BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Mikä ihmeen nuori 29 v enää on? Aikuinen ihminen. Ainiin kun pitää olla niin käsittämättömän erikoinen.
Tarina tuijotti arviovasti emmaa ovensuussa, että tuliko nyt erikoisempi naine kuin itse on. Näytti sen minkä yrittää peittää ylitouhuamisella.
Tarina yrittää olla kiva, sanoo kaikille jotain kivaa ja se on ihan hyvä juttu. Mutta voisi hiukan hillitä itseään, ärsyttää tuo nimien vääntely ja päsmäröinti. Eikö oikeasti tajua, että se ärsyttää muita ja katsojia?
Sehän sano ettei ite vaihda kun ei ruokaakaan tee että joku tekee sen ruuan hänelle jos kerran kotona asuu.Sama kai vaihtaa ne hiekatkin.
On tää jo nyt niin erilaista kuin muut kaudet. Hämmentävää.
Niiiiiiiiin tylsää, ei kiinnosta tämä kausi.
seuraavan omn pakko olla lihava musta.
Jukka ja Milla tulee kuksimaan tuolla. Saletti
Tuo muotisuunnittelija luonteeltaan melkein yhtä ärsyttävä kuin Tarina. Itserakas minäminä-ihminen. Olisi riittänyt vain yksi tällainen asukas.
Emma todellakin ilman sänkyä. Kamala itsekeskeinen ihminen. Ja ilmeisesti myös eläinrääkkääjä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Krisu ei voi olla oikea ihminen. Ne ilmeet. Tuo voittaisi kirkkaasti sketsihahmo-kilpailun.
Twerkkaajatyttö vaikuttaa kivalta.
Mulle tuli Krisusta mieleen Kari Ketosen sketsihahmo!
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien aikojen parhain BB- kilpailija on ollut Kätlin.
Jep! Cheryl oli myös kiva :)
Vierailija kirjoitti:
Tarina tuijotti arviovasti emmaa ovensuussa, että tuliko nyt erikoisempi naine kuin itse on. Näytti sen minkä yrittää peittää ylitouhuamisella.
Tai sitten iski silmänsä siihen?
Hyi víttu voin vaan kuvitella miten kamalalta ton Emman kämpässä haisee. Mulla oli aiemmin YKSI kissa ja sen paskàt ja kuset alko haisemaan jo parin päivän jälkeen jos ei ollut vaihtanut hiekkaa. Ja ”parhainkin” kissanhiekka alkaa haisemaan nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Kuka idiootti mainostaa kuinka ei koskaan vaihda kuuden kissansa hiekkoja! Joku muu varmaan vaihtaa ne mutta onpa ääliö tyyppi!!!!
Eikä siivoa, joku muukin tekee sen hänen puolestaan. Varmaan hänen äitinsä. Oikea prinsessa tuo Emma.
Onko vähän narsistisen oloinen tämä teinin kypsyydellä selittävä keski-ikäistyvä tiskiharjamimmi?
Hyvä kattaus. Silikonibimpot puuttuu. Hyvä. Kumpulan Jonna oli muotinaisen lähi ihmisiä. Aienmmin ollut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien aikojen parhain BB- kilpailija on ollut Kätlin.
Jep! Cheryl oli myös kiva :)
Mikä viihdearvo heillä oli?
Sun toive toteutui. Ei tosin taida olla s-palvoja tuo keuruulainen.