BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
No nyt täällä jo on näköjään päästy Helmerin pään sisäänkin kun sanotaan et "Helmeri tietää" ja "Helmeri tajuaa"... paras on kun seuraa 24/7 ja kuuntelee mitä Helmeri puhuu. Näitä tulkintoja eleistä ja ilmeistä on tehty tosi monia, viis ihmistä tekee aina viis eri tulkintaa yhdestä ilmeestä ja kertoo tietävänsä totuuden
Jep! Samaa mieltä! Samoja tilanteita kun katsoo 24/7, niin joskus saa ihmetellä, katsellaanko samaa ohjelmaa.
Helmerin ujo pussailu Anun kanssa esim. On tulkittu että Helmerin on oltava homo. Kamerakulmasta oli kuitenkin vaikea saada selvää, oliko Anu kuinka halukas tähän ja osoittiko sitä. Lisäksihän tuossa oli kannustus joukko huutelemassa. Enpä tiedä miten itsekään hallitsisin ensisuudelma siinä tilanteessa.
Toi eilisen koosteen bileilta oli äärimmäisen vaivaannuttavaa ja noloa katseltavaa. Mitä järkee juottaa noita känniin? Samaa örvellystä ois voinut mennä katsoon ihan mihin tahansa Suomen baareista. Vähän vähempi määrä bisseä, niin jutut ois ollut paljon paremmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville hereillä,rukoilee. Tarinan joutui bb käskyttää yöllä nukkumaan kun istui sohvalla pitkään "fine" hän vastasi. Oli tosi pitkään hereillä,Milla ja Kevin ihmetteli myös. Eipä yöllä muutatapahtunut.
Ihme talo jos ei saa valvoa jos ei nukuta?
Ai se on ihmetalo kun Tarina ei saa unta ja valvoisi, mutta kun Eevis ei saanut unta kommentoitiin isoin kirjaimin kuinka nukkumaan vaan mennään ja kun vähän edes viitsitään yrittää niin tuleehan se uni!
Vierailija kirjoitti:
Ville hereillä,rukoilee. Tarinan joutui bb käskyttää yöllä nukkumaan kun istui sohvalla pitkään "fine" hän vastasi. Oli tosi pitkään hereillä,Milla ja Kevin ihmetteli myös. Eipä yöllä muutatapahtunut.
Eikö se nukkunut ne päiväunet tosi myöhään? Arvasin ettei saa illalla unta.
Vierailija kirjoitti:
Villen kuuntelu valikoivaa. Ulos.
Meidän maailmat ei nyt kohtaa. Minun mielestä kuuntelee tosi hyvin ja ajattelee asioita. Tottakai on omia periaatteita, joita ei tuuliviirinlailla ole muuttamassa. Asenne kuitenkin selkeästi pehmentynyt esim. seksuaalivähemmistöjä kohtaan.
Tekojeesus ulos. Sitten peenjauhaja ja panomies. Tupu voittoon kun on ÄITI ja arvot kohdallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoinhan jo ettei Helmerin tyyppinen mies jotain 2 lapsen äitiä huoli. Se ei vaan kuulu elämäänsä.
Ei välttämättä halua edes omia lapsia.
Helmeri on useaan otteeseen sanonut haluavansa lapsia, omasta pojastaan puhunut.
Eilen viimeksi kysyttiin haluatko lapsia ja Hemmi vastasi kyllä, haluan.
Niin, Hemmihän ei siis halua lapsia vaan pojan. Onpa Hemmi sitten ihana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt täällä jo on näköjään päästy Helmerin pään sisäänkin kun sanotaan et "Helmeri tietää" ja "Helmeri tajuaa"... paras on kun seuraa 24/7 ja kuuntelee mitä Helmeri puhuu. Näitä tulkintoja eleistä ja ilmeistä on tehty tosi monia, viis ihmistä tekee aina viis eri tulkintaa yhdestä ilmeestä ja kertoo tietävänsä totuuden
Jep! Samaa mieltä! Samoja tilanteita kun katsoo 24/7, niin joskus saa ihmetellä, katsellaanko samaa ohjelmaa.
Helmerin ujo pussailu Anun kanssa esim. On tulkittu että Helmerin on oltava homo. Kamerakulmasta oli kuitenkin vaikea saada selvää, oliko Anu kuinka halukas tähän ja osoittiko sitä. Lisäksihän tuossa oli kannustus joukko huutelemassa. Enpä tiedä miten itsekään hallitsisin ensisuudelma siinä tilanteessa.
Mä oon tuo jolle vastasit, ja oon itse ollut kohta 11v oman mieheni kanssa yhdessä, ja en edelleenkään tykkää pussailla muiden nähden. Se on kiusallista, se ei sovi mulle. Tykkään säästää tollaset hetket kahdenkeskiselle ajalle. Näin itteeni hyvin paljon tossa tilanteessa, ja ihan hetero olen.
Tarinan uraunelmat: esiintyminen, radio, tv, teatteri. Joo voin kuvitella... vähän vain tarvitsee harjoittelua että fokus on siinäkin usein j ossain muussa kuin minäminäminä. Backup pian psykologin vastaanotto... sama kommentti tähänkin, mutta apuaaa,...
Kimmo esittää hyviä kysymyksiä Tarinalle, siis oikeasti sellaisia jotka laittaa Tarinan toivottavasti todella ajattelemaan, koska näyttää olevan aika hukassa itsensä tuntemisen kanssa ja analysoi kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Ville kireenä
Ville tuskin osasi arvata kuinka raskaaksi talossa olo voi muuttua ja kuten itse sanoi, ei ole tehnyt sitä itselleen helpoksi äänestäessään nimemisiin Timoa ja Eevistä, joiden kanssa keskustelut olivat kuitenkin hänelle eniten voimaannuttavia. Tekemisen puute hidastanee myös ajan kulumista.
Ville on varmaan arjessaan tottunut, että asiat sujuvat hyvin pitkälti hänen mielensä mukaan ja hänellä on aika suuri vapaus tehdä kuten haluaa, eri mielisiä vastaaninttäjiä ei varmaan paljon ole, samoin yleinen kielenkäyttö ja jutut ympärillään lienee hyvinkin erilaisia eikä talossa kukaan ihaile ja arvosta kuten oma perhe ja lapset varmasti tekee.
Vastuuntuntoisena miehenä kokenee myös hieman huonoa omatuntoa ja huolta kuinka perhe jakselee ja selviää. Luultavasti oletti oman missionsa sujuvan talossa sulavammin eikä tajunnut noin suurimittaista vastustusta kohtavaansa ja sekin harmittanee kun evankeliointi ei etene halutulla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme talo jos ei saa valvoa jos ei nukuta?
Ai se on ihmetalo kun Tarina ei saa unta ja valvoisi, mutta kun Eevis ei saanut unta kommentoitiin isoin kirjaimin kuinka nukkumaan vaan mennään ja kun vähän edes viitsitään yrittää niin tuleehan se uni!
Ihan totta! Eevisviha oli niin iso. Itse kyllä pidin Eeviksestä. Tarinaan ja Tupuun olen kyllästynyt. Tarina haluaa hallita keskusteluja omasta kulmastaan. Se keskustelu Krisun kanssa oli niin malliesimerkki. Krisun pitää muuttua, mutta Tarinan ei. Mulla menis itselläkin hermo tuollaisen loukkaantujan kanssa.
Mä niin näen Tarinan foliohattu-selfhelp-lifecoach -kouluttajana, siinä saa esiintyä ja vaikuttaa ihmisiin, jota haluaa tehdä. Keksii jonkun oman huuhaa- agendan josta kiertää puhumassa firmojen tyky-päivissä.
Mitä ihmeellistä jos ei halua mennä yhdessä nukkumaan ja menee bb talossa istumaan pimeään ja olla vaan. Tuolla koko ajan kakofoniaa.
Vierailija kirjoitti:
Tekojeesus ulos. Sitten peenjauhaja ja panomies. Tupu voittoon kun on ÄITI ja arvot kohdallaan.
Tupun arvot? Selän takana kiusaaminen, ilkeily, tiuskiminen, komentelu, määräily, joustamattomuus?
Vierailija kirjoitti:
Toi eilisen koosteen bileilta oli äärimmäisen vaivaannuttavaa ja noloa katseltavaa. Mitä järkee juottaa noita känniin? Samaa örvellystä ois voinut mennä katsoon ihan mihin tahansa Suomen baareista. Vähän vähempi määrä bisseä, niin jutut ois ollut paljon paremmat.
Yks bile-ilta kuukaudessa ei todellakaan ole liikaa ja hyvin saatiin kuulla monen asukkaan suusta niitä todellisia ajatuksia kun alkoholi oli poistanut suodattimet.
Kyllä toi bile-ilta toi hyvin esille muiltakin asukkailta uusia luonteenpiirteitä ettei aina vaan Krisua juoteta.
Sulkekaa töllö bileiden ajaksi tai siirtykää TV7 jos noin ahdistaa.
Monet kulkee talossa sellainen rooli päällään että oli ihan hyvä nähdä kun suojaimet putos.
Siksi Ville, Tarina ja Kevin ei uskalla juoda yhtään kun pelkona on että irtoaa luomastaan roolista.
Ville on kyllä uskomattoman hyvä keskustelija. Toivottavasti ei tipu vielä pitkään aikaan. Siivoilee, puuhastelee, kokkailee ja keskustelee. Hän on myös yksi parhaista kuuntelijoista talossa. Hän on jopa useampaan otteeseen maininnut että on muuttanut ajatustaan muunsukupuolisiin ja homoseksuaaleihin.
Krisukin on ihan hyvä keskustelija, mutta nuo ronskit heitot vähän pilaa.
Kimmo on myös loistava keskustelija. Ja hauskoja heittoja.