BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
A ja H sporttisia? Mielestäni sporttisuuteen ei kuulu alkoholin käyttö, tupakointi eikä nuuska.
No se on sinun mielipide, millä ei ole mitään väliä. Monet huippu-urheilijatkin käyttävät alkoholia, tupakkaa, nuuskaa ja jopa huumeita.
Vierailija kirjoitti:
Päivittääkö muut asukkaat someen ns kaiken ? mulla ei instaa ,mutta ymmärtännyt Anu ja Hemmi eniten nyt esillä. Arki kun alkannut niin luulisi ei aikaa. Vai tuleeko noista jotkut BB pari julkkis mitä saa sitten lukea 7 lehdestä
Anu ja Hemmi sen takia esillä, kun Anu-vihaajat kyyläävät jokaisen Anun liikkeen. Niin ja tänään Krisulla on instagram live ihan kohta. Eiköhän finalisteja ole ohjeistettu pitämään instaa pystyssä ja Helmerin ja Anun osalta sopii ammattiinkin hyvin. Kimmo on poistanut some-tilinsä ennen taloon lähtöä. Tuskin kukaan vielä viime viikolla on töissä tehnyt täyttä päivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhia julkkiksia ei haluta enempää, ja Anulla ei vaan ole mitään viihdyttävyysarvoa. Jotkut ottaa kauheen henkilökohtaisesti täällä kun ei silitetä vaan myötäkarvaan. Se ärsyttää, että hyppii miehestä toiseen rahan vetämänä ja koko 10 viikon talossaolon jälkeen ei tiedä henkilöstä Anu millainen persoona on. Vai onko sellaista edes? Harmillista, 5000 hakijan joukossa olisi taatusti löytynyt viihdyttävämpi tapaus.
Taitaa lautaporukat olla kyllästyneitä omiin palvontaketjuihinsa siellä,että pitää tänne tulla riehumaan ja pahoittamaan mielensä. Ei liiallisella älyllä pilattuja...
Sinäkö? Uskon, koska jutussasi ei oo meinaan päätä eikä häntää.
Kuka Anun ystävä täällä kirjoittelee vai onko Anu itse? Hyvin tuntuu tietävän perheen asiat? Ei kannata paljastella liikoja.
Vierailija kirjoitti:
Anulla ja Helmerillä kaikki hyvin. Lapsilla kaikki hyvin. Lasten isällä kaikki hyvin. Mollaajilla kaikki päin peetä, liian paha olo itsellään. Maailma on sairas jos pitää toisten elämästä vouhkata. Kaksi sporttista ihmistä aloittelee suhdetta, suotakoon heille onni. Se tuskin on sinulta pois.
Anu sporttinen? Röökii, nuuskaa, kaljaa, jalluu, aamukaljat...🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anulla ja Helmerillä kaikki hyvin. Lapsilla kaikki hyvin. Lasten isällä kaikki hyvin. Mollaajilla kaikki päin peetä, liian paha olo itsellään. Maailma on sairas jos pitää toisten elämästä vouhkata. Kaksi sporttista ihmistä aloittelee suhdetta, suotakoon heille onni. Se tuskin on sinulta pois.
Anu sporttinen? Röökii, nuuskaa, kaljaa, jalluu, aamukaljat...🤣
Kuulostaa ihan tyypilliseltä äiti-ihmiseltä,vai... Tällainen "teiniäiti."
Vierailija kirjoitti:
Kuka Anun ystävä täällä kirjoittelee vai onko Anu itse? Hyvin tuntuu tietävän perheen asiat? Ei kannata paljastella liikoja.
Joo,ei mikään järjen jättiläinen,jos on läheinen.
Vierailija kirjoitti:
Päivittääkö muut asukkaat someen ns kaiken ? mulla ei instaa ,mutta ymmärtännyt Anu ja Hemmi eniten nyt esillä. Arki kun alkannut niin luulisi ei aikaa. Vai tuleeko noista jotkut BB pari julkkis mitä saa sitten lukea 7 lehdestä
Ilmeisesti ne sitten haluu olla kokopäiväjulkkiksia. Kun päässä ei ainakaan toisella heistä säteillyt, julkkiksena olo tuntuu varmaan ihqulta ja tavoittamisen arvoiselta. Sitä saa mitä tilaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti ne sitten haluu olla kokopäiväjulkkiksia. Kun päässä ei ainakaan toisella heistä säteillyt, julkkiksena olo tuntuu varmaan ihqulta ja tavoittamisen arvoiselta. Sitä saa mitä tilaa!
Tuskin Anu käy täällä lukemassa, joten uhraatte vaan omaa aikaanne. Ja jos lukeekin, niin ettepä ole saaneet tallottua maahan, niin pirteästi ja iloisesti esiintyy aina livessä. Samat ihmiset vielä kehtasitte Krisua haukkua kiusaajaksi, kun nyt itse täällä lauotte semmoista paskaa, että huhhuh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anun instassa ei ole yhtään negaa, täällä samat mielenterveys ongelmaiset äänessä.
Instagram on hännystelevien pe**kärpästen paikka
Juu,tuli huomattua,kun kävin parin BB tyypin insta sivuilla. En ymmärrä,mitä seuraajat,nämä ihku porukat saavat siitä itselleen. Mitä omasta elämästä puuttuu,miksi "paetaan" tuntemattomien ihmisten elämän ihannoimiseen ja romantisoimiseen. Ei kiitos. Todellinen elämä on muualla.
Paljon parempi kun tämä korppikotkien palsta. Täällä törkyisiä viestejä.
Voi seurata mitä tahtoo ja ihan oppiakin.
En tunne ainuttakaan ihmistä joka lukisi tätä palstaa. Enkä usko että Anukaan lukee.
Vierailija kirjoitti:
Tänään Jukka piti instaliveä, Krisulla alkaa kohta. Anu mainosti työtään instastoryssä ja kertoi työsähköpostinsa.
Ilmaista mainosta 👍
Taisi Anullakin kiinnostus lopahtaa... nyt ollut siskon kanssa syömässä ja takaisin Hyvinkäällä, taisi alkaa kyllästyttää Helmerin seura... tiesihän siitä ettei tuosta tule mitään.
Onko taas isäviikko? Eikö finaalin jälkeinen viikkokin ollut isäviikko.
Ei se lättäpää (sanottu lämmöllä) ole mikään muokattu ollut milloinkaan vaan jo Tutankhamonilla eli epyktin keisarilla tai faaraollakin oli. On muuten krisun näköä jos silmiä isontais hiukan ja laittas viikset :)
Faaraon pää Krisulla, ei paha. Jos esi-isät vaikka taapersivat tänne? On niin samanmallinen tuo nuppikin. Ja keisarin elkeet molemmilla .https://www.youtube.com/watch?v=L54f8Ok1Z5w
Yl***uta sivustolla ilmeisesti selvitetty Krisun tyttöystävän nimi. Törkeää käytöstä ja mielestäni hänellä on oikeus yksityisyyteen, ohjelmassa mukana oli Krisu eikä hän... oi voi toivottavasti ei nyt joudu sosiaalisen median pyöritykseen itse.
Eiköhän kaikilla oo arki alkanut. Krisu ja Milla työttömiä mutta muut.
Vierailija kirjoitti:
Taisi Anullakin kiinnostus lopahtaa... nyt ollut siskon kanssa syömässä ja takaisin Hyvinkäällä, taisi alkaa kyllästyttää Helmerin seura... tiesihän siitä ettei tuosta tule mitään.
Mitä!? Anu käynyt päivän aikana syömässä jonkun työkaverimuijan kanssa? Toivottavasti täällä on psyk... eiku valveutuneet mammat osanneet jo varoittaa Helmeriä tästä! :DD