BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Krisu on alusta asti inhonnut Tarinaa, joka ei taida olla Krisun silmissä tarpeeksi hyvin paikkansa tunteva nainen. Ihan sama mitä tämä tekee, niin Krisua ärsyttää. Ei hän edes halua pitää Tarinasta eikä tulla tämän kanssa toimeen. Jos Tarina antaa Krisun vähättelevästä käytöksestä palautetta, Krisu vain yltyy siitä inhoamaan Tarinaa lisää.
Krisu ei kestä sitä, että joku uskaltaa sanoa hänelle vastaan ja olla toista mieltä. Haluaa hoviinsa helpommin ohjattavia itseään ihailevia lampaita.
"Mä luulen että sä oot rööki huules ollu seksikäs" Jukka sanoo Tupulle.
Tupu ottaa Jukan Tupakan ja näyttää miltä näyttää jos polttaisi.
"Ai että!" sanoo Jukka suu muikeana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni puolustaa Krisua, mutta kuka jaksaisi tuollaista ihmistä oikeassa elämässä joka vittuilisi mennen tullen.
Pakkotilanteessa toisesta korvesta sisään ja toisesta ulos enkä todellakaan noteeraisi mitenkään.
Jättäisin jutut omaan arvoonsa. En tietenkään Krisun kaltaisten kanssa viettäisi vapaa-aikaa vapaaehtoisesti,
Viikosta toiseen suljetussa tilassa tuollaisen ihmisen kanssa niin voisi olla ranteet auki tunnelma.
No ei todellakaan. Ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön. Kyllähän se oli etukäteen tiedossa, että talossa tulemaan olemaan erilaisia ihmisiä eikä riidoilta vältytä.
Niinhän Tarina kestääkin, mutta tekee sen kestämisen eri tavalla kuin sinä.
Helmeri taitaa olla illan kännikuningas. Kannattaisi varmaan vähän jarrutella tai tulee kohta käsky nukkumaan.
Krisun meno yllättävän rauhallista. Mira voisi vähän rentoutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisu on alusta asti inhonnut Tarinaa, joka ei taida olla Krisun silmissä tarpeeksi hyvin paikkansa tunteva nainen. Ihan sama mitä tämä tekee, niin Krisua ärsyttää. Ei hän edes halua pitää Tarinasta eikä tulla tämän kanssa toimeen. Jos Tarina antaa Krisun vähättelevästä käytöksestä palautetta, Krisu vain yltyy siitä inhoamaan Tarinaa lisää.
Olen kohdannut itse vastaavaa miesten taholta, itse en siis ole parisuhde-ihminen, mutta joidenkin läheisten puolisot on kokeneet minut punaiseksi vaatteeksi. Olen itsenäinen nainen joka ei häpeile tuoda tunteitaan esiin ja pärjätä ilman miesten apua, joten jotku miehet kokee tuon uhaksi.
Olen alusta asti nähnyt Krisussa niitä samoja piirteitä, juuri tuo ilkeilyn verhoilu huumoriin, töksäyttely, kiroilu, jopa huutaminen, naisten pitäminen alempiarvoisina. Ihan tyypillistä tietynlaisille miehille.
Varmasti moni nainen on. Niin minäkin. Itkemään en sellaisita ala, vaan jätän omaan arvoonsa tai sanon asiasta.
Joo, tottakai noin on pakko tehdä. Mutta jos pitäisi viikkotolkulla olla saman katon alla, niin kyllä minä siinä vaiheessa yrittäisin puhua asiasta, että saataisiin olemisesta mukavaa ihan kaikille. En tosiaankaan alistuisi mihinkään jatkuvaan nakkeluun ja solvaamiseen.
Jeesus-tarinointi puljussa. ZZZzzzzzz.
Vierailija kirjoitti:
Kamalat bikinihousut millalla. Naru pureutuu persevakoon.
Sexy as hell!
Hemmin katse jo lasittuu Jeesuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Minkä helvetin takia tämmöisen paskan pitää tulla tv:stä joka vitun ikinen ilta monta kuukautta.. ja joka vitun jakso kestää 2 tuntia. Huoh.
Onko pakko katsoa? Telkan ilmaiskanavia on 16 muitakin. Joka iltainen vitun jakso kestää muuten vain 1,5 tuntia! Tänäänkin on tullut 2-kanavalla Dohan MM-kisoja koko illan.
Helmeri toivoi, että päätyvät Anun kanssa sänkyyn illalla yhdessä _nukkumaan_, johon Anu sanoi että taitavat päätyä eri osotteisiin.. Onko oikeasti siis niin, ettei Anu uskalla kännissä/hiprakassa edes nukkua Helmerin vieressä, ettei vaan tee mitään? Surullista, jos näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisu ei kestä sitä, että joku uskaltaa sanoa hänelle vastaan ja olla toista mieltä. Haluaa hoviinsa helpommin ohjattavia itseään ihailevia lampaita.
Ei pidä paikkaansa, Ville ja Krisu ovat monesta asiasta eri mieltä usein ja he tulevat hyvin juttuun. Tarina on vain niin käsittämätön tapaus että kukaan normaali ihminen ei tule hänen kanssaan toimeen.
Kevin laittaa huolellisesti hiuslakkaa. Kysymys kuuluu miksi.
Voihan v märinä tuli saunalle. Olis painunut nukkumaan tommonen ilonpilaaja!
Vierailija kirjoitti:
Hemmin katse jo lasittuu Jeesuksesta.
:D Ei helvetti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kohdannut itse vastaavaa miesten taholta, itse en siis ole parisuhde-ihminen, mutta joidenkin läheisten puolisot on kokeneet minut punaiseksi vaatteeksi. Olen itsenäinen nainen joka ei häpeile tuoda tunteitaan esiin ja pärjätä ilman miesten apua, joten jotku miehet kokee tuon uhaksi.
Olen alusta asti nähnyt Krisussa niitä samoja piirteitä, juuri tuo ilkeilyn verhoilu huumoriin, töksäyttely, kiroilu, jopa huutaminen, naisten pitäminen alempiarvoisina. Ihan tyypillistä tietynlaisille miehille.
Varmasti moni nainen on. Niin minäkin. Itkemään en sellaisita ala, vaan jätän omaan arvoonsa tai sanon asiasta.
Joo, tottakai noin on pakko tehdä. Mutta jos pitäisi viikkotolkulla olla saman katon alla, niin kyllä minä siinä vaiheessa yrittäisin puhua asiasta, että saataisiin olemisesta mukavaa ihan kaikille. En tosiaankaan alistuisi mihinkään jatkuvaan nakkeluun ja solvaamiseen.
Mutta jos puhuisit Krisun kaltaisen ihmisen kanssa, niin se nakkelu ja solvaaminen menisi vain pahemmaksi. Se alkaa sillä mielensäpahoittajaksi ja loukkaantujaksi haukkumisella. Selän takana hän väittäisi muille, että olet loukkaantunut jostain pikkujutusta.
Yritä sellaiseen olla alistumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni puolustaa Krisua, mutta kuka jaksaisi tuollaista ihmistä oikeassa elämässä joka vittuilisi mennen tullen.
Pakkotilanteessa toisesta korvesta sisään ja toisesta ulos enkä todellakaan noteeraisi mitenkään.
Jättäisin jutut omaan arvoonsa. En tietenkään Krisun kaltaisten kanssa viettäisi vapaa-aikaa vapaaehtoisesti,
Viikosta toiseen suljetussa tilassa tuollaisen ihmisen kanssa niin voisi olla ranteet auki tunnelma.
No ei todellakaan. Ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön. Kyllähän se oli etukäteen tiedossa, että talossa tulemaan olemaan erilaisia ihmisiä eikä riidoilta vältytä.
Niinhän Tarina kestääkin, mutta tekee sen kestämisen eri tavalla kuin sinä.
Mutta pilaa oman pelinsä loukkaantumalla ja tuolla jauhamisella. Nyt pitäisi olla pelisilmää ja jättää Krisun jutut omaan arvoonsa.
Vierailija kirjoitti:
Helmeri toivoi, että päätyvät Anun kanssa sänkyyn illalla yhdessä _nukkumaan_, johon Anu sanoi että taitavat päätyä eri osotteisiin.. Onko oikeasti siis niin, ettei Anu uskalla kännissä/hiprakassa edes nukkua Helmerin vieressä, ettei vaan tee mitään? Surullista, jos näin.
Lisään vielä siis sen, että aiemmin Anu kysyi Tupulta saako nukkua ensi yön Tupun vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Hemmi on pitänyt sen jälkeen hajurakoa. Nyt ovat paljussa yhdessä, just Hemmi tuli siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Hemmi on pitänyt sen jälkeen hajurakoa. Nyt ovat paljussa yhdessä, just Hemmi tuli siihen.
Eikä kun Hemmi lähtee pois!
Kimmo jauhaa paljussa Jeesusjuttuja.