BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Lohikeittomiehellä iso juliste Anusta??? Onko hän?
Toivon, ettei lokkienmyrkyttäjä ja kissanrääkkääjä Kristian voittaisi. Kristianhan ihan itse kertoi BB:n alkuvaiheessa myrkyttäneensä lokkeja ja uittaneensa sisälle pissanneen kissan päätä kissan omassa pissassaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo kamera mies on edellä tapahtumia..joka kerta kuvaa kuka tippuu pitkään nyt tajus ja vaihtoi äkkiä pois,liian myöhäistä!!
Mä luulen että hänen pitää aina zoomata joku kamera valmiiksi, mutta se pitäs tehdä salaa taustalla ja vaihtaa vasta sillä sekunnilla päälle kun pitääkin, mutta se meneekin välillä vahingossa ykköskameraksi jonka ruutu välittyy meille koko ajan.
anukin ihan hehkeänä. en hänestä välittänyt mutta hyvät jatkot kumminkin.
- Aiotko vastata, kun Helmeri soittaa?
- En tiedä, haluun ensin kotiin.
Siinä vuosisadan rakkaustarina...
Helmerillä lisää ääniä mars mars
Anu näytti vanhalta studiovaloissa ihan 40 v :(-
Joko se Kimmo on lähteny talosta
Anu paljasti juuri käyttäneensä hyväksi Helmeriä, onneksi ei voittanut.
Vierailija kirjoitti:
Niin se vain suomessa on että kiusaaja voittaa aina.
Tää on kyl käsittämätöntä. Muissa maissa kiusaajat nimenomaan äänestetään heti ekana pois!!!
Jos Krisu oikeasti voittaa, toivon että herättää paljon keskustelua siitä mitä mätää suomalaisessa kulttuurissa oikeasti on.
Kyllä lohisoppa tollasen Anun takasin huolii ja joutuu vielä kilpailemaan uutten kosijoitten kanssa. Hemmillä ei mitään saumaa irl.
Anu näytti ryppyiseltä ja lihavalta tv ssä.
Yksinkertaiset juntit äänestävät Krisua. Sellaiset joilla ei tunneälyä.
Voi vittu tuo anus taas. Niinkuniinkuninku, tässä tämän anti tälle "viihdeohjelmalle". Miten tuntematon akka voi olla noin oksettava
Vierailija kirjoitti:
Toivon, ettei lokkienmyrkyttäjä ja kissanrääkkääjä Kristian voittaisi. Kristianhan ihan itse kertoi BB:n alkuvaiheessa myrkyttäneensä lokkeja ja uittaneensa sisälle pissanneen kissan päätä kissan omassa pissassaan.
Eikä edes myrkyttänyt vaan räjäytti sisältäpäin ja jätti sitten kitumaan.
Anu saa varmaan aika paljon treffipyyntöjä ohjelman jälkeen. Vaikka Helmeri kiinnostaisikin, voi tulla parempia tarjouksia.
Kevin ❤️