BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
No tuo oli Tupun ja Kimmon vitsailua, tosiaanko joku luuli että Kimmo tosissaan 🙈🙈 voi luoja
Voi mammat :D
Teille tekis hyvää tunti päivässä Yliksellä.
Vierailija kirjoitti:
Ai mä luulin että toi kimmon ja tupun keskustelu oli vitsiä, katsoin jostain puolestavälistä ja molemmat nauroi siinä niin käsitin että ei toi nyt tosijuttu ollu
Niin varmaan käsitit. :D
Kimmon musta huumori . Ymmärtääköhän tuo Tupu.
Toivottavasti asukkaille näytetään tänään ainakin se Tupun ja kimmon portaikkokierähdys. Se on tosi hauskaa katsottavaa, Tupu kommentit kun pääsee könyämään ylös "Kimmo, miks sä tönäsit mut, mä olin niin skarppina tossa äsken, ja sä tönäsit mut, Kimmo"!! Molemmat nauraa sydämen pohjasta :D Youtubesta löytyy. Anu siin lopussa ei enää jaksa ymmärtää, miksi Tupu ja Kimmo nauraa, käsittää että nauravat hänelle :/
Vitsiähän tuo on. Kimmo heittää aika settiä .
Vierailija kirjoitti:
Väitteet Kimmosta vaatii, että kerrotaan kumpi striimi ja kellonaika. Ja että siitä on kulunut niin vähän aikaa, että voi kelata puskurista tapauksen katsomaan.
Voi kelata . Uskokohan Tupu vai tajusko
Ville haluaa levyraadin.Hyvä idea. Toivottavasti tulee jossain vaiheessa.
Itse toivon kunnon rangaistuksia,entisten kausien tapaan.
Kiroilu- ja meikkikielto myös.
Miksi Tupu ja Anu ovat tuolla talossa ?
Ikävää kun miettii että tuhansia ihmisiä on hakenut tuonne.
Tupu ärsyttää Villeä tahallaan koko ajan. Mikä sillä on noita vähänkin miehisempiä miehiä vastaan?
Ensin halusi Timosta eroon, nyt Villen vuoro. Kikattaa mieluullin typerän teinien kanssa.
Suolasta safkaa kun lisätään suolakurkut. Ville tyytymättömän näköinen.
Tuossahan voi mukavasti ärsyttää pilke silmäkulmassa 😉😉😉
Vierailija kirjoitti:
Ville ei kuulu kirkkoon. Tiedän.. ....
Itse kuulun kirkkoon.
Ööö mihin niistä? Maapallolla tälläkin hetkellä yli 10.000 eri uskontoa ja moninkertainen määrä uskonnollisia yhdyskuntia..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville ei kuulu kirkkoon. Tiedän.. ....
Itse kuulun kirkkoon.Ööö mihin niistä? Maapallolla tälläkin hetkellä yli 10.000 eri uskontoa ja moninkertainen määrä uskonnollisia yhdyskuntia..?
Ei se kuulu tällä hetkellä mihinkään niistä yhdyskunnista tai seurakunnista.
Vierailija kirjoitti:
Kimmon paljastukset ykkös-streamilla, Tupun kanssa n. 10-15 min sitten. Esittää normaalimpaa mitä onkaan. Muuten olkoot kukakin mitä on mutta tuo varastelu ja vielä lakimieheksi aikovalta. Hyi.
Kimmon nk huumoria. Upposi Tupuun ku veitsi margariiniin😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Kimmo kertoi myös että perhe tietää ja ostelee hepeniä harrastuksen tukemiseksi. Ainut oli nuo naisten alusvaatteet joita joutuu varastelemaan kaupoista.
Voisihan alusvaatteita ostaa vaikkapa kuvitellulle tyttöystävälle lahjaksi. Ei mitään järkeä varastaa niitä!
Vierailija kirjoitti:
Suolasta safkaa kun lisätään suolakurkut. Ville tyytymättömän näköinen.
Ville on tyytymätön, koska hän ei pysty kontrolloilmaan tilannetta. Hän siivoaa myös koko ajan siksi, että se antaa hänelle tunteen, että hän hallitsee tilannetta. Niin nähty juttu.
Nää tehtävät on jotain Snow omia leikkejä mitä pitänyt kavereiden kanssa lapsena!!!
Xda kirjoitti:
Miksi Tupu ja Anu ovat tuolla talossa ?
Ikävää kun miettii että tuhansia ihmisiä on hakenut tuonne.
Tupu ärsyttää Villeä tahallaan koko ajan. Mikä sillä on noita vähänkin miehisempiä miehiä vastaan?
Ensin halusi Timosta eroon, nyt Villen vuoro. Kikattaa mieluullin typerän teinien kanssa.
Mä en oo oppinut tykkään Anusta. Eihän siinä periaatteessa vikaa oo. Mut mut. Ensinnäkin mutisee niin ettei puhetta kuule tai saa selvää. Ei oikein ihmeemmin keskustele, paitsi näköjään vähän humalassa ”irrottelee” muttei silloinkaan äänestä saanut kauheesti selvää. Usein vihaisen/tympääntyneen näköinen, niin kuin murjottaisi koko ajan. Suupieletkin näyttää juurtuneen urista päätellen jo alaspäin. Sitten yhtäkkiä sanoo olevinaan jotain nasevaa, mutta lähinnä se on vain kiusaannuttavaa. Tulee mieleen se työpaikan nirppanokka emäntä, joka ei juuri tavallisten kuolevaisten kanssa höpise, mutta saattaa silloin tällöin purjehtia muka hengaamaan ja on olevinaan hyvinkin vitsikäs juttuineen. Kohteliaasti sitten muut ”naurahdamme”.
Anu on koko ajan vähän vaivaantunut eikä rentoudu ollenkaan. Ei varsinaisesti anna itsestään, suojakilpi koko ajan päällä. Tietysti, toiset on tällaisia. Mutta en henk koht pidä tällaisista ihmisistä. Tuntuu, että heiltä ei saa mitään. Raskasta seuraa. Enemmän viehättää spontaanit ja avoimet ihmiset. Eikä tarvitse edes olla paljon, mutta tietty vuorovaikutus olis hyvä olla. Anu on jotenkin pökkelö.
Youtube löytyy Tupu ja Kimmo. Kuvassa mukana Anu ja Helmeri. Hauska.
Siellä on Villen ja Jukan makkispekkiksen tekoa. Tupu istuu takkaa vasten ilman Kimmoa. Päästä keksitty juttu.