Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
38721/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin. Vastenmielistä möykkäämistä.

Vierailija
38722/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset joiden en haluaisi voittavan: Tupu, Anu, Tarina, Jukka, Ville, Kimmo

Voittoon hyväksyisin: Krisu, Milla, Helmeri, Kevin, Mira

Voittoon noista Kevin. Tarina . Kimmo. Todellisuus Krisu. Helmeri kenties Kevin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38723/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisun en soisi enää missään nimessä voittavan. Tällä hetkellä yllättäen tuntuu, että Kimmo tai Ville vois mun puolesta voittaa. Anulle muuten soisin voiton, mutta hän ei oikein mitään oo antanut ohjelmalle, kun taas Eevis ja Tarina ovat jo liikaakin saaneet annettua, joten eiköhän se oo Tarina huomenna ulos.

Vierailija
38724/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helmerillä kaksi pitkää parisuhdetta takana. Ilmeisesti naisten kanssa. Oiskohan kaapissa sit kuitenkin.

Ei hetero kosketa toisen haaroväliä kun tulee silleen eteen miten Kimmo tuli, tai työnnä kännissäkään päätä toisen haaruksiin, puhele Kimmon kanssa pussailusta jne

Selvinpäin Krisun mukanaollessa ihan hauska läppä tuo homostelu keskenään, mutta ei tee sitä esim Jukan kanssa kahdestaan ollessa. Nyt ei Krisua ollut lähimainkaan

Onko jossain yhteydessä sanottu, että exät olisivat olleet naisia vai oletetaanko vain näin?

Krisuhan esim puhuu tyttöystävästä, Ville vaimosta, Tarina muunsukupuolisesta, mutta eikö Helmeri ole aina vain puhunut eksistään ja että on ollut kahdesti kihloissa voihan miesparikin olla kihloissa.

No mä olen tätä pohtinut, että onko missään vaiheessa sanonut. Ei tule heti mieleen

Miten sanoi silloin kun kertoi siitä onnettomuudestaan? Puhuiko että kihlattu oli kentällä katsomassa, vai että tyttöystävä oli? Tässä yhteydessä ehkä mainitsi tyttöystävän

Vierailija
38725/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikolle "niinku" sana kieltoon, taas keittiössä keskustelua kuunnellessa tuntuu että ajoittain joka toinen sana on niinku.

Vierailija
38726/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vittu saatanaaa!

Vierailija
38727/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krisussa pitäisi olla joku on/off nappi jolloin hänet voitaisiin laittaa siivouskomeroon seisomaan silloin kun homma alkaa mennä yli. Krisu on sellanen luonnonlapsi joka tarvitsee tekemistä itselleen tai homma menee tuollaiseksi, tänäänkin ollaan vain maattu sängyssä.

Ei kun sille ei sovi alkoholi tai sen lopetus!!Ei se mitään tänää olisi jaksanut tehdä korkeintaan vetää uudet kännit!!(huvittaa että joku edes ajattelee että tuo olisi jotain alkanut tekemään selvin päin tänään)

Vierailija
38728/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helmerillä kaksi pitkää parisuhdetta takana. Ilmeisesti naisten kanssa. Oiskohan kaapissa sit kuitenkin.

Ei hetero kosketa toisen haaroväliä kun tulee silleen eteen miten Kimmo tuli, tai työnnä kännissäkään päätä toisen haaruksiin, puhele Kimmon kanssa pussailusta jne

Selvinpäin Krisun mukanaollessa ihan hauska läppä tuo homostelu keskenään, mutta ei tee sitä esim Jukan kanssa kahdestaan ollessa. Nyt ei Krisua ollut lähimainkaan

Onko jossain yhteydessä sanottu, että exät olisivat olleet naisia vai oletetaanko vain näin?

Krisuhan esim puhuu tyttöystävästä, Ville vaimosta, Tarina muunsukupuolisesta, mutta eikö Helmeri ole aina vain puhunut eksistään ja että on ollut kahdesti kihloissa voihan miesparikin olla kihloissa.

Tää viimeisin on ainakin ollut naismerkkinen.

Vierailija
38729/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä porukasta toivon, että Jukka lähtee. Mua edelleen korpeaa, että vain Eevis oli someraivon kohteena ja nyt kansa on antanut Jukalle anteeksi koska kikkelihan se poikaa vaan vei. Tasapuolisuuden vuoksi, myös toinen osapuoli someraivon aiheuttaneesta aktista ulos.

Siis paneskeluiden takiako Eeviksestä someraivottiin?

Mähän en niitä Eevis juttuja oikeastaan lukenut, koska hän oli mulle täysin sukkatyyppi. Mä olen koko ajan kuvitellut, että Eevistä paneteltiin niin paljon hänen habituksensa takia. Nuhruinen, ulosanti rasittava ja heikko hygienia. Jukkahan ei liity tuohon mitenkään.

Paneskelu oli se alkuperäinen syy someraivolle, sitten lähdettiin keksimään kaikkea p*skaa siitä ihmisestä ja lietsomaan sitä raivoa entisestään, kunnes tultiin kliimaksiin ja saatiin Eevis pois talosta. Mutta kyllä, perimmäinen syy raivolle oli nimenomaan se seksi.

Aika jännä, kun nyt sitten innolla odotetaan Helmerin ja Anun panevan talossa.

Vierailija
38730/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisu ja Jukka oksettaa, sekä vähän toi Kimmokin kun mukana tossa ilkeilyssä. Mitään käytöstapoja näillä äijillä.

Vierailija
38731/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmeri ei ollut eilen varsinaisessa hurmauskunnossa, mutta ilmeisesti vientiä riitti: Tupu olisi antautunut porealtaassa, Kimmo meinasi käydä kimppuun, Kevinkin on aikaisemmin ilmoittanut hienovaraisen kiinnostuksensa.. Kaikki ovat sekaisin Helmeristä!

Vierailija
38732/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krisu ja Jukka oksettaa, sekä vähän toi Kimmokin kun mukana tossa ilkeilyssä. Mitään käytöstapoja näillä äijillä.

Kimmo harrastaa nk mustaa huumoria. Älkää nyt tosikkoja olko . Krisu suorastaan loukkaa välillä.

Vierailija
38733/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen se on, joku linkkasi aiemmin linkin hänen facebook profiiliin josta pystyi varmistamaan kyllä hänet helmerin exäksi

Vierailija
38734/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä porukasta toivon, että Jukka lähtee. Mua edelleen korpeaa, että vain Eevis oli someraivon kohteena ja nyt kansa on antanut Jukalle anteeksi koska kikkelihan se poikaa vaan vei. Tasapuolisuuden vuoksi, myös toinen osapuoli someraivon aiheuttaneesta aktista ulos.

Siis paneskeluiden takiako Eeviksestä someraivottiin?

Mähän en niitä Eevis juttuja oikeastaan lukenut, koska hän oli mulle täysin sukkatyyppi. Mä olen koko ajan kuvitellut, että Eevistä paneteltiin niin paljon hänen habituksensa takia. Nuhruinen, ulosanti rasittava ja heikko hygienia. Jukkahan ei liity tuohon mitenkään.

Eevishän ei ollu mitenkään nuhruinen, hänellä oli tyylikkäitä hyvin istuvia vaatteita, aina tukka laitettuna kauniisti ja kaikin puolin huoliteltu ulkoasu. Tupu on mielestäni nuhruinen. Talossa Eevis peseytyi useammin kuin moni muu eikä hän ollut erityisen rasittavakaan vaan hauska ja nokkela.

Mammoja ärsytti nimenomaan estoton seksin harrastaminen ja se, että Eevis oli sikariklubin pidetty jäsen, miehet tykkäsi jutella hänen kanssaan ja arvostivat huumorintajuaan, niitä keskusteluja oli hauska seurata. Eihän mammat sitä ikinä tule myöntämään, jaarittelevat omasta vapaamielisyydestään ja blaa blaa blaa, mutta seksitsä nauttimisen ja miesten suosion vuoksi vihattiin.

Vierailija
38735/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö tuolta Krisulta ottaa verensokeri kun vieläkin noin pihalla??

Mä ihmettelin yhdessä vaiheessa jos otin viikonloppuna jotain niin krapula kesti kolme päivää, ekana päivän pilkin koko ajan ja olin ihan pihalla ja äkäinen ,verensokeri meni ylös alas?

Vierailija
38736/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua vähän hämmentää tää Anun ja Helmerin homma. Oon koko ajan epäillyt, että Helmeri olis salaa miehiin(kin) päin, varsinkin, koska kännissä alkaa aina flirttailla miehille. Eilen bileissä ei kiinnittänyt Anuun huomiota, sen sijaan suuteli Krisua ym. ja punasteli ja hihitteli ihan ujona, kun Krisu antoi poskisuukon. Sanoi myös yöllä Krisulle, että ei ole tunnesidettä Anuun, ja haluaa vain, että joku pitää kädestä kiinni öisin.

Mutta nyt sitten yhtäkkiä kyhnää Anussa kuin kiimainen teini, eli kaipa sillä sitten kuitenkin Anuun on kiinnostusta.

Helmeristä nyt ei saa tuossa tilanteessa kiimaista tekemälläkään. :D

Tupuhan on niitä koko ajan yhteen ajanutkin. Toi pariskunta on täysin Tupun parituksen tuotos.

Vierailija
38737/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikk en pidä Villen uskonnon toistamisesta jatkuvasti ,mutta ihmeen kovapäinen mies jaksoi katsella toisten metelöintiä ,osasi hyvin lähteä alkuillasta mukaan vaikka muut kännissä.Siivoaa tosi hyvin (taitaa kotonakin tarkasti luututa paikat ).Alkuun jaksoin nauraa Krisulle,mutta tänään tuli jo fiilis ei jaksa kuunnella.

Vierailija
38738/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen se on, joku linkkasi aiemmin linkin hänen facebook profiiliin josta pystyi varmistamaan kyllä hänet helmerin exäksi

En usko ennen kuin itse näen, saa laittaa linkkiä.

Vierailija
38739/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

In my opinion - Krisun ja Helmerin suudelma paljussa oli paljon luontevampi ja intohimoisempi kuin Helmerin ja Anun. Joku noissa Helmerissä ja Anussa tuntuu väärältä.

Olet varmaankin heteronainen?

Vierailija
38740/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viekää hoitoon tuo Krisu ihan ällö tyyppi ja alussa vielä tykkäsin hyi!!

Ootsä käyny Kallios?

Ketju on lukittu.