BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Huh huh kun oon nauranu tänään 24/7 katsellessa. Millan laulu oli paras! Ja nyt alkaa Hemmin viininjuominen jes
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minustakin toi jukka on tosi feminiininen, oikeesti feminiinisempi kuin kevin, kevin vain kimittää ja näyttelee hepsankeikkaa, mutta jukalta tulee luonnostaan feminiiniys.
Ja en tarkota että naiset ois hepsankeikkoja, eihän kukaan nainen käyttäydy kuin kevin tai jukka.t.maskuliininen nainen
Kenties näin. Jukalla on ainakin aistilliset huulet. Tavallaan pidän Jukan ulkonäöstä paitsi nyt kun sen luonteen rumat piirteet ovat tulleet esille, sen naamakin näyttää rumalta ja tyhmältä. Munakinhan sillä on pieni. Silti panisin, jos se pesisi ensin Eeviksen saastat ja kuonat pois vartaloltaan.
T: Mies
No eipä yllätä että Eeviksen kuonahysteriaa levittää mies. Miehet, se hysteerinen sukupuoli. Syyttävät naisia juuri siksi että itse ovat.
Noh, jos sinua kiinnostaa lutkuttaa miehesi munasta limat ja hyhmät sen jälkeen kun se on painanut naapurin Sirkkua ei tarkoita sitä, että kaikkia muitakin kiinnostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää, mitä palsta tylsimykset ajatteli äänestäessään Eeviksen vip asiakkaaksi?
Työntekijänä sen olis kerrankin nähnyt liikkeesä, kun Krisu sitä olis tuolla juoksuttanut.
Toisaalta nuo kolme sopivat asukkaiksi siinä mielessä hyvin että osaavat kysellä hauskoja ja fiksuja kysymyksiä henkilökunnalta. Keittiöläisten juttuja ei kyllä ole jaksanut kuunnella tänään, osalla ei ole vaan mitään älykästä tai oivaltavaa sanottavaa eikä siinä mitään, ihan herttaisia ihmisiä mutta tylsiä seurata.
Vierailija kirjoitti:
Krisulle, Timolle, Kimmolle, Miralle, Anulle, Tupulle ja Millalle hyvästä työsuorituksesta perjantaina tykypäivä!! Ne kaks loukkaantujaa vois kirjoitella sukupuolettomilla varpaillaan tutkielman miksi Nalle Puhilla on liian pieni ja punainen paita. Ville pitää nusssijoille valistuksen sankkerista ja hiivasienestä. Helmeri leikkii topspuikkoa niinkuin tähänkin asti. Olkaa hyvä, tuotanto.
XD
Vierailija kirjoitti:
Taas joku terveystarkastaja vauhdissa?
Jos on terveystarkastaja kun ei halua paskaisia varpaita ruokapöydälle tai syödä lattialla pyöritellyissä astioissa valmistettua ruokaa, niin joo käsi ylös, olen terveystarkastaja!
Kuinkahan kauan sinä pärjäisit esim. Intian maaseudulla?
Nyt ei olla Intian maaseudulla.
Seurataan Suomen Big Brother 2019 ohjelmaa, missä asukkaat valmistavat ruokaa.
Peukku ylös jos et halua BB voittajaksi roskittajakakaraa, Jukkaa!
Joka nakkaa nuuskan luontoon - tuollaiset tyypit ne sotkee maanteiden varretkin, niillä on oikeus omasta mielestään heittää roskat auton ikkunasta teiden varsille!
Itsekkäitä typeryksiä !!
Vierailija kirjoitti:
Miksi toi eevis haluaa aina maistaa Helmerin alkoholijuomia.
Onko se liian vaikeaa ottaa itselle samaa juomaa. Kovat on ollu ämmmällä puheet viihteellä käymisestäkin, mutta nyt näkyy olevankin absolutisti.
Ihme pälli.
No jos tuollainen addikti on selvinpäin niin parempi olla selvinpäin ettei käy Helmerin ja Villen kimppuun himoissaan...tietää varmaan itsekkin että parempi olla ilman kun muuten lähtee mopo käsistä😂
Eeviksen ja Helmerin katsekontaksi, Eevis katselee koko ajan Helmeriä, katsokaa miten on flirttiä
Vierailija kirjoitti:
timon urusta lähtee kaikki evergreenit.
Parasta kuultavaa loungesta tällä hetkellä.
mikä tuo timon jälkimmäinen biisi oli, en saa nimeä päähäni?
Vierailija kirjoitti:
Huh huh kun oon nauranu tänään 24/7 katsellessa. Millan laulu oli paras! Ja nyt alkaa Hemmin viininjuominen jes
Jollakin on kova fiksoituminen siihen, että känninen ihminen joku hauskuuden multihuipentuma.
Jahas, sähkourkuristi vaihtui. Kevin alkoi vinguttaa. Eiksen pitäny osata oikeesti soittaa kans.
Vierailija kirjoitti:
Oon ihan päästäni pyörällä tästä sukupuolikeskustelusta. Yksi asia jota en ymmärrä on, että jos henkilö on muunsukupuolinen, niin miten hän voi olla homo?
Pitää muunsukupuolisista.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ääntä sen Millan piti matkia päivällä kun nauratti niin ettei meinannut tulla mitään ja risteilyisäntäkin putos!🤣
tissikevin pimputtelee ja eevis mussuttaa päälle.. LET'S PARTY.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ihan päästäni pyörällä tästä sukupuolikeskustelusta. Yksi asia jota en ymmärrä on, että jos henkilö on muunsukupuolinen, niin miten hän voi olla homo?
Pitää muunsukupuolisista.
Eli taruolennoista. ok.
Ei jumalauta Kevin ja Tarina " soittavat". Kevin ei osaa muuta kuin fur elisen alkunuotit. Ihan kauheets! Tarina soittelee omiaan vieressä.
Mira raukka on kyllä ryytyneen olonen, näyttää zombielta.
Toivottavasti pääsee 10 viikossa siitä batterystä irti.
Ai sinäkin? Oon kuullu vissiin kymmenen ihmisen kertovan tän ja lukenu vähintään yhtä monta kertaa facesta jne