BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka yksinkertaisia osa katsojakunnasta on, kun Helmeri on niin monen suosikkeja? 30v näyttää kasvoista 16-vuotiaalta ja käyttää hymyä edukseen, ja se on teistä jotenkin söpöä?
Ei sinänsä ole hänestä pahaa sanottavaa, mutta ei hän ole tuonut mm mielipiteitään asioista esille tai muutenkaan persoonallisuutta, usemmiten seuraa vain sivusta kaikkea. Mutta ei todellakaan ole se asukas, jonka haluaisin seuraavien joukossa ulos, kuitenkaan.Yksinkertaisia ihmisiä, kun pitävät hyväkäytöksisestä nuoresta miehestä, jolla on sydän paikallaan? Justjust.
Ei kaikkien tarvitse olla isoja persoonia. Pienempikin riittää. Maltti on valttia.
Helmeri on hymypoika. Hän on hymyillyt aina ja tulee hymyilemään. Kattokaapa vaikka scoottipätkiä youtubesta.
Kuten Helmeri toi perjantaina paljussa esille. Hän diggaa Tupusta, kun sen kanssa voi puhua arkijuttuja, eikä tarvii lässyttää politiikasta, uskonnosta jne. Helmerillä ei vaan ole kantaa kaikkiin asioihin ja niihin joihin on, ei ole tarvetta toitottaa niitä suunapäänä. Eikä hänen yleistietonsa tunnu olevan mikään häikäisevä, mutta hän mielellään kyllä kuuntelee ja oppii uusia juttuja. Se on jo pelkkää plussaa ihmisessä.
Enemmin katon Helmerin temppuilua talossa, kun Krisun jatkuvaa angstia, huutoa ja kiroilua. Vaikka ovat lystikkäitä yhdessä, silti diggaan enemmän Helmerin ja Jukan keskinäisistä touhuiluista.
Helmeri on muuten lähestulkoon täydellinen, mutta ihmettelen sitä miksi hän kilttinä ihmisenä oli niin kaveria Krisun kanssa. Nyt se on tosin ehkä vähentynyt. Onko alkanut nähdä paremmin millainen tahallaan ärsyttäjä Krisu on, vai onko vain Anun seura vienyt enemmän Helmerin aikaa?
Muutenkin elämässä joskus vaikea ymmärtää, miksi ne hyvimmät usein valitsevat pahimmat lähipiiriinsä. Tuntuu jotenkin nurinkuriselta, että ihminen joka omilla toimillaan saa aikaan vain hyvää, antaa epäsuorasti tukensa ihmiselle, jotka saavat aikaan pahaa mieltä muissa. Jotenkin alkaa se kilttikin epäilyttää. Että eikö vain myönnä itselleen pimeitä puoliaan ja haluaa toteuttaa niitä toisen kautta?
Muuten saattaisin toivoa voittoa Helmerille, mutta Krisun kanssa kaveeraamisen takia en toivo. Pitemmän päälle ei voi luottaa ihmiseen, joka liittyy itseään paljon pahempien tukijoukkoihin siten näiden valtaa nostaen. Vaikka itse olisi kuinka mukava.
Vastakohdat vetää toisiaan puoleensa. Ihan samahan se Krisulla on. Veljesrakkautta Helmerin suuntaan.
Tasapainottaakohan ne toisiaan vai hakeeko niitä toisia puoliaan itseensä vai sitten lietsoo sitä omaa "pimeetä puolta".
kaiken suvaitsemattomilta vaikuttavat vähemmistöt, jotka kritisoivat suvaitsevaisuutta vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten te tuhlaatte rahaa noiden äänestämisen. Onko liikaa rahaa ?
Mä äänestin just Jukkaa 3000€.
Mä äänestin just Millaa 5000 eurolla.
Vierailija kirjoitti:
Miksei? Pitäähän jengillä harrastuksia olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Villen ressitaso laski kun sai älykkönaiset ja Timon pois. U l o s.
Nämä kaikkihan olivat ainakin olleet Mensan jäseniä. Myös Timo.
Miten meni noin niinku mensalaisen mielestä? Duunarit tuli ja päihitti mennen tullen.
Ei siinä ole mitään ihmeellistä, fiksut ovat vähemmistössä. Kun duunarit ei ymmärrä mitä ne puhuu, tulee lähtö.
Tää oli paras 😂
Kyllä. Erittäin "nokkela" ja suorastaan "älykäs" oivallus. Huoh.
Sulle se varmaankin oli oivallus, fiksuille maalaisjärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Ai näkeeks ne jotain twiittejä?
Vaikutti keksityltä, enkä löytänyt kelaamisella.
Vierailija kirjoitti:
ville saa puhua uskonasioita yhtä paljon, kun sateenkaarilaiset puhuvat omista asioistaan.
sateenkaarilaiset ovat jatkuvasti tuomassa omia näkemyksiään esille. villellä on oikeus tuoda uskovien ihmisten näkemyksiä esille.
missäs se kuuluisa tasa-arvo nyt on, kun on uskonasioista kyse.
Suomessa ei ole tasa-arvoa niin kauan kuin ei ole asiaan ymmärrystä.
Vierailija kirjoitti:
Miksei ne keksi jotain, siis valehtelis että hemmi olis vaikka runkannut kännissä kaikkien nähden. Ihan varmasti sais Herlmerin stressitasot nousemaan. Ja että eivät viitsineet siitä aiemmin sanoa.
Ai tästä ei olisi lauantaina tai sunnuntaina jo kettuiltu?! :D
Äly hoi älä jätä.
Olis kiva tietää kuinka moni ylipäätään äänestää. Veikkaan että vain ne innokkaimmat koko vuorokauden seuraajat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä äänestin just Millaa 5000 eurolla.
Mä otin vaan pikavippii 3000€ ja äänestin Jukkaa. Otitko säkin pikavipsuu?
Hoho, aika aneemiseksi mennyt touhu tuolla bb:ssä kun Tarinakin lähti :D Mitäs me varoiteltiin, ei kannata ensimmäisenä äänestää ärsyttäviä pois. Nyt asukkailla on mukavat oltavat, voivat makoilla kiusallisessa hiljaisuudessa kun jutut loppuu kesken, kun ovat niin hyvää pataa keskenään.
Tosi jännää. Tätä keskusteluakin kun lukee taakseppäin, niin ei ole kerrottu enää mitään talon tapahtumia, eli siellä ei tapahdu mitään, ei yhtään mitään. Hienoa! Pilasitte BB:n.
Krisulle vois hommaa jo valkotakit makkariin.
Vierailija kirjoitti:
Tuotanto taitaa olla PA, kun tyhmiä rahastavat kahteen otteeseen samaan häätöön. Kuka oikeasti viitsii maksaa tosta?
Kuka se sanoikaan, että on moraalisesti arveluttavaa antaa tyhmien pitää rahansa? Ehkä tässä toteutetaan sitä filosofiaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko anusta tissikuvia missään? On aika himoittavan näköinen nainen.
En tiedä, mutta Helmeri tuijotti niitä antaumuksella bileiltana, kun Anulle vaihdettiin rintaliivit Tarinan toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Villen ressitaso laski kun sai älykkönaiset ja Timon pois. U l o s.
Nämä kaikkihan olivat ainakin olleet Mensan jäseniä. Myös Timo.
Miten meni noin niinku mensalaisen mielestä? Duunarit tuli ja päihitti mennen tullen.
Ei siinä ole mitään ihmeellistä, fiksut ovat vähemmistössä. Kun duunarit ei ymmärrä mitä ne puhuu, tulee lähtö.
Tää oli paras 😂
Kyllä. Erittäin "nokkela" ja suorastaan "älykäs" oivallus. Huoh.
Sulle se varmaankin oli oivallus, fiksuille maalaisjärkeä.
Tollukka ei ymmärtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Hoho, aika aneemiseksi mennyt touhu tuolla bb:ssä kun Tarinakin lähti :D Mitäs me varoiteltiin, ei kannata ensimmäisenä äänestää ärsyttäviä pois. Nyt asukkailla on mukavat oltavat, voivat makoilla kiusallisessa hiljaisuudessa kun jutut loppuu kesken, kun ovat niin hyvää pataa keskenään.
Tosi jännää. Tätä keskusteluakin kun lukee taakseppäin, niin ei ole kerrottu enää mitään talon tapahtumia, eli siellä ei tapahdu mitään, ei yhtään mitään. Hienoa! Pilasitte BB:n.
En näe mitä Tarina olisi tälle viikkotehtävälle voinut. Eihän se viime viikollakaan ihmeitä pystynyt. Tylsähän sekin oli.
Mä haluaisin että Milla pääsisi pitkälle talossa. Millaa on syytelty siitä että syö talossa liikaa, mutta ei tuolla kukaan näytä nälkään kuolevan. Milla on myös ystävällinen kaikille ja silloin kun on jotain järkeviä keskusteluja niin Millalla on niihin myös järkevää sanottavaa. En ymmärrä miksi Milla on joistakin niin kamala. Bileiltanakin oli kiva ja hauska eikä örveltänyt niin kuin jotkut törkyläjät.
Vierailija kirjoitti:
Piilottiko joku krisun välineet?
Eikö niillä ole ne haalarit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ville saa puhua uskonasioita yhtä paljon, kun sateenkaarilaiset puhuvat omista asioistaan.
sateenkaarilaiset ovat jatkuvasti tuomassa omia näkemyksiään esille. villellä on oikeus tuoda uskovien ihmisten näkemyksiä esille.
missäs se kuuluisa tasa-arvo nyt on, kun on uskonasioista kyse.
Uskovat ei näe eroa seuraavissa lauseissa. Vaadin että minut hyväksytään sellaisena kuin olen niin kauan kuin en vahingoita ketään. Vaadin että tanssit koko elämäsi minun pillini mukaan.
ainakin Viltsun olen kyllä kuullut sanovan talossa, että eihän hän voi sitä määrätä miten kukakin talolainen ajattelee tai toimii, sillä eiväthän he ole uskossa. Mutta itse haluaa toimia ja ajatella sen mukaan kuinka on Raamattua tulkinnut.
ja saunassa puhuivat Kimmon kanssa, että talossa on erilaisia, mutta kukaan ei ole parempi tai huonompi toista.
Ville ei voi mitään sille että lähtökohtaisesti hänen aatteensa on se että ihmiset survotaan yhteen muottiin johon osa ei sovi ja yrityskin on henkistä väkivaltaa vaikka sen kuorruttaisi miten hyvillä aikomuksilla ja jeesustelulla. Ja sateenkaariväen se että jokainen saa olla ihan sellainen kuin haluaa kunhan ei vahingoita muita.
Sateenkaariväki kuvittelee et jokaisen pitää olla samaa mieltä kaikista asioista heidän kanssaan ja palvella heitä.