BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Villen lähtö piti parantaa talon ilmapiiriä, tuntuu et meni huonommaksi vaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Krisu sen Hemmin rinkipalautetteen otti ihan hyvin ja huumorilla "Kiitos Ville ja Anunkin palautteesta ihan herkistyi. Mutta onko siellä yöllä ollut vielä joku uusi tilanne missä Hemmi on alkanut jankuttaa Krisulle tai muille?
Ei ollut mitään erityistä. Hiukan Hemmin voittamishalusta piruiltiin.
Vierailija kirjoitti:
sillit ollut koko yön pöydällä
Silli on suolaliemessä. Säilyy.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin 247 ja ei Anu pilkannut Hemmiä. En huomannut.
Sama täällä. Ei pilkannut vaan sanoi ekan kerran että Hemmistä on tullut hänelle läheinen ja rakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu teki Hemmille ison paskaisen tempun nyt ja mielenrikkomisella vielä. Puhui siitä miten lohikeittomies odottaa häntä tuolla lopuksi vastassa ja se jännittää kun ei tiiä kenestä itse (muka) pitää.
Selkeästi Anu hylkäsi kuin psyko Hemmin eilen illalla ihan yksin. Erittäin raskauttava juttu. Anu paljasti itsensä lopullisesti. Hän järjesti Hemmin ulos ringistä ja kiehnäsi koko illan Kimmon kanssa.
Mietin onko tuo 'romanssi' käsikirjoitettu tuotannon puolelta jo ennen kun tulivat taloon. Ja a&h suostuivat näyttelemään sitä, että päääsevät taloon. Vai onko tuotanto seurannu Anun alkukautta, kun sanaakaan ei saanu suusta ja ehdottanut että jos aiot olla talossa, yritä kiehnätä Helmerin kans.. Niin väkinäiseltä Anun toiminta Helmerin kans vaikuttaa, suu mutrussa silmät lasittuneena on antautunut lemmen vietäväksi..
On kyllä BB isoveljeltä julmaa leikkiä Hemmiä kohtaan , että toivottavasti on edes joku näytelmä. NOIN EI SAA TEHDÄ MIEHELLE IKINÄ, että hylkää noin.
Hemmi itse aina huomioinut kaikkien tunteet kuitenkin herrasmiesmäisesti, vaikka pelaa hänkin.
Mutta nyt tehtiin jälleen ruma temppu pelkästään hemmille ja Anu päästettiin taas menemään. Anu saa vihat niskaan tästä ja niin pitääkin.
Älä Helmeri selitä..
Sut on nyt niin nähty!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kritiikkiä Anu ja Hemmi antoi Krisulle kritiikkiringussä? Tulin kanavalle siinä vaiheessa, kun Krisu pyyhki silmiään.
Menivät nukkumaan n. 02 maissa. Hemmi nukahti just ennen kuin muut juhlijat menivät makkariin. Krisu toi pitkävartisen harjan Anun ja Hemmin väliin sänkyyn. Tietääkö joku miksi?
Oli vain jokin pila. Krisu otti harjan oven pielestä ja.sanoi vievänsä sen Anulle. Laittoi harjan sänkyyn pitkittäin. Anu huomasi sen, kun meni sänkyynsä. Laittoi harjan lattialle.
Aamulla se harja oli taas sängyssä
Krisu symboloi sillä miten harjaa Anun paskasta peliä hemmin kanssa. Krisuhan sanoi suoraan ettei tuo ole oikein!
Krisu näki kyllä mitä Anu tekee. Hän ei puutu mutta näkee ja rehtinä sanoi ettei ole oikein.
Mä luulen että Anu kattoo vähän niinkuin molemmat kortit jos on hakija jättää ehkä Helmerin jos ei ole katsoo Helmeriä vähän aikaa?
Onhan Anu sanonut että ei ehkä ulkomaailmassa ole sama juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin 247 ja ei Anu pilkannut Hemmiä. En huomannut.
Sitten missasit sillä tämä tapahtui kolmesti :pöydän ääressä ja tupakalla sanoi nauraen: että se mikä Hemmille tehtiin on hänestä ihan oikein ja nauroi kippurassa vielä.
Sitten katui vähän mietteliäänä siinä ja pelasi laskien: Yks asia vielä yks asia vielä: tää juttu Hemmillä nyt on ihan huikee! Ja ei todellakaan tarkoittanut suhdetta vaan sitä miten pystyi pelaamaan talossa Hemmillä ja sitten naurua päälle.
Voiko ilkeämpää ihmistä ollakaan? En tykännyt Hemmistä mutta nyt valuu Hemmille sympatiat täysin. Tuo on psykopaattisesti tehty.
Itse aina haki Hemmin sikarikerhosta nukkumaan ja nyt jättää miehen kokonaan yksin. Ihan moraalitonta touhua kerrassaan!
HYI!
Oli täysin oikein pistää kaatokänninen Helmeri nukkumaan. Ja sille sai mielestäni nauraa. Ei tuota nyt voi pilkkaamiseksi sanoa.
Kovin on herkkähipiäistä porukkaa täällä.
Hemmi oli eilen todella rasittava jankkaava känniääliö.
En olisi itse moisen viereen mennyt.
Saakohan tuo jääkaappi nyt varmasti tarpeeksi lämpöä ettei tartte palella🙄
Naamat oli Krisu ei Hemmi, haloo....näkeehän sen ukkojen tämänhetkisestä kunnosta. Miten te tulkitsette asioita?
Krisu piti upean puheen kännissä isossa tuolissa: Hän puhui tämän pelitouhun jälkeen hyvin vakavana miten tämä täällä on tällaista pintaa vaan ja (viittasi Anun peliinkin) ja miten ne tärkeimmät ihmiset ovat ihan eri tasolla kuin tämä juttu täällä talossa.
Anu ja Kimmo kuuntelivat päät alhaalla ja etenkin Anua katsoi Krisu tiukasti ja suoraan.
Krisu sivalsikin Anua: mä en pitänyt Anu edes sun äänestä jo alkuun!
Anu oli ihan lyöty ja nosti vaan päänsä sanoakseen Kimmolle muka kumppanina: -Että semmosta!
Krisu antoi piiskaa Anulle ja aiheestakin. Hän näki koko pelin. Se sattui häneen myös. Tietää ettei nämä ole luoettavia.
Kun Krisu kävelee kumarassa niin näyttää ihan vanhalta papalta.
Vierailija kirjoitti:
Anu teki Hemmille ison paskaisen tempun nyt ja mielenrikkomisella vielä. Puhui siitä miten lohikeittomies odottaa häntä tuolla lopuksi vastassa ja se jännittää kun ei tiiä kenestä itse (muka) pitää.
Selkeästi Anu hylkäsi kuin psyko Hemmin eilen illalla ihan yksin. Erittäin raskauttava juttu. Anu paljasti itsensä lopullisesti. Hän järjesti Hemmin ulos ringistä ja kiehnäsi koko illan Kimmon kanssa.
Älä nyt puhu läpiä päähäsi!! En minäkään Anua välittäisi nähdå tuolla, mutta voi oysyä silti asiallisena.
Helneri veti itse kaljaa kuin sieni, ei Anu häntä mistään pois järjestänyt.
Ja se naureskelu Hemmin nukkuunmenokäskyn jäljeen oli sellaista hyväntahtoista, niinkuin kännikaverille naureskellaan. Ei mitään sen ihmeellisenpää!
Mikä ihmeen fetissi on aina näyttää tätä tupakkapaikan hommaa, se on se kakanpuhujien osasto. Mikä homma? Kyllä nuoriso tästä saa mahtavan esimerkin. Onneksi nämä kamerat sulkeutuu huomenna, ihan hirveä kausi, tuotanto -100
Vierailija kirjoitti:
Anu sanoi Kimmolle, myös että Hemmistä on tullut hänelle läheinen ja rakas. Ja ei tiedä onko kalakeittomies vastassa, eikä sillä ole väliäkään.
Seurasin 247 mutten kuullut moista. Hemmin ja Anun suhteesta vastaus yksinkertaisesti en tiedä. Järjestys. Työ.lapset ja en muista mikä oli kolmas.
Anuhan tähtäsi Kimmon kylkeen heti kun pääsi finaaliin ja muutti Kimmon viereenkin. Ja koko ilta Kimmon kanssa ja pyrki erilleen Krisstakin Kimmon kanssa. Onneksi Krisu satsasikin omillaan oloon alunkin perin. Se pelastaa, Anu ei pystynyt provoamaan Krisua vaikka yritti.
Voi jumalauta tuota akkaa! Joku mies vielä joskus voi suuttuakin tuon peleistä, toivottavasti ei.
Vierailija kirjoitti:
Kun Krisu kävelee kumarassa niin näyttää ihan vanhalta papalta.
Sanoinkin juuri, että meidän vaari käveli 80-vuotiaana juuri noin, oli tuon mallinen karvalakkikin.
Vierailija kirjoitti:
Villen lähtö piti parantaa talon ilmapiiriä, tuntuu et meni huonommaksi vaan.
Mitä ihmiset odottivat? Eihän se huono ilmapiiri ollut Villestä kiinni vaan Krisusta. Ville tasoittui aika lailla niistä alkuajoista ja yritti mukautua. Pyysi anteeksi tarkoittaen sitä, jos huomasi loukkaavansa. Toisin kuin Krisu, joka vain toisteli "tällanen mä vaan olen, en mä aio muuttua". Silloin kun Jukka häädettiin sen järkytyksen näki kaikkien naamoilta. Väärä henkilö lähti. Jukka oli tosi tärkeä ihminen, joka piti tuota ryhmää kasassa. Ihan olennainen henkilö, joka teki vuorovaikutuksesta sellaista, että jokainen koki itsensä tervetulleeksi. Hänen lähtönsä jälkeen ihmiset ovat vain yrittäneet vältellä Krisua ja hänen negatiivisuuttaan.
Haha. Noilla kaikilla on ongelma alkoholin kanssa Keviniä lukuunottamatta. Itseasiassa Kevinin känniörveltämistä ymmärtäisin, koska hän on vasta 21 ja nauttimisrajat eivät välttämättä ole niin hyvin hallussa. :D Muut ovat s**tana aikuisia känniääliöitä.