Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
38841/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä porukasta toivon, että Jukka lähtee. Mua edelleen korpeaa, että vain Eevis oli someraivon kohteena ja nyt kansa on antanut Jukalle anteeksi koska kikkelihan se poikaa vaan vei. Tasapuolisuuden vuoksi, myös toinen osapuoli someraivon aiheuttaneesta aktista ulos.

Kyllä! Olen niin kyllästynyt näihin naisia alistaviin asenteisiin, jota näkee ja kuulee kaikkialla, myös bb-talossa. Tääkkä Suomessa naisviha on kyllä aivan tätä päivää vielä, ihan melkein tuntuu siltä että pahentunut aiemmasta.

Suomessa on ihan älyttömän paljon naisvihaa miehissä, ja myös naisissa vaika ei uskoisi. naisten naisviha tulee esille juuri Eeviksen kohdalla, miten häntä mollattiin talossa sekstaamisesta, vaikka Jukka oli ihan yhtä innokas osallistumaan. Ja joka kausi on talossa ollut seksiä, sitä en tiedä miten aiemmilla kausilla esim. edellisellä, parjattiinko pelkästään Jennaa talossa sekstaamisesta? Mutta, joo, ahdasmieliset naiset (ne jotka kotona antaa lauantai-iltana pimeässä peiton alla häthätää kerran kuukaudessa) vihaa naista, joka on sinut itsensä ja seksuaalisuutensa kanssa,

Vierailija
38842/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo päiväuniaik määräytyi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38843/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helmeri pilaa voittomahiksensa kyhnäämällä Anun kanssa. Anu kun ei ole mikään kansan suosikki. Kohta nekin makaa 24/7 tuossa sohvalla

Tämä, kyllä helmerin pisteet tippuu tässä kokoajan. Tuntuu siltä et anu käyttäytyy kuin omistaisi tämän, kokoajan jokin raaja tunkee päälle ja vähissä vaatteissa hiplaa itseään silmien alla... kumpa h tajuaisi vaihtaa paikkaa kun väkeä lähtee.

Vierailija
38844/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kestä gluteenia, sitten ollaan vaan juomatta. Anun oma  vika, että mahassa pistää..  pisteet laskee kuin härän häntä...

Vierailija
38845/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville olisi jo tippunut jos kansa olisi niin halunnut

Vierailija
38846/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä porukasta toivon, että Jukka lähtee. Mua edelleen korpeaa, että vain Eevis oli someraivon kohteena ja nyt kansa on antanut Jukalle anteeksi koska kikkelihan se poikaa vaan vei. Tasapuolisuuden vuoksi, myös toinen osapuoli someraivon aiheuttaneesta aktista ulos.

Kyllä! Olen niin kyllästynyt näihin naisia alistaviin asenteisiin, jota näkee ja kuulee kaikkialla, myös bb-talossa. Tääkkä Suomessa naisviha on kyllä aivan tätä päivää vielä, ihan melkein tuntuu siltä että pahentunut aiemmasta.

Eevikseen lähtöön vaikutti muut tekijät kuin pelkkä seksi. Nasty akka se oli kaikin puolin. Se että toivoo Jukan lähtöä vain koska ''tasa-arvo'' on ehkä typerin argumentti minkä olen lukenut.

Eevis osasi keskustella ja rauhallisesti. Tykkäsin. Se piirustehtävä ja srlitys jonka kertoi karismaattinen amis hekottaa vieläkin.

Vierailija
38847/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ville kiroili "krisu juonut 10 fuckin litraa kaljaa eilen "

Kimmosta puhui

Vierailija
38848/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei kestä gluteenia, sitten ollaan vaan juomatta. Anun oma  vika, että mahassa pistää..  pisteet laskee kuin härän häntä...

Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis - sitä saa mitä tilaa!

Vierailija
38849/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauden kohokohta: saivat nukkua päiväunet.

Vierailija
38850/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ville kiroili "krisu juonut 10 fuckin litraa kaljaa eilen "

Eikös hän puhunut Kimmosta eikä Krisusta?

voi olla että kuulin nimen väärin meni niin nopeesti ohi niin se oli " 10 fuckin litraa"

päivätehtävä ohi

Vierailija
38851/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on ihan älyttömän paljon naisvihaa miehissä, ja myös naisissa vaika ei uskoisi. naisten naisviha tulee esille juuri Eeviksen kohdalla, miten häntä mollattiin talossa sekstaamisesta, vaikka Jukka oli ihan yhtä innokas osallistumaan. Ja joka kausi on talossa ollut seksiä, sitä en tiedä miten aiemmilla kausilla esim. edellisellä, parjattiinko pelkästään Jennaa talossa sekstaamisesta? Mutta, joo, ahdasmieliset naiset (ne jotka kotona antaa lauantai-iltana pimeässä peiton alla häthätää kerran kuukaudessa) vihaa naista, joka on sinut itsensä ja seksuaalisuutensa kanssa,

Pidin Eeviksestä ja olen ollut saman miehen kanssa 26 vuotta.

Harrasti seksiä mutta en minä sitä nähnyt kun olivat vilttejen alla.

Ihana keskustelija ja erikoinen ihminen.

Vierailija
38852/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo päiväuniaik määräytyi?

BB määräsi

Vierailija
38853/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helmeri pilaa voittomahiksensa kyhnäämällä Anun kanssa. Anu kun ei ole mikään kansan suosikki. Kohta nekin makaa 24/7 tuossa sohvalla

Tämä, kyllä helmerin pisteet tippuu tässä kokoajan. Tuntuu siltä et anu käyttäytyy kuin omistaisi tämän, kokoajan jokin raaja tunkee päälle ja vähissä vaatteissa hiplaa itseään silmien alla... kumpa h tajuaisi vaihtaa paikkaa kun väkeä lähtee.

Enemmän sen pisteet tippuu kun diggaa tuon yhden juopon runkkari jutuista!!

Vierailija
38854/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muistaa legendaariset sikabileet? Asukkaat saivat syötäväksi sian ja loppuillasta se kellui paljussa. 😂

Vierailija
38855/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupulla on melko kalliit hampaat suussa😬

Vierailija
38856/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomas jo 2 viikkoa sitten Kimmon kiinnostuksen Helmeriin, käsirautajutussa ja sitä ennenkin.

Vierailija
38857/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku varmaan ihmettelee miksi Eeviksestä puhutaan vaikkei hän ole enää talossa. No siksi, että oli ihana ihminen ja kaunis + älykäs. Jäin aina kuuntelemaan mitä hän sanoi.

Vierailija
38858/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

In my opinion - Krisun ja Helmerin suudelma paljussa oli paljon luontevampi ja intohimoisempi kuin Helmerin ja Anun. Joku noissa Helmerissä ja Anussa tuntuu väärältä.

Olet varmaankin heteronainen?

Mitä se asiaan vaikuttaisi? -eri

Kokee toisen heteronaisen kilpailijaksi, joten näkee rakkaudenosoitukset negatiivisessa valossa, kun taas miehet keskenään vaan vähän hölmöilee, ei ole uhka heteronaiselle.

Tuskin me katsojat nyt Helmeriä saataisiin muutenkaan.

Vierailija
38859/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talk show lausutaan niin kuin kirjoitetaan🤣

Vierailija
38860/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidin Eeviksestä ja olen ollut saman miehen kanssa 26 vuotta.

Harrasti seksiä mutta en minä sitä nähnyt kun olivat vilttejen alla.

Ihana keskustelija ja erikoinen ihminen.

Täysin samaa mieltä,minäkin yli 30v.saman miehen kanssa. Noin fiksua ihmistä,kuin Eevis,oli ihana kuunnella.Muutenkin mielenkiintoinen omalaatuisuudessaan.

Ketju on lukittu.