan vaan haluatte että tästäkin ohjelmasta tulee samankaltainen?

Vierailija
40574/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vehnäjauhot ja gluteenittomat jauhot iloisesti vierivierekkäin.

Ei tuolla ole kellään keliakiaa. 

Kunhan esittävät muodikasta sillä ovat syönyt gluteenia monta kertaa talossa Anu ja Milla.

Vierailija
40575/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villen nimi niin illalla turvassa saa noi vatipäät vähän mietittävää kun aina äänestävät samaa!!Tää hyvä juttu!!

Vierailija
40576/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

dsfsddddg kirjoitti:

Krisun härskeilyt kestää koska Krisu olla olla myös hauska; puhuu väliin risteily-isäntä-äänellä, esittää pierevää ujoa saksalaislikkaa jota pari robinhuudia koittaa vikitellä yms.

Eevis taas molotti rumia jotenkin tunteettomalla mielellä enkä koskaan muista sen mitään hupaisaa laukoneen tai heittäytyneen, naama vaikeastiymmärrettävässä ilmeessä vaan analyysasi ja prosessoi asioista jossain omissa transseissaan.

Mitä tarkoittaa molotti?

Vierailija
40577/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan esittävät muodikasta sillä ovat syönyt gluteenia monta kertaa talossa Anu ja Milla.

Juurikin noin!!!

Vierailija
40578/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut sen käsityksen että Anulla on ollut vatsa ihan sekaisin sen oluen lipittämisen jälkeen ja Tupu kehotti häntä pyytämään Immodiumia tms.

Vierailija
40579/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmeri sentään laittaa suolaa ruokaan. Välillä iso annos ollut evästä ja puoli teelusikkaa suolaa laitettu. Varmaan aika mautonta, kun ei ole muutakaan mausteita saatu laittaa.

Vierailija
40580/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo yksikin on kuin käveleväproteiini🐖🐽🐷räjähtää kohta!

Ketju on lukittu.