BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Eilinen rangaistus paljasti Timon kermaperseisyyden. Heti luovuttamassa ja lähtemässä kotiin kun joutuu tekemään jotain ikävää. Ilmeisesti käsiraudoissa oleminen ei sopinut hänen arvokkuudelleen. Muutenkin tuntuu asenne olevan se, että muut asukkaan ovat liian rahvaanomaisia.
Aika jännä etten itse kuuut kertaakaan Timon sanoneen kotiinlähdöstä tai luovuttamisesta vaikka katselin koko illan liveä.
Mutta nyt selvisi tuossa äskeisessä keskstelussa, miksi Ville haluaa Timon ulos. koska asukkaat niin usein tulevat Timolta kysymään ku eivät tiedä jostain asiasta. Ville toivoisi itse saavansa olla talon isähahmo, joka minusta vaikuttaa hemmetin vaaralliselta. Ei missään nimessä voi jättää nuoria asukkaita Villen armoille taloon, rankka käännytys ja tuputtaminen vaan jatkuu ja jatkuu. Onko tuo nyt muutenkaan viihdeohjela, kun koko ajan vaan rukoillaan ja puhutaan uskonnosta ja raamatusta. En itse tykkää, mitenköhän suuri yleisö?
Vierailija kirjoitti:
Krisun tehtävä sodassa olis kantaa alumiinitikkaita metässä ja vetää kaapelia puuhun :D
Kimmo on kersantti, kolmesti käynyt kertausharjoituksissa.
Parhaimmat tulee Vänrikkinä. Kimmo päässyt alikessuna ts ei oo käynyt Rukkia. Aukin käynyt. Ilm ei niin kiinnostunut armeijasta.
Todella vaivaannuttavaa katsottavaa tuo jatkuva rukoilu jonkun asukkaan puolesta,
onko koko tuotantotiimi mennyt aivan sekaisin, tätäkö oikeasti halutaan näyttää?!
Asukkaat osa kauhuissaan, osa huvittuneita, osa hämmentyneitä. Ei tuo sopivaa käytöstä ole.
Vaikka Ville on välillä hieman ärsyttävä niin ei äänestetä häntä vielä pois, koska jos ollaan rehellisiä niin ei tämä ohjelma olisi sama ilman Villeä.
Äänestetään mielummin vaikka Timo pois, joka ei selvästikään nauti täysillä tuolla olostaan.
Tai Mira, joka luulee olevansa hauska, mutta ei oikeasti ole. Mira vaan jotenkin ottaa hermoon, hän heittää omia kärkkäitä mielipiteitään vääriin paikkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Talosta puuttuu vielä semmoinen kermaperse rikas perhetyttö joka on kuin se Corinne Olympias USA Nick Veill jaksosta ja jonka käytöstä kukaan ei paheksu koska pyörittää miljardiyritystä. Ja joka saa tehdä kaikkea niin kaikki vaan tsemppaavat.
Suomiversio johon meillä ois "varaa" tuosta ois varmaan Amanda Harkimo :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilinen rangaistus paljasti Timon kermaperseisyyden. Heti luovuttamassa ja lähtemässä kotiin kun joutuu tekemään jotain ikävää. Ilmeisesti käsiraudoissa oleminen ei sopinut hänen arvokkuudelleen. Muutenkin tuntuu asenne olevan se, että muut asukkaan ovat liian rahvaanomaisia.
Aika jännä etten itse kuuut kertaakaan Timon sanoneen kotiinlähdöstä tai luovuttamisesta vaikka katselin koko illan liveä.
Mutta nyt selvisi tuossa äskeisessä keskstelussa, miksi Ville haluaa Timon ulos. koska asukkaat niin usein tulevat Timolta kysymään ku eivät tiedä jostain asiasta. Ville toivoisi itse saavansa olla talon isähahmo, joka minusta vaikuttaa hemmetin vaaralliselta. Ei missään nimessä voi jättää nuoria asukkaita Villen armoille taloon, rankka käännytys ja tuputtaminen vaan jatkuu ja jatkuu. Onko tuo nyt muutenkaan viihdeohjela, kun koko ajan vaan rukoillaan ja puhutaan uskonnosta ja raamatusta. En itse tykkää, mitenköhän suuri yleisö?
Kuka mitäkin tuputtaa. Yhteiskunta tuputtaa polyamoriaa, seksiä ilman suojausta (koska ei saa syyllistää ketään) ja vapautta kaikesta moraalista. Villen sanoma on tässä maailmassa kuin avaisi ikkunan tunkkaisessa huoneessa.
En ole kyllä tällaista käännytysohjelmaa aiemmin nähnyt enkä näe tämänkään jälkeen,
tähän loppui koko ruutu + tilaus. Tuotako te arvon kommentoijat ja palstalaiset haluatte Big Brotherilta??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Ei oo käynyt vielä Eevistä talon älykköä kääntämässä. Ville u l o s ts ulostakaa ville äänestämällä Timoa ja Miraa.
Ja aina vaan Eevista haukutaan...Sivutolkulla! Miten voi yksi nainen mennä niin tunteisiin? Ja lähinnä muiden naisten?!
En voi muuta selitystä tälle keksiä kuin että muut naiset kokee tämäntyyppiseen naisen uhkana. On todennäköisesti fiksumpi kuin suurin osa täällä ja vielä näköjään seksuaalisesti avoin ja jopa miesten mieleen, jos kerran Jukkakin lääpällään, vaikka tuollainen naistenmies.
Sitten keksitään haukkua autistiseksi jne. Mitä sitten jos onkin asperger-piirteitä? Eihän hän sille mitään voi!
Täällä on tosi rumasti puhuttu as-piirteisistä, en ymmärrä miksi viestejä ei ole poistettu. Ihan kuin olisivat automaattisesti psykopaatteja tai muuta vastaavaa. Kamalaa olisi itse olla asperger ja lukea vastaavaa.. Mikä ihmisiä vaivaa?
Miksi ette voi lopettaa Eeviksen epäasiallista haukkumista ja miksi niin moni menee siihen mukaan? Kuten joku kirjoittikin, on täällä koulukiusaajat oikein vauhdissa. Sairasta.
Nyt ei enää BB:tä katsellessa ole varma, mikä kanava tai ohjelma kyseessä.
Ei vastaa omaa käsitystäni BB:stä, muuttunut ihan taivaskanavaksi. Käsittämätöntä.
Voisiko joku kysyä siltä ohjaaja Virtaselta että mitähän vit tua??
Onko saman lahkon miehiä Villen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Krisu haukutaan eläinrääkkääjäksi, koska tehnyt lapsena näitä "pommeja". Ja Helmeriä ylistetään vaikka myötäili, että hänkin tehnyt.
Jukkahan se myötäili, että hänkin tehnyt?
sefgse kirjoitti:
Timo on kahen viikon myötähäpeilyputken tähden jo ihan tukossa ja saattaa jossain vaihees miettiäkin että mitteehä joku alainen tahi kolleka nyt miettii ku näkee mut näis kahleis istumas tai lattialla tohtor Pompein tahdissa tsumpaamassa. Kyllä semmoinen lamaannuttaa ja voinee tuottaa jonninlaisia ruumiistairtaantumis-viiliksiä. Päästäisin jo Timpan irti tuolta kärsimästä. Eiköhän tuo lie kokenut tarpeeksi
Luovuttaakohan jossain vaiheessa jos ei äänestetä pihalle? Onhan toi ihan sama kun sulkis yhden täyspäisen ihmisen osastolle missä ei hoitobalanssit ole kohdillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka mitäkin tuputtaa. Yhteiskunta tuputtaa polyamoriaa, seksiä ilman suojausta (koska ei saa syyllistää ketään) ja vapautta kaikesta moraalista. Villen sanoma on tässä maailmassa kuin avaisi ikkunan tunkkaisessa huoneessa.
Ville on itse tunkkainen, ei peseydy eikä anna avata ovia että saisivat raikasta ilmaa.
Villen ihmiskäsitys on todella vanhoillinen eikä sovi tähän maailmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Ville on välillä hieman ärsyttävä niin ei äänestetä häntä vielä pois, koska jos ollaan rehellisiä niin ei tämä ohjelma olisi sama ilman Villeä.
Äänestetään mielummin vaikka Timo pois, joka ei selvästikään nauti täysillä tuolla olostaan.
Tai Mira, joka luulee olevansa hauska, mutta ei oikeasti ole. Mira vaan jotenkin ottaa hermoon, hän heittää omia kärkkäitä mielipiteitään vääriin paikkoihin.
Ville ulos että tulee vapaampi ilmapiiri ja välillä villiäkin oloa näin toivoo kypsempi nais ihminen. Ps. Seksiä voi harrastaa vanhempanakin joten naatitaan ja iloitaan.
Villellä tuli kiire jeesustelulle, jos sittenkin taivaan iskä päättää, että nyt on aika lähtä talosta pois. Niin vahva on Ville uskossaan ;)
Eihän se aiemmin ole tuolleen kaikkia käynyt läpi, varmaan nyt jättää hyvästejä omalla tavallaan.
Mutta kyllähän Ville on kohtelias asiassaan, kysyy aina toisilta, että saako rukoilla tämän puolesta. Sinällään ei siis edes tyrkytä, muut vain on avoimia asian suhteen. Ville vielä taloon, haluan nähdä kun jollakin ehkä kilahtaa + ihan mukavan oloinen tyyppi noin muuten.
Alkaa vituttaa tää ohjauksen laatu, aina ku ville löytää uuden uhrin kamerat sinne, aivan sairasta touhua, palaan kun toi vara Jeesus lähtee ahdistelemasta asukkaita.
Eikö aiemmilla kausilla ollut sääntö ettei talossa saanut puhua uskonnosta eikä politiikasta?
On täällä kyllä oudot jutut..
WTF?!