BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
tupu ja muut sanoi emma halusi rahat sulle
tarina ei tarvitse heti päättää ...
Krisu sopisi hyvin putoukseen yms sketseihin.
Kimmolla tais iskeä Emma-ikävä :( Tai sit on vaan vaisu väsymyksen takia.
Vierailija kirjoitti:
Tarina kehu Krisua kannustavasta työotteesta tmv. Ei siis ilmeisesti ollutkaan mitään draamaa/konfliktia.
//nyt Milla sai Emman ”testamenttaamat” rahat, voih <3
Saiks Milla kuulla Emman terveiset? Pitääks kaikki rahat itsellään?
Ei missään nimessä Anua pois! Parasta on just kattoa mihin asti noi ihmiset tuolla kestää jotka alkaa hajoilemaan. Luovuttaako itse vai nouseeko vielä? Älkää äänestäkö ulos! Tarina tai Jukka mieluummin ulos, molemmat niin nähty jo.
tarina haluu tietää saako testamentata ne kaikille, tupu kyllä se sitten kerrotaan..
(emmahan ei pitänyt tarinasta)
Siis mitä tuolla tapahtui kun Milla kävi päiväkirjahuoneessa..kävin suihkussa ja meni ohi??
Vierailija kirjoitti:
Kimmo ja Milla <3
Mun suosikit!
no kylläpä tulee taas mainoksia.. ärsyttävää
Tarina on jo kateellinen noista Millalle testamentatuista rahoista, naama norsunveellä ja jauhaa ettei tarvitse päättää vielä pitääkö rahat itse ja haluaa tietää vaihtoehdot mitä on annettu jne
Siis miks Kimmo sano et Kevin on sen unikaveri??! Onko noilla kahdella juttua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarina kehu Krisua kannustavasta työotteesta tmv. Ei siis ilmeisesti ollutkaan mitään draamaa/konfliktia.
//nyt Milla sai Emman ”testamenttaamat” rahat, voih <3
Saiks Milla kuulla Emman terveiset? Pitääks kaikki rahat itsellään?
En tiedä, tuli pk-huoneesta Emman antamien rahojen kanssa. Ehkä näkyy huomisen koosteessa toi Millan pk-huone käynti :)
Vierailija kirjoitti:
Vittu tämä ohjaus on perseestä. Ennen sentään dc1 kuvasi aina sitä, missä tapahtui. Nyt pitää katsojan itse säätää, jos haluaa pysyä kärryillä.
Joo tällä kaudella asukkaiden pitää keksiä itse kaikki viihde ja katsojien on itse ohjattava kameransa. Tuotantoa ei kiinnosta.
Laittaisin Villen ulos seuraavaksi. Hän vaikuttaa eniten negatiivisesti talon ryhmäkäyttäytymiseen. Ville on otettu yksilönä liikaakin huomioon, kunnioittaen hänen paljon julkituomaa persoonallisuuttaan uskonnolisuudellaan. Se on hillinnyt muiden persoonallisuuden avoimuutta, joka nimenomaan olisi vielä enemmän avointa, hauskaa ja mielenkiintoista seurattavaa. Sitähän BB:ltä odottaisin, myös kera avointen ja räiskyvien konfliktien. Porukka tuolla on harvinaisen fiksua tässä ohjelmassa, joten mielellään näkisi heidät ilman "koko ajan pitää yhtä uskonnollista" hyysätä porukassa. Tilasin bb 24/7, mainoksen perusteella että bb on täällä jälleen, en kirkollismenoja.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan tämän illan koosteen perusteella ollut Jukan toimissa mitään sellaista, joka aiheuttausi kaiken tuo kirjoittelun, mitä palstalla on ollut.
Voi luoja! No olisit eilen seurannut 247, siis sitä vinkumista, vonkumista ja v-mäistä naamanvääntelyä jatkui ainakin tunnin! Niin lapsellinen pelle jukka
Krisulla ylivoimaisesti vaikein tehtävä ja vetää sen todella hyvin. Toivon, että hän saa henk. Koht jotain palkintoa/kiitosta erinomaisesti vedetystä osuudesta myös siinä tapauksessa, että viikkotehtävä kokonaisuudessaan ei onnistuisi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan tämän illan koosteen perusteella ollut Jukan toimissa mitään sellaista, joka aiheuttausi kaiken tuo kirjoittelun, mitä palstalla on ollut.
Joo kaikki paras jätettiin näyttämättä!!!
Krisulla kova homma paimentaa noita. Hyvin on kokonaisuus hallussa. Sen lisäksu on yllättävän tarkkanäköinen, huomas Anun lakinkin ja hoksasi mennä kertomaan Jukalle säännöistä.