Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
38741/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krisu ja Jukka oksettaa, sekä vähän toi Kimmokin kun mukana tossa ilkeilyssä. Mitään käytöstapoja näillä äijillä.

Jep samaa mieltä. Talossa pitäisi olla 10 Timoa.

Vierailija
38742/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä porukasta toivon, että Jukka lähtee. Mua edelleen korpeaa, että vain Eevis oli someraivon kohteena ja nyt kansa on antanut Jukalle anteeksi koska kikkelihan se poikaa vaan vei. Tasapuolisuuden vuoksi, myös toinen osapuoli someraivon aiheuttaneesta aktista ulos.

Siis paneskeluiden takiako Eeviksestä someraivottiin?

Mähän en niitä Eevis juttuja oikeastaan lukenut, koska hän oli mulle täysin sukkatyyppi. Mä olen koko ajan kuvitellut, että Eevistä paneteltiin niin paljon hänen habituksensa takia. Nuhruinen, ulosanti rasittava ja heikko hygienia. Jukkahan ei liity tuohon mitenkään.

Eevishän ei ollu mitenkään nuhruinen, hänellä oli tyylikkäitä hyvin istuvia vaatteita, ainaA tukka laitettuna kauniisti ja kaikin puolin huoliteltu ulkoasu. Tupu on mielestäni nuhruinen. Talossa Eevis peseytyi useammin kuin moni muu eikä hän ollut erityisen rasittavakaan vaan hauska ja nokkela.

Mammoja ärsytti nimenomaan estoton seksin harrastaminen ja se, että Eevis oli sikariklubin pidetty jäsen, miehet tykkäsi jutella hänen kanssaan ja arvostivat huumorintajuaan, niitä keskusteluja oli hauska seurata. Eihän mammat sitä ikinä tule myöntämään, jaarittelevat omasta vapaamielisyydestään ja blaa blaa blaa, mutta seksitsä nauttimisen ja miesten suosion vuoksi vihattiin.

Snadi Provo🤣😅😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38743/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helmeri ei ollut eilen varsinaisessa hurmauskunnossa, mutta ilmeisesti vientiä riitti: Tupu olisi antautunut porealtaassa, Kimmo meinasi käydä kimppuun, Kevinkin on aikaisemmin ilmoittanut hienovaraisen kiinnostuksensa.. Kaikki ovat sekaisin Helmeristä!

Kimmo ei meinannut käydä kimppuun. Seurasin 247 pitkään . Kysy Helmeriltä miksi ne sateenkaariraidat puserossa. Itsecen siitä päättelisi. Sanoi että rakastaa kaikkia. Sama onko hetero vai bi vai mitä nyt noita onkaan. Jokainen olkoot mitä on.

Vierailija
38744/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt oikeasti naisena mietin, että kenen talon miehen kanssa voisin olla suhteessa, niin ainoa on Ville. Hän on ainoa, joka ei aiheuta myötähäpeää, hän käyttäytyy miehekkäästi (viime yön ärähtäminen pojille oli <3 ), ei lässytä, siivoaa, on rauhallinen ja asiallinen ymym. Hän on talon ainut oikea mies! Ainoa miinus olisi hänen kristillinen elmänkatsomuksensa, eikä siinäkään kaikki asiat pahoja ole, ainoa mikä aiheuttaisi ongelmia, olisi ne ääriasiat, kuten suhtautuminen homouteen syntinä tms.

Pelkkä ajatuskin Villen  vaimona olemisestA ÄLLÖTTÄÄ. YÖÄKK. 

Niin, onneksi Villen ei tarvitse tuollaista aivopierujen oksentelijaa katsella.

Vierailija
38745/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krisu ja Jukka oksettaa, sekä vähän toi Kimmokin kun mukana tossa ilkeilyssä. Mitään käytöstapoja näillä äijillä.

Kimmo harrastaa nk mustaa huumoria. Älkää nyt tosikkoja olko . Krisu suorastaan loukkaa välillä.

Noita Krisun juttuja ei voi kyllä millään selittää. Kuvottavaa. Mahtaa kundia hävettää, sillä epäilemättä tulee löytämään tämän edestään.

Vierailija
38746/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jossain Hemmin ja Krisun suutelupätkä? Haluun vertailla 🤣

Vierailija
38747/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset joiden en haluaisi voittavan: Tupu, Anu, Tarina, Jukka, Ville, Kimmo

Voittoon hyväksyisin: Krisu, Milla, Helmeri, Kevin, Mira

TÄYSIN samaa mieltä!!!!

Vierailija
38748/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee kyllä nyt yli toi et Helmerin vaan ilmotetaan olevan homo, vaikka siellä ihan yhtälailla kaikki miehet pussaili keskenään. Tätä tapahtuu todella paljon miesten kesken kun isolla porukalla pelleillään, se ei tarkota mitään.

Ei sitä siellä kukaan ilmottanut, mutta Kimmo tietää sen, samoin fiksuimmat katsojat näkee sen.

Mutta helmeri on kaapissa vielä.

Vierailija
38749/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt oikeasti naisena mietin, että kenen talon miehen kanssa voisin olla suhteessa, niin ainoa on Ville. Hän on ainoa, joka ei aiheuta myötähäpeää, hän käyttäytyy miehekkäästi (viime yön ärähtäminen pojille oli <3 ), ei lässytä, siivoaa, on rauhallinen ja asiallinen ymym. Hän on talon ainut oikea mies! Ainoa miinus olisi hänen kristillinen elmänkatsomuksensa, eikä siinäkään kaikki asiat pahoja ole, ainoa mikä aiheuttaisi ongelmia, olisi ne ääriasiat, kuten suhtautuminen homouteen syntinä tms.

Pelkkä ajatuskin Villen  vaimona olemisestA ÄLLÖTTÄÄ. YÖÄKK. 

Niin, onneksi Villen ei tarvitse tuollaista aivopierujen oksentelijaa katsella.

Ville niitä aivopieruja siellä talossa oksentelee. Kieltää muita kiroilemasta ja itse kiroilee.

Vierailija
38750/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa kyllä nähdä miten illan kooste on leikattu :D

Vierailija
38751/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisun jutut: mummot vois mennä hieromasauvakävelylle, hehehe, Helmeri meni syömään peräreikäleipää hihihihii.

Vierailija
38752/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö tuolta Krisulta ottaa verensokeri kun vieläkin noin pihalla??

Mä ihmettelin yhdessä vaiheessa jos otin viikonloppuna jotain niin krapula kesti kolme päivää, ekana päivän pilkin koko ajan ja olin ihan pihalla ja äkäinen ,verensokeri meni ylös alas?

Mitäs se verensokerin mittaaminen muuttaisi?

Vierailija
38753/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun tuota Krisun luonnetta saamme nauttia enemmän alkaa paljastua omahyväinen luonne ei kunnioita pätkä vertaa muiden toiveita/haukkuu ihmisiä kännissä,kuittaa ne aina varmaan anteeksi ja haukkuu taas uudelleen kun seuraavaksi jurrissa/jutut ällöttävämpiä kuin Eeviksen(en pitänyt siitäkään)kauppareissun jälkeenkin odotti koko ajan jotain vit..kehuja,ensi viikolla kyllä häätöön mutta kai tuo Helmeri ja Anu sitä ainakin jumaloi😔

Vierailija
38754/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä porukasta toivon, että Jukka lähtee. Mua edelleen korpeaa, että vain Eevis oli someraivon kohteena ja nyt kansa on antanut Jukalle anteeksi koska kikkelihan se poikaa vaan vei. Tasapuolisuuden vuoksi, myös toinen osapuoli someraivon aiheuttaneesta aktista ulos.

Mähän en niitä Eevis juttuja oikeastaan lukenut, koska hän oli mulle täysin sukkatyyppi. Mä olen koko ajan kuvitellut, että Eevistä paneteltiin niin paljon hänen habituksensa takia. Nuhruinen, ulosanti rasittava ja heikko hygienia. Jukkahan ei liity tuohon mitenkään.

Olet ymmärtänyt ihan oikein.

Vierailija
38755/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eevishän ei ollu mitenkään nuhruinen, hänellä oli tyylikkäitä hyvin istuvia vaatteita, aina tukka laitettuna kauniisti ja kaikin puolin huoliteltu ulkoasu. Tupu on mielestäni nuhruinen. Talossa Eevis peseytyi useammin kuin moni muu eikä hän ollut erityisen rasittavakaan vaan hauska ja nokkela.

Mammoja ärsytti nimenomaan estoton seksin harrastaminen ja se, että Eevis oli sikariklubin pidetty jäsen, miehet tykkäsi jutella hänen kanssaan ja arvostivat huumorintajuaan, niitä keskusteluja oli hauska seurata. Eihän mammat sitä ikinä tule myöntämään, jaarittelevat omasta vapaamielisyydestään ja blaa blaa blaa, mutta seksitsä nauttimisen ja miesten suosion vuoksi vihattiin.

Okei sä olet sen noin itselles selittänyt.

Hiuksethan sillä oli jatkuvasti paskaset. Ei mineraalisuolat auttanut pestessä. Mun mielestä se jatkuva makaaminen tekee ihmisestä nuhruisen, vaikka olisi miten laittautunut. Ihmettelen kyllä miten sillä olikin niin upee kroppa tuolla löhöömisellä. Eeviksellä oli kiva tyyli, mutta nuhjaantuminen vei terän siltä.

Sikarikerhon pidetty jäsen? - Jukkahan sitä siellä jatkuvasti kaipasi ja kaipaa yhä. Eipä nuo muut edes tunnu oikein enää muistavat koko mimmiä. Sikarikerho juttelee paljon vapautuneemmin, kun naisia ei ole paikalla.

Täällähän mä en tiedä, mitä sukupuolta Eeviksen vihaajat olivat. Mutta esim FB ryhmässä siellä oli kutakuinkin fifty-fifty miehiäkin Eevistä haukkumassa.

Eeviksessä oli jo erikoista puhetapa. Enkä puhu turun murteesta tai L-viasta. Se hienostunut klangi, jossa droppaillaan sivistyssanoja vaan ärsyttääkseen taviksia (senhän eevis itsekin myönsi). Tietty älykäs nainen on aina pelottava, vaarallinenkin. Enemmän näkisin nämä hänen miinuksena kuin seksinharrastamisen talossa.

Vierailija
38756/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisulla oli ihan samanlainen ilme eilen kännissä kuin ekana iltana talossa... silmät seisoi päässä eikä ollut yhtään iloisen oloinen. Muut oli hilpeitä.

Vierailija
38757/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarinalla loppuu vaatteet. Ulos! ;D

Vierailija
38758/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu ja Helmeri saisivat yhdessä kauniita arjalaisia lapsia.

Vierailija
38759/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kimmo harrastaa nk mustaa huumoria. Älkää nyt tosikkoja olko . Krisu suorastaan loukkaa välillä.

Kun kolme ihmistä osallistuu samaan ja yhden teko ei haittaa, koska harrastaa nk mustaa huumoria.

Tämä on ihan parhautta!

Vierailija
38760/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

In my opinion - Krisun ja Helmerin suudelma paljussa oli paljon luontevampi ja intohimoisempi kuin Helmerin ja Anun. Joku noissa Helmerissä ja Anussa tuntuu väärältä.

Olet varmaankin heteronainen?

Mitä se asiaan vaikuttaisi? -eri

Ketju on lukittu.