BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Toivottavasti ensi torstaina häädössä on Krisu, Ville ja Tupu.
Enpä tajunnu mitään tuosta seuraavasta äänestyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Kuulosti oudolta tuo stressirasojuttu
Niin, miten sitä stressitasoa "mitataan"?
Mä aattelin tässä yks päivä, että olis siistiä, jos talossa laitettaisiin kaikille sykemittariat ja niiden lukemia näytettäisiin katsojille. En kyllä tiedä onko livenä teknisesti edes mahdollista?
Aivan loistava käänne tää Tarinan häätö. Ei kyllä kiinnosta yhtään, jäikö sinne Jukka vai ei, mutta tää tuo ihan uudet asetelmat nimeämisiin ja muutenkin suhteisiin talossa. Tarina itessään oli jo niin nähty ja aika tylsä jopa.
Vierailija kirjoitti:
No nyt on hyvä juttu, ehkä päästään Anusta eroon.
Eli taas nainen ulos? Sitten taloon jää enää kaksi naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumma kun mua ei ahdista tänkään jälkeen olla nainen tässä maassa, en mä näe tässä mitään sukupuolijuttua.. Vaikka Jukka ny ois saanuki lähteä.
Anteeksi, mutta olet sokea.
Niin mikä tässä on nyt se sukupuolijuttu? Tarina toi väriä taloon, mutta oli aika raskas ja päällekäyvä ihminen. Ihan sama juttu, vaikka olisi mies. Eevis oli laiska, makoili koko ajan eikä tehnyt oikein mitään. Mutta koska heillä on v*gina kuten mulla, mun täytyy kehua heitä ja arvostaa näitä piirteitä, joita en miehissäkään juuri arvosta?
Villelle lääkkeet! Ei täysipäinen ihminen puhu "kielillä".
Naisten ohjelma, jossa naiset lähinnä päättävät lähtijän. Turha urveltaa sisaret.
Vierailija kirjoitti:
VILLE VOITTAA JEESUKSEN NIMESSÄ AAMEN
Jeesus ei ollut ikinä niin ilkeä, kun Ville.
Vierailija kirjoitti:
Naisia on enää kolme talossa. Ei yhtäkään naista ulos nyt hetkeen! Ihan oikeasti... Eli nyt miehiä häätöön; Ville ja Jukka ainakin. Krisukin vaikka, niin nähdään hänen suosio.
Mira , Tupu, Anu ja Milla
Nyt meillä valta. Suosikeille äänet ja turvaan he. Vihdoinkin nyt katsojilla valtaa. Jukka, Milla ja Tupu vaarassa lähteä, veikkaan.
Nyt saadaan katsoa, kun Krisulla alkaa keulimaan oikein kunnolla, kun sai ainoan jarrunsa pois talosta. Kohta menee kaikilla muillakin hermot.
Äänestäkää Kristiania, Villeä ja Anua!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Äänestäkää Kristiania!!!!!
Krisu ei saa voittaa bb:tä koska on eläinrääkkääjä ja m*lkku ihmisenä noin muutenkin.
Olen katsonut oikeestaan vaan sen kun asukkaat meni taloon sisälle
Jäi mieleen tuon tarinan raivostuttavat tapa syöksyä aina ensimmäiseksi tervehtimään seuraavaa. En ihmettele että sai ihmiset ärsyyntymään. Ehkä joku ADHD
Kaikki fiksut äänestetään pois. Vielä on Kimmo ja Kevin. Oon surullinen.
Siis miten idiootteja porukka on ? Kuka helv. äänesti Jukkaa ???? Täys tapetti. ZERO CONTENT.
Tarinan olis pitänyt pitää talossa hajottamassa krisuu ja jukkaa. Siitä ois viel saanut ens tehtäväs viihdettä.
Totaalisia idiootteja noi äänestäjät.
Äänestäkää Kristiania!!!!!