BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Katsoin Helmerin instaliveä ja Anulla kaunis keittiöliina pöydällä ja reipas Anu kuntosalilla.
Y...lautan pojjaat oikiassa romanssihan se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katlin instaliven ja Hemmi oli Anun kotona ja Anu kuntosalulla ja Pablokin oli Anun kotona. Kaikki hyvin.
Näin ensimmäisen sanan ja ajattelin että viestissä olisi BB-Kätlinistä jotain.
Mutta ei vaan tuota samaa pa**aa taas.
Takavuosien beebeet oli juominkeja sitäkö haluut? Nyt oli hyvä . Tosin viinaa olisi saanut olla vähemmän.
Hyvin menee hsl pvän lakko ja lentokoneet ei lennä eikä tarvi laittaa joulukortteja ja joulun jälkeen ale niin ostan itselleni mitä tarvin tai en tarvi. Tule joulu kultainen.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin Helmerin instaliveä ja Anulla kaunis keittiöliina pöydällä ja reipas Anu kuntosalilla.
Y...lautan pojjaat oikiassa romanssihan se on.
Meikä kirjoitti ihan läpällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Y...lautan pojjaat oikiassa romanssihan se on.Meikä kirjoitti ihan läpällä.
Ai, että sä oot hauska! Mahan kipeäksi sai nauraa. Mä niin arvostan tälläistä älykästä huumoria 👍👌
Nyt on niin lempeä ilmassa, että taitaapi tulla BB-häät. Hyvä Anu ja Hemmi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Y...lautan pojjaat oikiassa romanssihan se on.Meikä kirjoitti ihan läpällä.
Ai, että sä oot hauska! Mahan kipeäksi sai nauraa. Mä niin arvostan tälläistä älykästä huumoria 👍👌
Minä arvostan jotka noteeraa 😉😂😂😂
Eli Anu olikin oikeesti ihastunut Helmeriin mutta ei kehdannut näyttää tunteita ennenkuin saa asiat täällä selvitettyä..
olin väärässä onnea heille!!!
Lautajonnet joutuvat hokemaan urakalla kun haaveet kaatuu rytisten. Läpällä sanaa siis.
Vierailija kirjoitti:
Eli Anu olikin oikeesti ihastunut Helmeriin mutta ei kehdannut näyttää tunteita ennenkuin saa asiat täällä selvitettyä..
olin väärässä onnea heille!!!
Läpällä vaan.
Helmeri ja Finscooter mukana Redin joulutapahtumassa sunnuntaina.
Vierailija kirjoitti:
Mihin aikaan? Täytyy käydä .
Käyttäkää jonkun kilpailijan palveluita
Vierailija kirjoitti:
klo 14-14,30 K1krs ruohonjuuren edessä
14.30-16 1.krs ravintola Pomo D`´orin edessä että sinne sitten. Sinne sitten Hemmiä tapaamaan. Kumpaankaan paikkaan ei mitään yhteyttä mulla, ihan vaan mainostan muuten vaan. Tiedä vaikka kysyisin että miten Anun kanssa menee ja isken silmää .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
14.30-16 1.krs ravintola Pomo D`´orin edessä että sinne sitten. Sinne sitten Hemmiä tapaamaan. Kumpaankaan paikkaan ei mitään yhteyttä mulla, ihan vaan mainostan muuten vaan. Tiedä vaikka kysyisin että miten Anun kanssa menee ja isken silmää .
Parempi vaihtoehto sulle olisi mennä juttelemaan lääkärin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi vaihtoehto sulle olisi mennä juttelemaan lääkärin kanssa.
Niinkö oot mieltä. Hyvää pikkujoulua sulle! 😊
Tiivistä näyttää olevan Hanurin seurustelu ❤️
Vierailija kirjoitti:
Tiivistä näyttää olevan Hanurin seurustelu ❤️
Jotenkin yllättänyt hauskasti miten paljon ne on toteuttanut niitä juttuja mistä ne talossa puhui, esim. heurekat ym. Ja muutenkaan eivät näköjään pysy erossa toisistaan :)
Helmeri ei ole ymmärtänyt poistaa instasta tuota kaukoohjattavaa auto kilpailua vaan siellä porukat vielä selittää miksi juuri hänen pitäisi voittaa vaikka auto jo arvottu😁
Fiktiotodellisuuteen pakenevat insta palvonta hörhöt.