Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
40521/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

dsfsddddg kirjoitti:

Krisun härskeilyt kestää koska Krisu olla olla myös hauska; puhuu väliin risteily-isäntä-äänellä, esittää pierevää ujoa saksalaislikkaa jota pari robinhuudia koittaa vikitellä yms.

Eevis taas molotti rumia jotenkin tunteettomalla mielellä enkä koskaan muista sen mitään hupaisaa laukoneen tai heittäytyneen, naama vaikeastiymmärrettävässä ilmeessä vaan analyysasi ja prosessoi asioista jossain omissa transseissaan.

Eeviksen huumori oli niin hienovaraista ja itseironistaettei typerykset sitä tajunneet ja sitten keuhkosivat täällä kauhistuneina miten Eevis sitä ja Eevis tätä.

Esim makoilu häädön jälkeisessä haastattelussa 😅

Vierailija
40522/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro esimerkki mihin keskusteluun Anu on osallistunut? Aluksi sitä ei edes huomannut talossa, nyt valittaa milloin mitäkin kipuja tai syö, tai roikkuu Helmerissä.

Ihan muutamalla sormella voi hänen hauskat juttunsa laskea ja osa niistäkin tullut alunperin jonkun toisen suusta, esim otetaan Krisu juhlimaan..

Mä en muista yhtäkään keskustelua mihin hän on osallistunut, muistan kyllä aivan älyttömät jutut, esim kesken häätöä "osaaks sä tehä näin" ja vääntelee sormiaan, ei liity mihinkään ja aivan puskista tulee oudot jutut, kuin ei keksisi muuta sanottavaa.

Leffaa miettivät ja meni varmaan 5min jo toista aihetta kun yhtäkkiä sanoi jotain ja kukaan ei tajunnut, puhui siitä leffasta.

Eilen sanoi pilkallisesti Tarinan häädön jälkeen keittiössä,että nyt meidän täytyy ruveta analysoimaan keskusteluissa. 

Anu ja Tuula ovat saaneet älykkäät naiset,joita kadehtivat, pois. Näin totesi mieheni.

Ja miehet eivät tosiaan antaneet ääniä näille naisille... Hieman ontuu tuo sinun miehesi teoria. Mutta laitetaan ihmeessä naisten syyksi tämäkin.

Naiset äänestää, miehet ei tuhlaa rahojaan moiseen roskaan. Ainakaan kovin moni mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40523/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ville saa puhua uskonasioita yhtä paljon, kun sateenkaarilaiset  puhuvat omista asioistaan.

sateenkaarilaiset ovat jatkuvasti tuomassa omia näkemyksiään esille. villellä on oikeus tuoda uskovien ihmisten  näkemyksiä esille.

missäs se kuuluisa tasa-arvo nyt on, kun on uskonasioista kyse.

No ihan tässä. Ville saa tuputtaa uskoaan ja uskonnon tuputtamisen vihaajat saa häntä siitä arvostella. Ihan samoin kuin Turina sai paasata omia logioidaan ja logioiden tuputtamisen vihaajat sai häntä siitä arvostella. Sehän on juuri niin kuin sen pitääkin olla. Mikä on ongelma?

Sulla on 'oikeus' sanoa, että mun uskonto on kaikkein paras ja minä siten parempi ihminen kuin sinä ja mulla on 'oikeus' sanoa, et haista kuule pzka satuinesi ja luuloinesi. Ei siitä kukaan ole kumpaakaan vankilaan viemässä tai roviolla polttamassa. Epätasa-arvoisissa maissa minut olisi perinteisesti viskattu vähintään ruoskittavaksi. Historia kun osoittaa, että ne ovat olleet ja ovat edelleen pitkälti nämä uskontohihhulit, jotka ovat uskontonsa varjolla tappaneet, kiduttaneet, tuhonneet. 

Ehkä jos tunnetila menee noin vahvaksi, että vihaa jotain tositv-tyyppiä, kannattaa miettiä löytyisikö ehkä jotain korvaavaa tekemistä.

Aika paljon nykyään joutuvat tekemään rikosilmoituksia, kun vihaaminen menee siihen, että tyypit saavat uhkauksia.

ööö...ketäs tositv-tyyppiä minä vihaan, kun mielestäni mulla ei ole tällä kaudella sen enempää suosikkia kuin inhokkiakaan? Kommentoin vain tuota marttyyrimaista 'missäs nyt on tasa-arvo' -länkytystä. Ja kyllä, uhkailut ja vihakampanjat ovat lisääntyneet, erityisesti fundamentalistit, äärioikeistolaiset ovat näissä kunnostautuneet. He kun eivät - tunneihmisinä - tahdo kestää toisten mielipiteitä, jos ne eroavat omista, sillä ne aiheuttaa heille ahdistusta ja pelkoa. He olisivat kovin mielellään jälleen rakentamassa rovioita, vankiloita ja kivityspaikkoja toisinajattelijoille - heti kun jengi ei osaa olla varovainen ja pitää näitä ääri-ilmiöitä vaarattomina.

Hyvä ettet. Ja juu, näissä keskusteluissa helposti ylitulkitsee toisen viestin olevan hänen näkemyksensä vaikka tosiaan se voi olla ihan tuollaista yleistä ajattelua vain.

Vierailija
40524/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ville saa puhua uskonasioita yhtä paljon, kun sateenkaarilaiset  puhuvat omista asioistaan.

sateenkaarilaiset ovat jatkuvasti tuomassa omia näkemyksiään esille. villellä on oikeus tuoda uskovien ihmisten  näkemyksiä esille.

missäs se kuuluisa tasa-arvo nyt on, kun on uskonasioista kyse.

No ihan tässä. Ville saa tuputtaa uskoaan ja uskonnon tuputtamisen vihaajat saa häntä siitä arvostella. Ihan samoin kuin Turina sai paasata omia logioidaan ja logioiden tuputtamisen vihaajat sai häntä siitä arvostella. Sehän on juuri niin kuin sen pitääkin olla. Mikä on ongelma?

Sulla on 'oikeus' sanoa, että mun uskonto on kaikkein paras ja minä siten parempi ihminen kuin sinä ja mulla on 'oikeus' sanoa, et haista kuule pzka satuinesi ja luuloinesi. Ei siitä kukaan ole kumpaakaan vankilaan viemässä tai roviolla polttamassa. Epätasa-arvoisissa maissa minut olisi perinteisesti viskattu vähintään ruoskittavaksi. Historia kun osoittaa, että ne ovat olleet ja ovat edelleen pitkälti nämä uskontohihhulit, jotka ovat uskontonsa varjolla tappaneet, kiduttaneet, tuhonneet. 

Ehkä jos tunnetila menee noin vahvaksi, että vihaa jotain tositv-tyyppiä, kannattaa miettiä löytyisikö ehkä jotain korvaavaa tekemistä.

Aika paljon nykyään joutuvat tekemään rikosilmoituksia, kun vihaaminen menee siihen, että tyypit saavat uhkauksia.

ööö...ketäs tositv-tyyppiä minä vihaan, kun mielestäni mulla ei ole tällä kaudella sen enempää suosikkia kuin inhokkiakaan? Kommentoin vain tuota marttyyrimaista 'missäs nyt on tasa-arvo' -länkytystä. Ja kyllä, uhkailut ja vihakampanjat ovat lisääntyneet, erityisesti fundamentalistit, äärioikeistolaiset ovat näissä kunnostautuneet. He kun eivät - tunneihmisinä - tahdo kestää toisten mielipiteitä, jos ne eroavat omista, sillä ne aiheuttaa heille ahdistusta ja pelkoa. He olisivat kovin mielellään jälleen rakentamassa rovioita, vankiloita ja kivityspaikkoja toisinajattelijoille - heti kun jengi ei osaa olla varovainen ja pitää näitä ääri-ilmiöitä vaarattomina.

Sieltä se taas tuli, sana ”länkytys”...

Vierailija
40525/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro esimerkki mihin keskusteluun Anu on osallistunut? Aluksi sitä ei edes huomannut talossa, nyt valittaa milloin mitäkin kipuja tai syö, tai roikkuu Helmerissä.

Ihan muutamalla sormella voi hänen hauskat juttunsa laskea ja osa niistäkin tullut alunperin jonkun toisen suusta, esim otetaan Krisu juhlimaan..

Mä en muista yhtäkään keskustelua mihin hän on osallistunut, muistan kyllä aivan älyttömät jutut, esim kesken häätöä "osaaks sä tehä näin" ja vääntelee sormiaan, ei liity mihinkään ja aivan puskista tulee oudot jutut, kuin ei keksisi muuta sanottavaa.

Leffaa miettivät ja meni varmaan 5min jo toista aihetta kun yhtäkkiä sanoi jotain ja kukaan ei tajunnut, puhui siitä leffasta.

Eilen sanoi pilkallisesti Tarinan häädön jälkeen keittiössä,että nyt meidän täytyy ruveta analysoimaan keskusteluissa. 

Anu ja Tuula ovat saaneet älykkäät naiset,joita kadehtivat, pois. Näin totesi mieheni.

Eikös täällä ole jo pari viikkoa kommentoitu että palstan "Tuput" ja "Anut" äänestävät fiksut itsenäiset naiset pois. No, näinhän näyttää käyvän.

Fiksut naiset lähtivät, mutta niin lähti myös fiksuin mies. Mielenkiintoista kyllä, kieltämättä.

Aika surullista on jos nuo ovat teidän mielestä fiksuja naisia. 

Vierailija
40526/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun mies ei taida olla kovin älykäs:/ Toivottavasti on edes komea.

Haukutko sinä tyhmäksi kaikki ihmiset jotka on kanssasi eri mieltä?

-Eri

Outo kommentti mieheltäsi. Ihan niin kuin Anu ja Tupu olisivat yksin vaikuttaneet äänestystulokseen.

Olisi outo kommentti mieheltäni, kun ei mulla edes ole miestä. Kirjoitin ed. tekstin loppuun että -eri, eli eri ihminen kuin jolle oli vastine kirjoitettu.

Vierailija
40527/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miehet eivät tosiaan antaneet ääniä näille naisille... Hieman ontuu tuo sinun miehesi teoria. Mutta laitetaan ihmeessä naisten syyksi tämäkin.

Anu juoksi joka välissä läyhäämässä takana päin Eeviksen ja Jukan tekemisistä.Tuula irvaili lisäksi Tarinasta ja sen fiilisringeistä,muusta puhumattakaan.Manipulaatiokin on näköjään "taitolaji".

Molemmat ovat suoraan sanoneet,että aikaisemmin häiritsi,että jäivät keskusteluiden(lue huomion)ulkopuolelle,koska eivät ymmärtäneet tarpeeksi,eikä ollut tietoa aiheista,jotta olisi voinut osallistua.

Vierailija
40528/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös täällä ole jo pari viikkoa kommentoitu että palstan "Tuput" ja "Anut" äänestävät fiksut itsenäiset naiset pois. No, näinhän näyttää käyvän.

Fiksut naiset lähtivät, mutta niin lähti myös fiksuin mies. Mielenkiintoista kyllä, kieltämättä.

Toi ohjelma on hei BB eikä mikään ajatushautomo.

Mä haluan ainakin katsoa jotain muuta kuin joidenkin aivokuolleiden sekoilua, mutta huvinsa tietty kullakin.

Vierailija
40529/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että viikkotehtävän ryhmään jonka pitää saada stressitasot alas, valitaan henkilöitä jotka hermostuvat helposti, eli esim. Krisu. Sitten taas toiseen ryhmään valitaan rauhallisia henkilöitä, luultavasti vaan makailevat ja hermostuvat tylsistymisestä.

Ketäs tuolla hermostuu Mira ja Krisu ainakin vois sopia tuohon stressitasot alas ryhmään ja Jukka ja Milla ja ehkä Kevin jos pakko viisi laittaa?

Vierailija
40530/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika surullista on jos nuo ovat teidän mielestä fiksuja naisia. 

Kyllähän ne oli ihan todistetustikin fiksuja naisia (Mensa). Kerro joku fiksumpi nainen, joka ollut bb:ssä? Tällä hetkellä siellä ei enää poikkeuksellisen fiksuja ole, vaikka ihan kivoja ovat esim Mira ja Milla.

Vierailija
40531/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kimmo ilmoittaa joka ainoa kerta kun "käy kusella".

Ja minä letkauttaisin joka kerta taikaisin, et 'ai jaa, mä käyn proteiinilla ja hiilihydraateilla'. 

Mut ei sentää käy runkkipazkalla niin kuin mun duunikaveri oman ilmoituksensa mukaan. 

Vierailija
40532/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Big Brother Suomen katsojista 3/4 on naisia. On oletettavaa, että annetuista äänistä myös 75 prosenttia tulee naisilta. Naiset ovat päättäneet äänestää naiset ulos. Muutaman feministin täällä vaikea ymmärtää sitä.

Vierailija
40533/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamuilla puhuivat porukalla joulupukeista, Kevin toi keskusteluun uutta ajattelua siitä, että Joulupukki on hänestä tosi outo ilmiö, kun asiaa alkaa oikeasti miettimään, Ville totesi että on kertonut lapsilleen totuuden joulupukista, mutta nämä haluaa silti uskoa joulupukkiin.

Muut sitten tyrmäsikin tämän erilaisen ajattelun tyystin ja keskustelu loppui siihen. Olisi ollut mielenkiintoista kuunnella keskustelu esim. Tarinan, Kevinin, Villen ja Eeviksen välillä, ilman että asian analysointi lopetetaan alkuunsa.

Nyt keskustelut jäävät tuollaisiksi pintaraapaisuiksi, kun kaikki, jotka olisi voineet tuoda uusia ajatuksia peliin on häädetty pois, koska nykyihmisen keskittymiskyky on kuin simpukalla, eli täysi 0, eivät kestä enää pitkiä keskusteluja ja puheenvuoroja. Ja minä sanon tämän, vaikka mulla on diagnosoitu adhd.

Olis joo tooosi mielenkiintosta kuunnella neljän aikuisen ihmisen analysointia joulupukista. Sellasta muka "älykästä" keskustelua.

No minusta se olisi mielenkiintoista ja varsinkin mielenkiintoisempaa kuin kuunnella miten 4 eri ihmistä toteaa istuneensa lapsena pukin polvella ja ihmetelleensä että miksi isä aina lähtee pois just ennenkuin pukki tulee.

Paljon mieluummin kuuntelisi keskustelua mm. pukin alkuperästä, Kristinuskon mallaamasta väärästä Jeesuksen syntymäpäivästä (jonka Ville mainitsi, olisi ollut herkullinen keskustelun alku siinäkin) ja siitä, miten valehtelu vaikuttaa lapsiin ja miksi sellaista valehtelua harrastetaan.

Mutta kun tuollainen keskustelu olisi suurimmalle osalle katsojista liian älykästä ja sen vuoksi tylsää, niin minkäs mahtaa.

Vierailija
40534/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun mies ei taida olla kovin älykäs:/ Toivottavasti on edes komea.

Haukutko sinä tyhmäksi kaikki ihmiset jotka on kanssasi eri mieltä?

-Eri

Outo kommentti mieheltäsi. Ihan niin kuin Anu ja Tupu olisivat yksin vaikuttaneet äänestystulokseen.

Olisi outo kommentti mieheltäni, kun ei mulla edes ole miestä. Kirjoitin ed. tekstin loppuun että -eri, eli eri ihminen kuin jolle oli vastine kirjoitettu.

Aijaa?...

Vierailija
40535/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Big Brother Suomen katsojista 3/4 on naisia. On oletettavaa, että annetuista äänistä myös 75 prosenttia tulee naisilta. Naiset ovat päättäneet äänestää naiset ulos. Muutaman feministin täällä vaikea ymmärtää sitä.

Eikai sitä pidäkään ymmärtää?

T. Se joka alkanut feministiksi luettuaan tätä keskustelua

Vierailija
40536/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää aina Krisu rakastaa omaa ääntään-kommentit. Enemmän kyllä Milla ja Kevin rakastavat omaa ääntään. Krisu on nytkin ollut pitkiä aikoja hiljaa ja muut ovat jutustelleet. Hakeutuu välillä myös omaan rauhaan.

Vierailija
40537/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

dsfsddddg kirjoitti:

Krisun härskeilyt kestää koska Krisu olla olla myös hauska; puhuu väliin risteily-isäntä-äänellä, esittää pierevää ujoa saksalaislikkaa jota pari robinhuudia koittaa vikitellä yms.

Eevis taas molotti rumia jotenkin tunteettomalla mielellä enkä koskaan muista sen mitään hupaisaa laukoneen tai heittäytyneen, naama vaikeastiymmärrettävässä ilmeessä vaan analyysasi ja prosessoi asioista jossain omissa transseissaan.

Eeviksen huumori oli niin hienovaraista ja itseironistaettei typerykset sitä tajunneet ja sitten keuhkosivat täällä kauhistuneina miten Eevis sitä ja Eevis tätä.

Esim makoilu häädön jälkeisessä haastattelussa 😅

Se oli Eevikseltä huumorilla vedetty toi makoilu haastattelussa kun oli lukenut kommenteja. On nääks tilannetajia.

Vierailija
40538/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää aina Krisu rakastaa omaa ääntään-kommentit. Enemmän kyllä Milla ja Kevin rakastavat omaa ääntään. Krisu on nytkin ollut pitkiä aikoja hiljaa ja muut ovat jutustelleet. Hakeutuu välillä myös omaan rauhaan.

Puhuu nytkin. Koko aamun huudellut ja märissyt nojatuolistaan.

Vierailija
40539/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmo jännittää viikkotehtävää

Vierailija
40540/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä hakee bb:stä fanituksen kohdetta, eli ihmistä johon voi suurella tunteenpalolla samaistua. Mirat ja Krisut on niitä samaistumisen kohteita, mikä taas kertoo siitä millaista valtaosa kansasta on. Pitää olla valmiiksi naurettu ääniraita vitseissä (omille vitseille nauraminen) ja muutenkin selvästi alleviivattua huumoria, jotta vitsit tulee ymmärretyksi eivätkä mene ohi.

Eeviksen ja Tarinan jutut viuhahti suurimmalta osalta ohi aika vauhdilla.

Ketju on lukittu.